بازدید 13107
۴

پوستر: «همه چی آرومه» با صدای اوباما

چه کسی می‌داند آوار بمب بر سر طفل شیرخواره‌ای که نه مفری دارد و نه پایی برای فرار، نه پناهی و نه حتی گناهی که مستوجب مرگ باشد، با قلب مادرش چه می‌کند؟ فقط خدا می‌داند آنجا چه خبر است.
کد خبر: ۴۲۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸ 13 August 2014
همزمان با حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه وبلاگ‌نویسان کشورمان نیز دست به قلم شده‌اند و از مقاومت مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند.

به گزارش فارس، وبلاگ پلاک اول آورده است: چه کسی می‌داند، در دل کودکی که از مادر، پدر و خواهر و برادرانش، و دوستان و آشناها، تنها جنازه‌هایی خونین برایش مانده است، چه می‌گذرد؟!

چه کسی می‌داند آوار بمب بر سر طفل شیرخواره‌ای که نه مفری دارد و نه پایی برای فرار، نه پناهی و نه حتی گناهی که مستوجب مرگ باشد، با قلب مادرش چه می‌کند؟ و با قلب مضطر پدری که پناهی بر اهل خانه‌اش نیافته است.

چه کسی می‌داند انتظار لحظه لحظه مرگی که تا خانه همسایه‌ها و تا کنار اتاق‌های خانه آمده است، و همه خوبی‌ها و خوشی‌ها را دارد می‌برد، یعنی چه؟

چه کسی می‌داند در غزه و در شب‌های تاریک آن و در خانه‌هایش، و در قلوب تک تک انسان‌هایی که یورش کفتارها و لاشخورها، بر امیدشان به زندگی هجوم برده است چه می‌گذرد؟! فقط خدا می‌داند آنجا چه خبر است.


برای دریافت پوستر در اندازه بزرگتر بروی تصویر کلیک کنید


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
سیر را چه کار به گشنه سواره را ه چه کار به پیاده اوباما هم یک روز مثل صدام حسین در منجلاب ها پیدا می شود و گرفتار آتش دوزخ منتظر یک همچین روزی هستیم
کسانی میتوانند زندگی کنند که با ما باشند
اوباما
لابد این رو هم گفته اوباما: "من چقدر خوشحالم، مخصوصا که چند روز پیش فهمیدم تحریم صنعت هوایی ایران جواب داد و به خاطر مجبور شدن به استفاده از هواپیماهای روسی و ایرانی دوباره 40 نفر کشته شدن."
عالی بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم