بازدید 2860
نبی و آیت‌اللهی از فدراسیون می‌روند؟

کفاشیان: پولادی و رفیعی تنها تا فردا مهلت دارند

کد خبر: ۴۶۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱ 28 December 2014
علی کفاشیان می‌گوید تغییرات عمده در فدراسیون فوتبال به زودی انجام می‌شود. او همچنین گفت که پولادی و رفیعی تنها تا فردا برای حل مشکل سربازی و پیوستن به کاروان تیم ملی فرصت دارند.

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین صبح یکشنبه تیم ملی فوتبال درباره آخرین شرایط سربازی مهرداد پولادی و سروش رفیعی برای پیوستن به فهرست تیم ملی اظهار کرد: در حال حاضر رفیعی با تیم ملی تمرین می‌کند اما حضورش در جام ملت‌ها باید با مجوز نظام وظیفه باشد. قرار است با مذاکراتی که انجام شده به زودی تکلیف این دو بازیکن هم مشخص شود. هم ما و هم وزارت ورزش و جوانان برای رفع این مشکل نامه زده‌ایم. سردار کمالی و مسئولان نظام وظیفه هم در تلاش هستند که این مساله به صورت قانونی حل شود.

او ادامه داد: امیدواریم که مشکل این دو بازیکن حل شود؛ چرا که کادر فنی روی آنها حساب باز کرده است. با این وجود اگر تا فردا (دوشنبه) و قبل از عزیمت تیم به استرالیا مشکلشان حل شد که هیچ. در غیر این صورت اگر بعد از اعزام تیم این مشکل حل شود، نمی‌توانیم آنها را به تنهایی به استرالیا بفرستیم.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به زمان سفر ملی‌پوشان به استرالیا گفت: تیم ملی به امید خدا فردا شب به استرالیا می‌رود. در مورد بلیت‌های کاروان مشکلی وجود نداشت و همه چیز تهیه شده اما بدهی ما به آژانس زیاد بود و هنوز بلیت‌ها را تحویل نگرفته‌ایم.

او درباره انتقادهایی که به فهرست کی‌روش وارد می‌شود گفت: این فهرستی است که سرمربی تیم ملی انتخاب کرده و من هیچ دخالتی در کار او نمی‌کنم. وقتی یک سرمربی برای نتیجه‌ گرفتن انگیزه دارد، مطمئن باشید که بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود هدایتی حاضر به کمک مالی به فدراسیون شده است، گفت: هنوز خبری نیست اما اگر هدایتی کمک کند خوشحال می‌شویم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره این موضوع که چرا بازیکنان تیم ملی اجازه مصاحبه با رسانه‌ها را نیافتند، گفت: این موضوع جزو اختیارات کی‌روش است و اتفاق خاصی نیفتاده است که بخواهیم مصاحبه نکردن بازیکنان را به آن ربط دهیم.

کفاشیان در ادامه درباره آینده سرمربی پرتغالی در تیم ملی گفت: ما باید نتایج تیم ملی را در جام ملت‌ها ببینیم. بعید می‌دانم بهتر از کی‌روش برای ما مربی پیدا شود. اگر کارش خوب باشد بعد از جام ملت‌ها هم با او ادامه می‌دهیم. زمانی که ابزار کار در اختیار مربی باشد او می‌تواند کارش را به درستی انجام دهد. درست است که تیم‌های عربی بازی‌های دوستانه بیشتری از ما داشته‌اند اما بازیکنان ما با غیرت هستند و همیشه این را نشان داده‌اند. عوض کردن مربی خیلی سخت است. مگر این که تیم ملی اصلا نتایج خوبی نگیرد اما در کل کی‌روش می‌تواند تا جام جهانی بعد سرمربی تیم ما باشد.

او همچنین درباره این که کی‌روش گفته بود من را هم به سرنوشت وینگادا دچار می‌کنند، گفت: خود این مربیان می دانند که چه مشکلاتی وجود دارد. بعد از جام جهانی که کی‌روش دوباره هدایت تیم ملی ایران را قبول کرده هنوز پولی دریافت نکرده است و فدراسیون هم از همکاری او تشکر می‌کند.

کفاشیان در ادامه با تایید خبرهایی که درباره تغییرات در فدراسیون فوتبال به گوش می‌رسد، در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد نبی و آیت اللهی تغییر می کنند، به خبرنگاران گفت: تغییرات در فدراسیون فوتبال در آینده نزدیک انجام می‌شود. ما باید یک سری از مسئولیت ها را جابه‌جا می‌کردیم. به عنوان نخستین مورد نایب رییس بانوان را تغییر دادیم و بعد از آن نوبت به پست‌های دیگر هم می‌رسد. این طور نیست که این تغییرات از فشارهای وزارت ورزش و جوانان باشد. ما باید یک سری تغییرات انجام می دادیم و ان‌شاءالله با وقوع این تغییرات شاهد بهتر شدن کار باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج