بازدید 22888
۵

واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به حادثه فرودگاه جده

آیت‌الله نوری‌همدانی: گفت: اتفاق فرودگاه عربستان نباید در سکوت باشد و نباید به سادگی در برابر این مسئله گذشت و از همین رو مسئولان باید به این امر توجه نشان دهند.
کد خبر: ۴۸۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸ 08 April 2015
آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: اتفاق فرودگاه عربستان نباید در سکوت باشد و نباید به سادگی در برابر این مسئله گذشت و از همین رو مسئولان باید به این امر توجه نشان دهند.

به گزارش ایسنا، این مرجع تقلید در پایان جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به حادثه ناگوار فرودگاه جده، از وقوع چنین حادثه‌ای شدیدا ابراز تاسف کرد و خواستار پیگیری جدی و قاطعانه این حادثه از سوی مسئولان ذیربط شد تا عزت و کرامت ملت ایران حفظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمله عربستان سعودی به یمن را محکوم کرد و گفت: چطور مدعیان خادم‌الحرمین شریفین به یک کشور اسلامی حمله می‌کند و مردم و زنان و کودکان را به خاک و خون می‌کشند.

وی بیان کرد: مردم هر کشوری صاحب اختیار امور خود هستند، ما معتقدیم عربستان با این اقدام اشتباه کرده و یقینا شکست خواهد خورد؛ در آموزه‌های دینی نیز تاکید شده هر کس در راه ظلم گام بردارد محکوم به شکست است.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به تفاهم نامه لوزان سوئیس، تصریح کرد: ما از تیم مذاکره کننده به خاطر زحماتی که کشیده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم، دیپلمات‌های ما افرادی متعهد به لحاظ مبانی انقلابی و اسلامی هستند و در مذاکرات قدرت و منطق اسلام و انقلاب را نشان دادند.

این مرجع تقلید با اشاره به این‌که «تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران عزت اسلامی را در نظر گرفته‌اند» تصریح کرد: ما هم توصیه می‌کنیم در تمام مراحل به این نکته مهم توجه داشته باشند و بدانند دشمن یک دشمن فریب کار، مستکبر و سلطه‌گر است؛ تیم مذاکره مراقب حیله‌گری دشمن باشد.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به مسأله تحریم‌ها، اضافه کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید فرمودند توافقی می‌خواهند که در گام اول همه تحریم‌ها لغو شود اما اگر بگویند به تدریج‌ تحریم‌ها را بر می‌داریم نباید چنین چیزی را قبول کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر این‌که «فصل الخطاب درباره مذاکرات هسته‌ای و تفاهم اخیر بیانات رهبر معظم انقلاب است» یادآور شد: مسائل اخیر نباید سبب تفرقه و دو دستگی مردم شود؛ مردم عزیز ما بدانند آنچه تاکنون انجام شده خوب بوده و باید منتظر بمانیم ببینیم در آینده چه می‌شود.

این مرجع تقلید اظهار کرد: باید وحدت و اتحاد دولت و ملت حفظ شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۵
اگربه اون کارمند مست سفارت عربستان که شهروندان تهرانی رو زیر گرفت وکشت درس خوبی داده میشد الان انقدر وقیح نمی شدند. واقعا مردم ما بی دفاع و بدون حامی هستند. اگه این کار با یک شهروند آمریکایی میشد دولت آمریکا خاک عربستان را شخم میزد
چرا نباید حج را تحریم کرد
مگر درامد ناشی از حج صرف سرکوب مسلمانان نمی شود .
چرا اینقدر کوتاهی میکنیم
چرا چرا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لازم است به سایر کشور ها نیز اطلاع رسانی شود تا عکس العمل مناسبی به عربستان داده شود
کشوری که در حال تحریم است چرا باید پولش را در جایی خرج کند که عرض و آبروش نیز برود.
يك كاريكاتور تو فرانسه كشيدند ظريف سفر از قبل پيش بيني شده اي را رفت دلواپسان خودكشي كردند و خواهان قطع رابطه با فرانسه شدند الان نوجوانان را در عربستان ... هيچكي هيچي نميگه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل