بازدید 4852
دکتر سرافراز در در بازدید از پشت صحنه سریال معمای شاه:

"معمای شاه" روایتی درست از انقلاب است

دکتر محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه سریال «معمای شاه» بازدید کرد.
کد خبر: ۴۸۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲ 11 March 2015
دکتر محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه سریال «معمای شاه» بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه سریال «معمای شاه» بازدید کرد.

محمد رضا ورزی کارگردان، محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما و عوامل فیلم در این بازدید حضور داشتند.

محمد رضا ورزی کارگردان سریال معمای شاه با بیان خیرمقدم به رییس رسانه ملی و هیات همراه بیان کرد: این دعوت به دو منظور انجام شده است. در ابتدا بازدید دکتر سرافراز از پروژه معمای شاه مد نظر ما بود و دیگر اینکه در نظر داشتیم در حضور رییس رسانه ملی از تست گریم آیت الله طالقانی رونمایی کنیم.

ورزی با معرفی بازیگران فیلم و نقش هایشان بیان کرد: در اولین تست گریم علی دهکردی که نقش آیت الله طالقانی را بر عهده دارد، مهدی طالقانی فرزند این بزرگوار حضور داشت. وی پس از تست گریم، نتیجه را که دید شوکه شد و به ما گفت که شما پس از سی و چند سال باعث شدید با پدرم ملاقات داشته باشم.

ورزی پس از قدردانی از مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بیان کرد: مدیران شرایط خوبی را برای ضبط فراهم کردند.

کارگردان معمای شاه با بیان اینکه سعی می کنیم سریال را تا چند ماه آینده به پایان برسانیم گفت: قول نمی دهیم چون نمی خواهیم بدقولی شود. اما سعی مان بر این است که سریال را تا چند ماه آینده به پایان برسانیم تا برای نسل های انقلاب فضای واقعی و حقیقی از دوره پهلوی دوم ارائه شود.
 
دکتر محمد سرافراز پس از صحبت های ورزی گفت: من با این دوران و آقای ورزی خاطره دارم. حدود 14 یا 15 سال پیش با آقای ورزی آشنا شدیم و در پروژه سقوط شاه همکاری داشتیم. ایشان در نوع خود بی نظیر است و در این سال ها پیشرفت زیادی داشته است.  
 
سرافراز با اشاره به روایت تاریخی معمای شاه گفت: این اثر بسیار مهم است چون روایتی درست از انقلاب تاریخ ماست. گریم های نسل های مختلف این سریال بسیار خوب بوده است. من برای قدردانی از گروه به اینجا آمده ام و اعلام می کنم که معمای شاه اثری با ارزش و ماندگار است.

ورزی بیان کرد: یکی از افتخارات من همکاری با دکتر سرافزاز است. من 23 سال داشتم که با ایشان آشنا شدم و می توانم بگویم که ویژگی بارز ایشان جوانگرایی است.  
 
این بازدید با حاشیه هایی همراه بود. زمانی که محمد رضا ورزی داریوش کاردان را به عنوان امیر عباس هویدا معرفی می کرد گفت: 13 سال از زندگی هویدا را در خدمت داریوش کاردان بودیم.

دکتر سرافراز درادامه با لحن طنزگونه بیان کرد: شما در خدمت ایشان بودید یا هویدا در خدمت شاه.

پس از این بازدید از تست گریم آیت الله طالقانی رونمایی شد و رییس رسانه ملی به تماشای سکانسی از این سریال پرداخت.

بهرنگ علوی بازیگر نقش حسین فردوست در معمای شاه در هنگام خروج دکتر سرافراز از کاخ سعدآباد با وی عکس سلفی انداخت و بیان کرد: بهرنگ علوی بازیگر نقش حسین فردوست اولین کسی بود که موفق شد با دکتر سرافراز عکس سلفی بیندازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار