بازدید 4356
از سوی افشین پیروانی؛

دلایل لغو اردوی تیم ملی فوتبال در ترکیه اعلام شد

کد خبر: ۵۰۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹ 27 May 2015
مدیر تیم ملی فوتبال ایران دلایل لغو حضور این تیم در ترکیه برای برگزاری اردوی آماده سازی را اعلام کرد.

به گزارش مهر، افشین پیروانی در حاشیه تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم ملی در خصوص لغو اردوی ترکیه گفت: ما ابتدا کمپ بشیکتاش را برای اردو انتخاب کردیم که به علت مشکلات مالی فدراسیون، این اردو لغو شد.

و افزود: سپس کمپ فنرباغچه انتخاب شد که قرار بود چند نفر از دوستان زمینه حضور در این کمپ را فراهم کنند اما به خاطر شلوغی و ترافیک استانبول این امر مشکل بود. مشکل دیگر این بود که این کمپ بالای کوه بود و اختلاف فشار هوا وجود داشت. مشکل دیگر ما هم این بود که این کمپ تنها یک زمین داشت و اگر بارندگی صورت می گرفت مجبور بودیم تمرین فردایش را لغو کنیم.

افشین پیروانی افزود: از طرفی اگر از آنجا می خواستیم به ازبکستان برویم باید ساعت 11 و 55 دقیقه شب به سمت این کشور می رفتیم که به علت دور بودن زمین و کمپ مشکل بزرگی برایمان بود. البته فدراسیون در دقیقه 90 کمپ آنکارا را به ما پیشنهاد داد که البته به نتیجه نرسید.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران از احتمال برگزاری تدارکاتی این تیم با ژاپن خبر داد و خاطرنشان کرد: تمایل داریم این دیدار در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار شود تا علاقمندان به فوتبال بتوانند از تیم ملی حمایت خوبی داشته باشند.

افشین پیروانی در پاسخ به این پرسش که چرا اردوهای تیم ملی در شهرهای دیگری برگزار نمی شود گفت: شهرهای دیگر هم امکانات خوبی دارند اما برای بازیکنان سخت است که از تهران دور شوند. ضمن اینکه در تهران پنج ورزشگاه داریم که می توانند میزبان اردوی تیم ملی باشند.

وی در پایان ضمن عذرخواهی از خبرنگاران که نمی تواند پاسخگوی تماس های آنها باشد، از مربیان فوتبال خواست که به تمرین تیم ملی بیایند و کار بازیکنان و کادر فنی را از نزدیک تماشا کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار