بازدید 45265

جلوه‌های ویژه و شگفت انگیز از مجتمع آرمان

تصاویر ویژه و شگفت انگیز از مجتمع بزرگ تجاری، اقامتی و مسکونی در کنار حرم امام رضا (ع) منتشر شد.
کد خبر: ۵۰۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 18 May 2015
تصاویر ویژه و شگفت انگیز ز مجتمع بزرگ تجاری، اقامتی و مسکونی در کنار حرم امام رضا (ع) منتشر شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، مجتمع تجاری، اقامتی و مسکونی آرمان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های در حال ساخت در بافت بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر رضوی است که حدود 500 متر با حرم فاصله دارد. این مجتمع از جنوب به خیابان نواب و از سه طرف دیگر محدود به کوچه صفارشاهرودی است.

ورودی این مجتمع به گونه ای طراحی شده که در عین رعایت انسجام کلی، هر کاربری به صورتی مستقل به مراجعان و میهمانان خدمت می‌رساند. در بخش تجاری علاوه بر ایجاد تسهیلات خرید شامل یک تفرجگاه مرکزی (Void) نیز است که زینت این مجموعه به شمار می‌آید. این نکته در اغلب بناهای تجاری مورد غفلت واقع شده است.

در این تفرجگاه علاوه بر جاذبه های بصری ویژه، خدماتی از قبیل کافی شاپ، فضاهای بازی کودکان و قضای سرگرمی بزرگسالان را فراهم آورده است. صخره ای عظیم همراه با آبشارها، باغچه ها و گیاهان نمادی از بازگشت طبیعت به معماری را در این تفرجگاه تداعی می‌کند.

از دیگر ویژگی های این مجتمع برخورداری از چشم اندازی زیبای حرم مطهر و موقعیت برجسته محل احداث آن و همچنین  طراحی زیبا و متناسب با جوّ معنوی حرم مطهر است.

فودکورت (Food court) این مجتمع نیز با ارایه غذاهای متنوع با ظرفیتی حدود ١٣٠٠ نفر در روز نقش عمده ای برای ایجاد خاطره‌ای فراموش نشدنی در ذایقه مراجعان و مسافران ایفا خواهد کرد.

در کل مساحت کل این پروژه 10535 متر مربع است که در 13 طبقه، 12 هزار و 45 متر مربع زیربنای تجاری و 29 هزار و 713 متر مربع زیر بنای اقامتی و 455 واحد پارکینگ پیش بینی شده است.



آرمان

آرمان

آرمان

آرمان

آرمان

آرمان

آرمان

آرمان

آرمان

آرمان


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر