بازدید 1810

روزهای سیاه صهیونیست ها در پیش است

کد خبر: ۴۲۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ 22 August 2014

 « فوزی برهوم» از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با بیان اینکه «امروز مذاکرات درمیدان نبرد پیش می رود و موشک ها روی میز مذاکره قرار دارند»، هشدار داد که رژیم اشغالگر صهیونیستی از آتش بس برای جمع آوری اطلاعات در خصوص فرماندهان مقاومت فلسطین استفاده می کند.

فوزی برهوم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در غزه، تاکید کرد که اقدام دشمن اشغالگر در ترور « رائد العطار»،« محمدابوشماله» و « محمد برهوم» سه فرمانده گردان های القسام شاخه نظامی حماس ، جنایتی است که بدون پاسخ و مجازات باقی نخواهد ماند، تاکید کرد که دشمن صهیونیستی قادر نیست اراده ملت و مقاومت فلسطین را برای ادامه نبرد بشکند.

وی اظهار داشت: خون فرماندهان شهید، مقاومت و نبرد را از یک منطقه به منطقه دیگر و از سطحی به سطحی دیگر منتقل می کند که دشمن اشغالگر اسراییلی هرگز انتظار آن را ندارد و در محاسبات خود نگنجانده است.

عضو ارشد جنبش حماس خاطرنشان کرد: روزهای سیاه و دشوار برای اشغالگران صهیونیست که باید هزینه گران کشتار و جنایات خود را در نوار غزه بپردازند، درپیش است.

برهوم از سخن گفتن در باره آتش بس جدید خودداری کرد و گفت که دشمن صهیونیستی از هرگونه آتش بس برای تکمیل بانک اهداف خود و جمع آوری اطلاعات در باره فرماندهان مقاومت فلسطین استفاده می کند.

وی افزود: سخنی از آتش بس و مذاکرات نیست ، ما به اشغالگران صهیونیست فرصت کافی دادیم تا مطالبات و شروط مقاومت و ملت فلسطین را بررسی و به آنها اعتراف کنند که از جمله آنه توقف جنگ و رفع محاصره ظالمانه نوارغزه بود.

عضو جنبش حماس باردیگر تصریح کرد که دشمن صهیونیستی از هرگونه آتش بس و رفتار انسانی ما و آرامش امنیتی برای جمع آوری اطلاعات سوء استفاده می کند تا از آنها برای ترور و به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت فلسطین از جمله گردان های القسام در نوارغزه استفاده کند.

فوزی برهوم خاطرنشان کرد: تاکید می کنیم که امروزمذاکرات در میدان نبرد جریان دارد و سلاح ها و بویژه موشک ها روی میز مذاکره قرار دارند.

« ابوعبیده» سخنگوی گردان های القسام هم قبلا گفته بود که قبر مذاکرات در قاهره پایتخت مصر کنده شده است و هیات مذاکره کننده فلسطینی باید مصر را ترک کند.

ارتش صهیونیستی صبح دیروز پنجشنبه و یک روز بعداز ترور و به شهادت رساندن همسر و دو فرزند « محمد ضیف» فرمانده گردان های القسام، به شهر رفح در جنوب غزه حمله کرد که به شهادت سه فرمانده این گردان ها منجر شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر