بازدید 2195

بانک ها از کار اقتصادی منع شوند

کد خبر: ۴۲۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ 19 August 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون کوچکترین اغماض، گفت: برای اصلاح وضع اقتصادی باید بانک ها از کار اقتصادی منع شوند و فقط به بخش های تولیدی کشور سرویس دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت وحید احمدی در نشست علنی امروز (سه شنبه 28 مرداد ماه )مجلس در نطق میان دستور خود با گرامیداشت سالروز در گذشت حجت الاسلام موحدی ساوجی، گفت: ملت شریف ایران اسلامی به خوبی می دانند تحریم ها و دشمنی های همه جانبه علیه ملت ادامه دارد و این تقابل وجود دارد مگر روزی که کشور به قله اقتدار برسد و ان روز دور نیست.

نماینده مردم کنگاور،صحنه و هریس در مجلس شورای اسلامی با یادآوری گذشت 6 ماه از اعلام رسمی سیاست های اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از دغدغه های رهبری و تنها راهکار برون رفت از وضعیت فعلی، تصریح کرد: امروز ملت ایران حق دارند از قوای سه گانه به ویژه بخش اجرایی کشور مطالبه نمایند که برای اجرایی شدن این مهم چه اقدامی صورت گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه عبور از پیچ تاریخی فقط با فرهنگ سازی مناسب و حمایت از تولید داخلی و رصد استراتژیک و تاکتیک های دشمن ممکن است، افزود: با پویایی و تلاش دیپلماتیک و دل نبستن به مرزهای بیرونی، سرمایه گذاری برای کارآفرینی و ارتقای بهره وری و حمایت همه جانبه از گفتمان اقتصاد مقاومتی تبیین گردیده می توان از این پیچ تاریخی عبور کرد.

احمدی مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون کوچکترین اغماض را در این راستا ضروری دانست و گفت: برای اصلاح وضع اقتصادی باید بانک ها از کار اقتصادی منع شوند و فقط به بخش های تولیدی کشور سرویس دهند.

 این نماینده مردم در مجلس نهم  با یادآوری اینکه اخیرا در یکی از برنامه های زنده تلویزیونی عباراتی از زبان یکی از مهمانان برنامه پیرامون عاشورا جاری شد، گفت: سزاوار است آن فرد هر چه زودتر ضمن عذرخواهی از پیشگاه سرور و سالار شهیدان و ملت شریف ایران اظهار ندامت کند.

وی ادامه داد: پیروزی مردم شهیدپرور در جریان شکوهمند انقلاب اسلامی بر رژیم تا دندان مسلح پهلوی و ایستادگی رزمندگان و مردم در جنگ 8 ساله و سایر عرصه های انقلاب در مقابل همه زورگویان عالم جز با الهام از مکتب حیات بخش امام حسین(ع) و تمسک به فرهنگ شهادت امکان پذیر نبود.

وی با بیان اینکه آیا فرد آزاداندیش و مصلحی در عالم سراغ دارید که برای رهایی خود و مردمش از بند استعمارگران از مکتب اباعبدالله بهره نبرده باشد تصریح کرد: آیا تا کنون اندیشیده اید که چرا ستمگران و دیکتاتورها در طول تاریخ مانع برقراری مراسم عاشورا می شدند؟ از خلفای بنی امیه و بنی عباس تا عصر حاضر و دوران رضاخان تلاش می کردند از برگزاری این مراسم ها جلوگیری شود.

احمدی ادامه داد: متاسفانه هنوز هستند افرادی که از سر بی اطلاعی، غفلت و خدایی نکرده غرض ورزی در مسیر انحراف حرکت می کنند، اکنون که ملت شریف ایران با تکیه بر آموزه های حسینی و غرور ملی خویش در زمینه دانش هسته ای توانسته اند مرزهای صنعتی و علمی را در نوردند وآن را به یکی از مؤلفه های اقتدار کشور تبدیل کنند این عظمت و پیشرفت خوشایند استکبار و قلدران بین المللی و در رأس آنها آمریکا نیست.

این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: مستکبران همواره در حال دشمنی و توطئه علیه ایران اسلامی هستند و در این رابطه از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند حتی در این یک ساله اخیر که در موضوع هسته ای مشغول مذاکره بودند پس از بیانات رهبری  معظم در هفته گذشته که گوشه ای از دشمنی ها و کینه توزی های آنها را یادآور شدند سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد در زمان اجرای توافقنامه هیچ تحریمی علیه ایران وضع نشده است، وقاحت و پررویی تا چه حد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه به نظر می رسد برخی از اعضای گروه 1+5 برای حل موضوع جدی نیستند ،گفت: ملت با بصیرت ایران هیچگاه از مکر و فریب و خصومت دشمنان خود غافل نخواهد بود و ضمن حمایت از مسئولان کشور و تیم مذاکره کننده تحت هیچ شرایطی حاضر به عبور از خطوط قرمز خود که حفظ و حراست از دستاوردهای هسته ای که حقوق ملت ایران است نخواهند شد.

احمدی با اشاره به ظهور و بروز گروه های تروریستی در منطقه با مدیریت و برنامه ریزی آمریکایی ها و آموزش و تجهیز آنها از طریق رژیم صهیونیستی و سرویس امنیتی انگلیس گفت: این گروه های تروریستی با حمایت های مالی و رسانه ای برخی کشورهای منطقه با هدف اسلام هراسی، راه اندازی جنگ و مسلمان کشی، ایجاد اختلافات مذهبی، تخریب واژه مقدس جهاد، تجزیه برخی کشورهای منطقه و همچنین انحراف افکار عمومی دنیا از جنایات رژیم کودک کش و هزاران انسان بی گناه که قربانی نقشه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی و سران برخی از کشورهای عرب ایجاد شده اند.

وی تأکید کرد: به فضل الهی و با اراده ملت و دولت های مستقل طومار زندگی ننگین این مستکبران بسته خواهد شد و طراحان و حامیان تروریست های منطقه بدانند به زودی خود گرفتار این آدم نماهای بی رحم و بی منطق خواهند شد که آن روز دیگر خودکرده را تدبیر نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در ادامه با یادآوری اینکه استان کرمانشاه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های بالقوه نیروی انسانی کارآمد، آثار باستانی منحصر به فرد، میراث فرهنگی، همسایگی با کشور عراق و ده ها ویژگی قابل ذکر به توجه خاص دولت و تلاش بی وقفه مسئولان استان برای رفع مشکلات موجود نیاز دارد.

احمدی ضمن تشکر از مدیران زحمتکش استان کرمانشاه تأکید کرد: این مهم با برنامه ریزی دقیق و ثبات آن و گرفتارنشدن در بازی های سیاسی و جذب سرمایه ها و کارآفرینی و ایجاد زمینه های اشتغال قابل دسترس است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: مردم کرمانشاه از برخوردهای سیاسی در طی دوران جز ضرر چیزی عایدشان نشده است بنابراین قاطبه این مردم امروز انتظار کار و رفع مشکلات را از مسئولین و نمایندگان خود دارند ولا غیر.

احمدی با تذکر به وزیر نفت در خصوص پالایشگاه آناهیتا ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی نسبت به اتمام پروژه راه آهن و مسکن مهر استان به خصوص شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین اقدام کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست