بازدید 1918

کلاه‌کج: نباید به باختن عادت کنیم

کد خبر: ۴۷۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ 08 February 2015
هافبک تيم فوتبال راه‌آهن گفت: نه پول داريم و نه امکانات اما اينها نبايد بهانه نتيجه نگرفتن ما باشد.

عادل کلاه‌کج در مورد شکست 3 بر صفر راه‌آهن مقابل ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از ابتدای بازی برای پیروزی به زمین رفتیم و حتی تا پیش از گل اول ذوب‌آهن تیم برتر زمین بودیم اما روی یک اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم. یک هفته روی تاکتیک ذوب‌آهن کار کرده بودیم و می‌دانستیم ممکن است از کجا به ما گل بزنند ولی نتوانستیم جلوی آنها را بگیریم.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: بعد از گل اول ذوب‌آهن توانستیم به بازی برگردیم اما در شرایطی که صاحب کرنر شدیم و می‌توانستیم به گل برسیم گل دوم را خوردیم. خیلی جالب بود که کرنر برای ما بود ولی ذوب‌آهن گل زد!

هافبک راه‌آهن درباره شرایط این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطرنشان کرد: واقعاً شرایط تیم خیلی بد است و باید از همین هفته به وضعیت عادی برگردیم. ما در رده پانزدهم جدول قرار داریم اما با یکی، دو پیروزی می‌توانیم به نیمه بالایی جدول رده‌بندی برسیم.

کلاه‌کج تصریح کرد:‌ باید احساس مسئولیت بیشتری در قبال راه‌آهن داشته باشیم و برای درست شدن وضعیت تیم دست به دست هم دهیم. من ایمان دارم اگر بخواهیم، می‌توانیم شرایط را بهبود ببخشیم. واقعاًَ تنها مشکل ما کم تجربگی بعضی از بازیکنان است.

وی در مورد شرایط مالی بازیکنان راه‌آهن گفت: نه پول داریم و نه امکانات، اما اینها نباید برای نتیجه نگرفتن بهانه باشد. ما بد گل خوردیم و نباید پول نگرفتن بهانه‌ای برای بد گل خوردن‌مان باشد. همه ما می‌دانیم وضع مالی باشگاه خوب نیست ولی وقتی با پیراهن راه‌آهن به زمین رفتیم یعنی این شرایط را قبول کرده‌ایم.

هافبک راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد این تیم به لیگ یک سقوط کند، اظهار داشت: 5 تیم انتهای جدول خطر سقوط را احساس می‌کنند اما ما به ماندن در لیگ امید داریم و برای سقوط نکردن می‌جنگیم. از الان تمام بازی‌ها برای ما مثل فینال است و اگر قرار باشد در بازی‌ آینده مقابل ملوان شکست بخوریم کارمان بسیار سخت می‌شود. در این شرایط راه‌آهن نباید به باختن عادت کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار