بازدید 18713

انتقادهاي ديرهنگام حدادعادل از صدا و سيما

حجم بالاي تبليغات اين سازمان كه گويا ترفندي براي صاف كردن بدهي‌هاي كلان سازمان صدا و سيما به برنامه‌سازان و تهيه‌كنندگان است در ماه‌هاي اخير صداي بسياري را درآورده است.
کد خبر: ۴۲۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲ 18 August 2014
اين‌بار دولتي‌ها نيستند كه از عملكرد سازمان صدا سيما انتقاد دارند، گويا عزت‌الله ضرغامي اين روزها از سوي همه جناح‌ها مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش اعتماد، اگر تا ديروز مخاطبان، برنامه‌سازان يا مقامات دولتي از رسانه ملي شاكي بودند و معتقد بودند كه اين سازمان مشغول آنتن فروشي است، حالا غلامعلي حدادعادل هم به صف منتقدان سازمان صدا و سيما پيوسته است. روز گذشته غلامعلي حدادعادل كه نامش براي رياست اين سازمان هم شنيده مي‌شود همچون انتقاد چند وقت پيش حسام‌الدين آشنا از حجم بالاي تبليغات بازرگاني در صدا و سيما انتقاد كرد.

حجم بالاي تبليغات اين سازمان كه گويا ترفندي براي صاف كردن بدهي‌هاي كلان سازمان صدا و سيما به برنامه‌سازان و تهيه‌كنندگان است در ماه‌هاي اخير صداي بسياري را درآورده است. از سوي ديگر در اختيار گذاشتن آرشيو سازمان در اختيار مستندسازاني كه عليه رييس‌جمهور مستند ساخته بودند يكي ديگر از محورهاي انتقاد از اين سازمان بود. با اين همه حجم تبليغات رسانه ملي در ماه‌هاي آخر حضور ضرغامي در ساختمان شيشه‌يي جام‌جم آنقدر انتقادبرانگيز شده است كه حدادعادل روز گذشته وادار شد كه بگويد «متاسفانه حجم آگهي‌هاي بازرگاني بيش از حد شده است».

به گزارش خانه ملت، وي گفت: سازمان صداوسيما بايد تعادلي ميان سهم تبليغات بازرگاني و سهم برنامه‌هاي غير تبليغي ايجاد كند. نماينده مردم تهران، ري و شميرانات در مجلس شوراي اسلامي بر همين اساس تصريح كرد: درصد پخش تبليغات در تلويزيون آنقدر زياد شده كه تاثير منفي گذاشته است و اين تاثير منفي هم براي كالاهايي است كه مورد تبليغ واقع مي‌شود و هم براي ساير برنامه‌هاي صداوسيماست كه از هدف خود باز مي‌مانند.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس خاطرنشان كرد: معتقدم سازمان صداوسيما بايد تعادلي ميان سهم تبليغات بازرگاني و سهم برنامه‌هاي غير تبليغي ايجاد كند. حالا بايد ديد كه آغاز انتقادات حدادعادل از سازمان صدا و سيما آن هم در ماه‌هاي اخير حضور ضرغامي مقدمه‌يي براي جايگزيني حدادعادل است يا اينكه حدادعادل به تازگي متوجه ضعف عملكردي سازماني شده است كه سال‌هاست صداي منتقدان را درآورده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۱۵
من هم از این موضوع وتبلیغات بی حد ومرز وکنترل نشده رنجورم . صدا وسیما شد تابلو تبلیغات . این اصلا خوب نیست
ببخشید این صداسیما صدا سیما که میگین رو کدوم فرکانسه ؟ کدوم ماهواره ؟!!
دیش باید کدوم وری باشه ؟!
از نظر اقای حداد مشکل سیما فقط تبلیغات است؟ گویا ایشان تلوزیون نگاه نمی کنند
تبلیغات دروغین موسسات کنکور ادم رو خیلی ازار میدهد.
نسبت به این برنامه هایی که می سازن و دو زار نمی ارزه ، تبلیغات کارگردانی بهتری داره
کاش سریالها رو هم میدادن اونا بسازن که بشه حداقل نگاش کرد
صدا و سيما با برگزاري مسابقه با پيش شماره 909 از طريق تلفن ثابت بچه ها را در خانه گول زده و در 2-3 ماه گذشته برا خيلي از خوانوارهها 200 الي 300000 تومان آمده از جمله من ختي از دفتر رهبري استفتا كردند فرمودند مصرف اين پول اشكال دارد
وسط آگهی بازرگانی فیلم سینمایی پخش می کنند،آدم نمی دونه کالای مورد نظرش را انتخاب کنه!
هرآدم عاقلی میداند هر سیستمی که رقیبی در صنف خودش نداشته باشه نمیتواند بازدهی مطلوب داشته باشد
آنقدر تبلیغات دروغین برنج ایرانی (در حالیکه خارجی هستند) کردند که برنجکاری شمال در حال نابودی است.اما دریغ از یک اعتراض توسط نمایندگان شمال که کم هم نیستند.
فکر میکردم لغتی بنام انتقاد در فرهنگ کلامی اقای حداد وجود ندارد
با توجه به تبلیغان بازرگانی چنان حجم بالایی از برنامه ها را پرکرده که پسر 8 ساله بنده معترض به اینکه چرا در شبکه محترم pooya (مخصوص کودکان ) چنان تبلیغات از قبیل لوازم بدنسازی و لوازم آشپزخانه و... به بوق وکرنا گذاشته که بیاوببین که چه دردی را دوامیکند ؟ حالا چگونه جواب بچه را باید داد که ای بابا تمامی نداره این دعوا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه شورش را درآورده این صداوسیما!!
اون از اخباراش که هر کانالی فرار می کنیم باز میاد و گند میزنه به اعصاب و روانمون
اون از آگهی های افسار گسیخته اش
اون از اینکه عمدا و یک دفعه ای صدای پخش آگهی رو وسط برنامه بالا می برن
اون ازاینکه پول ملت رفته برای پخش فوتبال، ولی از شدت پخش آگهی سرگیجه می گرفتی و از دیدن لحظات جالب قبل و بعد بازی محروم می شدیم.
اگه بی احترامی نباشه ایشان معمولا پس متوجه شدن جهت باد وارد میشن و در غیر این صورت صدای ایشان شنیده نمیشه
تاثیر مدگرایی و خرجهای هنگفت تبلیغات بر زندگی مردم رو بررسی کنید
اخیرا از رادیو پیام تبلیقی برای چیپس مزمز با صدای رامبد جوان پخش میشود که بسیار مشمئز کننده است صدای نا هنجار خوردن چیپس ... بنده که دائم از رادیو پیام استفاده میکنم اجبارا باید دهها مرتبه این صدای نه چندان خوشایند را بشنوم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل