بازدید 5192

طرح ویژه امنیتی در کربلا برای عید غدیر

استاندار کربلای معلی اعلام کرد که مسئولان این استان برای پذیرایی از میلیون‌ها زائر در عید غدیر طرح ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند.
کد خبر: ۴۴۱۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱ 11 October 2014
استاندار کربلای معلی اعلام کرد که مسئولان این استان برای پذیرایی از میلیون‌ها زائر در عید غدیر طرح ویژه‌ای را تدارک دیده‌اند.

به گزارش تسنیم "عقیل طریحی" استاندار کربلای معلی، در بغداد از آمادگی استانداری کربلا برای پذیرایی از میلیونها زائر در عید غدیر خبر داد و گفت: به منظور برنامه ریزی هرچه بهتر برای پذیرایی از میهمانان عید غدیر ؛ صبح امروز جلسه استانداری و شورای استان برگزار شد و مقرر شد روز دوشنبه همه ادارات دولتی و مدارس در سراسر استان کربلا تعطیل باشد.

وی افزود: اکیپ های ویژهای برای پذیرایی از میهمانان تشکیل دادهایم که وظیفه آنها کمک به زائران و میهمانان کربلای معلی است ؛ که این اکیپ ها به صورت شبانه روزی در سطح شهر در حال تردد هستند.

استاندار کربلا از طرح امنیتی نیروهای پلیس برای تامین امنیت در داخل و خارج شهر کربلا خبر داد و گفت: طرح امنیتی امسال از هر نظر با اعیاد دیگر متفاوت است ؛ امسال از نیروهای پلیس خواسته‌ایم به غیر از تامین امنیت داخل شهر ؛ امنیت راه‌های خارجی و راه منتهی به نجف اشرف را نیز کنترل کند.

استاندار کربلا از حضور 20 هزار نیروی امنیتی در طرح امنیت عید غدیر خبر داد و گفت: در طرح امنیتی استان کربلا 20 هزار نیروی ارتش و پلیس در سطح شهر و خارج شهر حضور دارند تا امنیت زائران را به بهترین شکل ممکن تامین کنند.

درباره شمار زائران حسینی در این روز ، عقیل طریحی پیش بینی کرد، ١ میلیون نفر وارد استان کربلا شوند و بیش از ٣ میلیون نفر نیز در نجف اشرف حضور یابند.

استاندار کربلا با اشاره به اینکه از فردا ورود کامیونهای باری و ماشین های سنگین و عبور و مرور از استان الانبار به داخل استان کربلا ممنوع خواهد شد، گفت: به دلیل اوضاع امنیتی بسیار بد استان الانبار از فردا تردد اشخاص و وسائل حمل و نقل از داخل استان الانبار به شهر کربلا ممنوع خواهد شد و نیروهای امنیتی از تردد میان این دو استان جلوگیری خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار