بازدید 3333
ابكا:

برکنار شدیم تا هزینه اعتقاداتمان را بدهیم

کد خبر: ۵۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۱۹ 02 June 2009
رئيس سابق هيات مديره باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به تغييرات عمده در راس اين باشگاه گفت : عشق و علاقه قابل معامله نيست و ما هزينه اعتقادات خود را پرداختيم.

مسعود ابكا در گفت‌وگو با ايلنا افزود : تصميم بركناري اعضاي هيات مديره باشگاه ذوب‌آهن ، به حدي عجيب و غريب بود كه همه را شوكه كرد ، البته اين اولين و آخرين بار نخواهد بود اما معتقدم همه ما هزينه اعتقادات خود را پرداختيم كه از اين بابت خوشحالم.

وي تصريح كرد : وقتي گروهي موفق عمل مي‌كنند ، رسم اين است كه شرايط و محيط مناسب‌تري را براي آن ها فراهم كرده تا از توان و پتانسيل اين نيروها ، بيشترين بهره برده شود ، البته امكان دارد به دليل رشد و پيشرفت عوامل و ارتقا شغلي ، زمينه حضور اين اشخاص0 در جاي ديگر نيز ميسر شود ، اما آنچه ما ديديم با همه موارد منطقي و اصولي تفاوت داشت.

مديرعامل اسبق كارخانه ذوب‌آهن گفت : موفقيت‌هاي ورزشي اين باشگاه در طول 40 سال اخير بي‌نظير بوده است چرا كه غير از رشته فوتبال در هندبال، واليبال و ... نيز موفق بوديم ، ‌تمام اين موفقيت‌ها حاصل چهار الی پنج سال فعاليت بي‌وقفه و برنامه‌ريزي اصولي بوده است اما دوستان با اين شيوه برخورد ، پاسخ مناسبي به همه ما دادند.

ابكا افزود : من از علاقه‌مندان به موسوي هستم و چون از كانديداتوري او حمايت كردم ، بركنار شدم . جالب است ، در طول هشت سال گذشته حتي يك ريال ، پول از باشگاه نگرفتم و كارمند موظف باشگاه هم نبودم ، اما بايد شاهد اين گونه برخورد باشم که نشان از نگرش خاصی دارد .
وي گفت : موسوي به طور رسمي كانديد شده و بايد پرسيد چرا حمايت از فردي كه مورد تائيد نظام و رهبري است ،‌ جرم محسوب می شود . سيد حسين موسوي يك ايراني است و تا آخر پاي اعتقادات خود ايستاده‌ام.

رئيس بركنارشده هيات مديره باشگاه ذوب‌آهن خاطر نشان كرد : نكته جالب ديگر در اين ميان آن است كه در هيچ يك از جلسات هيات مديره باشگاه ذوب آهن ، حرفي از انتخابات و شخص موسوي مطرح نبود اما اين جابجایی ها اتفاق افتاد . حال بايد پرسيد چرا رئيس يا نايب رئيس فدراسيون‌هاي ورزشي كه از شخص خاصي حمايت مي‌كنند ، در سمت خود باقي مانده و كسي آنها را عزل نمي‌كند .
ابكا گفت : من مقام دولتي نيستم و به صورت آزاد و شفاف از سيد حسين موسوي حمايت خواهم كرد. اين لطف خدا بود كه با بركناري ما موج عظيمي به سود اين كانديدا ايجاد گردد و از اين بابت بسيار خوشحالم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا در خصوص جشن قهرماني و علت تاخير برگزاری آن افزود : به علت ايام فاطميه مدتي جشن را عقب انداختيم ، بعد از آن نيز به دليل انتخابات و براي آن كه فرد یا گروهی تصور خاصي نداشته باشد تصميم گرفتيم اين جشن را به بعد از انتخابات موكول كنيم كه دوستان لطف كردند و از ما اين گونه تشكر نمودند.

مديرعامل اسبق کارخانه ذوب‌آهن تصريح كرد : جاي تعجب دارد اما شنيده مي‌شود يكي از وزيران محترم به مديرعامل كنوني باشگاه ذوب‌آهن دستور داده تا هيات مديره بركنار شوند كه بر همين اساس مهندس بابايي دوستان زحمت‌كش و خدوم ورزش را عزل كردند.

وي با اشاره به جو حاكم بر باشگاه ذوب‌آهن خاطر نشان كرد: ما هزينه اعتقادات خود را داديم اما از همه ورزشكاران مي ‌خواهم از حاشيه‌ها دور بوده و تنها به مقوله ورزش و زندگي قهرماني خود فكر كنند و به علت حمايت از ما كاري نكنند كه مشكلي برايشان ايجاد شود.

ابكا در پايان با تاكيد بر حواشي عزل هيات مديره باشگاه ذوب‌آهن گفت: به عنوان يك طرفدار اگر تمام تلاشم را مي‌كردم ، نمي‌توانستم تا اين حد موفق باشم كه موسوي راي بياورد اما بركناري ما باعث شد جو حاكم در شهر اصفهان به سود اين كانديدا شود كه از اين بابت خوشحالم و اميدوارم با حضور وي در اين سمت ، شاهد شكوفايي ورزش كشور باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار