بازدید 3407

جستجوی یکصد روستایی زیر گل‌ولای در هند

بارش باران‌های سیل‌آسا از یک سو و سست شدن لایه‌های زیرین سطح زمین از سوی دیگر شمار تلفات انسانی روستای هندی را افزایش داده است.
کد خبر: ۴۲۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵ 02 August 2014
بارش باران‌های سیل‌آسا از یک سو و سست شدن لایه‌های زیرین سطح زمین از سوی دیگر شمار تلفات انسانی روستای هندی را افزایش داده است.

به گزارش ایران، امدادگران تاکنون اجساد 51 تن را از زیر گل و لای بیرون کشیده‌اند و 100 نفر زن و مرد و کودک همچنان زیر آوار مانده‌اند.

براساس گزارش خبرگزاری‌ها، رانش‌زمین روز چهارشنبه گذشته هشتم مردادماه در «مالین» هند آغاز شد و بر اثر شدت میزان بارندگی و وقفه طولانی مدت در عملیات نجات روستاییان، فاجعه‌ای انسانی به‌وقوع پیوست. صدها تن از مأموران امداد و نجات با حضور در محل حادثه، شهروندان را از زیر گل‌ولای بیرون کشیدند،

اما هنوز از سرنوشت 100 نفر دیگر هیچ خبری در دست نیست. طبق گفته یکی از مقام‌های محلی، روستای مالین حدود 700 نفر جمعیت دارد که سرنوشت 100 نفر از آنان هنوز در هاله‌ای از ابهام است و به احتمال زیاد در زیر گل‌ولای مدفون شده‌اند.

حدود 250 مأمور امداد و نجات با 100 خودرو اورژانس به‌طور شبانه‌روزی در حال یافتن اجساد و بیرون کشیدن روستاییان از زیر گل و لای هستند. روستای مالین در منطقه پونه واقع در ایالت ماهاراشترای هند قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر