بازدید 7122

کاشانی: برای دیدن وزیر به هرکسی رو زدم

حبیب کاشانی با انتقاد از اختلاف‌های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی امید به المپیک صعود کند.
کد خبر: ۴۵۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸ 07 December 2014
حبیب کاشانی با انتقاد از اختلاف‌های وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی امید به المپیک صعود کند.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی پس از نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال با اعلام استعفای خود از سمت مدیریت تیم امید درباره آخرین تصمیم ها برای تیم ملی امید اظهار کرد: از 25 آذرماه برای تیم ملی امید یک اردو در کیش و چند بازی تدارکاتی در نظر گرفته ایم. پس از آن اردویی را در یکی از کشورهای خلیج فارس برگزار می کنیم و طول مدت زمان این اردوها در حدود چهل روز خواهد بود.

او ادامه داد: تیم ملی زیر 23 سال ایران ششم بهمن یک بازی دوستانه با دانمارک برگزار خواهد کرد و امیدوارم این بازی‌ها کمک حال ما باشند.

کاشانی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید نیز گفت: به دلیل کمبود وقت ما فردا یک گزینه را به عنوان سرمربی به هیات رییسه معرفی خواهیم کرد. متاسفانه مسائلی که رخ داد سبب شد که من به فکر رفتن باشم تا شاید مشکلات کمتر شود.

او خاطرنشان کرد: اختلاف های میان فدراسیون و وزارت ورزش به تیم ملی لطمه می زند. در این میان نگاه ملی وجود ندارد. یک روز وزارت ورزش و یک روز فدراسیون فوتبال به دنبال اهداف خود هستند. کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون یک مثلث هستند که باید نگاهی ملی به این قضیه داشته باشند. البته در این میان همکاری ارگان هایی چون سازمان نظام وظیفه بیشتر از این مثلث بوده است و خوشبختانه مشکل خروجی بازیکنان را در عرض 24 ساعت حل کرده اند.

کاشانی با بیان این که من به این فکر افتادم که شاید نبودنم از مشکلات کم کند، گفت: شاید نبودن من اختلاف های فدراسیون و وزارت را کمتر کند و برای حضورم در این مدت از دوستان تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم با فراهم آوردن شرایط مناسب به المپیک صعود کنیم. در این میان قرعه مناسبی برای ایران ایجاد شده و تلاشم کردم در این مدت عملکرد موفقی داشته باشم اما متاسفانه شاید این اتفاق رخ نداده و من هم از تمامی مردم عذرخواهی می کنم و امیدوارم تیم ملی امید موفق باشد.

مدیر سابق تیم ملی امید با بیان این مطلب که به عنوان یک شخصیت حقیقی به صورت یک طرفه این تصمیم را برای خودم گرفته ام، گفت: شاید با این تصمیم مشکلات کمتر شود. من برای دیدن وزیر به تنها کسی که رو نزدم خواجه حافظ شیرازی بود! من به عنوان کسی که نه جانباز هستم و نه عضو شورای شهر و نه برادر شهید، فقط می خواستم 10 دقیقه با آقای وزیر صحبت کنم!

او با بیان اینکه مسوولیت من ساختارسازی نیست اظهار کرد: لطفا در این میان ناتوانی من را بپذیرید.

کاشانی با بیان این مطلب که در برنامه ارائه شده توسط محمد خاکپور اردوهایی در کشورهای حوزه خلیج فارس در نظر گرفته شده، اظهار کرد: خاکپور امارات و کویت را برای برگزاری اردوی تدارکاتی به ما پیشنهاد داده و برای سه دیدار دوستانه که البته با سه تیم متوسط انجام می شود نیز صحبت هایی با ما شده است. درنظر داریم ابتدا سه بازی ضعیف، بعد سه بازی متوسط و در ادامه سه بازی خوب را انجام دهیم.

مدیر مستعفی تیم ملی امید درباره بحث‌های پیش آمده درمورد رد صلاحیت کرانچار نیز گفت: او حق داشت که از خودش دفاع کند. ما اگر کسی را هم می خواهیم اعدام کنیم باید به او فرصت دفاع از خود بدهیم. در آن جلسه نه من حضور داشتم و نه کرانچار که از خود دفاع کند. در جلسه برگزار شده برای رد صلاحیت کرانچار اشخاصی چون نصرالله سجادی، علی رغبتی، همایون شاهرخی و محرابی حضور داشتند.

او اضافه کرد: اگر کرانچار صلاحیت لازم را نداشت ای کاش یک گزارش منصفانه در این میان داده می‌شد.

کاشانی درباره دو گزینه مطرح شده برای هدایت تیم ملی امید نیز گفت: شاید قبل از اردوی قطر باورهایم نسبت به محمد خاکپور تا این اندازه نبود اما وقتی در آن اردو نسبت به مسائل فنی در خاکپور دقت کردم به این نتیجه رسیدم که او یک گزینه بسیار مناسب برای هدایت تیم ملی امید است.

او در پاسخ به این سوال که احتمال دارد با رفتنش خاکپور نیز تیم را ترک کند؟ گفت: تعداد گزینه های مطرح شده در حدود ده روز پیش 7 نفر بود و ما امروز فقط دو گزینه را مطرح می کنیم. امروز من با قاطعیت بیشتری دلیل اینکه خاکپور می تواند هدایت تیم امید را برعهده بگیرد را بیان می کنم.

کاشانی درباره گزینه هایی که پیش از این برای هدایت تیم ملی امید مطرح شده بود نیز گفت: البته بیست روز پیش محمد خاکپور جزو گزینه های ما نبود اما اکنون به این نتیجه رسیده‌ایم که او می تواند به تیم ملی امید کمک کند. کما اینکه مایلی کهن،‌ تارتار و ابراهیم زاده نیز می‌توانستند به تیم ملی کمک کنند اما در نهایت با جمع بندی های انجام شده به این دو گزینه رسیدیم.

او درباره نحوه انتخاب سرمربی تیم امید نیز گفت: پس از جمع بندی در جلسات کمیته فنی و براساس ماده 43 اساسنامه ما نظر خود را به هیات رییسه اعلام می کنیم و در نهایت آنها نظر نهایی را درباره سرمربی تیم امید مطرح می کنند.

کاشانی در پایان از کمک های فرماندهان سپاه و ناجا برای همراهی تیم ملی امید تشکر کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر