بازدید 21627
۸

با این ابزار به سادگی لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید

یافتن لپ تاپ یا گوشی هوشمند مناسب بودجه هر کاربر در حالی که بازار مملو از مدل‌ها و برندهای متفاوت و گوناگون است، گاهی به یک معضل اساسی تبدیل می‌شود. هرچند رجوع به وب سایت‌ها و دیدن نظریات کاربران ‌در بسیاری ‌موارد راهگشا و البته توصیه شده است، پیش از آن شما باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید. برای این کار ما ابزاری ‌به شما معرفی می‌کنیم که به وسیله آن به سادگی قادر به انتخاب باشید.
کد خبر: ۴۶۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ 21 January 2015

با این ابزار به سادگی لپتاپ یا گوشی هوشمند خود را انتخاب کنیدیافتن لپ تاپ یا گوشی هوشمند مناسب بودجه هر کاربر در حالی که بازار مملو از مدل‌ها و برندهای متفاوت و گوناگون است، گاهی به یک معضل اساسی تبدیل می‌شود. هرچند رجوع به وب سایت‌ها و دیدن نظریات کاربران ‌در بسیاری ‌موارد راهگشا و البته توصیه شده است، پیش از آن شما باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید. برای این کار ما ابزاری ‌به شما معرفی می‌کنیم که به وسیله آن به سادگی قادر به انتخاب باشید.

به گزارش «تابناک»، پیش از این در یک گزارش به یک سرویس فوق‌العاده با نام Swogo برای یافتن بهترین مدل لپ‌تاپ متناسب با بودجه کاربران اشاره کردیم. از آن زمان تا کنون این سرویس تحولات بسیاری ‌به خود دیده است و با تغییراتی که در آن ایجاد شده، شاید به جرأت بتوان گفت، نمونه مشابه آن در هیچ کجای نت یافته نمی‌شود.

البته اکنون App‌ها و سرویس‌های تحت نت فراوانی می‌توان یافت که به شما در انتخاب گوشی هوشمند یا مدل مورد نظر لپ‌تاپ کمک می‌کنند؛ اما در برابر آنچه ‌این سرویس در حال حاضر به شما پیشنهاد می‌دهد و در برابر سادگی کار با آن، چیزی زیادی برای گفتن ندارند. این ابزار نه تنها برای یافتن لپ‌تاپ بلکه برای یافتن گوشی هوشمند، MP۳ Player و فلش USB نیز برای کاربران کمک شایانی خواهد بود.

این ابزار که نام آن Productchart است، از یک جستجوی حرفه‌ای با فیلترهای گوناگون بهره می‌برد و نتایج را با توجه به بهای محصولات برای شما رده‌بندی می‌کند.

با این ابزار به سادگی لپتاپ یا گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید

برای دسترسی به این ابزار آنلاین به اینجا مراجعه کنید.  Productchart به شکل زنده نتایج را در حین تغییر فیلتر‌ها و گزینه‌های جستجو برای شما نمایش می‌دهد و بهای محصولات بر اساس بهای آن‌ها در وب‌سایت آمازون است که کاربران ایرانی باید مقادیر دلاری را به ریال تبدیل کنند. البته در بازار متغیر این روز‌ها به دلیل نوسانات ارزی، بهتر آن است که بعد از انتخاب مدل مورد نظر، بهای ریالی آن را از فروشگاه‌های معتبر و یا نمایندگی‌ها سراغ بگیرید.

ما این نرم‌افزار آنلاین را برای جستجوی لپ‌تاپ ‌آزمایش کردیم. همان گونه که در تصویر زیر می‌بینید، لپ‌تاپ‌های مورد نمایش در دو محور یکی بر اساس اندازه صفحه نمایش و دیگری محور قیمت رده بندی شده‌اند.

با این ابزار به سادگی لپتاپ یا گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید

شما می‌توانید از پنل سمت چپ، ‌اقدام به تغییر گزینه‌های مورد نظر خود برای لپ‌تاپ یا گوشی هوشمند کنید؛ برای نمونه، چنانچه می‌خواهید لپ‌تاپ شما در اندازه صفحه نمایش ۱۱ تا ۱۴ اینچ بوده و حتما واجد SSD و ۸ گیگابایت رم باشد، همه این گزینه‌ها را می‌توانید از پنل سمت چپ تنظیم کرده و نتیجه را ببینید.

با این ابزار به سادگی لپتاپ یا گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید

همچنین با نگه داشتن ماوس ‌روی هر یک از محور‌های عمودی یا افقی می‌توانید تعیین کنید که آن محور مربوط به چه فاکتوری باشد. برای مثال می‌توانید محور افقی را به جای قیمت بر اساس وزن قرار دهید.

با این ابزار به سادگی لپتاپ یا گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید

در ‌‌نهایت با نگه داشتن ماوس ‌روی هر یک از گزینه‌های نمایش داده شده، ‌خواهید توانست ‌اطلاعات فنی بیشتری ‌به همراه بهای دلاری آن ببینید. همچنین می‌توانید‌ آن را Highlight کرده یا Dismiss نمایید تا به این ترتیب، در نتایج جستجو بیشتر متمرکز شوید؛ هرچند امکان مقایسه یک به یک هنوز در این ابزار وجود ندارد، دو محور عمودی و افقی به شما کمک می‌کند که مدلهای انتخابی را بر اساس فاکتور مورد نظر خود بهتر مقایسه کنید.

با این ابزار به سادگی لپتاپ یا گوشی هوشمند خود را انتخاب کنید

همچنین می‌توانید ‌نتایج جستجو را تنها بر اساس برند تنظیم کنید و اگر برند خاصی ‌برای خرید مد نظر دارید، به سادگی از طریق پنل سمت چپ برای شما امکان پذیر است. تنها مورد ضعفی که در فیلتر‌های این ابزار وجود دارد، ‌نداشتن توان انتخاب بر اساس سیستم عامل است که به ویژه در مورد گوشی‌های هوشمند این ضعف بیشتر خودنمایی می‌کند.

اما به هر حال همان گونه که می‌بینید، این ابزار آنلاین ‌نمونه بسیار قوی و قابل توجه برای همه کسانی است که قصد خرید یک گوشی یا لپ‌تاپ جدید را دارند. توان نمایش زنده نتایج و محورهای عمودی و افقی این ابزار در یک نمای کاملا خلاقانه به شما کمک می‌کند، بهترین مدل را برای خرید خود در کمترین زمان ممکن انتخاب کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
این وبسایت که هیچ کار جدیدی انجام نمیده. در واقع موتر جستجوی سایت آمازون رو قرض گرفته و گذاشته تو وبسایت خودش. رو هر کدوم از نتایج کلیک کنید، شما رو مستقیم میبره تو آمازون که خودش همین موتور جستجو رو داره
این سایت اطلاعات اش بعضا درست نیست میتوانید امتحان کنید مثلا اگر برند سونی را انتخاب کنید و گزینه دو سیم کارت را بزنید هیچ پیشنهادی برای شما ندارد
اصلا به درد نمیخوره و اطلاعاتش درست نیست
ممنون، مطلب جالبي بود.
اطلاعاتش کامل نیست. مثلاً لپ تاپهای Sony اصلاً تو لیستش نیست.
خیلی خیلی ناقص هست
سایت ایرانی خودمون خیلی کاملتر و بهتره
جالبه ولی عوامل موثرش خیلی واقعی نیستند.
این وبسایت که هیچ کار جدیدی انجام نمیده. در واقع موتر جستجوی سایت آمازون رو قرض گرفته و گذاشته تو وبسایت خودش. رو هر کدوم از نتایج کلیک کنید، شما رو مستقیم میبره تو آمازون که خودش همین موتور جستجو رو داره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر