بازدید 4817
با تو خاطرات شیرینی داریم، بمان

متن نامه احساسی کفاشیان به کروش

کد خبر: ۴۹۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 11 April 2015
این حرف کارلوس کروش است که به علی کفاشیان زده:«اگر تضمین بدهی کسی در کارم دخالت نکند و امکانات باشد، می‌مانم.»

به گزارش خبرآنلاین؛به احتمال فراوان امروز علي كفاشيان و كارلوس كروش در فدراسيون فوتبال رودرروي هم مي‌نشينند تا راند آخر مذاكرات را انجام دهند. پيش از اين جلسه، فضا براي ادامه همكاري آماده به نظر مي‌رسد اما ظاهراً كروش تضمين مي‌خواهد. علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال روز پنج‌شنبه نامه‌اي مهم را تنظيم و براي كارلوس كروش ارسال كرد.

اين نامه در واقع چراغ سبز رئيس براي ادامه همكاري با او بود‌؛ آن هم درست در روزهايي كه وزارت ورزش براي تمديد قرارداد كروش راضي به نظر مي‌رسد. كفاشيان در واقع با اين نامه سعي كرد از وزارتخانه پيشي بگيرد و در صورت ماندن كروش، همه چيز را به نام خود تمام كند. كفاشيان در اين نامه براي كروش نوشت: «آقاي كروش، شما مي‌دانيد چه خاطرت بسيار شيريني با هم داشته‌ايم. ما مي‌خواهيم اين موفقيت و ارتباط ادامه‌دار باشد. هيأت‌رئيسه فدراسيون فوتبال هم چنين نظري دارد. علاقه‌مند هستيم كه همكاري ادامه پيدا كند. ما 4 سال قرارداد داريم و مي‌خواهيم ادامه بدهي. اگر مصر هستيد كه راهي براي جدايي پيدا كنيد، طبق مأموريتي كه هيأت‌رئيسه فدراسيون فوتبال داده، با توجه به بندبند قرارداد عمل خواهيم كرد.» در حالي كه قرار بود نامه براي كروش از طريق يكي از اعضاي كادرفني ارسال شود، كفاشيان ترجيح داد آن را ايميل كند.

كارلوس كروش هم پاسخ نامه كفاشيان را داد كه در بخشي از آن نوشته شده: «اگر تضمين بدهيد كه كسي در كارمان دخالت نكند و امكانات از جمله زمين تمريني، لباس، حريف تداركاتي و... داشته باشيم، مي‌توانيم به همكاري ادامه دهيم.» با توجه به اين نامه‌نگاري‌هاي مثبت بين كروش و كفاشيان بايد ديد مذاكرات امروز مي‌تواند نتيجه مثبتي داشته باشد يا نه.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل