بازدید 4604

سلفی‌ها دنبال رويارويي‌هاي خونين با مسلمانند

اكثر جنبش‌هاي جهادي سلفي علاقه‌اي به دخالت در منازعه اسرائيل و فلسطين ندارند. آن‌ها در مقابل به دنبال رويارويي‌هاي خونين و حملات انتحاري عليه دولت‌هاي مسلمان هستند.
کد خبر: ۴۲۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۹ 04 August 2014
المانيتور نوشت: اكثر جنبش‌هاي جهادي سلفي علاقه‌اي به دخالت در منازعه اسرائيل و فلسطين ندارند. آن‌ها در مقابل به دنبال رويارويي‌هاي خونين و حملات انتحاري عليه دولت‌هاي مسلمان هستند.

به گزارش جمهوری اسلامی، اين روزنامه آلماني افزوده است: گروه تروريستي القاعده اين روند را چندين دهه است كه دنبال مي‌كند، اكنون داعش نيز پا جاي پاي القاعده گذاشته و درحال جنگ در عراق و سوريه است تا از اين طريق به گفته خود اين مناطق را "تطهير" كند. در شرايط فعلي گروه تروريستي داعش مردم زيردست خود را براي مقابله با حملات اسرائيل در غزه بسيج نمي‌كند.

درمورد علت اين امر، يكي از سلفي‌هاي طرفدار آن‌ها در توئيت خود نوشته است: «حماس كافر است و آنچه انجام مي‌دهد جهاد محسوب نمي‌شود، بلكه دفاع از دموكراسي است كه ما با آن مخالفيم.»

در طول جنگ فعلي در غزه، تعدادي از اعضاي داعش، پرچم فلسطين را سوزانده‌اند؛ چرا كه آن را نماد افول جهان اسلامي مي‌دانند! در ظاهر دكترين سلفي‌ها، دنياي اسلام بايد در قالب يك كشور يا همان خلافت اسلامي متحد شود كه داعش اخيراً تشكيل آن را اعلام كرد!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی