بازدید 4612
با بازی‌های خوب پاسخ اعتماد هواداران را می‌دهم

علیپور: استقلالی نیستم

کد خبر: ۴۶۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵ 31 December 2014
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هیچگاه نگفتم استقلالی هستم و مصاحبه‌ای که در این باره از من منتشر شده را به شدت تکذیب می‌کنم.

علی علیپور در گفت‌وگو با فارس، درباره حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌خوشحالم که با قراردادی که بستم به تیم پرسپولیس آمده‌ام و امیدوارم بتوانم اعتمادی که درخشان به من کرده را پاسخ دهم.

وی ادامه داد: باید تمرینات خوبی انجام دهم تا پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم چرا که پرسپولیس تیم بزرگی است و باید اینجا بهترین بازی‌ها را انجام دهم تا دیده شوم.

علیپور در پاسخ به این سؤال که از چه زمانی در فوتبال مطرح شد، افزود: فکر می‌کنم بعد از بازی پرسپولیس راه‌آهن که به سرخ‌پوشان گل زدم نامم سر زبان‌ها افتاد اما به هر حال آنجا راه‌آهن بود و اینجا پرسپولیس در اینجا باید تلاش بیشتری کنم تا بیشتر دیده شوم و همه چیز بستگی به شرایط تمرینی خودم دارد.

وی در مورد اینکه با شرایط جدید و فشار روحی روانی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس چه خواهد کرد، گفت: به هر حال پرسپولیس تیم بزرگی است و اینجا شرایط با سایر تیم‌ها فرق دارد و من هم به دنبال حاشیه نیستم و می‌خواهم آنقدر خوب کار کنم تا پاسخ هواداران را بدهم.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصاحبه‌ای که از او بعد از بازی پرسپولیس و راه‌آهن در 30 فروردین امسال منتشر شده بود که در آن مصاحبه به صراحت گفته بود خوشحالم که استقلالی هستم و با گلی که به پرسپولیس زده این تیم را از قهرمانی دور کرده و شانس استقلال را برای قهرمانی بیشتر کرده تصریح کرد: من اصلاً چنین حرفی نزدم و چنین مصاحبه‌ای نکردم من فقط با سایت باشگاه راه‌آهن حرف زدم و در آن درباره بازی و گلی که زدم صحبت کردم و اگر روزنامه‌ و سایتی چنین مصاحبه‌ای از من منتشر کرده آن را تکذیب می‌کنم و مطمئن هستم آنها از قول خودشان چنین حرف‌هایی را زده‌اند چرا که این حرف‌ها، حرف‌های من نیست.

علیپور در پایان درباره اینکه آیا از کودکی پرسپولیسی بوده و یا برایش فرقی نمی‌کرده در چه تیمی بازی کند، اظهار داشت: من همیشه علاقه‌مند بودم که در هر تیمی که به میدان می‌روم برای تعهدات به باشگاه بجنگم و مطمئن باشید در دو سال و نیمی که در پرسپولیس هستم با همه توان برای این تیم بازی خواهم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار