بازدید 2831
هفته سی و چهارم لیگ برتر

چلسی در امارات سرود قهرمانی می خواند؟

کد خبر: ۴۹۴۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 25 April 2015
آرسنال در هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس فردا در امارات میزبان چلسی خواهد بود و شاگردان مورینیو در صورت پیروزی در یک قدمی قهرمانی خواهند بود.

به گزارش فارس، در ادامه هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس آرسنال در امارات میزبان چلسی خواهد بود.

جدال دو تیم که به نوعی یکی از دربی های لندن محسوب می شود همواره جذابیت های فراوانی را به همراه داشته است و این اواخر هم جنگ لفظی و درگیری های آرسن ونگر و ژوزه مورینیو به خوبی در اذهان طرفداران دو تیم مانده است که چگونه این دو سرمربی با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند.

آقای خاص 12 بار مقابل تیم های ونگر قرار گرفته و به 5 پیروزی و 7 تساوی رسیده است و شکستی را متحمل نشده است.


چلسی در حال حاضر با 76 امتیاز صدرنشین است و نزدیک ترین تعقیب کننده اش همین آرسنالی است که با 66 امتیاز و 10 امتیاز اختلاف در مکان دوم قرار دارد.

مورینیو و شاگردانش به خوبی می دانند در صورت پیروزی در این بازی می توانند تا حدود بسیار زیادی سرود قهرمانی را در لندن بخوانند و هیچ چیزی برای هواداران توپچی ها از این بدتر نخواهد بود.

از طرفی ونگر و شاگردانش در صورت پیروزی در این بازی حساس فاصله خود با چلسی را به 7 امتیاز کاهش خواهند داد و می توانند فشار بیشتری را روی آبی های لندن آورند تا در ادامه بتوانند شرایط را برای این تیم سخت کنند.

چلسی امیدوار است دیگو کاستا مهاجم اسپانیایی خود را که به دلیل مصدمیت مدتی از میادین دور بوده است در اختیار داشته باشد. از طرفی سسک فابرگاس در بازگشت به لندن شرایط ویژه ای را بار دیگر تجربه می کند.


مورینیو در آخرین اظهاراتش عنوان کرده که رویارویی با ونگر، رقابتی ویژه نیست و هدفش را پیروزی مقابل آرسنال و قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد.

وی دلیل حضور هافبک اسپانیایی در استمفوردبریج را کسب عنوان قهرمانی فابرگاس با چلسی عنوان کرده و به نوعی جنگ روانی را علیه توپچی ها آغاز کرده است.

شاگردان مورینیو در صورت پیروزی مقابل آرسنال و همچنین دیدار عقب افتاده خود مقابل لستر (چهارشنبه شب) عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب خواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر