بازدید 378720
بازنشر

ادراکات عجیب و غریب مصرف‌کنندگان ماشروم

می‌گفت در جاده چالوس با اژدها ملاقات کرده و با ماشین وارد دهن اژدها شده اما شکم اژدها پر بوده از دختران زیبا که به همراه پدرانشان ایستاده بودند و بعد از خواستگاری از یکی از همین دختران در بیمارستان به هوش آمده است.
کد خبر: ۴۴۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 01 November 2017
شاید تابه حال در مورد اژدها داستان‌های زیادی شنیده باشید اما مطمئناً هیچکدام از این موجودات افسانه‌ای در جاده چالوس رویت نشده اند.

به گزارش فارس، ولی فرشاد شخصیت اصلی این گزارش کسی است که در چالوس با اژدها ملاقات کرده، به دهن او رفته و در آنجا از یکی از دختران زیباروی حاضر در شکم اژدها خواستگاری کرده است.

دور سرش هنوز باندپیچی بود و پایش در گچ، وقتی علت را جویا شدم طوری گفت «قصه اش درازه» که یاد دیالوگ معروف فیلم کیمیایی افتادم.

با فرشاد به واسطه یکی از دوستان آشنا شدم، دوستم اصرار می‌کرد که مورد فرشاد جالبه و قصه تصادفش با بقیه متفاوت.

کم کم ترغیب شدم تا به ملاقات او در یکی از بیمارستان‌های شهر بروم و داستان تصادف را از خودش بشنوم. فرشاد که حالا باید مدتها روی تخت بخوابد و برای چندماه از لذت راه رفتن محروم است صحبتش را با واژه «خدا رو شکر» آغاز کرد و گفت: «همین که الان اینجام باید خدا رو شکر کنم و گرنه سینه قبرستون خوابیده بودم».

و ادامه داد: «مدتها بود که از یکی از دوستام در مورد ماشروم شنیده بودم. اینکه به آدم فاز جدیدی میده و خیلی خاصه! وسوسه شده بودم که یه بار امتحانش کنم. دوستم می گفت که امتحان کرده و توی جاده بدجور جواب میده!!!! توهم زاست.

ماهم رفتیم و به هر قیمتی این ماده رو تهیه کردیم و افتادیم توی جاده و چه جاده‌ای بهتر از چالوس. 4 نفر سوار یه آزرا مشکی و بسته ای کوچیک پر از قارچ‌های ریز. خیلی شبیه همین قارچ‌های خوراکی بود اما کوچیکتر و دستهایی که لرزان سمت قارچ‌ها می‌رفت.

خلاصه شروع کردیم به خوردن. اول به نظرم اتفاقی نیفتاده بود و همه چی معمولی بود تا اینکه کم کم همه چی تغییر شکل داد و صداها بیشتر شدن. کنار جاده وایساده بودیم که دوستم صدا زد فرشاد ببین این چی میگه؟ نگاه کردم کسی نبود، گفتم کی؟ گفت بیا اینجا. رفتم دیدم داره با مورچه‌ها حرف میزنه! منم وارد بحثشون شدم و کلی باهم کپ زدیم».

فرشاد حافظه خوبی داشت و تقریباً تمام جزئیات آن روز را به یاد داشت. داستان او وقتی جالبتر می‌شد که به دهن اژدهایی رسیدند که دهان خود را برای بلعیدن آنها باز کرده و ادامه داد: «دو سه بار اژدهایی دهان خود را باز کرد تا ما را بخورد اما موفق نمی‌شد تا اینکه بالاخره ما رو خورد و ما وارد شکمش شدیم.

یه مدت همه چی تاریک بود تا اینکه به جایی وارد شدم که پر از دختران زیبارو بود و همگی در کنار پدرهای خود وایساده بودن. محو تماشای این دختران از ماشین پیاده شدم تا یکیشون رو از پدرش خواستگاری کنم. در حال صحبت با پدر دختر بودم که توی همین بیمارستان چشم باز کردم.»

فرشاد در مورد علت مجروح شدن خود گفت: «خودم چیزی یادم نیست فقط افرادی که من رو نجات دادن میگن که کنار یکی از درختهای کنار جاده وایساده بودی که ناگهان خوشحال به وسط جاده پریدی و یه ماشین هم بهت زد. خودم فکر می کنم که این خوشحالی به خاطر جواب مثبت پدر و دختر بود.»

«ماشروم» چیست؟

بعد از شنیدن صحبت‌های فرشاد سراغ کارشناسان، روانشناسان و روانپزشکان عرصه اعتیاد رفتم تا در مورد ماشروم اطلاعاتی کسب کنم که همگی آنها به جز یک نفر از دادن اطلاعات در مورد این ماده مخدر با بیان اینکه مصرف این ماده هنوز در ایران رواج نیافته از دادن اطلاعات طفره رفتند تا اینکه سعید صفاتیان، رئیس کارگروه کاهش تقاضا در کمیته مستقل مبارزه با موادمخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام این ماده را به ما معرفی کرد.

وی گفت: خاستگاه اولیه «ماشروم» آمریکای جنوبی بوده و از آنجا یکی دو سالی است که وارد ایران شده است. این ماده به 2 صورت قارچ و ورق در بازار موجود است.

به گفته صفاتیان، نام علمی این قارچ «پسیلوسیبین» است و به نام قارچ سحرآمیز نیز شناخته می‌شود. قارچ به صورت خوراکی استفاده شده و به خوبی از راه دستگاه گوارش جذب می‌شود. این قارچ را حتی اگر خشک کنند یا بپزند، قدرت سمی خود را از دست نخواهد داد.

مواد فعال قارچ باعث تحریک سیستم عصبی سمپاتیک در بدن می‌شود. سیستم سمپاتیک در مقابله با هر نوع استرس و هیجانی فعال می‌شود تا بدن توانایی تقابل با شرایط را داشته باشد. ضربان قلب و فشار خون افزایش می‌یابد، مردمک چشم گشاد شده و گُرگرفتگی در صورت قابل مشاهده است. موهای روی تن فرد سیخ، عضلات سفت و دمای بدن افزایش می‌یابد.

میزان توهم این ماده مخدر بسیار بالاست و روی حواس نیز تاثیر می‌گذارد، ممکن است که فرد حس بینایی، شنوایی و لامسه خود را مختل شده ببیند و چیزهایی مشاهده کند که تاکنون نشنیده، حرفهایی بشنود از موجوداتی که حرف نمی‌زنند.

آنچنان که این روانشناس حوزه اعتیاد توضیح می‌دهد، نوع دیگر «ماشروم» به شکل ورقه‌های کوچک کاغذی خوراکی است که با مالیدن قارچ روی آنها خاصیت توهم‌زایی پیدا می‌کنند. این ورقه‌ها نیز همان خاصیت قارچ را دارند و فرد را دچار توهم می‌کنند.

قیمت متغیر و ارزان

وی با ابراز تعجب از پیدا کردن یکی از مصرف کنندگان «ماشروم» گفت: متعجبم که شما چگونه بیماری را با این خصوصیات پیدا کرده‌اید چرا که تاکنون گزارشی از کلینیک‌ها و مراکز ترک اعتیاد در مورد پذیرش چنین افرادی به دست من نرسیده است.

رئیس کارگروه کاهش تقاضا در کمیته مستقل مبارزه با موادمخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد قیمت این ماده مخدر ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: نمی‌توان برای «ماشروم» قیمت خاصی متصور شد چرا که این ماده به علت مشتریان خاصی که دارد قیمت ثابت ندارد.

وی خواستار مداخله دستگاه‌های متولی در امر آموزش جوانان شد و تاکید کرد: نباید بگذاریم زمان از دست برود و بعد از اینکه بازار در اختیار این ماده قرار گرفت به فکر چاره بیفتیم. این ماده اثرات توهمی خیلی خطرناکی دارد و تاثیر آن اگر از شیشه بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.

آنچنان که صفاتیان می‌گوید سطح آگاهی در مورد مخدرهای توهم زا در سطح کشور پایین است و باید نسبت به آموزش در سراسر کشور اقدام شود.

قدرت تشخیص فاصله از بین می‌رود/ یک متر می‌شود 100 متر

برخورد با کوه سرنوشت همراهان فرشاد بود و در این ارتباط صفاتیان می‌گوید: کسی که ماده توهم زا مصرف می‌کند قدرت تشخیص فاصله را از دست می‌دهد و فاصله یک متری را 100 متر می‌بیند.

به گفته وی، در اظهارات کارشناسان تصادف دیده می‌شود که ردی از ترمز کسانی که به علت مصرف مواد روانگردان تصادف کرده‌اند، وجود ندارد چرا که این افراد تصور می‌کرده‌اند که هنوز چندین متر با مانع فاصله دارند.

رئیس کارگروه کاهش تقاضا در کمیته مستقل مبارزه با موادمخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه می‌دهد: فرد متوهم وقتی از پشت بام به پایین نگاه می کند فاصله 10، 20 متری را یک متر می‌بیند و از بالا به پایین می‌پرد.

وی می‌افزاید: به همین علت است که بسیاری از موارد خودکشی و سقوط از ارتفاع را به موضوع مصرف مواد توهم زا مرتبط می‌کنند.

«ماشروم» اعتیادزاست

به گفته این کارشناس حوزه اعتیاد همه مواد توهم زا اعتیادآور هستند و ماشروم نیز از این قاعده مستثنی نیست. ماشروم، شیشه و ال‌اس‌دی درمان دارویی ندارند و عوارض روانی شدید دارند.

وی ادامه می‌دهد: درمان غیر دارویی آنها ممکن است بین 6 ماه تا یک سال به طول بینجامد و عوارض جانبی آن مانند اختلال شخصیت، توهم و اضطراب آنها درمان نمی‌شود. این افراد یعد از 3، 4 سال اختلال شخصیت پیدا می‌کند و کنترل خود را بر عملکرد خویش از دست می‌دهند.

ادراکات عجیب و غریب مصرف کننده روانگردان‌ها، توهم است

بارها با افرادی مواجه شده ایم که در توجیه مصرف روانگردان‌ها می‌گویند «این ماده به ما کمک می‌کند تا چیزهایی را درک کنیم که کسی قادر به درک آن نیست» یا می‌گویند که شیشه و سایر مواد اینچنینی، ذهن را باز می‌کند و اجازه تفکر به آنها می‌دهد.

شادلو، یکی از روانپزشکان مرکز ملی مطالعات اعتیاد در این زمینه تاکید می‌کند که تمام ادراکات عجیب و غریب حاصل از مصرف شیشه، ماشروم و ال‌اس‌دی، توهم هستند و نشانی از واقعیت در آنها نمی‌توان متصور بود.

وی می‌گوید: این مواد موجب اختلال در حواس شده و ممکن است که صدا با حس بینایی دریافت شود که به آن می‌گوییم «مدالیته» حسی که مثلاً صدا تبدیل به تصویر می‌شود و بیمارانی مراجعه کرده‌اند که مدعی هستند رنگ صدا‌ها را می‌بینند.

آنچنان که این فلوشیپ روانپزشکی می‌گوید، در بعضی موارد ادراکی در یک حس منجر می‌شود به ادراک در حس دیگر و هم‌حسی رخ می‌دهد.

شادلود در تعریف توهم می‌گوید: زمانی که چیزی وجود خارجی ندارد و شخصی آن را ادراک کند، ما می‌گوییم دچار توهم شده‌است. مثلاً صدایی نیست و او صدا می‌شنود یا تصویری را می‌بیند که هیچ کس نمی‌بیند. البته توهم شکل‌های مختلفی دارد.

وی در مورد افرادی که می‌دانند افکارشان تحت تاثیر موادمخدر است گفت: به این مورد توهم کاذب گفته می‌شود چرا که فرد می‌داند افکارش تحت تأثیر مواد است و شخصی که توهم دارد هیچ آگاهی به حواس خود ندارد. توهم واقعی آن است که چیزی وجود خارجی نداشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱۴۷
انتشار یافته: ۱۴۸
در بی دردی علاجش آتش است. آتش است . آتش است. ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
این ماشروم 1400 سال پیش هم بوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
طرف میره خودشو از ارتفاع پرت میکنه و از این کارها

شما سلامتید؟ناشماس 12:04؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
کارتون پسر شجاع ، یادمه تو یه قسمت از همین خوردن توهم زده بودن .
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
من یادم تویه کارتون یکی از همین شخصیتای کارتونی خورد و توهم زد . نیمیدونم الیس بود ، پسر شجاع بود
..........................
يه تريلي لازمه حملش كنه
این مطلب بیشتر تحریک کننده بود تا بازدارنده !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
نخیر
عمو رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
به نظر بنده این مطلب آگاه کننده بود . از این جهت دوست ناشناس با نظر شما مخالفم
مهمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
رفتم که مصرف کنم. دلم لکزده برای همچین رویایی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
یه جا نوشته یک متر رو 100 متر میبینند و یک خط بعد نوشته فاصله 10 یا 20 متری پشت بام رو یک متر میبینند.
بالاخره کدوم درسته؟
آفرین تبلیغ خوبی بود اونهاییم که نمیدونستن دیگه فهمیدن چیکار کنند !!!
اینا چیه میذاریدتوسایت من الان هوس کردم ماشروم بخورم برم با مورچه ها گپ بزنم.
پاسخ ها
م م
| - |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
پس همیشه میگن قارچ خوبه و مفیده الان چی شده که میگن قارچ اینقد سمیه؟؟؟ ینی دیگه قارچ نخوریم از فردا؟؟؟ پس تکلیف این همه پرورش دهنده قارچ چیه؟؟؟ بنظر من که همه این حرفا دروغ و فتوشاپه
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
خاش بر صرت
مرسی تابی جون که ماشروم رو به جامعه اونم با جزئیات معرفی کردی.....
تورو خدا اين چيزارو به مردم نشناسونيد . خيلي از اين موادمخدرهايي كه اسم ميبريد خوب جوونا نمي شناسند ولي وقتي متوجه بشن يكدرصم فكركنيد كه برن سراغش چه شود؟
این یه ماده رو شاید خیلی از مردم نمیشناختن که اونم شما کاملاً معرفی کردید ، کارتون خیلی اشتباهه .
با سلام
سالها قبل حدود سال پنجاه و پنج شمسي من با مردي اشنا شدم كه اين قارچ را در خانه خود پرورش ميداد و گلخانه بسيار مدرني البته با توجه به استانداردهاي آن زمان براي اين كار ساخته بود او ال اس دي يا بقول خودش اسيد هم مصرف ميكرد و از اين توهمات خاطرات زيادي تعريف ميكرد متاسفانه او در بين جوانان اينطور تبليغ ميكرد كه اين حالات حالاتي ماورا طبيعي و الهي است و انرا به عرفان سرخپوستي و اين جور چيزها ربط ميداد با پيروزي انقلاب او كه مهندس كشاورزي بود از ايران رفت سال شصت و شش شنيدم در بيمارستاني در امريكا بستري شده و فوت كرده است يكي از دوستانش كه در زمان مرگش در كنارش بوده تعريف ميكرد تقريبا تمام استخوانهاي بدنش سياه شده و به نكروز استخواني شديد ستون فقرات و استخوانهاي ران وزانو واستخوان لگن مبتلا شده بوده است و علت ان هم مصرف همين قارچ " ماشروم" تشخيص داده شده دوست او ميگفت حتي تزريق مرتب مرفين هم نميتوانست درد او را ارام كند و پس از ماهها رنج و درد درگذشت .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
داستان جالبی بود
چه باحال
اژدها وسط جاده
اولا ماشروم نه ...بگو قارچ ..

دوما ...حاضرم فیلم اینا رو که با مورچه ها حرف میزنند حتی بخرم و ببینم ..)))

فکر میکنم با دیدن این فیلم حداقل تا 1 ماه بخندم ))))
ايکاش توى تلوزيون يک برنامه اى داشت واسه معرفى مواد مخدر و راههاى شناساىى و چطورى مبارزه باهاش و غير.....
هردم از این باغ بری می رسد خدایا این دیگه چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
این همون اونه
تابی جووون سلام با این تعریفاتت الان داری تبلیغ میکنی یا میگی سمتش نرن جوونا والا من که تاحالا ازین چیزا ندیدمو سمتشم نرفتم یکم دارم وسوسه میشم که ی امتحانی کنیم بزنیم به بدن ببینم چجوریاست... تو که پیامای منو هیچ وقت نشون نمیدی اینم روش...
اقا من زدم حال میده.در ضمن بیشتر از 2ساله که اومده.وقتی میزنی همه چی کارتونی میشه به دوستم میگفتم چطوری یوگی :)
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
آره منم 15 سال پیش می زدم و خیلی هم خوبه
تابناک واقعا دستت درد نکنه ، تبلیغات خوبی کردی ُ هر کی هم نمیدونست الان دیگه فهمید .
خب یه دفعه آدرس و نشونی هم میدادی تا همه بدونن این ماده مخدر رو از کجا باید تهیه کنن !!!
خیلی خوب بود....مقاله شما بیشتر از اینکه بازدارنده باشه ترویج کننده بود...
فکر کنم تو دیزین هم جواب بده...
هشدار: به نظرم اين خبر بيشتر از آنكه نقد باشد، يك ريپورتاژآگهي بود! متأسفانه مطمئنم كه با اين خبر، به زودي اين ماده مخدر شيوع پيدا ميكند. الآن كه اين نظر را مينويسم، همكاران بنده در حال پرس‌وجو در مورد نحوه‌ي تهيه اين ماده هستند!!! لطفا خبر را حذف كنيد.
خدا لعنتتون كنه....جاده چالوس همينجوريش هم پر خطره تو كه ميخوايي بري تو فاز لعنتيت خوب برو كوهي پاركي يه جايي كه يه خانواده بي گناه ديگه اي رو بدبخت نكني
این گزارش و تو قسمت اصلی وسط بگذارید
تبریک میگم تابناک ازاین بهتر نمیشد برای معرفی یک مواد محرک جدید تبلیغ کرد وحس ماجراجویی امثال من که مصرف کننده شیشه هستیم برای تست «ماشروم»برانگیختی . بذار تا ببینی چند نفر موافقند
جالب اینجاست که مسئولین ما تا زمانی که مصرف یک ماده فراگیر نشه تصور میکنن تو ایران مصرف کننده نداره!!
این ماده بیشتر از سه ساله که تو ایران مصرف میشه. اما پیدا کردنش مثل ماری جوانا و هشیش راحت نیست.
نکنه همون قارچ خنده است که شیپورچی تو پسر شجاع خورد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
هاهاهاها ماشالله حافظه آره همونه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
احسنت!
ماشروم و ال اس دی هیچ کدام اعتیاد آور نیستند
پاسخ ها
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
دقیقا ، بعد هر بار مصرف 4 ماه نمیشه باز مصرف کرد
تابناک واقعا دستت درد نکنه ، تبلیغات خوبی کردی ُ هر کی هم نمیدونست الان دیگه فهمید .
خب یه دفعه آدرس و نشونی هم میدادی تا همه بدونن این ماده مخدر رو از کجا باید تهیه کنن !!!
آیا کسیکه این ماده رو به فرشاد فروخته بود مجازات شد
این ماده چند سوته یافت میشه ؟!!!
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
سه سوته
تابناک واقعا دستت درد نکنه ، تبلیغات خوبی کردی ُ هر کی هم نمیدونست الان دیگه فهمید .
خب یه دفعه آدرس و نشونی هم میدادی تا همه بدونن این ماده مخدر رو از کجا باید تهیه کنن !!!
من به شخصه الان ترغیب شرم برم برای یک بارم شده تست کنم
از کجا میشه تهیه کرد. از دنیای واقعی که خیری نمیبینیم. شاید یه دنیای مجازی واقعی ببینیم
خیلی باحال بود... کجای چالوس میشه بریم پیدا کنیم و بخوریم؟
کجا گیر میاد برم بخرم؟
جالب اینجاست که مسئولین ما تا زمانی که مصرف یک ماده فراگیر نشه تصور میکنن تو ایران مصرف کننده نداره!!
این ماده بیشتر از سه ساله که تو ایران مصرف میشه. اما پیدا کردنش مثل ماری جوانا و هشیش راحت نیست.
ولی از این یک فیلم خوب درمیادا ! اژدها و دخترها و اینا :))) جالبه !
دوستانی که تحریک شدند به هیچ وجه آزمایش هم نکنند ممکن است جسما اعتیادآور نباشد یعنی در زمان ترک دچار درد بدنی و غیره نباشه آدم ولی بازگشت به واقعیت و زندگی در واقعیت تا مدت های مدید کار مشکلی خواهد بود بخصوص اگر شخص در زندگی واقعی چندان آرامش نداشته باشد... نکنید ارزش ندارد
این ماده بدون سوت یافت میشود
ببخشید قیمت رو که ندادید حداقل آدرس فروشنده رو می‌دادید خودمون مراجعه می‌کردیم.
آخه این چه گزارشی است که هر چی بخواهی شر داره و خیر هیچی؟!!!
نگفت كجا ميفروشنش؟
اين تفكر كه چيزاي جديد رو به جوونا معرفي نكنيم
حالا فهمیدم این توهمات رو از کجا کسب میکرد!
اگر کسی نمیشناخت الان شما اطلاع رسانی کردید بعد از فردا بقیه سایت ها بعدم جوانان کنجکاو خدا کمک کند
مصرف این قارچ های توهم زا در بین سرخپوستان امریکای مرکزی رواج دارد
قیقا" منم بعداز 5 سال پاکی روانگردان الان وسوسه ماشرم شدم
منظورش از اژدها نیسان آبی نبوده؟
اسماعیل
توی هلند من هر چند هفته یکبار هروقت حسش باشه
دم فرشادگرم
خوش ب حال فرشاد که تو دهن اژدها ماشین سواری میکرد
منم میخواااااام
حتما امتحان ميكنم نتيجشو به همه ميكم
با اين خصوصيات بايد باحال باشه
حاجی ماشروم یا ورق بهترین یه بار تجربه کنید پایش میشید
این همون قارچی که الیس تو سرزمین عجایب خورده
بدونن سمتش نمیرن
بدونن سمتش نمیرن
من خودم چندین بار ماشروم خوردم.اقا اعتیاد وسوسه هست و اتفاق هم یه بار.
شاید توهم قشنگی بده ولی اون قشنگی برای خودم هم اتفاق افتاده که نابود بشه
به نظرم توهم ماشروم از اسید بالا تره چون اسید قفلی میزنی ولی ماشروم تو اون توهم شنگولت هم میکنه که خیلی خطره و اگه ادمه سالمی کنارتون نباشه نابودیه
سمتش نرین مرسی
آقا من مشتریم کجا هست ناموسا ؟؟؟
سلام
قارچ تقریبا درصد چت کردنش برابر با کانابیس یا همان ماری جوانا می باشد و به اعصاب مغز تاثیر میزاره در مدت 20 الی 24 ساعت از بدن دفع میشه
وهیچ آسیبی از خود جا نمیزاره . تقریبا الا در ایالت آمریکا و بعضی از کشور های اروپایی . مانند حشیش و ماری جوانا . به حالت مصرف روزانه در آمده است
خیلی راحت پیدا نمیشه از گرمی ۴۰تومن دیدم تا ۲۰۰تومن.
من مصرف كردم و فكر نميكنم چيزايى كه ديدم توهم باشه
چیز خوبیه
با خوردن قارچ و ال اس دی چیزایی میبینید و میشنوید که در حالت عادی نمیتونید ببینید و بشنوید.
مصرف اين قارچ فقط و فقط توي طبيعت توصيه ميشه
ماکه زدیم. حال داد. فقط شمال جنگل. فقط
آقا اینجوریم ک شما بزرگش کردین نیس بعدشم هرکی گفته باید تو جاده بزنی شکر خورده
به نظر من
ای بابا نشناسونید چیه هرچی نگن بد تره واقعیته !! میدونید اونی که اهلش باشه حاضره امتحان کنه و اونی که اهلش نباشه نه اما رو حافظه تاثیرات فراوانی داره
در خدمتم
خوب سمیه دیگه سم وارد بدن میشه سیستم عصبی ضعیف میشه بعدشم دچار وهم میشه
مطلب شما فاقد استناد علمیه بسیاری از نکاتی که نوشتید پایه و اساس علمی نداره...
خیلی عالی بود خوبه انسان از چیزهای که در دنیا وجود داره مثل ماشروم باخبر باشه ولی عقل به انسان دستور میده که نباید مصرف کرد
مگه زهر سم نیست؟
اگر واقعا کسی عقل داشته باشه و زندگی کردن رو دوست داشته حتی هوس نمی کنه سمت این چیزا بره چون داره با جونش بازی می کنه رفتن به سمت این جور مسائل از ضعف ایمان ناشی میشه
از کجا باید بخریم اینم بگید ممنون میشم
مثلش نداریم ....عاااالیه
ماشروم عالیه ،ی بار تجربش خوبه
ماشروم عالیه ،ی بار تجربش خوبه
ماشروم عالیه ،ی بار تجربش خوبه
خیلی باحال بود،من میخوام برم شکار اژدهاااااااااااا
پاسخ ها
خخخخخخخ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
دهنت سلویس خخخخخخخخخخخ
خیلی باحال بود،من میخوام برم شکار اژدهاااااااااااا
بعضی از دوستان همچین میگن تبلیغ میکنین واسه اینا،که انگار جوونا نمیدونن، من خودم دانشجوام،دم دانشگامون گل و علف که دست همه هست،ماشروم و ال اس دی هم اراده کنی تو جیبته،پس صورت مسئله رو پاک نکنین،فکر چاره باشین خواهشا...ولی توهمش باحاله من تجربه ال اس دی دارم :))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
خاک تو سرت
سلا
با اینکه خیلی میترسم از مصرفه ماشروم اما من عاشقه حرف زدن با حیوانات و حشراتم مخصوصا مورچه ها کاش این اطلاعاتو نمیدادین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
دوست عزیز من هم حیوانها رو خیلی دوست دارم. باهاشون هم حرف می زنم. احتیاج به هیچ ماده ای نداری. برو زل بزن تو چشم یک گربه باهاش حرف بزن. اگر بهت اعتماد کنن بهت نگاه می .کنم به زبون خودشون بهت جواب میدن.
من اين ماشروم مصرف كردم يكم بزرگ نمايي ميكنند حالات عجيبي داره اما نه به اين صورت كه توصيف ميشه
اونا بیابون قارچی چیزی حوردن؟؟؟!!!
؟؟؟!!!
ههههه
سلام من الان مصرف کردم حالم خیلی یده جی کار کنم
پاسخ ها
امین
| Germany |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
برو با موروچه ها گپ بزن
سه وی
ال اس دي و ماشروم كلا چيزي نيس كه كسي كه چيزي قبلامصرف نكرده بره سمتش
:)
هر كسي توي زندگيش چند بار بيشتر مصرف نميكنه چون ميلي بهش نداره.

تور ميزارن ميرن توي طبيعت كمپ ميزنن و تريپ
همونطور که کارشناس برنامه هم گفته، تهوم زا هست
نه بابا. این طوری هم که میگین نیست. عمرا به ال اس دی نمیرسه. ال اس دی خیلی باحال تره. ماشروم یکم سخت پیدا میشه. ولی از نظر قیمت و دسترسی و ... ماریجوانا از همه بهتره
چرا فکر می کنید دارن تبلیغ میکنن.من خودم مصرف کننده شیشه و هروئين هستم .بیچاره ها آگاهی نمیدن میگیم چرا نمیدن؟وقتی هم که میان آگاهی میدن میگیم نگاه کن دارن تبلیغ میکنن.
ماشروم باید لیدر داشته باشی که اتفاقی نیفته
اگر کسی خواست بزنه اولا مواظب باشه اور نزنه بمیره بعدشم با لیدر باس زد با چهاتا نادون بزنی مثل یکی از دوستان موهات سفید میشه و جنون میگیری که دیگه راه برگشتی نیست و از بین میری
فیلسوفا رو نیگا چه نظرات ادیبانه ای دادن.
بیشتر شبیه کمپ na میمونه تا سایت پزشکی.
اطلاعات سایت هم عالیه هرکی که مصرف میکنه خو خودش دوست داشته به کسی چه؟
درسته عوارض داره ولی با پایین آوردن دوز و خیلی چیزای دیگه میشه ترک کرد.
چون هیشکی بهتر از خود طرف نگران خودش نیست راحت میتونه ترک کنه.اونی ام که میوفته تو اعتیاد و ولش نمیکنه تقصیر خودشه.خودش دوست داره ادامه بده.
درکل کسی که یه بار روانگردان مصرف نکنه،از نظر من تجربه ی زندگی نداره
ماشروم مثل ال اس دي(اسيد)مي مونه ولي با دز پايين تر
هیچی نیست جو ندیدن، اگه بد بود خدا نمی آفریدش :)
دوستانی که اطلاعات دقیق دارند آیا ماشروم یا قارچ با موادی مثل شیشه تداخل نداره؟راستش چندتا پک گرفتم ولی از تجربه کردنش پشیمون شدم یه بار (پیکوبلا ) زدم بقدری حالم بد شد ورفتم به خلصه که خدامیدونه....
تابی جونها....من کجا می تونم این قارج رو بخورم.یا بخرم یا بدوزدم..من میخوامش..فکرکن میری تو شکم اژدها..از اونور یه بروسلی میزنه بیرون. من قارچ میخوام.من میخوام بشم بروسلی........یه فیلم بازی کنم به اسم...قارچ اژدها..جان فروش خوبی می کنهو معروف میشم...ادددددده
اون p اولش خونده نميشه آقاي مثلا دكتر
خیلی جالب بود
اينجا انجمن معتادين گمنام زدين؟
سیلوسایبین ماده محرکه قارچ جادویی است که در دوز پایین و دوره درمان میان مدت درمان قطعی افسردگی است. با توجه به این که یکی از منابع اصلی درآمد شرکتهای داروسازی فروش داروهای ضد افسردگی اعتیاد آور است تحقیقات بر روی این داروی شگفت انگیز محدود شده و تبلیغات سنگینی علیه آن صورت می گیرد. اعتیاد آوری سیلوسایبین از تمام دارو های ضد افسردگی پایینتر است. شما دیازپام را سه برابر دوز مجاز مصرف کنید ببینید دچار چه توهماتی می شوید (دیدم که می گم).
خدا خفه ت کنه تابی جون ، دو ساعته رفتم تو فکرش از یه جا گیر بیارم ، ببینم این مورچه ها چه مرگشونه زمستونام کار میکنند...
ماشروم یعنی قارچ و به این نوع قارچ= مجیک ماشروم یا قارچ جادوئی میگن که در بین اونایی که میخوان برن به خلسه و صوفیان مصرف میشه و چیز جدیدی نیست من ده سال پیش توی یه انجمن معنوی باهاش آشنا شدم که قبل مراسم های عرفانی مصرف میکنن و چون هدفشون یک چیزه چیزایی رومیدیدن که میخواستن . خوشبختانه هرگز از این آشغالا مصرف نکردم و امیدوارم هیچ جوونی برای رسیدن به شادی و خوشحالی از این مواد استفاده نکنه. امیدوارم خوشحالی واقعی رو توی زندگی واقعی پیدا کنید
تابناک بیشتر کامنت ها رو خوندم واقعا تعجب کردم که چقدر افراد موادی میایند بازدید سایت شما !!!!!
کامنتا خجالت‌آورن :|
آقا اینو بخوری با پشه ها هم میشه حرف زد؟ بشه خوبه می خوام ازشون بپرسم روزها کجا میرن
گفتم که یافت می نشود گشته ایم ما
گفت آنکه یافت می نشود آنم آرزوست
چند مهریه گرفتن ازت؟ سرتو کلاه نذاشته باشن مرد
منم می خوام . زود، فقط اژدها دار باشه لطفا . تو شیکمشم از همونی که اقاهه گفته حتما داشته باشه .
جامعه چه آمادگی بالایی برای انحراف داره متاسفانه
اینقدر مطلب کم دارین که خبری که 3 سال پیش گذاشتین را دوباره میزارین؟
من - ناشناس- دو روز و دو ساعته از اژدها پاکم- خخخخخخخخخخخخ
به این روش تبلیغ کردید و چیزی رو که مردم نمی شناختند بهشون شناسوندید. حالا ببینید از فردا چند نفر به دنبال ماشروم خواهند رفت تا آنرا امتحان کنند.......................
حاجی یاد حضرت سلمان افتادم
خدا به داد نسل جدید جوانان ایران برسه.
به نظر من کسی که تاحالا ماشروم رو استفاده نکرده نباید راجعبش اینجوری بد بگه
.
سلام جوانها فریب نخورید اینهایی که شمارو تشویق می‌کنند به مصرف ماشروم
با سلام. خیلی خوبه منم پیگیرم مصرف کنم.
ن آقا از این خبرا نیست
ممنون از توضیحات فوق العاده اشتباه و خارج از واقعیتتون!!
برو بابا پیدا کردنش راحت نیست.نه خیر نه عتیقه زیر خاکیه...پیش ساقی نرفتی تا حالا.
یه بچه هم اینو بخونه میدونه برا خراب کردن این گیاه اینا رو سر همکردین
اصلا ماشروم به اون خطرناکی که شما میگید نیست
سلام من خودم بارها ماشروم استفاده کردم بنظر من قارچ ب ادم این توانایی میده ک انسان از تمام توانایی ها و قابلیت هایی ک خودشم از بعضی هاشون اطلاعی نداره استفاده کنه و این بخاطر فعال شدن صددرصد کره مغز توسط سیلوسایبن میباشد و بعد مصرف یه اتصالی بین دنیای واقعی و دنیای ماورا همراه با کمی توهم ب وجود میاید و قارچ تمام حواس مارو ب شدت خیلی زیاد تقویت میکنه حواس منظور همان حواس شش گانه هست ک تمام انسان ها دارند و ضمیر ناخودآگاه مارو تبدیل ب ضمیر خودآگاه میکنه ولی وقتی ب ما این حس ها دست میده و ب یه بینش عمیقی میرسیم انرژی بسیار زیادی از ما میگیره برای همین تریپ حداقل باید 3 ماه درمیان باشه واسه تریپ حداقل 3 و حداکثر 5 گرم قارچ خشک شده باید استفاده بشه ولی در میکرو دوز یا مگا دوز ک بین نیم تا 2.5 گرم میباشد و معمولا واسه تفریح یا اولین بار مصرف میشود ادم در حالت نیمه قرار میگیره بنظر من چیز جالبیه ولی بخاطر اینکه ممکنه تجربه خوشایندی نباشه برای بعضیا یا ب اصطلاح بدتریپ بشن ب کسی توصیه نمیکنم ولی شخصا بسیار علاقه ب قارچ دارم
و برای تهیه من خودم ب پارک فداییان اسلام در خاوران میرم واز علی پیمان نامی تهیه میکنم ممنون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل