بازدید 5208

نصرالله: روز سیاه در تاریخ امت اسلام

سید حسن نصرالله گفت: بسیار تاسف برانگیز است که با حضور یک انسان سرکش و ظالم در سرزمینمان، روزاول سال هجری ما به روزی سیاه درتاریخ مسلمانان تبدل شود.
کد خبر: ۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۴ 10 January 2008
دبیرکل جنبش حزب الله لبنان با ابراز تاسف از استقبال سران عرب از رئیس جمهوری آمریکا در سفر وی به منطقه خاورمیانه،، روز ورود بوش به منطقه را روزی سیاه در تاریخ ملتهای اسلامی عنوان کرد.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه القدس العربی، سید حسن نصرالله اخیرا درسخنانی که به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ماه عزاداری سید الشهداء(ع) درضاحیه بیروت از طریق ویدئو کنفرانس ایراد کرد؛ در واکنش به سفر جرج بوش به منطقه، وی را به فریبکاری متهم کرد.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان تاکید کرد: روز سفر بوش به منطقه روزی سیاه در تاریخ منطقه عربی و اسلامی ما است.

سید حسن نصرالله گفت: بسیار تاسف برانگیز است که با حضور یک انسان سرکش و ظالم در سرزمینمان، روزاول سال هجری ما به روزی سیاه درتاریخ مسلمانان تبدل شود.

وی با انتقاد از سران کشورهای عربی که به استقبال بوش خواهند رفت؛تصریح کرد: بوش از اسرائیل حمایت می کند،اما سران عرب از وی استقبال می کنند.

جرج بوش روزگذشته در اولین روز از سفرش به خاورمیانه در سرزمینهای اشغالی با مقامهای رژیم صهیونیستی دیدار کرد و به محض ورودش به فرودگاه بن گورین حمایت خود را از یهودی شدن دولت اسرائیل اعلام کرد؛ بوش امروز در سایه تدابیر امنیتی بی سابقه وارد رام الله شد و با ابومازن دیدار کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری