بازدید 4131

خشم مردم پاکستاني از اظهارات وزير مشاور در امور خارجه امارات

تهدیدات محمد انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات علیه پاکستان به علت خودداری این کشور از مشارکت در تجاوز به یمن با واکنش مردم پاکستان مواجه شد.
کد خبر: ۴۹۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 15 April 2015
تهدیدات محمد انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات علیه پاکستان به علت خودداری این کشور از مشارکت در تجاوز به یمن با واکنش مردم پاکستان مواجه شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، پاکستانی ها این سئوال را مطرح می کنند که چگونه کشور کوچکی مانند امارات می تواند کشوری هسته ای مانند پاکستان را تهدید کند؟

فیصل رمضان گزارشگر المسیر در اسلام آباد در این باره گزارش داد: اظهارات اخیر محمد قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات درباره پاکستان، با خشم و ناخرسندی در پاکستان مواجه شد. شماری از مقامات بلندپایه پاکستانی این اظهارات را خدشه وارد کردن به عزت نفس کشور و ملت پاکستان دانستند.

یک شهروند پاکستانی گفت: «تهدیدات امارات به نفع اماراتی ها نیست. آنها ممکن است گمان کنند اخراج کارگران پاکستانی از کشورشان به ما آسیب می رساند از این رو به آنها می گوییم پاکستان دارای منابع کافی برای همه پاکستانی ها است».

در همین چارچوب نواز شریف نخست وزیر پاکستان مجبور شد نشستی اضطراری با حضور وزیران کابینه و فرماندهان نظامی برگزار و اظهارات قرقاش را که در صفحه او در تویتر منتشر شد بررسی کند.

تحلیلگران معتقدند امارات با این اظهارات، عرف دیپلماتیک را زیر پا گذاشته است.

پاکستانی ها معتقدند تصمیم نمایندگان پارلمان پاکستان مبنی بر بیطرفی در بحران یمن، تصمیمی داخلی است و همه باید به آن احترام بگذارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی