بازدید 198605
دولت یک ساله شد، ولی هنوز برخی مشکلات به اندازه یک جمله هم توضیح نیافته‌اند؛

چرا هنوز تکلیف بزرگ‌ترین آزمون استخدامی کشور تعیین نشده؟!

پس از بارها خلف وعده مسئولان، پذیرفته‌شدگان پر‌شماری که یک سال است‌ بلا‌تکلیف‌اند، چاره‌ای ندیدند جز آنکه کمپین راه‌اندازی کنند، نامه سرگشاده بنویسند، از نمایندگان مجلس یاری بخواهند و ... اما هر چه کوشیدند، سودی نداشت و حتی به تغییر سایت نتایج آزمون هم منجر نشد!
کد خبر: ۴۲۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶ 03 August 2014
در سالروز یک ساله شدن دولت یازدهم، هستند کسانی که هنوز در جابجایی دولت دهم و یازدهم گیر افتاده و به اصطلاح، پا در هوا رها شده‌اند و کسی به فکر حل مشکلشان نیست.

به گزارش «تابناک»، پذیرفته‌شدگان پر‌شمار آزمون استخدامی وزارت نفت ـ که در واپسین روزهای عمر دولت دهم، خود را در آستانه استخدام و آینده خود را در شرف شکوفایی می‌دیدند ـ اکنون مدت‌هاست ‌از بلاتکلیفی به ستوه آمده‌ و اینقدر در پیگیری به در بسته خورده‌اند که تنها چاره را در نامه‌نگاری به رهبر انقلاب یافته‌اند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که شرکت ملی نفت ایران، در پی انتشار آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و رسانه ملی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه سال ۹۲، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی برای تصدی ۲۶۷۶ رسته شغلی کرد؛ ۱۸۴۱ تن با ‌برگزاری آزمون، ۱۳۴ ‌فارغ‌‌التحصیل‌ بورسیه دانشگاه صنعت نفت، ۶۶۷ دانشجو سهمیه فرزندان شهیدان معزز.

بر پایه زمان‌بندی اعلام شده این آزمون ـ که بیش از ۱۲۹ هزار تن از فارغ‌التحصیلان رشته‌های گوناگون تحصیلی در آن شرکت کردند تا لقب بزرگ‌ترین آزمون استخدامی کشور را به خود بگیرد ـ باید همه‌ مراحل آزمون، اعم از آزمون کتبی، مصاحبه فنی و روان‌شناختی، طب صنعتی و گزینش تا قبل از پاییز ۹۲ انجام می‌پذیرفت، ولی به هیچ وجه این گونه نشد.

با برگزاری آزمون کتبی، در شرایطی که دولت تغییر کرده بود و برخی مصوبات دولت دهم، به ویژه مصوبات اواخر عمر آن دولت به اشکالاتی از طرف دولتمردان جدید خورده بود، نتایج آزمون در ۲۶ تیر ۹۲ اعلام شد و ۳۶۸۲ تن به مرحله مصاحبه فنی و روان‌شناختی فرا خوانده شدند تا از میان ایشان، افراد مورد نیاز جذب شوند.

بدین ترتیب در شرایطی که بحث میان برخی مسئولان بر سر امکان داشتن یا نداشتن‌ لغو مصوبات دولت دهم جریان داشت و طرح‌های مهر‌آفرین مصوب دولت سابق، سر و صدای بسیاری ‌راه انداخته بود، سرانجام در مهر و آبان ماه سال گذشته، با دستور زنگنه، وزیر نفت سر‌شناس دولت یازدهم، مصاحبه‌ها ‌انجام ‌و اعلام نتایج نهایی به اواخر آذرماه یا اوایل دی ماه ۹۲ موکول شد.

با این برنامه‌ریزی اعلام شده، گویی مسئولان می‌خواستند کاری کنند که هر چه ماجرا تا این مرحله به کش و قوس رسیده بود، از آن به بعد اصولی‌ پیش برود؛ اما رسیدن موعد اعلام شده نشان داد که خیر؛ هنوز داستان این استخدام‌ها ادامه دارد... !

اوایل دی ماه، اطلاعیه‌ای روی سامانه آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران منتشر شد که حکایت از به تعویق افتادن انتشار نام برگزیدگان داشت؛ «نتایج نهایی مصاحبه‌های استخدامی، نیمه اول بهمن ماه صرفاً از طریق همین پایگاه اینترنتی اعلام خواهد شد‌».

با این اطلاعیه، باز هم ماجرا وارد فاز جدیدی شده بود و از دور و اطراف خبر می‌رسید که چون استخدام‌ها بر پایه طرح‌های مهر‌آفرینِ دولت دهم بوده، با آن مخالفت شده است؛ غافل از آنکه برخی مراحل آن در دولت یازدهم انجام شده و نمی‌شود اشکالات بر جای مانده از دولت پیش را برای ابهاماتی که امروز بروز می‌کند، دستاویز قرار داد.

وقتی بهمن ماه رسید، تجربه به تعویق افتادن اعلام نتایج برای برخی نگرانی‌هایی به همراه داشت که محقق شد! این بار هم نام برگزیدگان اعلام نشد و البته به شکلی ناباورانه، خبری از تعویق و یا اعلام موعدی جدید در کار نبود تا این گونه به نظر برسد که این چند هزار تن به فراموشی سپرده شده‌اند.

خلاصه آنکه باید ماه‌ها زمان ‌می‌گذشت تا اظهار‌نظر سلحشور، معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت در اردیبهشت ماه ۹۳، شرکت کنندگان در این آزمون را به این نقطه برساند که فراموش نشده‌اند، ولی وعده این مقام هم فرقی با وعده پیشنیان نداشت و نه چند هفته بعد، که چند ماه پس از آن هم خبری از اعلام نتایج نشده است.

از اینجا به بعد، پذیرفته‌شدگان پر‌شماری که یک سال است ‌بلا‌تکلیف‌اند، چاره‌ای ندیدند، جز آنکه کمپین راه‌اندازی کنند، نامه سرگشاده بنویسند، از نمایندگان مجلس یاری بخواهند و...؛ اما هر چه کوشیدند، افاقه نکرد و حتی به تغییر سایت نتایج آزمون هم منجر نشد!

هم‌اکنون اگر خودمان را جای این افراد بلاتکلیف بگذاریم، به سادگی درخواهیم یافت که عامل اعلام نشدن نتایج مصاحبه‌ها هر چه بوده، این افراد جویای کار با یک سال معطلی، هزینه‌های آن را پرداخته‌اند و معلوم نیست این پرداخت هزینه تا چه هنگام تداوم بیابد، ولی مسئولان دولتی چه؟

آیا افرادی که در اعلام نتایج کاهلی کرده‌اند، هزینه‌ای برای سستی خود خواهند پرداخت یا خیر؟

آیا می‌توان پذیرفت ‌در این دیرکردهای هر باره و بلاتکلیف‌‌ رها شدن جوانان، ‌کسی مقصر نبوده و از این عمری که به بطالت و بیکاری این افراد می‌گذرد، هیچ حذری وجود نداشته؟

آیا ‌توجیه‌شدنی است که هیچ مقام و مسئولی، خود را موظف به ارائه توضیحات به این انبوه جوانان جویای کار نداند و برای یک بار هم که شده، دلیل اصلی اعلام نشدن نتایج را شفاف‌سازی کند؟

براستی اگر قرار است این استخدام‌ها کان‌لم‌یکن شود، چرا چنین چیزی اعلام نمی‌شود تا چند هزار تن از بلاتکلیفی به در آیند و اگر قرار است به ثمر بنشیند، چرا این همه در انجام آن تعلل ‌شده و برای کشور هزینه‌تراشی می‌شود؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۹۶
انتشار یافته: ۱۲۶
تکلیف؟!!!خخخخ تابناک عجب توقعاتی داریا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
تابناک تکلیف کسانی که به خاطر این ازمون زندگیشون نابود شد چی میشه؟
ایا دیوان عدالت اداری این تخلف و خلف وعده وزارت نفت رو پیگیری میکنه؟
از دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم انتظار دارم به این پرونده ورود کند و حق ما رو بگیرد به عصمت فاطمه زهرا زندگیم تا نابودی کامل رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
اگر کن لم یکن شود ؟
هیچ کس جرات همچین "غلط و خلاف قانونی" را ندارد چون این ازمون جزو مهرافرین نبود و بر اساس نیاز وزارت براساس طراز نیروی انسانی وزارت نفت در مهر 91 نیازسنجی شده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
به خدای لاشریک اگر این ازمون ملغی شود من راهی جز خودکشی ندارم چون نه پارتی دارم نه سرمایه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
آزمون استانداریها الان 2 ساله بلاتکلیفیم همه مراحل هم کاملا قانونی طی کردیم خدا ازشون نگذره جوونها رو بدبخت کردن
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
باید نیروهای مرتبط و آموزش دیده استخدام بشن. نه اینکه طرف بره اطلاعات عمومی و ادبیات بخونه و استخدام بشه. پس تکلیف اون نیروی پیمانی که 2 ساله پای چاه نفته چی میشه؟ استخدام دولتی حق نیروهای آموزش دیدس
سید بی کس
| United States |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
این نیروهای قراردادی همه توسط رابطه سر کار رفته اند و الان مخالف استخدام افرادی هستند که با سیستم بدون پارتی آژمون می خواهند جذب شوند.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
آقا شهرام گل و گلاب پارتی حسابی کلفتی داشتی که بدون آزمون و مصاحبه و هزار مرحله دیگه صاف رفتی پای چاه نفت
تازه الان آموزش دیده هم شدی!
*****ما مهرآفرینی نیستیم****
وزیر نفت همیشه با نیرو انسانی مشکل داشته وهیچ وقت هدایتشونو بلد نبوده .اینم یه مورد دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
من جای دیگه هم قبول شده بودم ولی بخاطر نفت نرفتم. یکی نیست به این زنگنه بگه اگه مخالف بودی چرا از اول نگفتی و جلوی مصاحبه رو نگرفتی. حالا جواب این فرصتهای از دست رفته و عمر تلف شده ما رو میتونی بدی؟
خدا شاهده تا مرحله اعلام نتایج نهائی مصاحبه، همه چیز عادی پیش رفت حتی یک هفته تاخیر رو اعلام می کردند و همه ما به شرکت هایی که در آنها مشغول به کار بودیم اعلام کردیم که نیروی جایگزین بگیرند چون میشد از منابع انسانی نفت اسامی قبول شدگان رو دریافت کرد و خیلی از افراد نتیجه نهائی خودشون رو می دونند. حالا با این وضع رکود مملکت و مشکلات هزینه های بالا هرکاری میخوایم انجام بدیم شک داریم چون هرروز امکان اعلام نتایج هست...خسته شدیم خسته شدیم خدا از باعث و بانی این زجر واسه جونا که دلشون تو هر مرحله از زندگیشون خون شده نگذره...مطمئن باشید شکستن دل پاک جوون از طرف خدا بی پاسخ نیست.
استخدام بانک صنعت و معدن رو هم پیگیری کنید لطفا که از ما پول ثبت نام هم گرفتن اما از آزمون خبری نشد که نشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
آخ آخ آی گفتیاااااااااااا بیشتر از 100هزار نفر نفری 6هزار تومن پول دادیم که هنوز بعد از 2 سال تو حساب این بانک مونده!!!!!!!!!!
بهزاد
| Netherlands |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
اره راست میگه. تو رو خدا تابناک اگه امکانش هست پیگیری کن.
تکلیف خیلی از استخدام ها مشخص نیست. کسانی که برای استخدام هیئت علمی یا بورسیه دانشجوی دکتری در فراخوان جذب وازرت علوم شرکت کرده اند بیش از یک سال است که سر در گم هستند..
الان شرکت نفت با تراکم نیرو مواجه است من خودم با 20 سال سابقه شرکتی بدلیل اینکه سازمان ما به بخش خصوصی واگذار شده است از انتقالی به سایر بخشهای نفت جلوگیری می کنند واین یکی از دغدغه های پرسنل بخشهای خصوصی است که ناخواسته با نیروی انسانی مثل بیل وفرغون به بخش خصوصی فروخته شده اند اونم خصوصی که نشده فقط خودمونی سازی شده برای پر کردن جیب یه سری ها این درحالی است که طبق بخشنامه های موجود این حق پرسنل است به مدت 5 سال شرکت واگذار شده وشاغل تعیین تکلیف کنند الان که 3 سال از این موضوع می گذره انتقالی ممنوع است ترسم بعد از5 سال شرکت چه بلایی می خواهد به سر ما بیاره خدا لعنت کنه باعث وبانی این امر را آمین
پاسخ ها
دانا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
با تراکم نیرو بی سواد روبروست، قبول دارم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
منفیات رو بشمر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
آقا
ما که نگفتیم اطلاعیع بزنن
ما که نگفتیم آزمون بگیرن
ما که نگفتیم مصاحبه بگیرن
یعنی چی، الان میگن نیرو لازم نداریم؟؟
این کلاهبرداری است و بازی با روح و عمر جوونها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
مثلا می خواهی بگی ما سواد داریم وبقیه بیسواد آقای باسواد والا ما هم فارغ التحصیل دانشگاه نفتیم با 20 سال سابقه آقای با سواد اول استخدام بشین بعد ادعای سواد کنید
متاسفانه در مملکت ما آنچه به جائی نرسد، فریاد است
تدبیروامید یعنی باتدبیر رای بیاری مردمو امیدوارکنی بعد ... یهو بیای مشکلاتی که بوده وازش خبرداشتیو توبوغ وکرنا کنی انگار تاحالا خبر داشتی
کاری که دولت جدید انجام میده بهتره دولت قبل الکی استخدامشان کرده
من تو آزمون استانداری ها که مربوط به برنامه پنجم توسعه هست سال 91 ثبت نام کردم خرداد 92 آزمون دادم همه مراحل گزینش و سو پیشینه و آزمایش معاینه انجام دادم جالبه پست سازمانی من تو شهرمون هر زمان مراجعه میکنم مسوولاش از نبود نیرو و کمبود گله میکنن ولی هنوز من بدبخت رو هوام!! کو مسوول شنوا چی کسی باید پاسخگو باشه.متعصفانه تو ایران کسی پاسخگو نیس هر کی به فکر خودش!!
پاسخ ها
سیاوش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
بهنام جان شما بهتره استخدام نشی چون احتمالا اخراج میشی برادر!!! متعصفانه واژه ای جدیده؟!
بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
تاسف!! لاک غلط گیرمون کم بود برادر!!
هیوا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
تابناک جان مشکل استخدامی استانداری ها هم که بیش از دو سال ازش میگذره درد جان فرسایی , یه خبری هم از ما بزار فکر نکنیم شما هم مثل مسولیین ما رو فراموش کردی !!!
تابناک تکلیف کسانی که به خاطر این ازمون زندگیشون نابود شد چی میشه؟
ایا دیوان عدالت اداری این تخلف و خلف وعده وزارت نفت رو پیگیری میکنه؟
از دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم انتظار دارم به این پرونده ورود کند و حق ما رو بگیرد به عصمت فاطمه زهرا زندگیم تا نابودی کامل رفت
چرا باید اینها با پارتی بازی استخدام بشوند ولی ما هنوز در جستجوی کار باشیم
دولت باید آزمون را مجدداً برگزار کند
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
خدا انشالا شفات بده. اینایی حضرت عالی ازشون حرف میزنی همه تو آزمون 5و6 اردیبهشت 92 شرکت کردند و قبول شدند.برو داداش،انشالا خدا روزیت جای دیگه حواله کنه!!
روم نمیشه اسممو بگم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
کدوم پارتی بازی؟ 129 هزار نفر در آزمون شرکت کردن از بین این تعداد 3530 نفر قبول شدن و دعوت به مصاحبه شدن
از این تعداد 3530 نفر هم نصفشون قبول میشن نصفشون رد میشن
676 نفر سهمیه بنیاد شهید و 150 نفر هم سهمیه دانشگاه صنعت نفت به تعداد قبولی ها اضافه میشه
کدوم پارتی بازی؟
چون خودت مدرکتو بعد از برگزاری آزمون گرفتی باید آزمون کنسل بشه تا توام توش شرکت کنی؟ یا در مرحله اول رد شدی انتظار داری باز کنسلش کنن تا باز امتحان بدی؟
انصاف خوب چیزیه!
هادی
| United States |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
چه پارتی؟!! فوق لیسانس برق دانشگاه سراسری هستم و هم در آزمون کتبی و هم تو مصاحبه قبول شدم.پارتی داشتم که تا حالا بلاتکلیف نبودم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
مشکل مملکت ما همینه که خودزنی میکنیم.

عزیز دل من، پس فردا اگه خودت به وضع ما دچار شدی اونوقت خوبه ما بیام ناراحتت کنیم.
رامون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
این دوست ما اصلا مطلب رو نخونده فقط خواسته نظری بده شما توجه نکنید
یکی از دوستام سر همین موضوع زندگیش از هم پاشید. واقعا متاسفم
تکلیف: استخدام آقازاده ها و بقیه هوتوتو.....
فکر کنم یعضی از دلایلشون اینه که 1) شرکت نفت کلی نیروی اموزش دیده داره که خرجشون کرده کلی ولی هنوز رسمی نیستن در مقایسه با کارهای بسیار شنگینشون حقوق خیلی کمی میگیرن.(ارکان ثالث). 2) این آزمونه زیاد شفاف نبود. کلا این دولت نتایج آزمون رو قبول نداره.
پاسخ ها
هادی
| United States |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
نتایج آزمونو قبول نداره برای همین دستور مصاحبه رو داد؟برای همین ما رو بلاتکلیف گذاشته؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
من عذر خواهی میکنم. الان از یه منبع مطلع پرسیدم گفت نتایج مشکل نداشتن. ولی برگزاری آزمون مشکل داشته.
نتایج آزمون استخدامی شهرداریهای استان تهران هم که در سال 92 برگزار شده بود مشخص و اعلام شده ولی تاکنون مصاحبه ، گزینش و استخدام انجام نشده
تابناک آزمون استانداری را هم قید میکردی که بیش از یک ساله چندین هزار جوان بلاتکلیف موندن
دستتون درد رسانه ای پیدا شد درد ما رو هم انعکاس بده ،بخدا یک سال خونوادمون و خودمون چشم انتظاریم بخدا بعضی ها مثل من امیدشون به این آزمونه .لطفا نذارید یک کارو یک ازدواج برا جوونهای نخبه ی این مرز و بوم یک رویا تلقی بشه .
مدیر خواهشا تایید کن
یکی نیست بگه آقای وزیر اگه آزمون و نتیجه رو قبول نداشتید چرا مصاحبه به راه انداختید!
یعنی سرکت نفت به این عظمت خودش نمیتونه این استخدامی رو تعیین تکلیف کنه که پاس داده معاونت برنامه ریزی ریاست جمهور!!
والا آقای روحانی تو حرفاشون مبارزه با بیکاری جوان ها بود تا جایی که یادمه اما ...
تابناک استانداری ها رو هم بگو ما خرداد 91 امتحان دادیم نتایج اولش اومد قبول شدیم با کلی شوررر
مصاحبه ها رو هم رفتیممممممم
تمام زیرو زبرمون هم دراوردن ، بعدش گفتننننننن برو تا دولت ردیف بودجه تعیین کنه و هنوز بعد دوسالللل هیچ و هیچ
وضعیت کسانی هم که برای جذب هیات علمی دعوت شدند پا در هواست
تو رو خدا وضعیت قبولی های آزمون استخدامی استانداری سیستان و بلوپستان (فروردین 92) رو هم مشخص کنید. اگر نمی خواهید جذبشان کنید یک کلمه بگویید و مردم بی نوا را در انتظار و بلاتکلیفی نگذارید.
متاسفانه تا استخدام براساس شایسته سالاری، صورت نگیرد، این سهمیه ها موانع پیشرفت کشور خواهد بود.
در سال 84، وزارت نفت 80 هزار پرسنل داشت الان رسیده به رسیده به 250 هزار تا، بگذارید برای این 170 هزار تا فرصت شغلی تعریف بشه بعد به این تعداد بیافزایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
فرصتشون همون پیمانکاریهایی بوده که حالا قرارداد مستقیم شدن چیزی به هزینه نفت اضافه نشده فقط اسماً تعداد رفته بالا
استانداری سیستان و بلوچستان هم ازمون استخدامی برگزار نمود و قبول شدگان همچنان در کما و برزخ تصمیم گیری تصمیم گیران برج عاج نشین هستند اگر آقای دکتر نوبخت و خانواده عزیزشان توانستند فقط یکماه در طوفان و گرد و خاک و گرمای 50 درجه سیستان زندگی کنند آنوقت هر میزان که خواستند ملت محروم را معطل بگذارند.............
قبول شدگان آزمون استانداریها هم روزهای بلاتکلیفی سختی رو میگذرونن. کاش دولت تدبیر و امید به فکر تعیین تکلیف آزمونهای قانونی باشه.
آقا بیان شفاف سازی کنند.
اولا نتایج رو اعلام کنند. تا کسی که نمره نیاورده تکلیف خودش رو بدونه
ثانیاً برنامه دقیقشون رو برای ادامه مراحل اعلام کنند. اونوقت هرکس دلش میخواد منتظر میمونه، هرکس دلش نمیخواد انصراف میده
آخه این نشد که میان میگن بزودی بعدش هیچی .... گناه داره
پاسخ ها
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
فکر خوبیه. بهشون میگم
به نظر من اون آزمون کار اشتباهی بود. صنعت نفت درو آزمون اول هم که در سال 90 برگزار شده لطمه های زیادی خورده. در این آزمون ها عموما آدم های کم سواد استخدام می شوند در حالی که اکنون کار برای بچه های نخبه صنعت نفت هم به سختی پیدا می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
تا معنای نخبه را چی بدانید!
هادی
| United States |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
حاضرم با بهترین نیروی حال حاضر صنعت نفر رقابت کنم و حقانیت و دانشمو ثابت کنم.توی بهترین شرکت خصوصی در تهران کار میکنم با حقوق بالا اما میخوام حقمو بگیرم چون آزمون دادم و قبول شدم.چون اهوازی هستم و میخوام پیش خونوادم باشم نه آواره غربت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
عزیزم شما میگی در آزمون افراد بیسواد استخدام میشوند؟؟؟
پس چی کار کنند؟
اتفاقاً تنها فرصت برابر برای افرادی که هیچ رابطه و پارتی ندارند همون آزمون است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
شما منظوز رو متوجه نشدید. کسانی که در آزمون شرکت می کنند اکثرا فارغ التحصیل دانشگاهی هستند که در هر روستای یک شعبه دارد..
نخبه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
اگه اون بچه ها نخبه ان که قبولی تو آزمون براشون کاری نداره.حالا اگه نخبه ها هم جزو قبول شدگانند که نباید بگن تو آزمون آدم های کم سواد قبول میشن!
کلید قرار بود قفل بگشاید نه اینگه قفل را قفل کند
منم بعده 100 تا آزمون.قبولی خبرگزاری ایرنا بودم.مصاحبه وهمه چی رم رفتم .ولی الان 1ساله معلق شده استخدامشون. مملکت 28 سالمه دیگه کی باید شغل پیدا کنم و خانواده تشکیل بدم؟
نه امیدی دیدیمو نه تدبیری
یک شهروند سوئدی از یک شهروند جهان سومی پرسید
رویاهای تو چیست ؟
او پاسخ داد:
خانه ، شغل و درآمد مناسب ، همسر ایده آل و سلامتی
شهروند سوئدی گفت :
من درباره ی حقوق اولیه ات سوال نکردم من درباره ی رویاهای تو پرسیدم

قبول شده آزمون استخدامی استانداری
....
بابا یک سال و نیمه منتظر جور شدن کار در نفت هستم و عقد کردم و نتونستم ازدواج کنم زندگی ما به این آزمون بستگی داره چرا دولت با روح و روان ما بازی میکنه؟ این بود تدبیر و امید؟ بابا روز به روز ناامید تر میشیم
آقای زنگنه اگر بچه خودتم تو این آزمون بود این کارو حاضر بودی باش بکنی؟
تابناک عزیز بسیار بسیار از شما سپاسگزارم که جانب حق را گرفتید و خبر امروزتون مرهمی بود بر جسم و روح خسته ما
ان الله مع الصابرین

گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی
باسلام استخدام معلمین حق تدریس که مجلس هم به ان رای داده چی شد چرا حق مردم را پایما ل میکنید یک خبری لطفا بدیند با تشکر
بابا همشون سرکارن شما منتظر آزمون چی هستید . الان با یه آزمون شغل ایجاد شده ، سرکاری ...
...
البته الان دیگه تو دولت امید یه نموره بهتر شده .
بابا هیچکی نمی تونست جلوی اونو بگیره
والا به خدا ...
آقا تو رو خدا فکری به حال آزمونهای استخدامی کنید الان 2 ساله منتظر آزمون استانداریها هستیم
قانون تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریس فنی و حرفه ای وزارت کار مصوب 1391هرچند که به تصویب مجلس و شورای نگهبان رسیده هنوز اجرا نشده ما مربیان بادریافتی ماهانه 400 هزار تومان چندین سال است که منتظر تبدیل وضعیت می باشیم
خراسان رضوی 13000 تومان از هر نفری گرفته ولی خبری نیست چکار کردن اینقدر پولو.13000ضربدر حدااقل20000نفر کنین؟
آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز پس از جذب 80% افراد و وابستگان فعلا بیش از 1 سال است که باعث بلاتکلیفی 20% از فرزندان این مرز و بوم شده است
استخدام بانک صنعت و معدن رو که از ما پول ثبت نام گرفتن اما از آزمون خبری نشد
ازمون وزارت خارجه برگزار شد افراد انتخاب شدند از نخبگان دانشگاهها ولي بدليل پارتي بازي نگذاشتن كه اين افراد وارد شوند اين ضد انگيزه جوان تحصيلكرده بااستعداد نيست!!!!
من هم سال قبل برای سازمان فنی و حرفه ای 9 تومن پول ثبت نام دادم اما از آزمون و غیره خبری نشد
پول ما هم پررررر !
ایشون وقتی تازه اومد تو جو بودوخوشحال واسه همین همه روفرستاد مصاحبه ..بعد دوباره شد همون وزیر قدیم
لطفا آزمون شهرداری ها را نیز پیگیری کنید الان نزدیک یک ساله ما حتی گزینش هم شدیم ولی هیچ چیزی فعلا مشخص نیست
جناب آقای زنگنه وزیر محترم نفت ، مصاحبه آزمون استخدامی نفت و زمان بندی اعلام نتایج در زمان تصدی گری حضرتعالی صورت گرفته حال چرا بعد از گذشت یکسال سخن از نیروهای اضافه به میان می آورید؟؟؟؟ بلاتکلیف نگه داشتن 4000 هزار جوان چه سنخیتی با واژه تدبیر و امیدی دارد که دولت محترم مدعی آن هستند؟
تابناک درد و دل بچه هارو که کامنت گذاشتن منتشر کن تا مسئولان شرکت نفت ببینن خواهشا با سانسور این دردو دل ها کمک به لغو این استخدامی نکن(لزومی نداره این کامنت منتشر بشه اون درد و دل هارو منتشر کن)ممنون
خسته شدیم خسسسسسسسسسسسسسسته
خدایا...
درد
رنج
بیکاری
بدبختی
بدشانسی
خفه کردید مارو با سهمیه شاهد. مگه چند تا بچه شهید داریم که از مجموع تقریباً 3000 نفر 700 تا باید از آونها باشن؟ یعنی 25% جامعه ما فرزند شاهدند؟
نتایج آزمون استخدامی بانک کشاورزی هم مشخص شد ولی هنوز بیش از یکسال است مشغول به کار نشدند...یعنی دوستان بعد ار اعلام قبول شدگان حداقل 2 سال دیگر برای انجام مراحل گزینش باید صبر کنند اینشاعلا.
لطفا در مورد آزمون استانداریهای سراسر کشور سال 91 و 92 که تمام مراحل سپری شده ولی دعوت به کار صورت نپذیرفته گزارش و طرح موضوع بفرمائیید.
سلام دوستان عزیز. ما باید توکل به خدا داشته باشیم. نباید امیدمون رو از دست بدیم.
....
تابناک خیلی مردی،ممنون.
تابناک دست از حمایت ما بر ندار.
تابناک لطفا استخدام شرکت مادر تخصصی فرودگاه ها رو هم پیگیری کن. این جور که معلومه اینم سرکاری بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
جوابش اومده
برو نگته کن
تکليف استخدامي استانداري کرمان هم هنوز بعد از کذشت سه سال مشخص نشده.کسي هم جوابکو نيست.
کلی از نیروهای انرژی اتمی رو فرستادن خونه. حیف این همه زحمت. واسه این سیستم از جون مایه گذاشتیم ولی حالا چی. . .
من نفر اول ازمون استانداری استانمون شدم متاسفانه یک ساله دارند میگویند دو هفته سه هفته دیگه . بابا اگر قرار نیست بشه اعلام کنید حداقل محکم برم بچسبم به یک کاره دیگه
پاسخ ها
بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
پس حقمون چی
زجمتمون
استرسمون
تکلیف که مشخصه.....
ازمون آب منطقه ای مازندران رو هم بگو ما سال 92امتحان دادیم نتایج اولش اومد قبول شدیم با کلی شوررر
مصاحبه ها رو هم رفتیم و قبول شدیم
تمام زیرو زبرمون هم دراوردن ، بعدش رفتن با پارتی چند نفر دیگرو جذب کردند.متاسفم واسه این عدالت.
این آزمون واقعی ترین آزمون وزارت نفت بوده و همه چیزش کاملا بر اساس نیاز صنعت نفت بوده.این که آقای احمدی نژاد وزارت رو بزرگ کرده که البته بخشیشم واقعا بجا بوذه ربطی به این آزمون نداره.تازه اکثر نیروهایی که تو دولت قبل جذب شدن الان قراردادین و 90 درصدشون با پارتی وارد صنعت شدن
اقا تو رو بخدا از ازمون استخدامی استانداری ها هم چیزی بگین.ازمون استخدامی استانداری یزد در تاریخ 26 خرداد 91.اون موقع که اصلا مهر آفرینی در کار نبود.26 ماهه بلاتکلیفیم.هیشکیم پاسخگو نیست.....
تابناک واقعا ممنونم که این موضوعو انعکاس دادید.فوق لیسانس برق دانشگاه سراسری با معدل بالای 18 هستم.در آزمون و مصاحبه قبول شدم.توی یه شرکت خصوصی در تهران کار میکنم و حقوق خوبی دارم.تو تهران نمیتونم به زندگیم ادامه بدم.میخوام برم اهواز شهری که تمام خونوادم اونجاست.برای همین تو آزمون نفت شرکت کردم.سابقه 8 سال کار تو بهترین شرکت ها رو دارم.من با رزومه بالا و با وجود قبولی در آزمون و مصاحبه نمیتونم تو نفت کار کنم و اونوقت کلی آدم با بدترین رزومه با پارتی رسمی نفت هستن.آآآآآآآآآآآآآآآهای دلسوزان مملکت صنعت نفت ما که مهمترین صنعتمونه با این نیروهای ناکارآمد که فقط با پارتی وارد شده اند به جایی نمیرسه.
مظلومترین قبول شده ها قبول شدگان ازمون استانداریها چونکه اونایی که مهرافرین بودند سابقه کارشون از دو سال هم گذشته بیچاره اونایی که مهرافرین نبودند اینها باید بگن غیر مهافرینها همه لغوند ...
آزمون استانداری ها چی شد؟وزیر کار بیاد جواب بده؟
بی تدبیری و ناامیدی
با بی بضاعتی دوتا سایت زدیم، هیچی مارو ندید،
نامه به رییس جمهور زدیم
به نماینده ها
به وزیر

....
آقای وزیر چه کسی پاسخگویه 16 ماه عمر به هدر رفته ما خواهد بود؟ آیا کاری را که تاکنون با ما انجام داده اید در حق فرزندان خودتان نیز روا می دارید؟ والله باید پاسخگویه فشار ها و خسارات مادی و جانی و معنوی وارد شده به ما باشید.
آزمونی که برای عملیات حفاری , لیسانس برق قرار بود بگیرن میخوام 100 سال به جایی نرسه..کلا 1000 تا لیسانس نفت هم نداریم تو این مملکت بعد این دیگه چه جور عدالتی بــــود؟؟؟
خوب شد به جایی نرسید.
آدم وقتی بالا قرار می گیره دایگه پایین دستی هاشو فراموش می کنه!!!
....
نیمه بهمن چه زمانی خواهد رسید؟
آهای کسایی که میگید اینا نباید به حق مسلم خودشون برسن!!! اگه فرزندان خود ونزدیکانتان هم جز 1/5 درصد پذیرفته شده بزرگترین آزمون کشوری بودن همین رفتارها را انجان میدادین؟؟؟
مطمئنا تمام کسانی که قبول شدن در زمره نخبگان محسوب شده و فقط با توکل برخدا به این موفقیت دست یافته اند
من هم جزء قبول شده های آزمون نفت هستم خدا میدونه چقدر براش برنامه ریزی کردم ،جزء رتبه های اول آزمون بودم توی رسته شغلی خودم و این مدت هم منتظر بودم ولی چه فایده که جوونی ما برای مسئولین ارزش نداره. به خدا روم نمیشه به پدرم نگاه کنم، این حرف گفتن نداره ولی بعد این همه تلاش و درس خوندن این حق ما نیست، من برای جوونی خودم غصه نمیخورم برای خانوادم غصه میخورم برای پدرم غصه میخورم که با نون کارگری منو بزرگ کرده ولی الان تنها کاری که میتونم بکنم اینه که بعد این همه سال درس خوندم باید باهاش برم کارگری!!!
میدونم خیلی ها مثل منن .
تابناک من همیشه خبرها رو از این سایت پیگیر میشم مدیونی اگر این پیامم رو تایید نکنی
پارتی چیه؟ من خودم امتحان دادم نفر اول هم تو کتبی ه م تو مصاحبه شدم. با کمال تعجب یه نفر دیگه معرفی شد. یادمه موقعی که برای آزمون استخدامی می رفتم تصادف کردم 5 ملیون خسارت دید ماشین. زنگ زدم یکی از بستگان اومد ماشین رو برد دربست گرفتم تا از آزمون نمونم! بعد رفتیم و نتایج هم اومد رو سایت قرار گرفت که نفر اولی و زنگم زدیم. اما برای چند ماه از دعوت بکار خبری نشد تا اینکه رفتم استانداری بینم قضیه چیه گفتن آقای فلانی معرفی شده بجای شما!
تابناک جان از آزمون استخدامی استانداری خوزستان هم بگو که 26 خرداد 91 برگزار شده و هنوز قبول شدگانش بلاتکلیفند . به نظر شما چه کسی باید پاسخگوی درد ما باشه؟
از استانداری هم حرف بزنید بابا بخدا داریم از اینهمه معلق بودن و عدم پاسخگویی مسئولان دیوانه میشیم
...
از آزمون استخدامی استانداری که در خرداد سال 91 برگزارشده هم مطلبی بنویسید و پیگیری کنید ما دو ساله بلاتکلیفیم و تمامی مراحل گزینشمون هم سپری شده و حتی قرارداد هم بستیم.
میفهمین یک سال و نیم بلاتکلیف بودن یعنی چی؟ میدونین واسه همچین آزمونی که زندگی خیلیها رو تحت تاثیر قرار داده زحمت 4-5 ماهه کشیدن یعنی چی؟ چی میشین وقتی برنامه ازدواجت بخاطر همین بلاتکلیفیها بهم بخوره؟ میفهمین متهم به دروغ گویی شدن از خانواده همسر یعنی چی؟ میدونین 8 ماه از زمان اعلام نتایج بیکار بودن یعنی چی؟.... نه بخدا...هیچی رو درک نمیکنین...هیچی.
سلام به همه دوستان..من میخوام بگم که کسی که این همه توانمندی داشته تو این آزمون قبول شه، اونقدری توانمند هست باز هم تو این جامعه حتی با این اوضاع بد کار راهشو پیدا کنه و زندگیش نپاشه...انتظار سخته ولی بیخیال باید جلو رفت غر زدن بسه...خدا بزرگه و کمک میکنه...توکل بخدا
من آزمون تنظیم مقررات امتحان دادم همه مراحل رو طی کردم. حتی حراست هم تایید کرده وای الان 1/5 ساله هبچ خبری نیست.
آه از دلم....آه
تدبير واميد اگر اين است..
واي بر بي تدبيري ونا اميدي...
استخدام بانك كشاورزي هم بيشتراز يك ساله كه به نتيجه نهائي نرسيده
تو رو خدا پیگیری کنید تا هر چه زودتر تکلیفمون روشن شه.....واقعا مایه تاسفه
از خدا میخوام که ازتون نگدره اگه مارو استخدام نکتید ...
تابناک جان
قضیه استخدامی ناظران جهاد کشاورزی که مصوبه مجلس هست رو هیچ کس پیگیری نمیکنه
تو رو خدا یه خبری درج کن
من توی یه شرکته نفتی به اصطلاح واگذار شده به بخشه خصوصی کار میکنم.ما اخرین نفراتی هستیم که از طریق ازمون جذب شدیم.بعد از ما جذب نفرات به ناعادلانه ترین شکل ممکن و فقط از طریق رابطه انجام شده.با وجود اینکه شرکته ما توی جنوب هست تمام نفرات جدید از جاهایی غیر از جنوب جذب شدن.این در حالیه که اماره بیکاری توی این شهر بیداد میکنه.....خواهش میکنم منعکس کنید.
تابناک عزیز خواهشن از آزمون 26 خرداد سال 91 استانداریای کشور هم خبر بزارین. آزمون شرکت ملی نفت سال 92 برگزار شده ولی ما که یک سال قبل از این آزمون تو سال 91 امتحان دادیم، هنوز بلاتکلیفیم. لطفا اینقدر مطلب بزارین تا مسئولین به فکر چاره ای باشن و جوونای مملکت به حقشون برسن.
تابناک استانداری خوزستان دو آزمون در خرداد و اسفند گرفته ولی چون هنوز بنده های خدا خرداد 91 تعیین تکلیف نشدن اسفندی ها هم حتی نتیجه کتبی شون رو نمیدونن! ترا خدا این آزمون های استانداری رو هم پیگیری کن
ممنون
ناظرین کشاورزی که خیلیهاشون تست سلامت و سوء پیشینه و مصاحبه وتعهد محضری هم دادن ولی کسی جوابگوی این اطلاف وقت جوانان نیست که نیست از سال 82 به بیگاری گرفته شدیم الان هم کسی جوابگوی ما نیست که نیست خدا خودش گواهه
تابناک بازم به معرفت تو!!! بقیه که خوابن!
ما قبول شدگان ازمون استانداری خوزستان حدود پنج ما کارورزی رفتیم همه مراحل ازمون و گزینش رو گذراندیم بعدش بمون گفتند برید خونه .جز اینکه ابرومون جلوی دوست و اشنا رفت هیچی برامون نداشت .دولت رو به ابروی فاطمه زهرا قسم میدم به ما جوان ها کمک کنه این ازمون رو تامین اعتبار کنه
به وضعيت آزمون استخدامي سازمان تنظيم مقررات هم رسيدگي كنيد لطفا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی