بازدید 150970

دام «برترین جراح مغز جهان» برای پروفسور سمیعی!

بازی‌هایی که برخی خواسته یا ناخواسته با مشاهیر تاریخ کشورمان کرده و با نسبت دادن روایات خوب فراوان، اسباب بزرگ نمایی دروغین خوبی‌های ایشان و در نتیجه تحت الشعاع قرار دادن و حتی تخریب واقعیت‌های نیک زندگی ایشان را فراهم می‌آورند، به تازگی به شکلی عجیب درباره یکی از مشاهیر کنونی کشورمان کلید خورده است.
کد خبر: ۴۴۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱ 18 October 2014
افتخارات پروفسور سمیعی اینقدر برای مردم کشورمان شناخته و ارزشمند است که برای مطرح کردن این دانشمند نخبه، نیازی به اغراق و گزافه گویی نیست؛ بنابراین، تلاش نکنیم با چسباندن افتخارات خدشه پذیر، به اعتبار فراوان این دانشمند سر‌شناس لطمه زده و وی را در مسیر بت سازی، به ناکجا آباد ببریم.

به گزارش «تابناک»، به فاصله یک هفته از انتخاب پروفسور مجید سمیعی به عنوان بر‌ترین جراح مغز جهان، هنوز بازخوردهای این خبر خوشایند در جامعه، به ویژه میان کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد، در حالی که شواهد حکایت از نوعی سوءاستفاده از نام این جراح مشهور دارد.

نخستین ابهام ماجرا آنجاست که می‌بینیم، اولین و تنها مرجع منتشر کننده خبر اعطای این جایزه به پروفسور سمیعی، یک سایت ایرانی است که خبر این انتخاب را با بیشترین سرعت ممکن از زمان وقوع روی خروجی خود آورده ـ و سپس در دیگر رسانه‌ها بازنشر یافته ـ و جز این مرجع، خبر اعطای جایزه بر‌ترین جراح مغز جهان را ـ ولو با تأخیر طولانی ـ هیچ منبع خبری دیگری منتشر نکرده و حتی از بازنشر آن در خبرگزاری معتبر در زمینه پزشکی در جهان ردی نمی‌توان یافت!

بدین ترتیب می‌توان حدس زد چرا این رخداد، هیچ بازخوردی در سطح کلان به همراه نداشته و مثلا حتی به صدور یک پیام تبریک از طرف مقامات رسمی کشورمان یا نهادهای بین‌المللی و افراد سر‌شناس در عرصه جراحی منجر نشد؛ حال آنکه می‌دانیم بار‌ها و بار‌ها تقدیر از این جراح سر‌شناس توسط مقامات مختلف در کشورمان به بهانه‌های گوناگون در دستور کار قرار گرفته و از این حیث، نمی‌توان مدعی بی‌خبری مسئولان از افتخارآفرینی‌های این دانشمند ایرانی الاصل شد.

اما اشکال بزرگ‌تر هنگامی آشکار می‌شود که می‌بینیم این جایزه را مؤسسه‌ای با نام «آکادمی جهانی جراحی اعصاب» (WORLD ACADEMY OF NEUROLOGICAL SURGERY) به پروفسور سمیعی اعطا کرده که نهادی خصوصی، ناشناخته و البته تقریبا تازه کار است که از سوی هیچ نهاد علمی تأیید نشده و بیشتر به جمعی دوستانه و دورهمی شباهت دارد تا یک نهاد معتبر علمی که رویکردهای دقیقی برای پاسداشت جایگاه علم و عالمان داشته و تلاش دارد در پیشبرد اهداف پزشکی گام بردارد.

به فاصله یک هفته از برگزاری آخرین گردهمایی آکادمی، هنوز سایت آن به روز نشده و حتی خبری پیرامون برگزاری این همایش در سایت آکادمی درج نشده است؛ گویی فردی که سایت موسسه را به روز می‌کند، در مرخصی به سر می‌برد و جایگزینی ندارد!
به فاصله یک هفته از برگزاری آخرین گردهمایی آکادمی، هنوز سایت آن به روز نشده و حتی خبری پیرامون برگزاری این همایش در سایت آکادمی درج نشده است؛ گویی فردی که سایت موسسه را به روز می‌کند، در مرخصی به سر می‌برد و جایگزینی ندارد!

آن گونه که در سایت این نهاد آمده، آکادمی جهانی جراحی اعصاب که معلوم نیست مقرش در کجاست و در کدام کشور به ثبت رسیده، در سال ۲۰۰۵ آغاز به کار کرده و تاکنون چهار پروفسور را در مقاطع زمانی نامنظم، بر پایه اسلوب نا‌آشکار مستحق اعطای جایزه و عنوان عصب طلایی (Golden Neuron Award) دانسته است که آخرینشان پروفسور سمیعی است.

نخستین فردی که این عنوان به وی اعطا شده، قاضی یاشارگیل از ترکیه (سال ۲۰۰۷)، بعدی آلبرت روتون از آمریکا (سال ۲۰۰۹)، نفر سوم جان جین از آمریکا (سال ۲۰۱۱) و آخرین فرد فهرست، مجید سمیعی در سال ۲۰۱۴ است؛ یعنی معلوم نیست روند اعطای این جایزه هر چند وقت یک بار است؟!

این در حالی است که بخش «آکادمی جایزه» در سایت این مؤسسه خالی است تا نتوان مکانیزم این انتخاب‌ها و ملاک‌های مرتبط با آن را دریافت و افزون بر آن، هیچ توضیحی برای چرایی انتخاب این افراد یا دست کم اشاره‌ای یک خطی به رزومه درخشانشان یا حتی معرفی ایشان در چند کلمه هم در سایت این مؤسسه درج نشده است؛ برای نمونه، معلوم نیست چرا پروفسور سمیعی از دید کارگزاران این مجموعه مستحق دریافت جایزه دانسته شده، چه چیزی این انتخاب را تا به امروز به تأخیر انداخته بوده و براستی چرا این دانشمند سر‌شناس چند سال پیش نتوانسته در فهرست برندگان این جایزه قرار گیرد؟!

تصاویر گردهمایی «آکادمی جهانی جراحی اعصاب» در سال ۲۰۱۲ به نقل از سایت آکادمی


از این نکات جالب‌تر آنجاست که می‌بینیم در تاریخچه گردهمایی‌های آکادمی جهانی جراحی اعصاب هم نظم خاصی به چشم نمی‌خورد تا آنجا که می‌بینیم در سال ۲۰۱۳ هیچ نشستی برگزار نشده و به فاصله یک هفته از برگزاری همایش اخیر ایشان ـ که انتخاب پروفسور سمیعی در آنجا رقم خورده ـ حتی سایت مؤسسه به روز نشده است!

این توضیحات هنگامی کامل می‌شود که تصاویر نشست‌های برگزار شده قبلی این آکادمی را مرور کنیم تا دریابیم آنچه با نام پر طمطراق آکادمی فلان پشت سر جایزه اعطا شده به جراح سر‌شناس ایرانی است، در حقیقت به گعده‌ای دوستانه شباهت دارد که به هیچ عنوان قابلیت قیاس با «کنگره جراحان اعصاب» با بیش از شصت سال سن و «انجمن جراحان اعصاب آمریکا» با عمری حدود ۸۰ سال و دارا بودن چندین هزار عضو را ندارد.

با این تفاسیر، آشکار می‌شود که اگر قرار است درباره پروفسور مشهور ایرانی سخن بگوییم، بهتر است، اعطای این جایزه کذایی را ندید گرفته و به گونه‌ای عمل نکنیم که اگر احیانا فردا روزی پشت پرده این مؤسسه کذایی و جایزه‌هایش آشکارا شد، خدای نکرده خدشه‌ای متوجه پروفسور سمیعی شده و مایه سرخوردگی جامعه را فراهم آوریم!


گردهمایی سال ۲۰۱۰ - مالزی؛ به نظر شما کیفیت بسیار بد تصاویر درج شده در سایت آکادمی نشانه چیست؟!


گردهمایی سال ۲۰۱۱- تایوان
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۴۵
اطلاعات موثق درمورد این دانشمند ارزشمند ایرانی را از وبسایت رسمی ایشان دریافت کنید و بس
http://www.professormadjidsamii.com/en/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
شما حتی نام افرادی که متدهای جراحی رو گسترش دادند و حتی نام پدر علم جراحی مغز را نمیدانید چطور ادعا می کنید بهترین جراح جهان اقای سمیعی هست ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
بو علی سینا آوارگی را به دانشمند حکومتی بودن ترجیح داد.
اسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
در روستای ما پیر زنی به نام خاتون هست تمام کسایی که در روستا و روستاهای اطراف بیمار می شوند سریعا با تجویز داروهای گیاهی درمان میکنه !!
از 100 تا پرفسور و دکتر هم بهتر سرش میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
از وقتی این خبر رو توسط صدا و سیما شنیدیم فهمیدیم اینم مثل خبر کشف داروی ایدز و سرطان توسط دانشمندان ایرانی جعلی و قلابی هست!
علی 12
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
تقریبا هیچکدام از سایتهای علمی بروزرسانی منظمی ندارند. فقط و فقط سایتهای فروش اینترنتی بروزرسانی دارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
اون فردی که گفته اسم پدر علم جراحی رو نمیدونیم خودش تا حالا مغز رو از نزدیک دیده که میگه پرفسور سمیعی بهترین جراح نیست؟؟؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
از بین این انجمن های معتبر جهانی مثل انجمن جراحان مغز و اعصاب امریکا یا ... ویا کاندید شدن جایزه نوبل برای ایشان که بهترین هستند بهره ای تا حالا نبوده
درهرحال پروفسفر سميعى قابل تقدير و مباهات براى ما ايرانيها و تمام دنياست.و فكرميكنم با طرح اينگونه مباحث ارزش واعتبار ايشان را ناخواسته خدشه دار ميكنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
بالام جان نویسنده هم منظورش همین بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
مطمئنی پروفسفره ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
اتفاقاً نظر نویسنده بدرستی این هست که با بزرگ کردن این جایزه به پرفسور و احتمالاً با زیر سوال رفتن همین آکادمی, ممکن است اعتبار پرفسور زیر سوال برود. و در چند نوبت نوشته که ایشان برای هر ایرانی ارزشمند هست و با انتشار خبری های کوچک ایشان رو کوچک جلوه ندهید.
تابناک مثل اینکه یادت رفته این خبر رو خودت رو سایت گذاشتی کلی هم بهش بال و پر دادی، آدرس سایت رو هم گذاشته بودی که من بعد کلی جستجو تونستم سایت رو پیدا کنم. بهتر بود که قبل از اینکه این خبر رو بازنشر میدادید کمی در موردش تحقیق می کردید نه اینکه بعد از کلی صرو صدا تو فیسبوک سایت تابناک با استفاده از نظرات فیسبوکی ایرانیان به اصل ماجرا پی ببرد. یادمه در مورد گیاه شاهدانه هم که تو یکی از مجتمع های مسکونی تهران بود اول مردم تو فیسبوک نظر داده بودند بعد گذشت حدود یکی دو هفته از سر وصدایی که تو فیسبوک بود تابناک به اسم خودش خبر رو منتشر کرد. خواهشاً قبل از بازنشر خبر در مورد اون تحقیق کنید.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
مورد دیگری را هم بنده اضافه کنم که خبری بود دربارۀ یک کوه عجیب در نزدیکی جم در استان بوشهر که پر از مطالب غیرمستند بود و پس از چندین روز، به دنبال ایمیل بنده به سایت تابناک، این خبر از روی سایت برداشته شد.
محمد علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
متاسفانه تابناک اکثر خبرهای غیر موثق را نشر میدهد. گوشش هم بدهکار نیست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
ایشون راست میگن. تابناک دوباره نیای این خبر رو اصلاح کنی و بگی ما اطلاعاتمون کم بود و این سایت وجود داره و ما اشتباه کردیم. سعی کن اصلاحیه نداشته باشی. یعنی اینکه اشتباه کم داشته باشی که بخوای اصلاحیه بزنی.
با یه whois میشه فهمید که دامینش برای ترکیه هست و احتمالا دست اندکاراش هم توی ترکیه هستند.

هاستش هم توی ترکیه هست. (واسه همینه که اولین جایزه رو به یه دکتر وطنی خوشون دادند)

توی الکسا هم که سرچ کنید میبینید که اونقدر سایتش کم بازدید بوده که اصلا اماری اونجا نداره.

در کل معلومه فقط برای اینکه وجاهت خودشون رو بالا ببرن این کار رو کردن ولی نمیدونم کی رو میخوان ... کنن
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
خوب منظورت چیه. اگه ندن میگی دست استکبار بوده حق ما روخوردن و اگر بده هم که نق میزنین میگید الکیه . حیف شد پروفسور سمیعی ایرانی شد ایکاش اهل یه کشور دیگه بود که قدرشو میدونستن
لیلا
| United States |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
آفرین هادی. بهت افتخار میکنم
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
پرفسور سمیعی از ترکای ایرانه اصالتا تبریزی است
بدبختانه ما ایرانی ها سریع جوگیر میشویم عقده خود برتر بینی داریم و از همین نقطعه ضعف شدیدا ضربه خورده ایم در اینکه دکتر سمیعی جراح مغز و اعصاب قابلی است شکی نیست هر چند ما جراحان اعصابی در داخل داریم که بسیار متبحر تر از دکتر سمیعی هستند مثل دکتر ... در تبریز و...همین دکتر سمیعی برای یک بیمار ایرانی ترشح مایع مغزی از بینی(رینوره)داشت 75 هزار یورو دریافت کرد و هزینه جراحی در بیمارستان آلمان هم بر عهده خود بیمار بود در صورتی که این عمل را برای بیماران آلمانی رایگان انجام میدهد و ... ایشان در هر بار مراجعه به ایران بین 5 تا 10 نفر از این بیماران را جهت عمل به آلمان ارجاع میدهد لذا زیاد هم نباید ما منت این پزشکان خارج نشین را بکشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
ظاهرا حرف حساب باز به مذاق بعضی ها خوش نیومده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
منظورم منفی ها ست اقای زینال بندری درست گفته اند
ابولفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
ببین عزیز من تو این دونیا و مخصوصا تو این مملکت
افراد زیادی هستند که سه چهار هزار میلیاردی میدزدند میرند و کسی هم عین خیالش نیست
با اونا کاری ندارم اونا حسابشون جداست
اما یه عده هستند که پول زحمتی که کشیدند و میکشند و میگریند مثل آقای دکتر و خیلی از دانشمندای دیگه و یه گروه هم هستند پول دلالی و رانت و اینا رو میخورند
حالا به نظرت پول دست کدوم گروه بیوفته بهتر ؟
اقلا ایشون یه وجه علمی بین المللی که داره ، بعضی وقتا بعضی ها واسه یه چیزایی دلواپس میشن که خدایی الله اکبر داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
لطفا این دکتر حاذق رو به من معرفی کنید نیاز فوری دارم
شمس
| Australia |
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
سندی هم برای حرفات داری آقای بندری؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
همین که یک متخصص برجسته است که به ایران می آید و کلاس های آموزشی می گذارد کافی است
سليمان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
ايشون از مفاخر دنياي پزشكي هستند تو هم بهتره چرت و پرت نگي زينال !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
قبول داریم که ما درداخل پزشکان حاذقی داریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
سمیعی رو بیش از حد بزرگ کرده اند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
من مانده ام طرفداران ایران چرا بعد از سن بازنشستگی به فکر مردمشان می افتند
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
در کشورهای دیگر پزشکان برای تبلیغات خودشان پولهای کلانی به رسانه ها می پردازند
میلاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
آدم میمونه از این مردم که هر وقت مطلبیو دیدن و شنیدن سریع جهت گیری ذهنیشون میشه همون طرفی....
آرش
| Australia |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
پاسخ به ناشناس 20:50........
نمیدونم منظور زینال بندری کیه!؟
ولی دکتر سعید پناهی در تبریز از جراحان متبحر هستند.
اگه خواستی آدرسش رو هم بدم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
ببین.خییییییییییییییییییییییییییلی نظرت کوتاهه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
عزیزم هزینه بیماران آلمانی را دولت آلمان پرداخت می کند!
دکتر محمد هادی نصیری از دانشگاه هارارد امریکا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
بهتره اینو بدونی که این فقط یه نوشته هست و اهمیت چندانی نداره در ضمن ایشون رئیس جراحان مغز و اعصاب جهانه و فک میکنم همین دلیل خوبی برای بزرگی اشن باشه
ايشون هفته قبل مغز يك اسراييلي رو جراحي كرده بايد دست از جراحي دشمنان اسلام برداره وگرنه محبوبيتش رو از دست ميده
مگه بیست و سی با خودش مصاحبه نکرد؟!
گفتن آکادمی هر دو سال یکبار جایزه می ده و آکادمی معتبریه و غیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
20و30 هم شد منبع موثق؟ بگن ماست سفیده من باور نمیکنم
دکتر سمیعی و سمیعی ها افتخار ایران زمین بوده و هستند. ما ایرانی ها عادتمونه همیشه به دانشمندان و قهرمانانمون اونجور که شایسته باشه بها نمیدیم، یادمه همین چند وقت پیش در ارتباط با پروفسور حسابی کامنتهای ناجور میذاشتن بعدش هم علی دایی رو فحش میدادن الان هم نوبت پروفسور سمیعی هستش. جالبه این نوع از مطالب و کامنتا هم بیشتر توسط کسانی نوشته میشه که تو اکثر درساشون به زحمت و با تک ماده قبول شدند از طرفی در ورزش هم نمیتونن 5 متر پیاده روی کنند چه برسه گل بزنند و بهترین گلزن ملی جهان بشن. شما رو به خدا بس کنید و قدر داشته هامون رو بدونید.
ما بارها نوشتیم در مورد دکتر سمیعی عزیز اغراق صورت میگیره ولی متاسفانه خود شما رسانه ها یکی از مقصران هستین دکتر سمیعی بسیار محترمند و جراحی حاذق ولی کاری که در مورد دکتر حسابی کردیم در مورد ایشان هم اتفاق افتاد. چطور کسی از نیما ارکانی حامد - لطفی زاده - علی جوان - کامران وفا و غیره حرف نمی زنه ولی دکتر سمیعی که خیلی هم زحمت کشیده ان مثل دکتر حسابی تا جایگاه انیشتن و جالینوس بالا برده میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
چون اون نام هایی که بردی ترکن و اینها فارس!
لیلا
| United States |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
چون ایشون بودن که سعید حجاریان و ابراهیم تاتلیسس رو از مرگ و آسیب بسیار شدیدتر از اون چه که حالا هست نجات دادن. شما هم بگو دکترهایی که نام بردی چه کردن. خیلی هم خوب و عالی.
عزیزم چرا کاسه داغتر از آش میشین
ضمن احترام و افتخار به پروفسور سميعي متاسفانه اخيراً در دام يك مفسد اقتصادي بنام ع الف افتاده و براي ايشان لابي ميكند. حضور ايشان در مراسم افتتاح خانه عامري ها كاشان و شبيه آن نمونه فريب خوردن اين چهره ايراني ميباشد
با سلام ، من ساکن رشت هستم ، جایی که پروفسور صمیعی به خاطر اعتبار جهانی که دارد توانسته کمک های بین المللی جذب کند تا بزرگترین مرکز تحقیقات سرطانی مغز را در اینجا راه اندازی کند. این مرکز در حال ساخت است و خود جناب پروفسور از سرمایه شخصی خود در آن هزینه نموده تا در جهت منافع عام قرار گیرد.
حتی بزرگترین مرکز تخصصی جرای مغز احتمالا جهان که بزرگتر از مرکز هانوفر آلمان هست ، به کمک و پشتیوانه ایشان و همکاری و پشتیبانی شهرداری تهران در تهران در حال ساخت می باشدحرف های آقایی با نام مستعار زینال بندری را به شدت تکذیب می کنم چون از منابع موثق شنیدم ایشان حتی در سالن فرودگاه و حتی تا قبل از سوار شدن بر هواپیما در حال ویزیت رایگان بیماران می باشند و در هر بار حضور در ایران چندین عمل رایگان که بسیار پر هزینه برای خانواده ها است را انجام می دهند. ایشان از سرمایه جانی و مالی خود برای این کشور بر خلاف خیلی از پزشکان خارج نشین که فقط وطن وطن می کنند ، برای این مملکت هزینه کرده و می کند. خداوند عمر ایشان را بسیار طولانی نمایید . انشااله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
من هم یک دختر خانومی رو میشناسم که غده های ریز مغزی در حال رشد فراوانی داشت که به دستور دکتر مجانی بردنش آلمان برای مداوا، هر چند که به خاطر مسائلی متاسفانه شانس درمان موثر پیدا نکرد.
پس دکتر نمیتونه پولکی باشه و در مورد رتبه علمیش هم من نمیتونم اظهار نظر کنم اما گمونم المانیا و صدر اعظم سابقشون با تقدیر ازش بهتر میدونن اون کیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
پروفسور صمیعی؟؟؟؟؟؟؟؟ حتما یه جراح دیگه ست!
یک ژورنالیست علمی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
ایشان افتاده به کاسبی . والسلام
بچه مسلمون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
.
عجب همشهريايي داره پروفصور ثميعي!
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
آفرین بسیار درست نوشتی .
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
با سلام، فقط یک مورد به همراه یک جانباز خدمت ایشان در هانوفر رفتم، فقط برای ۵ دقیقه نگاه کردن به پرونده این مریض ۱۵۰ یورو صورتحساب صادر کردند. با اینکه از وضع مالی بیمار آگاهی داشتند. بحث پول نیست، بحث انسانیت است.
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
با سلام
اولا صمیعی غلط است و سمیعی درست است.
دوما این که آقای سمیعی از یک مریض چقدر ویزیت میگیرد باید مستند باشد و اگر هم گرفته حتماً حقشان بوده... خواهشا دروغ نبندید
یک پزشک
| Germany |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
من هم مدارک دائی بیمارم را به نمایندگانش در ایران باپست تحویل دادم.300 هزار تومان گرفتند و گفتند غیرقابل عمل است.
پروفسور رحیم رحمان‌زاده پایه گذار جراحی مدرن ارتوپدی مثل دکتر سمیعی در المان است که افتخاراتش چند برابر دکتر سمیعی است ولی کسی تا حالا در ایران اسمشو شنیده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
نه فقط در آلمان بلکه در اروپا جراحان مغز فراوانی هست. اما دکتر سمیعی در آلمان و اروپا شخص خاصی است.
متاسفانه آقاي دكتر سميعي يك جراح بازنشسته آلمان است كه به دنبال بازار كار جديد براي خود مي گردد و ايران را انتخاب كرده و از رانت هاي تبليغاتي و بي اطلاعاي مردم هم مدام در حال سو استفاده است. حداقل ما ديده ايم كه بيمارانشان پس از جراحي در ميلاد و ... براحتي فوت شده اند. اميدوارم مردم ما روزي به اندازه كافي آگاه باشند كه براحتي گول تبليغات بي پايه را نخورند
تابناك خودتم منتشر كردى!!!!!!حالا اومدي اين مطلب زدى
خب که چی؟؟؟!!!!به هر حال تواین که ایشون نه تنهابهترین جراح مغزواعصاب دنیاست بلکه بهترین جراح مغز واعصاب تاریخ (به گواه شاگردان ژاپنی وامریکایی ایشون )هست شکی نیس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
منبع و سندی برای حرفات داری؟
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
دوستی نوشته منبع و سندی داری ؟!!!!
دوست عزیز ایشان سالها رئیس انجمن جراحان مغزو اعصاب جهان بودند . بالاترین نشان های لیاقت و افتخار کشور ها از جمله آلمان ، انگلیس ، هلند ، ژاپن و ...را در مراسم های مجلل که به افتخار ایشان برگزار کردند از دست بالاترین مقامات کشورها دریافت کردند که فیلم های جوایز و اخبار آن را در تلویزیون خودمان بارها و بارها دیدیم و شنیدیم . ایشان بار ها در مصاحبه ها و چه در زمان حضورشان در ایران اعلام کردهاند تمام دانش خود را می خواهند به پزشکان ایرانی انتقال دهند و می بینیم که چه تعداد سیمینار آموزشی و جراحی های آموزشی با حضور متخصصان ایرانی برگزار می کنند . به خدا باید دست پای افرادی را با افتخارات جهانی ما را سربلند و به ایرانی بودنشان افتخار و جان و وجودشان را برای وطن هزینه می کنند ، بوسید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
????????????
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
برای تمام کسانی که برای این نظر امتیاز منفی دادند واقعا متاسفم!
بچه مسلمون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
.
"بهترین جراح مغز واعصاب تاریخ (به گواه شاگردان ژاپنی وامریکایی ایشون )هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
از اقوامشی؟
تابناک چقدر فکر شیطانی دارید
واقعا شرم بر شما باد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
تابناک داره حرفه ای عمل میکنه ....
ایمان
| United States |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
چی میگی؟
همین اغراق‌ها رو در مورد دکتر حسابی هم انجام دادن
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
حرف بیخود نزن و اگه از چیزی خبر نداری ساکت شو
من توی دویچه وله خوندم.
بزرگنمایی بیخودی برای یک پزشک متوسط .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
خجالت داره. کاری نکنید که یک پزشک ارزشمند این کامنت ها رو بخونه و از محبت و کمک به هم وطنانش پشیمون بشه. همین که برای هم وطنان خودش وقت می ذاره کلی ارزش داره. خدا عمرش بده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
آرش خجالت بکش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
یه ذره فکر کن بعد حرف زیادی بزن آقای اش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
کاملا موافقم.
مسعود سعیدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
اگه پروفسور سمیعی متوسط است تو مطمئنا خیلی سخیف و زیر صفری
اتش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۶
واقعا برای شما متاسفم .اگه پرفسور در کشور دیگری به دنیا اومده بودن مردم اون کشور به داشتن چنین پزشک بزرگی افتخار میکردن ن. نه اینکه به ایشون لقب پزشک متوسط رو بدن .با خوندن نظر ها واقعا حالم از همتون به هم خورد که درباره ی چنین فرد وارسته ای اینطوری رفتار میکنید
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
منظورت از متوسط چیه نادون؟
یاسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
توروخدا؟تو الان عالیمونی اون متوسطه؟
از خود دکتر سمیعی انتظار میره در برابر این رفتارهای هیجانی و پوپولیستی واکنش نشون بده که متاسفانه تاکنون چنین برخوردی ندیدیم گویا خودشونم زیاد مخالفتی با اینگونه اخبار ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
حسادت تا چه اندازه
وقتي مغزي كوچك در مورد مردي بزرگ تحليل بنويسد نتيجه اش اين مقاله ميشود.
از سايت وزين و محترم تابناك بعيد است چنين اظهارنظرهايي درج كند. پروفسور سميعي قبل از اينكه پزشك حاذقي باشند انسان فرهيخته و دانشمندي هستند و بسيار آدم خيري هستند ايشان هر ساله به زادگاه خود گيلان مسافرت داشته و چند صد بيمار را رايگان ويزيت و با كمترين هزينه مداوا مي كنند و در حال حاضر با هزينه شخصي خود در حال ساخت بزرگترين بيمارستان تخصصي مغز و اعصاب در گيلان هستند. ما هميشه عادت به غريبه پرستي و بيگانه دوستي داريم به جاي اينكه افتخار كنيم بزرگترين جراح مغز و اعصاب جهان يك ايراني هست در حال ويرايش مقالات گوناگون جهت زير سوال بردن او هستيم. من واقعا بر خود مي بالم كه پروفسور سميعي يك ايراني هستند.
مقامات کشور ما در حرف خدمت گذار ملت هستند
باید از المان اخراجش کنند چون خود پزشکان المانی بیکارند یعنی چه که یک تبعه بیگانه در المان کار کند وقتی المانی ها بی کارند؟؟؟؟
ما ایرانیها حسودیم و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
مسئله حسادت نیست بزرگنمایی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
برو بابا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
بحث حسادت نیست.
فرزند همكار من سالها است بيمار دكتر سميعي است اين جوان نازنين بيماري "ام اس" دارد خودم سالها است شاهدم كه دكتر سميعي حتي يك ريال بابت ويزيت اين بيمار نميگيرد و تا جايي هم كه توانسته براي او دارو رايگان از خارج از كشور فرستاده است ايشان يكي از شريف ترين پزشكاني است كه من ديده ام و ارزش علمي ايشان نياز به جايزه ندارد كه جايزه اصلي همان دانشي است كه خداوند به ايشان عطا كرده
تیتر تابناک بسیار تخریب کننده تر است. اصلا توضیحی نداده اید دام یعنی چی؟
اقاي سميعي ايراني نيستن الماني هستن
محل اخرین نشستش در وین لهستان بوده
ما ایرانی خیلی اغراق می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
در مورد ايشان نه
???????
تابناک جان ما اینارو میدونم یکی باید جلو این صدا و سیما با این خبرسازان بیسوادش را بگیره
در جواب بعضی از دوستان که می نویسند چرا صمیعی اینقدر مطرح است ولی پزشکان دیگر خارج از کشور نیستند؟
جناب دکتر صمیعی سالی چند بار تشریف می اورند ایران و کارگاه های آموزشی برگزار می کنند تا آخرین علوم جراحی را به پزشکان ایران یاد بدهند
در هر بار حضور در ایران به داد بسیار مردم درمانده که از تمام پزشکان جواب منفی شنیده اند می رسند
پول ، وقت و جان خود را برای ایران و ایرانی گذاشته اند
سازمان ها و اشخاص خیر به پشتوانه این عزیز آمده اند و در ساخت بزرگترین مرکز مطالعات و تحقیقات و حتی بیمارستان مغز و اعصاب جهان در ایران همکاری می کنند .
آیا آن متخصص و پزشکی که تشریف برده اند و تبعیت مثلا انگلیس را گرفته و در آنجا به اختراع یا اکتشافی دست یافته ولی یک بار یک کارگاه آموزشی برای بچه های این کشور دایر نکرده تا معلومات خود را به آنها ارائه کند و می گوید چون مثلا چون قدر من را ندارند نمی روم، یا امکانات نمی دهند و یا ... باید جایگاهی مشابه پرفسور صمیعی در قلب مردم داشته باشد؟ البته که نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
سمیعی سمیعی . تو اسمشو درست ننوشتی 2 صفحه دربارش مطلب نوشتی
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
آقاجان اولاًسمیعی نه صمیعی
پروفسور صمیمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
صمیعی؟؟؟؟شاید منظورتون پروفسور صمیمیه نه سمیعی.
اصلا نوشتن این مقاله چه لزومی داشت؟ مهم اینه که ایشون یک جراح ارزشمنده که به کشورش کمک می کنه .برخلاف خیلی ها که می رن و با افتخار پشت سرشون رو هم نگاه نمی کنن و حتی بعد چند سال این قدر لهجه می گیرن که انگار 100000 ساله اروپا و آمریکا زندگی میکنن. یک کاری کنین که همین یک نفر رو هم از سر زدن به ایران پشیمون کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
درست گفتيد درود بر شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
واقعاً به جا سخن گفتيد اينقدر برخوردها حتي در رسانه ناپخته است
نکته
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
؟ نگو تورو خدا
اگر این پروفسور سمیعی حقیقتا یک دانشمند برجسته در سطح جهانی است پس چرا من تا به حال حتی یک بار هم نام او را در وسایل اتباط جمعی هلند نشنیده ام؟
خودش این افتخار را تایید کرده و ابراز خوشحالی کرده
اون خانومه تو عکس اخری شبیه اوشینه که پیر شده بود
ممنون از تيزبيني شما
چرا آخه؟
دوستان تابناک ، همین حالا متن خبر و مصاحبه دکتر سمیعی در چند خبرگزاری مشهور جهان در صفحه اول هست
با با دست از سر این بنده خدا بردارید
این مرد بزرگ منشا خدمات گسترده تو دنیاست.
هرروز كه ميگذره متوجه مي شم كه فضاي مجازي فقط مجازيه
این وسطژمراقب ترکها باشین زینال بندری رو میگم
دوستان و هموطنان عزیز
من یک ایرانی هستم، چند سال پیش فرزندم دچار تومور مغزی شد و تا آستانه مرگ هم رسید. با توصیه و شناخت یک هموطن با دکتر صمیعی در آلمان ارتباط ایمیلی برقرار نمودم و شهادت میدهم بدون شناخت من و با آغوش باز به ایمیل من پاسخ داد و چندین دفعه تماس بیشتر گذاشتیم و حتی پرونده پزشکی و عکس MRI را گرفت و نظر داد و من این نظرات را پرینت گرفته به پزشکان در تهران دادم. اما باز هم هیچکدام توانایی حل مشکل را نداشتند تا اینکه یکبار دکتر صمیعی به ایران آمدند و رایگان ویزیت کردند و به یکی از پزشکان روشی را پیشنهاد دادند و آن دکتر عمل جراحی را در تهران انجام داد. خلاصه کلام فرزندم هم اکنون سالم در حال کار و زندگی است.
نظر من هم همین است چون ما در کشورمان سخن گو و نیروی تبلیغاتی زیاد داریم و و اقعا خود کم بین وغیر واقع گرا هستیم نمی دانیم که یک شخصیت علمی نیاز به تبلیغات میدانی و بلند گویی ندارد
ای بابا
کنار گود میشینی و به جان هم افتادن ادمها را تماشا می کنی
با سلام ، ضمن احترام برای همه متخصصين ايرانی در هر کجای دنيا که خدمت می کنند ، به ايميلی که بنام ايشان بود نامه نوشتم و برای مشکل مغزی برادر زاده ام کمک خواستم . جوابی نيامد چگونه می شود با ايشان تماس داشت؟
کامنت ها رو خواندم و متاسف شدم . ما چی بشری هستیم .
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
باهات موافقم واقا که ما بدبختیم و ارزش هیچی را نداریم
ما کاری به این گزارش نداریم،می تواند راست باشد یا نباشد و این وظیفه ی دست اندر کاران سایت بود که پیش از گذاشتن ان،جستجویی می کردند و سپس ان را می گذاشتند تا اثر بدی نداشته باشد
با سلام برتمام کسانی که برای سعادت ، سلامت وخوشبختی انسانها تلاش مفید می کنندو درود برشما عزیزان شرکت کننده در بحث
تو کشور ما خیلی ها دوست دارند به عناوین مختلف جیب دیگران رابزنند بنابراین نمی توانند دکتر سمیعی را بفهمند
لطفا پارسی راپاس دارید نظرات شما پر ازغلط املایی اولا جناب آقای دکتر سمیعی (نام خانوادگی ایشان رابا "س"مینویسند نه با "ص "دوما ایشان یکی ازافتخارات کشور عزیزمان ایران است من کردم وبه سهم خودم به ایشان میبالم .
مشابه این عنوان سازی را هم برای آقایی بهبهانی در زمان تصدی گری ایشان بر شرکت ملی نفتکش ایران مطرح نمودند !!!
ازهمه مهمترباشگاه خبرنگاران(سلامی)وصداوسیماست که کشت خودشوواساساهرمخالف ومنتقداین جایزه رابایکوت وبعضاباانگ های ضدایرانی واحتمالا ضدانقلابی موردحمله قرارمی دهد
سمیعی رو گنش مکنن
کافیه واسه یه جراحی ساده قاعده مغز که قیمتش تو آلمان با بهترین پروفسورهاحداکثر 10000
یوروست یه استعلام از کلینیک ایشون تو هانوفر بگیرین تا ابد حساب دستتون میآد
اینقدر این باباروگنده نکنید اصلا تعهدواخلاق ندارد....
حال این کار ارزش این را داشت که این مطلب را در سایت مطرح و آقای دکتر سمیعی را از خودمان مکدر نمایید نمیدانم کسی که این مطلب را اول بار در سایت مطرح کرده هدفش چه بوده است لذا با این کار نمیتوان ارزش آقای دکتر سمیعی را پایان آورد مگر فرق میکند که آقای دکتر سمیعی را بهترین آکادمیهای دنیا مطرح نمایند یا یک بنگاه خصوصی , آقای دکتر ارزش کارهاش خداییست.
به شایعات خود پروفسور سمیعی پاسخ بسیار مناسبی دادند : اولا از اینکه باعث حسادت برخی افراد شده اند عذر خواهی کردند ثانیا ارزش هر فردی را به کارهای انجام داده توسط آن فرد شمردند نه به جوایزی که میگیرد
اگر سری به سایت خود دکتر بزنید متوجه می شوید جناب دکتر سمیعی تا همین الآنم آنقدر افتخارات و مدالها و بزرگداشت ها داشته که اگه به عنوان بهترین جراح مغز دنیا اونم از طرف یک موسسه ضعیف معرفی نمی شد برای مردم ایران این جایگاه رو داشت .
مایه افتخار تمام ایرانیان جهان
امیدوارم خدای بزرگ به همه پزشکان جهان که با وجدانندودرجهت نجات مردم گام برمیدارند ومریضهارا عین خونواده خود میدونند درتمام مراحل زندگی موفق وسربلند گرداند.
حالا منظورت از ارائه این مقاله چی بود تابناک!!!؟
فقط خواستی ی چیزی نوشته باشی.
فکر کنم ایرانیا چند سال دیگه بگن کوروش کبیر اولین جراح مغز جهان بوده
بابا نویسنده بارها اعلام میکنه ایشان ارزشمند برای همه ما ایرانی هستن. میگه اگه اعتبار این آکامی پائین باشه و ما اینقدر داریم این جایزه رو بزرگ میکنیم, بعدش ممکنه با پائین آمدن اعتبار این آکادمی بعضی اعتبار پرفسور ما رو کم اهمیت جلوه دهند. تروخدا متن خبر رو خوب بخونید بعد نظر دهید.
گيرم پدر توهست فاضل، از فضل پدر تو را چه حاصل.تقدير از ايراني يعني در ايران بهتر از ديگران .
لعنت
از نویسندۀ این مقاله متشکرم.
سو استفاده از نا آگاهی مردم و به قول خودتون بت سازی
حرکتی خزنده و زشت در تخریب چهره و پایین جلوه دادن سطح علمی دبیر فدراسیون جراحان مغز جهان.
واقعا شرم آور است
به نظر بنده جایزه و اعطای آن به فردی خاص مطرح نیست مهم تلاش چیره دستی شخص می باشد مهم این است که خانواده ای پریشان حال با اعتماد کامل زندگی عضوی از خانواده خود را به دستان یک پزشک می سپارند
درود بر پروفسور سمیعی افتخار مردم گیلان زمین و افتخار ایران، مردم گیلان به داشتن چنین فرزندی به خود می بالند زنده باد گیلان زادگاه و خاستگاه مردان و دانشمندان و عارفان بزرگ
پاسخ ها
مهدی از رشت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
اقای امین پرفسور سمیعی اصالتا اذربایجانیه خودش هم در سفر به تبریز به این حقیقت اعتراف کرد
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
زنده باد
عزیزان نه کسی رو تقدیس کنیم ونه کسی رو تحقیر
به امید روزی که در هر رشته ۱۰ فرد افتخار امیزش در جهان ایرانی باشه حالا یه کم بالا پایین فرق نمی کنه خدا بده برت
حسادت ها و کوتاه بینی ها و عصبانیتهای بعضی ها بسب اغراض و امیال سیاسی و توجه ایشان به ایران باعث شده این بحثها مطرح شود .
درود بر هر دانشمند إيراني كه در جهت دانش هاي مثبت إنساني و براي إنسان نه بر عليه أو مي كوشد
واقعيت انست كه ايشان هم يك جراح مغز و اعصاب هستند مث بقيه جراحان مغز و اعصاب كه در دوره احمدي نژاد بزرگش كرده اند !!!
در ایران متاسفانه وطن فروش زیاد داریم که غرور ایران را نمیخواهند......
اقاي سميعي ايراني نيستن الماني هستن
????????????
به نظر تابناک خود این سایت عملکرد دقیقی دارد
اصلا چی میگین شماها؟
به این موضوع می توان طور دیگه ای هم می توان نگاه کرد که کشورهای دیگر به هر بهانه ای از چهره های علمی تقدیر می کنند و ما به هر بهانه ای آنها را....

سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین شکند
قیمت سنگ نیافزاید و زر کم نشود
متاسفانه ما ایرانیان در افراط و تفریط مضحکه دنیا شده ایم
معلوم نیست طرح این مسائل بی ارزش چه سودی برای نویسنده و منتقد دارد
در زمان جنگ تحمیلی پرفسور چند بار به ایران آمد و چند مجروح و جانباز را عمل کرده؟ اغراق به جایی رسیده که انگار پزشکان شاغل در ایران به قدر مورچه هم طبابت نمیدانند آنچه مسلم است ایشان در جراحی قاعده جمجمه از صاب نظران جهانی هستند و نامشان در رفرنسها درج شده نظیر ایشان در خارج و داخل کم نداریم ولی بزرگنمایی و بت سازی کار ناپسندی است به نظر میرسد رسانه ها کمی بیش از حد بر ایشان تمرکز کرده اند
یه سرچ راجع به دکتر حسابی بکنیم در تنقیح نظرات براساس حب وبغض موثره.نویسنده مقاله انسان شجاعی هست دکترسمیعی را نباید به سرنوشت دکترحسابی دچارکرد اینها ازمفاخرماهستند
به این موضوع می توان طور دیگه ای هم می توان نگاه کرد که کشورهای دیگر به هر بهانه ای از چهره های علمی تقدیر می کنند و ما به هر بهانه ای آنها را....

سنگ بد گوهر اگر کاسه زرین شکند
قیمت سنگ نیافزاید و زر کم نشود
وقتی گرد همایی در خارج از ایران تشکیل می شود برای تجلیل از یکنفر فقط فقط منظور احترام برای ایشان می باشد نه ایجاد اشتغال برای عکاس ،مهندس کامپیوتر، مسئول تشریفات، 1500 نفر بیکار بادمجان دور قاب چین
"هیچ منبع خبری دیگری منتشر نکرده و حتی از بازنشر آن در خبرگزاری معتبر در زمینه پزشکی در جهان ردی نمی‌توان یافت! "
شبكه خبر شما پخش كرد
شبكه چهار گفت
8.30 نشون داد
ارتباط مستقيم پخش شد
ديگه بابا اينهار و كه مردم ديدن
مگر اينكه اينهارو مراجع رسمي قلمداد نكنيم
خبر نادرست با یک تحلیل شاده قایل تفکیک است...از اول هم با عقل جور نبود...بهتر است راستگو باشیممم
مالزی ها علم را به دکان تبدیل کرده اند سری به سایت دانشگاههای مالزی بزنید و اساتید آن دانشگاهها را با استادان دانشگاههای ایران مقایسه کنید.
در کنفرانس های علمی که در مالزی و اندونزی برگزار می شود و بیش از جنبه علمی جنبه توریستی و تفریحی دارد متاسفانه 90 درصد شرکت کنندگان ایرانی هستند
ناشناس عتیقه گفتی .
تحقیر کردن خوب نیست درست ، ولی وقتی کسی شایسته تقدیره ، چرا ازش تقیر نشه ؟
بهتره فیلم مستند پروفسور سمیعی را بگیرید و تماشا کنید، بعد اظهار نظر کنید. ما باید به تمام دانشمندان خودمون که در هرجای دنیا به بشریت خدمت می کنن احترام بذاریم. مهم نیست که اسمشون چی باشه و از کدوم شهری باشه،، مهم اینه که ایرانیه.
دوست من خانم تبسم دیانت را آقای دکتر سمیعی عمل کردند ولی بعد از سه سال دوباره تومورش رشد کرد و مبلغی هم که گرفت بسیار بسیار بسیار بسیار بالاتر از حتی آمریکا بود. میگی نه از خود دکتر بپرسید.
من مشهورترم
ما ایرانیها همیشه مرغ همسایه برامون غازه
به ايشون وهمه ايرونيها تبريك ميگم.اما اين كه چيزي نيست .لياقت خيلي بيشتر از ايناست.
ما عادت داریم یه دفعه یکی را خیلی بزرگ کنیم! دکتر سمیعی جراح خوبیه! فقط همین
بعنوان يك پزشك كه از مركز INI ايشان در هانوفر آلمان بازديد كرده ام اعلام ميدارم كه در حاذق بودن ايشان شكي نيست ولي در مورد توانايي و جايگاهشان اغراق شده است.
جایزه این مؤسسه هیچ اعتبار جهانی‌ ندارد
من کاملا با نویسنده این مقاله موافق هستم.
متاسفانه مشابه همین اتفاق برای مرحوم دکتر حسابی اتفاق افتاد
متاسفانه شیفتگی افراطی ما ایرانی ها برای بزرگ نمایی توخالی باعث میشود هربنجل از مرز وارد شده را بیش از استحقاق واقعی اش ارزش گذاری کنیم
حقش است بهترین دکتر مغزواعصاب باشد
ما ایرانی ها بت ساز و بت پرستیم
ببند
دوستان منبع رو پیدا کردم!
من تقريبا تمام كامنت ها رو خواندم و يك نكته خيلي جالب به اون برخوردم اين بود كه دوستان و اقوام ترك غير از خودشون كسي ديگه رو قبول ندارند و به عبارتي چشم ديدن موفقيت غير از خودشان را ندارند.
متاسفم
کاش بیاد
ما به پزشکانی افتخار میکنیم
توهم دام برای برترین جراح ایرانی
استاد افتخاری دانشکده پزشکی Military Academy، پکی، چین ، 22 سپتامبر 1988
استاد افتخاری دانشکده پزشکی دانشگاه اوروگوئه، 5 آگوست 1992
استاد افتخاری دانشگاه ملی ، لیما، پرو، 1995
دکترای افتخاری دانشگاه Pontificia Catholic ریو گرانده دوسول، Porto Alegre، برزیل، 30 مارس 1994
استاد افتخاری دانشگاه Cayetano Heredia پرو، لیما، پرو، 1996
استاد افتخاری دانشگاه Pontificia Universidad Javeriana ، بوگوتا، کلمبیا، 16 می 1998
استاد افتخاری جراحی اعصاب دانشگاه اسکندریه، مصر ، 1999
استاد (Courtesy Professor) دپارتمان جراحی اعصاب دانشکده پزشکی دانشگاه فلوریدا ، Gainesville، ایالات متحده آمریکا ، 2000
دکترای افتخاری دانشگاه Antioquia ، مدلین، کلمبیا، 3 آگوست 2000
استاد افتخاری دانشگاه پزشکی هاربین (Harbin)، چین، ژانویه 2002
استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی پایتخت (Capital University of Medical Sciences) در پکن، چین، 25 نوامبر 2004
استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، تهران، ایران، 2 سپتامبر 2007
استاد افتخاری موسسه بوردنسکو در مسکو، 12 دسامبر 2008
استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران ، 2 اکتبر 2011
استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، ایران، 3 اکتبر 2011
استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مشهد، ایران، 8 اکتبر 2012
استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رشت، ایران، 27 دسامبر 2012
قشنگ هرکی اومده نظر داده بازتاب شخصیتی خودش رو ابراز کرده ..
فقط پرفسور
سلام شما چرا از این افتخار ناراحتید اسم شما رو هم اعلام می کنیم
ممنون تابناک .
متاسفانه همه ایرانیای خارج کشور اخر عمرتازه میفهمند دنیا دوروزه و یاد ایران میافتند
بچه ها همه با هم مریضیم بخدا.
جناب آقاي پروفسورسميعي ،‌من به عنوان يك ايراني شمارا چه با جايزه و چه بي جايزه مايه افتخار كشورم ميدانم.
یادم باشه که دیگه هیچ وقت از سایت تابناک بازدید نکنم.با اون ناشناساش..
ایرانی با هر قومیتی و مذهبی هر جای این دنیا باشه و کار مفید برای دنیا انجام بدهد یا بقول دوستان کاری برای کشور ما انجام نداده و اگر داده پول گرفته برای من فرق نمیکند
شرم آوره
ایرانی مرده پرست
درود بر پرفسور سمعیی
درود بر همت بلند همه پزشکان ایرانی همه کسانی
خود ايشان عاشق اين نمايشها است وگرنه بسيارى ازپزشكان ايرانى وبسيار برجسته تر ازاين اقا دردنيا هستند
این روزها بازاریابی انواع و اقسام دارد باید دید چه کسانی از اینکار سود میبرند
باسلام به انسان به تمان معنی آقای سمیعی کاش توی دنیاهزاراران تامتخصص مثل شماداشتیم تاجان انسانهارانجات دهند
به نظر من دکتر سمیعی زیاد وطن وطن نمگه برا همینم به مذهق یک عده خوش نیامده
متاسفم برای اونایی که هنوزچشمشان یاری شان نمیکند
پروفسور سمیعی اخرش
متوسط بود ممنون
حالا یکی که انقدر تلاش کرده جراح مغز و اعصاب شده ببین ادمها چه قدر درمورد ش چرت وپرت میگن واقعا با عث افتخار که همچین پرفسوری ایرانی .
سلام مطالب خیلی خوب بود اما سوال من این هست ایا درمورد مریضی ژنتیک راه حل وجود داره
سلام میخواستم ببنم دکترمیتونه درموردبیماری پارکیسون اطلاعات بده یه دکترهم معرفی کنین لطفا
فقط مى تونم بكم برفسور يك مرد ايرانى love
ای کاش پدرم عزیزم را پرفسور سمعیی عمل می کرد .......
خدایا ما دکتر مجد محسنی بیرجندی رو به خودت واگذار کردیم خودت در موردش قضاوت کن
با عرض سلام خدمت دکتر سمیعی دکتر عزیزم برادر من چند تا دکتر برای مهره ی گردنش رفته چند از دکترا گفتن باید عمل بشه یکی گفته با دارو خوب میشه ما واقعا موندیم چیکار کنیم تورو خدا یه راه حلی به مانشون بدین برادر مهره ی گردنش ایا اسیب دیده و نیاز به عمل داره یا نه باتشکر از زحمات شما دکتر عزیزم
واقعا براتون متاسف شدم
کسی که این قد براتون زحمت کشیده رو باید با این حرف های بی حساب بریزید دور
واقعا درست می گن که جواب خوبی بدیه
واقا از اقای سمیعی بدلیل زنده کردن نام ایران متشکرم
سلام اقای پروفسورسمیعی من چندین بار به شما ایمیل زده بودم ولی شما به من جواب ندادین،خواهشا جواب بدین برادر کوچکم که از ناحیه سر تصادف کرده است خیلی به شما نیاز دارد لطفا کمکمان کنید و مارا از خودتان ناامید نکنید
سلام اقای پروفسور سمیعی خواهشا هرکجای دنیا که هستید ادرس ویا شماره تلفن خود را برایم ارسال کنید برادرم خیلی به شما نیاز دارد
حالا شما تو ایران همون موسسه به قول خودتون کذایی رو دارین که اظهار نظر میکنین ؟؟؟
با سلام مي‌خواست يك وقت براي پدرم از دكتر بگيرم لطفاً كمكم كنيد.
سلام جناب اقای پرفسر من یک بیمار هستم دچار ضعف شدید.عصبی در دست پا هستم مخصوصا درانتها دچار فلجی شدید هستم خواهش مند هستم مرا یاری کنید. من در ایران تهران هستم.
آهاى آقاى ناشناس كه از اينگليس يه حرفى زدى !!!!
سلام ، من دانشجوی پزشکی هستم و وقتی این مطالب رو خوندم بسیار شکه شدم دکتر سمیعی اگر برای اون دسته از دوستانی ک ایشون رو متاسفانه اینجوری خطاب کردن اسطوره نیست برای پزشکان و اانسان دوستان یک اسطوره است
jسلام
جالب بود خيلي
بعله ...بیست وسی مصاحبه کرد و الان همه چی برای ما واضح و شفافه پس این دری بریا چیه درموردشون نوشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که اگه ایشون هم مثل بعضی از اقایونه دیگه کشورشون رو فراموش میکردن خوب بود.من واقعا برای مدیر سایت متاسفم
چرا احساساتی برخورد میکنید خوب نیست دیگه
سلام دکتر سمیعی خسته نباشید من همه نظرات رو خوندم آقای دکتر واسه ایران افتخاره ایشون وقتی رشت براشون مهمه بوده صد در صدخیلی به ایران افتخار میکنه ولی کاش اون بیمارستانو به جای المان تو ایران می ساختن .دوستان انشا الله هر کی دوست داره دکتر بشه ولی امیدوارم مریض نداشته باشه .همچنین همه مریضای پروفسور سمیعی حالشون خوب بشه ایشونم مریض نداشته باشن
هه خوب میشید
با سلام،،،،تنها صحبت و اظهار نظر در مورد دکتر سمیعی ،،،این است که این شخصیت بزرگوار در این عصر و زمانه مانندی ندارد.....او با ایمان و اخلاص خود بهشت دنیا وعقبا را از آن خود کرده است......خدا و خلق خدا همواره از او راضی و خشنود باشند...ٱرزوی عمر پر برکت برای آن عزیز و عزیزانش راداریم......نامش ،،،،،یادش،،،،،،وجودش،،،مستدام باد.آمین.
با سلام من بیمازی فارمغزی دارم لطفا مرا راهنمایی کنید باتشکر
f
اینجانب بدلیل بیماری فار عاجز ازراهرفتن میباشم مرالطفا راهنمتایی کنید
با سلام و خسته نباشیدآیا قار مغزی هیچ درمانی ندارد خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید
با سلام مشکلاتی که بیماری فار دارم هر روز زیاد می شود مرا زود راهنمایی کنید باتشکر
با سلام دکتذها بیماری مرا لا علاج گفتند بیماری فار لا علاج است
ماخیلی خوشحالیم اقای بروفسورباکوله باری ازتجربه به کشورشان بازگشتند
با سلام به همه دوستان عزیز و فرهیخته من واقعا متاسفم

برای عزیزانی که سریع به شایعات رو باور میکنند آیا پزشکان کشور ما ایشان را نخبه تایید کردن یا نه
وقتی همکارانش ایشان را نخبه میخوانند ما چکار داریم کی جایزه داده کی نداده مهم مهارت ایشان هستش شاید این جایزه دادن پشتش هزار تا فتنه باشه مهم شخصیت ایشان و مهارتش مهمه بعقیه حرفها همش خاله زنک بازیه کی چی گفته رو بیخیال عقل خودت چی میگه .........
ما در ایران پزشکان جراح مغز و اعصاب بسیاری داریم که اتفاقا از بهترین مراکز دنیا تخصص گرفته اند مانند جان هاپکینز ... دکتر رحمت ، دکتر پارسا ، دکتر عباسیون... متاسفانه رفتارهای ما ملت ایران در افراط و تفریط خیلی عجیبه... بطوریکه در حال حاضر تقریبا ما ملت ایران حتی تفاوت بین جراح مغز و اعصاب ، داخلی مغز و اعصاب ، روانپزشک ، روانشناس رو نمیدونیم و بسیار مشاهده میشه بیمارانی با سکته مغزی یا بر فرض پاذکینسون دنبال دکتر سمیعی هستند تا در مورد بیماری که در حوزه تخصصیش نیست اظهار نظر کنه و اگر دکتر سمیعی از این افراد حق ویزیت. پانصد هزار تومانی میگیره و در نهایت کمکی خاصی هم بهشون نمیشه به نظرم کار درستی میکنه... چون ما باید چوب بی دانشی خودمون رو بخوریم و حداقل فرق بین رشته ها رو بفهمیم
سلام خسته نباشی .من 7 سال که میگرن دارم و سر گیجه هم دارم راه که می روم سرم خیلی گیج می رود و تکان زیاد می خورد .2بار هم ام آر ای با تزریق دادم چیزی ننشان نداده نوار گوش نوار مغز گرفتم چیزی نشان نداده وقتی سرم گیج می رود پشت سرم درد می گیرد به طوری که کمی بالا می آورم ی روز کامل بی حال و استخوان درد می گیرم زندگی منو خیلی بهم ریخته این سرگیجه به طوری که نه می توانم کتاب بخوانم نه می توانم چیزی بدوزم با چشم که خیره می شوم یا کاری که انجام مدهم سرم گیج می رود لطفا من را راهنمایی کنید
سلام دکتر خسته نباشید
نتونستم چيزي ننويسم واقعاً درود بر اين انسان هاي بزرگ كه از عمرشون به نحو احسن استفاده كردن اميدوارم همه ما بدبيني ها و حسادت هارو كنار گذاشته و از عمر و سلامتيمون به نحو احسن استفاده كنيم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل