بازدید 6478

سخنرانی رهبر جنبش انصارالله درباره حمله امروز به یمن

یمن دست‌نیافتنی‌تر از آن است که تصور می کنید. یمن لقمه ای آسان نیست که برخی بیایند و آن را ببلعند و متجاوزین به یمن بهایی گزاف خواهند پرداخت. اگر سعودی ها به آمریکا امید بسته اند، بدانند که ملت بزرگ یمن به خداوند متعال امید دارد.
کد خبر: ۴۸۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 26 March 2015
رهبر انصار الله یمن، جنایت تازۀ رژیم آل سعود و کشورهای متحد آن علیه مردم سرافراز یمن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالملک الحوثی در سخنانی که دقایقی پیش آغاز شد، با اشاره به تجاوز عربستان سعودی و ائتلاف عربی به یمن، تاکید کرد که عربستان با این جنگ امنیت، ثبات و اقتصاد یمن را هدف قرار داده و این حمله جنایتکارانه و ظالمانه هیچ توجیهی ندارد.

به گفته الحوثی، آمریکا دستور این حمله را صادر کرده و رژیم سعودی طلایه دار کشورهای متجاوز و جنایتکار می باشد.

الحوثی افزود: رژیم سعودی حق همسایگی و حسن همجواری را محترم نمی شمارد و قدرت های ظالم و در راس آن همسایه نابه‌کار، عربستان سعودی، تنها در صدد اجرای خواست آمریکا و ارادۀ اسراییل است. قدرت های طاغوتی و مستکبر به آمریکا پناه برده و به هر بهای ممکن برای جلب دوستی آن تلاش می کنند.

به گفته رهبر انصار الله، عربستان مجری طرح آمریکایی-اسراییلی برای انهدام کشورهای منطقه به ویژه یمن است و زمانی که ابزارهای دخالت غیرمستقیم سعودی ها در یمن با شکست مواجه شد، به طور مستقیم مداخله کردند، اما ارتش یمن و کمیته های مردمی شجاعت و مردانگی خود را در صحنه نبرد نشان دادند.

الحوثی با اشاره به روند انقلاب یمن تاکید کرد: مردم جنوب طلایه دار تحرک مردم یمن بودند و یمن دست‌نیافتنی‌تر از آن است که تصور می کنید. یمن لقمه ای آسان نیست که برخی بیایند و آن را ببلعند و متجاوزین به یمن بهایی گزاف خواهند پرداخت. اگر سعودی ها به آمریکا امید بسته اند، بدانند که ملت بزرگ یمن به خداوند متعال امید دارد.

به گفته الحوثی، این تجاوز نابخردانه، روح عزت و کرامت را در مردم یمن زنده کرد و مردم یمن در برابر این تجاوز ددمنشانه پایداری خواهد نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی