بازدید 3341

دبیر کل فیفا: خطر بمب‌گذاری در کنگره فیفا رفع شد

کد خبر: ۵۰۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 29 May 2015
رسانه‌های آلمانی مدعی خطر بمب در کنگره فیفا شدند.

به گزارش متافوتبال، رسانه‌های آلمانی می گویند احتمال دارد در کنگره امروز فیفا بمب منفجر شود. این خبر را مقام‌های امنیتی سوییس هم تایید کرده‌اند.

به نظر می‌رسد از سوی اروپایی‌ها تلاش گسترده‌ای برای لغو کنگره امروز فیفا در حال انجام است. آنها که نتوانستند بلاتر را از حضور در انتخابات منع کنند حالا به دنبال لغو خود کنگره هستند.

روزنامه گاردین در نسخه دیجیتال خود نوشته است: «خبرنگاران حاضر محل چیزی در این باره نشنیده‌اند اما پلیس زوریخ به طور رسمی این خبر را تایید کرده است».

خبرنگار گاردین دقایقی بعد خبرهای تکمیلی‌تری را به سایت فرستاده است: «پلیس زوریخ خبر دریافت تهدید بمب را تایید کرد. تمامی رسانه‌ها و نمایندگان برای ناهار به بیرون از سالن اصلی کنگره برده شدند اما تمامی رسانه‌ها همچنان در اتاق‌های کار جداگانه هستند. جروم والک، دبیر کل فیفا قول داده تا 15 دقیقه دیگر اخبار تکمیلی بدهد.»

والکه، دبیر کل فیفا دقایقی پیش در مصاحبه‌ای رسمی اعلام کرد خطر بمب گذاری برطرف شده است. او می‌گوید: «اطاق اصلی کنگره رو گشتیم و چیزی پیدا نکردیم. خبرنگارا به سالن برگشتند و روند انتخابات به تعویق نخواهد افتاد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل