بازدید 92040
لیگ جهانی والیبال؛

صعود تاریخی تیم ملی والیبال ایران به نیمه‌نهایی لیگ جهانی

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل تیم نخست رده‌بندی جهان برای نخستین بار در تاریخ به جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی راه یافت. سروقامتان تیم ملی امشب یک گام بزرگ و مهم دیگر برداشتند و با برتری برابر برزیل، صدرنشینی و حضور در نیمه نهایی، لیگ جهانی ۲۰۱۴ را به رویدادی فراموش نشدنی برای ملت ایران تبدیل کردند.
کد خبر: ۴۱۷۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹ 18 July 2014
یوتیوب ویدئو‌ «فردوسی‌پور» را سانسور می‌کند، ریحانا توییترش راتاریخ‌سازی تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی ادامه دارد. سروقامتان تیم ملی کشورمان که پیش از این با حضور در جمع شش تیم برتر دور نهایی لیگ جهانی، کاری بزرگ کرده بودند، پروژه رویایی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ را تکمیل کردند و با چهار امتیاز از دو بازی خود در بازی‌ها دور نهایی صدرنشین و راهی نیمه‌نهایی لیگ جهانی شدند تا در مصاف با تیم دوم گروه مقابل برای حضور در فینال بجنگند.

به گزارش «تابناک»، هرچند افتخارآفرینی‌های تیم ملی والیبال، یکی دو سالی‌ است مستمر بوده، اتفاقی که امشب رخ داد، ماجرایی متفاوت از همه رویدادهای یکی دو سال گذشته داشت.

بنا بر این گزارش، هم اکنون تیم ملی والیبال کشورمان تنها یک بازی تا حضور در فینال لیگ جهانی فاصله دارد و این چند روز، روزهایی است که ما حتی می‌توانیم رویای حضور در فینال لیگ جهانی را هم در سر بپروانیم. حالا حتی می‌توان امیدوار بود که ایران در یک رشته گروهی هم در المپیک روی سکو برود و مدال آوری کند؛ باور کنید همه این‌هایی که می‌گوییم و می‌نویسیم، رویا‌پردازی نیست.

امشب تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقابل تیم اول رده‌بندی جهان برای نخستین بار در تاریخ به جمع چهار تیم بر‌تر لیگ جهانی صعود کرد. والیبالیست‌های ایرانی در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال برابر برزیل به میدان رفتند و در دیدار زیبا و دیدنی با نتیجه ۳ بر 1 و امتیازهای ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۹، ۲۳-۲۵ و ۲۸-۲۶ برابر حریف نامدار خود پیروز شد.

پیش از این در دور مقدماتی این دو تیم، چهار بار به مصاف هم رفته و هر کدام دو بار یکدیگر را شکست داده بودند. برزیل با پیروزی ۳ بر 1 مقابل روسیه در روز گذشته، صعودش را به جمع چهار تیم بر‌تر مسابقات قطعی کرده بود؛ اما ایران برای راهیابی به دور بعد، تنها به برد در این مسابقه نیاز داشت.

بازیکنان دو تیم از حدود یک ساعت پیش از آغاز مسابقه در سالن به گرم کردن پرداختند. همچنین بخش قابل توجهی از جایگاه تماشاگران در اختیار تماشاگران ایرانی بود. فریادهای ایران، ایران فضای سالن را پر کرده بود.
تیم ملی والیبال ایران با پیراهن سرخ و با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، امیر غفور، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف به میدان رفت. همچنین برزیلی‌های زرد پوش هم در شروع این دیدار بازیکنانی چون لوکارلی، ساتکامپ، رزنده، کاربونرا، والاس دسوزا، لوکاس و ماریو حونیور را داشتند.

ست نخست: ۲۵ -۲۱ ایران


برزیل از‌‌ همان دقایق آغازین بازی، کار را پر فشار آغاز کرد. عادل غلامی خیلی زود ارزش‌هایش را ثابت کرد و نشان داد برزیل روی کار سرعتی همچنان آسیب پذیر است. تا سه امتیاز کار مساوی پیش رفت. اما تمرکز روی آبشارهای قدرتی ساتکامپ و انسجام در دفاع روی تور در ادامه روند بازی را به سود برزیل پیش برد. لوکارلی با پروازهای بلند و سرویس‌های فنی خود، اختلاف امتیاز‌ها را با ایران بیشتر می‌کرد. برزیل وقت استراحت فنی را ۸ بر ۵ واگذار کرد. کواچ با بازیکنانش صحبت کرد. سعید معروف در این مسابقه هم بیشتر پاس‌هایش را برای غفور می‌فرستاد.

مجتبی میرزاجانپور با سرویس‌های دیدنی خود بار‌ها دریافت برزیل را ناکام گذاشت. کاملا مشخص بود که معروف همچنان از آسیب دیدگی رنج می‌برد. او دقت همیشگی را در ارسال پاس‌هایش نداشت. برناردو رزنده مثل همیشه در کنار زمین داد و فریاد می‌کرد. والاس از منطقه چهار حملات کوبنده‌ای داشت اما در مقابل دفاع سه نفره ایران حرفی برای گفتن نداشت. اشتباه او بازی را در امتیاز ۱۴ به تساوی کشاند. دفاع روی تور عالی از عادل غلامی ایران را به امتیاز ۱۵ رساند.

بلافاصله سرمربی برزیل وقت استراحت گرفت. ساتکامپ شلاقی سرویس می‌زد. امیر غفور با تمام توان آبشار‌هایش را ه زمین برزیل می‌فرستاد. او دو بار اسپک خود را به صورت لوکارلی کوبید. بازبینی تصاویر ویدیویی یک امتیاز به برزیل داد. سرانجام فرهاد قائمی در امتیاز ۱۹ سرویس‌های دیدنی خود را به نمایش گذاشت تا دریافت کننده‌های حریف نتوانند کاری از پیش ببرند.
 
همه پاس‌های پشت معروف برای غفور امتیاز می‌آورد. امیرغفور حالا تازه موتورش روشن شده بود. او در امتیاز ۲۰ کار را به تساوی کشاند. خطای تور لوکارلی ایران را جلو انداخت. ویسیتو نووس که به بازی آمده بود، یک امتیاز حیاتی دیگر به ایران تقدیم کرد. بازی بدون توپ عالی از موسوی مهاجمان حریف را به اشتباه وادار می‌کرد. مجتبی میرزاجانپور یک جای خالی زیبا انداخت تا برزیلی‌ها تحقیر شوند. او کار را با یک آبشار دیدنی تمام کرد. این ست در حالی که دو تیم بار‌ها از یکدیگر پیش افتاده بودند، ۲۵ -۲۱ به سود ایران رقم خورد.
 
ست دوم: ۲۵ – ۱۹ ایران


برزیلی‌ها در آغاز ست دوم سه سرویس پیاپی را خراب کردند. همین موضوع موجب شد روند بازی به سود ایران جریان داشته باشد. ایران از منطقه دو و چهار حملات کوبنده و موثری داشت. اما در کارهای سرعتی خیلی موفق نبود. برزیلی‌های میانه تور را با دفاع سه نفره بسته بودند که پایپ‌های میرزاجانپور جواب ندهد. غلامی بیشترین بهره را از کارهای ترکیبی می‌برد. کاربونرا دریافت‌های خوبی داشت. همین موضوع موجب می‌شد رزنده پاس‌های خوبی برای لوکارلی بسازد و امتیاز بگیرد.

ایران با اختلاف یک امتیاز وقت استراحت فنی نخست را به سود خود تمام کرد.

بازیکنان ایران با روحیه بالا نبض بازی را در دست داشتند. تماشاگران ایرانی حاضر در سالن، لحظه‌ای از تشویق ایران کوتاه نمی‌آمدند. محمد موسوی دسوزا را دفاع کرد و ایران را به سه امتیاز برتری رساند. برزیل روی پاس‌های کوتاه راحت امتیاز می‌گرفت. ایران در ست دوم مدیون دریافت‌های دیدنی فرهاد قائمی بود. حملات میرزاجانپور همچنان ایران را با اختلاف سه امتیاز برتری پیش می‌برد. سعید معروف اما توپ برگشتی را با یک آبشار طلایی به امتیاز تبدیل کرد و ایران را به امتیاز ۱۶ رساند. برناردو رزنده داد می‌زد و با دست به صورتش می‌کوبید. حتی سرویس‌های اولیویرا هم نمی‌توانست برزیل را به بازی برگرداند. قائمی و غفور از منطقه دو راحت آبشار می‌زدند. ریکاردو نمی‌توانست در آن منطقه خوب دفاع کند. هر دو تیم در امتیاز ۲۰ اشتباه زیادی در سرویس داشتند.
سرمربی رزنده وقت استراحت گرفت تا از آماج حملات ایران بکاهد. حملات غفور و قائمی از منطقه دو چهار ادامه داشت. رزنده باز هم وقت استراحت گرفت. فریادهای ایران ایران در سال نلسون ماندلای فلورانس بی‌امان تکرار می‌شد. تشکری با سرویس‌های دیدنی خود برزیل را به زانو درآورد. ایران ۲۵ بر ۱۹ ست دوم را هم برد تا تنها یک ست دیگر برای پیروزی و راهیابی به مرحله نیمه نهایی لازم داشته باشد.

ست سوم: ۲۵- ۲۳ برزیل


اشتباه در سرویس مهم‌ترین نکته در ست سوم بازی بود. حساسیت زیاد مسابقه برای دو تیم، موجب شده شود در این ست آمار اشتباه در سرویس زیاد شود. حالا سعید معروف پاسور تیم ملی والیبال تلاش می‌کرد تا همچنان دور از دست دفاع روی تور مهاجمان ایران را تغذیه کند. ایران با چهار مهاجم کار می‌کرد. تشخیص اسپکر اول ایران برای دفاع برزیل مشکل بود. با این حال عجله بازیکنان ایران در حمله موجب شد تا برزیل وقت استراحت فنی را به سود خود تمام کند. برزیلی‌ها با اختلاف یک امتیاز جلو بودند؛ اما خطای لورکارلی بازی را در امتیاز ۹ به تساوی کشاند. رزنده لوکاس ادواردو را در ست سوم به میدان فرستاده بود. او کلیدی‌ترین بازیکن زرد پوشان در این مسابقه بود.

مجتبی میرزاجانپور خیلی خوب آبشار می‌زد. جای خالی‌های او بار‌ها بازیکنان برزیل را به زانود درمی آورد.
در حالی که کار در امتیاز ۱۱ مساوی پیش‌ می‌رفت، چند اشتباه سهوی در دریافت برزیل را سه امتیاز جلو انداخت. کواچ سرانجام وقت استراحت گرفت. او و رحمان محمدی راد با ملی پوشان صحبت کردند. سعید معروف با یک جای خالی دیدنی یک امتیاز را جبران کرد. اما دسوزا که نمی‌خواست تیمش دست خالی این مسابقه را تمام کند، بلافاصله یک آبشار کوبنده را در زمین ایران نشاند.

دفاع سه نفره ایران شکستنی نبود. برزیل ۱۶ بر ۱۴ وقت استراحت فنی دوم را برد. تماشاگران ایررانی حاضر در سالن یک صدا تیم ایران را تشویق می‌کردند. رزنده باز هم اولیورا رافائل را به میدان فرستاد. او خوب سرویس می‌زد. در مقابل کواچ آرمین تشکری را به میدان فرستاد، اما سرویس او به آنتن برخورد کرد. برزیلی‌ها بر خلاف دو ست قبل قدر برتری خود را دانستند و این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود پایان دادند.
 
ست چهارم: ۲۸ -۲۶ ایران


بازیکنان ایران می‌دانستند اگر در این ست پیروز شوند به عنوان تیم اول از گروه راه خواهند یافت. هیچ یک از دو تیم نمی‌خواستند در ست چهارم ریسک کنند. بازی با احتیاط در دستور کار بود. امیر غفور مهاجم اول ایران در ست چهارم کار سختی داشت. سه دفاع مستحکم برزیل اجازه نمی‌دادند او به آسانی کار کند. بازی با اختلاف یک امتیاز برای هر دو تیم پیگیری می‌شد. دریافت‌های ضعیف اجازه نمی‌داد معروف پاس‌های خوبی را برای اسپکرهای ایران بفرستد. او تنها به پاس‌های بلند برای غفور اتکا کرده بود. ۸ بر ۷ برزیل ست نخست را برد. اما به تدریج برزیل برتری خود را به ایران تحمیل کرد. چند اشتباه فردی در توپ‌های برگشتی کافی بود که ایران سه امتیاز عقب بیفتد.

بازیکنان ایران خیلی در سرویس پراشتباه بودند. غور و میرزاجانپور توپ خود را به اوت زدند. برزیل با دو امتیاز برتری همچنان در حاشیه امنیت بود. آرمین تشکری با دفاع خوب خود ویسیتو نووس را مهار کرد. سرانجام ایران به یک قدمی برزیل رسید. اما باز هم نووس بود که برای برزیل امتیاز گرفت. برزیل ۱۶ بر ۱۴ وقت استراحت نی را به سود خود تمام کرد. مجتبی مرزاجانپور از منطقه چهار حملات طلایی داشت. بازی خوب او باز هم اختلاف را به عدد یک رساند.

رزنده وقت استراحت گرفت. ادواردو لوکاس مهره تعویضی برزیل راحت امتیاز می‌گرفت. او و میرزاجانپور به عنوان دو بازیکن هم پستی بیشترن نقس آفرینی را در این دقایق ایفا می‌کردند. کواچ رضا قرا را به جای غفوربه میدان فرستاد. سرویس خوب او با دفاع تماشایی بازیکنان ایران، کار را به تساوی ۱۹ بر ۱۹ کشاند و ایران در ادامه دو امتیاز دیگر گرفت تا رزنده از خشم به خود بپیچد. برتری ۲۲ بر ۲۰ در صورتی که ایران فقط امتیازهای حمله‌اش را دریافت می‌کرد برای پیروزی کافی بود، اما برزیلی‌ها که بازی را از دست رفته می‌دیدند به سرویس‌های ریسکی روی آوردند و لوکارلی توانست با سرویس خوب دفاع ایران را به هم بریزد. بازی در امتیاز ۲۳ مساوی و کار بسیار حساس شده بود. دو تیم یک امتیاز دیگر به دست آوردند تا بازی در امتیاز طبیعی ۲۵ به پایان نرسد. ایران سرانجام در امتیاز ۲۸ بر ۲۶ به پیروزی رسید.

ایران با این پیروزی ۴ امتیاز شد و بالا‌تر از برزیل به عنوان تیم اول راهی مرحله نیمه نهایی شد تا در مرحله بعد با تیم دوم گروه دیگر که احتمالا آمریکا خواهد بود، دیدار کند. روسیه با وجود برتری برابر ایران از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند. ارزش کار ملی‌پوشان هنگامی بیشتر مشخص می‌شود که ایران در این گروه با تیم‌های برزیل و روسیه همگروه شده بود؛ دو تیمی که در رده‌بندی جهانی در رده‌های اول و دوم قرار دارند و در سال‌های اخیر تمام فینال‌های ممکن مانند فینال لیگ جهانی و المپیک را برگزار کرده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵۷
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰۷۳
آفرین. دست مریزاد
پاسخ ها
سید بی کس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
باید برای تشویق همه بازیکنان رو اعدام کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تابناک تو هم سانسور میکنی؟؟ کامنت اول رو حدف کردی؟؟؟ لعنت بر سانسورچی.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
الان اینقدر اسرائیلی ها و بی بی سی می سوزند.
حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آخه منفی چرا؟مگه میشه این همه عظمت راببینی وتحسین نکنی؟تو که به والیبال علاقه نداری چرا خبر رو تعقیب میکنی؟البته احتمالا ایرانی نیستی.ماتو ایران به اینجورآدما میگیم "اجنبی!"
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
این که صدا و سیما نشون داد پخش مستقیم بازی بود یا پخش غیر مستقیم صحنه های آهسته؟؟!!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ما به ائی رسیدی که حتی خودمان هم چشم دیدین موفقیت خودمان را نداریم. منفی برای چی میدین؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!ه امید موفقیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
همین تلویزیون ملی یکی از مسولینی هست که هر سال ظرفیت مردم رو پایین و پایین تر می بره، فکر میکنه اگه مردم دو تا بی حجاب ببینند آخرتشون از بین رفته .حالم به هم خورد بسکه دندونای اون آقا رو موقع مسابقه هزار بار دیدم.
روح اله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
انشاءالله موفق باشند"
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اینهای که منفی میدن ایرانین؟
روانشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بچه های دلاوربردند اماصداوسیمای میلی باخت ازبس سانسورکرد کاش ده دقیقه باتاخیرپخش میشد واینقدررواعصاب مردم بازی نمیکردند باتصویرهای تکراری مربی برزیل ومردی که میخند ید وزنی که پرچم دستش بود وحسرت پسربچه ای که خلاصع 200باراین هانشون داده شد متاسفانه ...ماهنوزبزرگ نشدیم افسوس
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بیشتر از این مساله خوشحالم که پیروزی ایران باعث حذف روسیه شد هاهاهاها
ماشالااا. پرچم بالااااست
پاسخ ها
مبینا
| United States |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
وای
هر چی نظر علیه صداو سیما بود سانسور کردین؟؟؟؟
برای چی آخه
ناری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
12 نفر که منفی دادن وطن فروش هستند ارق ملی ندارند
به امید قهرمانی....
پاسخ ها
ابو بشرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
خوش بحال محسن قهرمانی شد .
باور کنید قهرمانی دور از دسترس نیست. تو رو خدا خودتون رو باور داشته باشید
زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چرا بعضی ها به جمله ی به این زیبایی منفی دادن!!!!!! نکنه روس باشن
بچه خسته نباشید خدا قوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اتفاقا منم از polsat میدیدم. آقا ما 50 هزار تومن دادیم تمام شبکه های ورزشی و غیر ورزشی با کیفیت hd باز شده.
ما اينييييييييم
امريكا ، هه
ايتاليا براي فينال اماده باااااش
آفرین بر والیبالیست ها روسیه حذف شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خودمون بردیم یه طرف
این روسیه که حذف شد جیگرم حال اومد.
ایران یک کلام . قهرمان والسلام .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
همینه
تبریک میگم
بچه خسته نباشید خدا قوت
آقای که لبخند میزد رو هم 20 بار نشون داد
پاسخ ها
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آره. صدا و سیمای ایرانه دیگه. خودت باید درک کنی
رامین
| United States |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عزیزم اون آقا رو تلویزیون ایتالیا هی نشون میداد تا روی اعصاب ما باشه تقصیر صدا و سیما چیه. تو بازی قبلی مجری هم گفت باور کنید ما هم همونی رو میبینیم که شما میبینید منم باور کردم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
100 بار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خانم مقنعه سبز رو م 120 بار نشون داد.
آفرین به بچه ها
زنده باد ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
این منفی ها واسه چی؟ یعنی زنده نباد ایران یا نه آفرین بچه ها؟ یا اشتباهی منفی دادید؟ یا هیچ کدام؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
الان اینایی که منفی زدن منظورشون چیه؟
الان دقیقا نظرتون چیه؟ از کار بچه ها راضی نبودین؟
یا مرده باد ایران مد نظرتون هست؟
نه دیگه بگین جمع خودمونیه؟!!!!!
شایدم آدما منفی بافی هستن به صورت پیشفرض اول با همه چی مخالفت می کنن بعد می خونن می بینن ای داد بیداد اشتباهی منفی زدیم.
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آره. صدا و سیمای ایرانه دیگه. خودت باید درک کنی
هووووووراااااا خیلی خوشحالم...دوس داشتم روسیه مغرور حذف شه که شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
روسیه مغرور نکبت ، محسن حان.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
هستش هنوز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آنهائی که منفی میدن روس صفتند
دمشون گرم.خدا قوت.امیدوارم اقای ظریف برگشتنی یه سری به بچه ها بزنن تشکروخسته نباشیدو ایجاد روحیه دوباره کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عزیزم ویزای شینگن که ندادن بهش همه جا بره ، یه ویزا دادن بره مذاکره کنه برگرده.
توقعایی دارینااااا
حمید مرندی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
افرین به غیرت سروقامتان ایرن زمین
دم همشون گرم

واسه برد در برابر ایالات متحده هم ان شاء الله همگی امشب دعا کنند تا در فینال بازی ها باشیم
افرین وخسته نباشید به تمام بچه های والیبال.خیلی عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اینایی که منفی میدن یعنی که چی
تبریک به عاشقان والیبــــــــال

تبریک به کاپیتان معـــــــــروف

تبریک به مهد والیبال آسیا = اورمیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
تیم ملی جای این حرفا نیست.ماشاا... ایران
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تا اونجا که ما می دونیم مهد والیبال ایران (و آسیا) گنبد بوده. ارومیه از کجا اومد دیگه؟
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
یاساشین آذربایجان
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
یاشاسن آذربایجان
ل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
منفی چی میگه؟
ایران را روی سکوی قهرمانی می بینیم انشاءالله .
آفرین به غیرت ایرانی. با آرزوی موقیت برای تیم ملی والیبال در مرحله بعدی.
سلام و درود بر غيرت اين شير بچه ها
ایول بچه ها
یعنی هر چی درد و بلا دارید بخوره تو سر فوتبالیست های میلیاردیمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
ای گفتی
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
اي ول راس گفتي .تازه بااين همه پولي هم كه ميگيرن راضي نيستن اين فيتباليها
فرزان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آآآآآآآآآآ خ گفـــــــــــتی..
خداوکیلی پولای مملکت میره تو جیب یه مشت.......
بعد تو برنامه ماه عسل احسان علیخانی میاد میگه اقای فلانی عجب سختی ای کشیدی؟!!!
مگه ما سختی نکشیدیم..
بقیه ی مردم که به یه جایی رسیدن سختی نکشیدن؟؟؟؟؟؟؟
یکی سختی میکشه و اخرش هیچی نمیشه..
یکی هم مثه سعید معروف تو 4تا رشته ورزشی مهارت تام داره و اخرش میشه افتخار افرین برای کشورش..
برای سلامتی این جوون مردای این مرز و بوم صـــــــلـوات...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آفرین گل گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
با شما موافقم بدجور
ناشناس
| Germany |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ناز نفست
سعیده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
واقعا...
قاسم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
حرف دل ما رو زدی
پريا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آخ گفتــــــــــــــــــــــــــــــــي!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
گل گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
3ق54غاغت57ت7هت5ه85تلا54ل53فل467تا75هتا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
6تسلت+65س6تا566با56َُِّ6فلُِفبلسیبل65بلسی
پیروزی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
گل گفتی
آوا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بخوره تو سر دشمناشون،اونا چه گناهی کردن؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بشمار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تو ینعی فوتبالیستارو بااین والیبالیستامقایسه میکنی درسته والیبال به مکان بالایی دست بیداکرده که دمشون گرم داره امافوتبال یه قضیه ی متفاوتی است که بدنیس یه ذره فوتبال ببینی تاشعور ورزشیت بره بالا...ادب هم بدچیزی نیس داداش.تواگه غیرت ایرانی داشته باشی هیچ وقت توهین نمیکنی وبیادت باشه بازی ایران باارزانتین رو
شمایی که رفتی تو جام حهانی بازی معمولی کردی و حالا سه میلیارد برا تمدید قرداد میگیری اینا میگن غیرت اینا میگن ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اسمت خیلی باحاله
f
| United States |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
afarin damet garm
درود و درود و صد درود...
پاسخ ها
تتنن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ایول
خدایا این بچه ها رو به قهرمانی برسون.....:)
پاسخ ها
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خدا دست داده پا داده دیگه بقیش با خود بچه هاست.
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
به آبروی محمد وآل آمین
روسیه را چیکارش کردیم . از خواب بیدارش کردیم
حالا این بازیکنان دیکر کشور ها هستند که برای گرفتن پیراهن های تیم ایران صف می کشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
دمت گرم اقا رضا این را خوب اومدی
ایول
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
یعنی اونایی که منفی دادن دقیقا نظرشون چیه؟
اگر سیاستمداران دست از سر فوتبال بر می داشتند، فوتبال هم مانند والیبال رشد می کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
درود. این ها به خاطر محبوبیت فوتبال آمدند و آبروی فوتبال را بردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
عمرا
رضا
| United Kingdom |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
اتفاقا بزار سیاسیبون با فوتبال به قعر کشیده بشن .
هر چی پول زیادی تزریق نشه به وزرسی به نفق اون ورزش هست . حداقل دلال ها توش نیستن
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
گند فوتبال و درآوردن و پولای بیت المال رو چند ساله که میلیاردی خرج میکنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خیر مشکل فوتبال بیش از اینهاست و با این جو پول محور بین بازیکنانش اگه هیچکس کارشون نداشته باشه هم رشدی براشون متصور نیست
فقط میتوانم بگم درود بر این بچه ها
خدا کنه مثل فوتبال که آلمان زدشون و قهرمان شد ایران هم به امید الله قهرمان شه.
هرچی خدا بخواد.
تا حالا اینقدر خوشحال نشده بودم دمتون گرم
درود بر والیبالیستهای قهرمان ایران...گل کاشتید.
زنده باشین غیور مردان ....محمد جعفر خیلی دعاتون کرد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
محمد جعفر تو دوباره اومدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
ببخشید طبق عادت منفی دادم بهت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
واسه همین ست سوم رو باختیم
بابا تو نمی خواد دعا کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
فقط لنگ دعای محمد جعفر بودن.خیر ببینی ک دعاشون کردی.
شوباد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
محمدجعفر متشکریم.
محمد جعفر
| Germany |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
دوست عزیز، با اسم خودت کامنت بذار، از اسم دیگران برای هویت بخشی به خودت استفاده نکن، برای خودت ارزش قائل باش.
فامیل دور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تنها مثبتی که به محمد جعفر دادم!
چه احساس خوبی که برای ما فرقی نمی کنه کی تو گروه ماست و برعکس هیچ تیمی نمیخواد تو گروه ما باشه
ماشالله ایران، رییس فدراسیون والیبال بیارید برای مدیریت فوتبال، خوب برنامه ریزی می کنند و اداره کردند. توجه خوبی هم تیم های پایه کردند. چطور در چند سال اینقدر قوی شدیم که برزیل قهرمان جهان را شکست دادیم برمیگرده به مدیریت.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
دستهای مافیا در فوتبال آنقدر هویدا و نمایان است که حالا حالاها زوده انتظار تحول در فوتبال رو داشت. ان شاالله تا صد سال آینده شاید فوتبالمون نیم خیز بشه
رضا
| United Kingdom |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
این فدراسیون 15 ساله برنامه داره . سیاسیون چند دولت قبل هم اعتماد کردن و دخالت نکردن و الان دارن مزدشون رو می گیرن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
البته این مدیریت خوب از زمان آقای یزدانی خرم شروع شده بود. واحسنت به اقای داورزنی که این مدیریت خوب رو ادامه دادن ومثل بعضی مدیران نیمدن از صفر شروع کنن.
زهره
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ای بابا چرا اونو بیارن؟ می ترسم جاشونو عوض کنن فاتحه والیبال رو بخونن. همفکری مشورت و تابعیت از والیبال بهتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
نه موافق نیستم رئیس فدراسیون والیبال سرجاش خوبه. بقیه مدیرا یاد بگیرن عین ایشون باشن و مدیریت کنن
زنده باد ایران و ایرانی
عالیه افرین
اگه می باختیم همش تقصیر احمدی نژاد بود
پاسخ ها
رضا
| United Kingdom |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
راست میگه
خداییش تو دولت احمدی نژاد و خاتمی بود که والیبال این طور رشد کرد .
ولاسکو رو تو زمان احمدی نژاد اوردن .
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
چرا؟
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چه ربطی داشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آخی یه موقع تلف نشی پروفسور جان،!هنگ کردی بدجور برو بخواب پیش پیش پیش پیششششش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
روانی
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
این از بسته های روحانی مچکریم بود دیگه نه
like!
خدایا به حق این شب قدر جوانان سربلند ایران
را محافظت بفرما .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آمین آمین آمین
احسنت....واقعا هزار آفرین..هر چی تشکر کنیم از این والیبالیست ها کم گفتیم.
ایول
شیررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره
پاسخ ها
اهواز 55 درجه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اون منفی ها هم موششششششششششششششششن
ایرانی های با غیرت دعای امام زمان پشت سرتان ....

آفرین ...
پاسخ ها
اهواز 55 درجه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
منفی بده تا جونت درآد ما قهرمانیم
ب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
منفی یعنی...؟
منورالفکرها!! چرا ادعا داشتند که ایرانی ها در کار گروهی ضعیف اند؟!
مشت نمونه ای خروار!
درود بر این عزم و اراده.
در این شب عزیز قدر زحماتتان را می دانیم و از شما تشکر می کنیم.
پاسخ ها
کرمانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
داریم یاد می گیریم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بازی والیبال به شکلی هست که مجبور به کار گروهی هستند اما در ورزشی مثل فوتبال کار گروهی بسیار مهمتر و سخت تر هست
والیبال روس ، متری چند روبل؟!
بچه ها نشان دادند که ایرانی اگر بخواهد می تواند. بچه مچکریم...
بخاطر این برد چند میلیون ببخشید چند میلیارد یدید یه عزیزان فوتبالیست!
پاسخ ها
diss bang
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چی داری می گی والیبال رفته بالا نه فوتبال.
آفرین. واقعا ایرانی ها باید قدرت خودشونو باور داشته باشن. با روسها هم ست پنجم از لحاظ روانی کم آوردیم. امیدواریم همه فدراسیونهای ورزشی از تجارب فدراسیون والیبال استفاده کنند.
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
عزیزیم از لحاظ روانی کم نیاوردیم،اگر آقای کواچ یه وقت استراحت کوچولو می گرفت این طور نمیشد.ولی ایول گل کاشتن
مربی برزیل کم مونده بیاد وسط بزنه بازیکنارو....میرزا جانپور ست 4 گل کاشت
پاسخ ها
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
کلا کار میرزاجانپور گل کاشتنه
ماشالاه به غیرتش
تبریک افرین بچه ها
توررررررر مانع عبور توپه
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
(تور......مانع عبور توپ)
خسته نباشید سرو قامتان قهرمان ایرانی
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
هیچی نمیتونم بگم
بسیارهم عالی دستشون درد نکنه بچه ها متشکریم
پاسخ ها
ل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
الی بود
واقعا دستشون درد نکنه،اين بچه هارو هوچي پول بهشون بدن کمه
پاسخ ها
ممجفر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
هوچی پول چیه ؟ چرا همه چیز را با پول می سنجی میزرا؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
لطفا جوگیر نشوید. آن قدر بهشان بدهند که حقشان است و آنها هم مانند فوتبالیستها فاسد نشوند.
زنده باد به غیرتشون. تبرییییییییک
پاسخ ها
کامران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
به هر یک از بازیکنان 1000 دلار!! پاداش دادندو اینو میگن قدر زحمات را دانستن!!!!
تبریک...
بچه ها متشکرییییمممممممم
عاااااااااااااااااالییییییییی بود...
مرررررررسی
پیروزی ملی پوشان والیبال به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم واز زحمات بازیکنان وکادر فنی کمال تشکر وقدر دانی دارم.
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
به جان خودم این جا دو نفر هستن خیلی علاقه شدید به رای منفی دارن.آخه چرا؟؟؟؟
Yesssssssssssssssssssssssssssssss
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
زهرمار
آفرین به غیرتتون بچه ها نشون دادین ایرانی اگه اراده کنه می تونه سرشو بین همه قدرت ها بالا بگیره بازم آفرین به شما ها
تبریک...
بچه ها متشکرییییمممممممم
واقعا دمشون گرم
درود درود درود
تابناك يه شماره حساب اعلام كن هر كس ميتونه يه هديه براي بازيكنان بريزه
پاسخ ها
فضول باشی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شآن بچه ها رو زیر سوال نبرید؟
نازی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اقای امید خان فکر نمیکنی این کار یه توهین باشه ؟
شما خودت جای بازیکنا بودی چه احساسی بهت دست می داد ؟؟؟
بچه‌ها متشکریم
عالی بود. احسن به این والیبالیستهای غیور و لایق و تماشاگران خوبمان در همه جا.
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
البته احسنت باید بگی . احسن غلط است .
دزفولی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
احسنت.
عامل پیروزی ما نبود عبادی پور بود!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
تو حمله خیلی بهتر از میرزا جان پوره و با هوشتر
مهراان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
دقيقا همسنه. مطمئن باشيد اگه عبادي پور رو بازي داده بود گند زده بود به تيم ملي و باخته بوديم. جنازه ميرزا جانپور بهتر از عبادي پوره
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
منم موافقم. چون توی بازی با روسیه ست آخر ما 4 امتیاز جلو بودیم که عبادی پور همه رو به باد داد. تو سرویس هم خیلی ضعیف بود و اصلا بازی خوبی نداشت. اما خدایی بچه های دیگه همه عالی بودن. مخصوصا غفور، موسوی، میرزاجانپور و سرویس های کوبنده قائمی .
amin
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عبادی پور چون برای اولین بار در تیم ملی هستش واسه همین تمرکز کافی نداره ولی استعداد داره و مطمئن باش دوسه ماه دیگه بازیش خوب میشه
ستاره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ااااااااااخ گفتی.دقیقا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
حاضرم شرط ببندم که تا حالا 1 بار هم دستت به توپ والیبال نخورده!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عامل پیروزی ما یک تیم کامل بودنه. اینکه برد یا باخت رو مربوط یه یک نفر ندونیم.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آی گفتی .. بازی با روسیه اعصابمو خورد کرده بود. اصلا بازی بلد نیست.
بی نام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
به نطر من میرزاجانپور خیــــــلی بهتر از عبادی پور بازی میکند و بهتر از هی تعویضی انجام ندهند.
نمردیم تا بردیم
آفرین به همه ی ایرانی ها
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
امسال قدرت های جهانی رو کلافه کردیم چه در فوتبال و چه به خصوص والیبال.جهانیان باومان کردند.
فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین فقط آفرین
فقط ایران
یه فکری برای خودتون بکنید با این سطح فرهنگ با این پخش تلویزیونی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
فکر فقط ماهواره HD
ایران قهرمان میشه. خدا میدونه که حقشه. به لطف یزان و بچه ها. ایران قهرمان میشه. ایران قهرمان میشه. لا لا لای لای لا لای لا لای. لا لای لا لای لای لا لای لا لای
خدایا شکر که ایران برد خدایا همۀ این بچه ها به همراه کواچ و مسزولینی که دل مار ا شاد کردند موفق بگردان به امید اولین قهرمانی ایران
جز تشکر و قدردانی از زحمات این بازیکنان خوب والیبال چه کار دیگه ای می توان کرد خدا قوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
تو راست میگی
تیم فوتبالشون هم عمدی 7 تا گل خورد
درود بر همت و غيرت جوانان ايراني. يا علي
دمتون گرم بچه ها . ایشالله تیم هسته ای هم مثل شما دل مردم را شاد می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چه ربطی داشت؟ مذاکرات تمدید شده و اونقدری که به ما اهالی بازار مربوطه چیز جالبی نیست. آخرش هم چیز خاصی ازش درنمیاد....
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تو را به خود خداوند حداقل سیاست را وارد این یک قسمت از ورزش و مملکت نکنید اگر واقعا دلت برای این کشور میسوزد !!!!!!
تابلو تبانی بود ایران اصلا در برابر تیمی مثل برزیل عددی نیست . اونها به خاطر اینکه روسیه نیاد بالا ایران رو بالا کشیدند دلتون رو خوش نکنید . فقط برزیل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
اگه حرف نزنی می گویند لالی!!!!!!!
همزاد فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
باخت سه بر صفر برزیل برابر ایران هم مثل خودت
تابلو بود؟!
فرنزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
کاملا موافقم
علی
| United Kingdom |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
برزیل که روسیه رو یه بار زده بود آخه از چی می ترسید عقل کل ؟؟؟؟
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
نمیدونم بهت چی بگم ارزش جواب دادنم نداری.فکر نکنم اصلا بفهمی والیبال یعنی چی؟
میم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
اگه قرار به تبانی بود که برزیل یه جوری تبانی میکرد که حداقل به نفع خودش باشه الان مجبوره دور بعد با ایتالیا بازی کنه و معلوم نیست بتونه به فینال برسه ... یکم خجالت بکشید از این جرفا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
وطن فروش!
رضا
| United Kingdom |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
شما شوتی کلا ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
شوما اهل آبادانی کاکو؟
milad
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
آره تو راست میگی دکتر
اون مربی برزیلم مریض بود اونجوری حرص میخورد.
نقی معمولی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
یعنی تو عقل داری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
بی غیرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
یه یه یه یه !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
مریض
nemesis
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
واقعا برات متاسفم که اینجوری فک میکنی. معلومه که خیلی وطن دوستی آقای فرزاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
یعنی ادم هایی مثل تو مرگ رو برای ادم راحت می کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگه میخواستن ببازن 3-2 میباختن که نیمه نهایی نخورن به ایتالیای میزبان
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آخه چرا اینقدر شعر و ور میگی مگه برزیل خره که 3-1 به ما ببازه و به عنوان تیم دوم بیاد بالا خوب اگه واقعا تبانی بود 2 ست اول را می گرفت که خیالش راحت بشه بعد 3 ست بعدی را می باخت که خودش اول بشه.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تا امثال شما را داریم به بیگانه نیازی نیست.
اهوازی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ممنون از حس وطن دوستی شما .
سیکلم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تبانی همون توطئه است ؟
کرمانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تابلو خیلی ناراحتی. چرا ؟
شیرازی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما طرفدار روسیه هستی الان؟
ناصر
| United States |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
لطیفه خوبی بود خندیدیم
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خسته نباشی
ناشناس
| United Kingdom |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اخه نابغه کدوم ادم احمقی میخواد تو بازیه نیمه نهایی تو ایتالیا، بخوره به ایتالیا؟ برزیل همه کار کرد که به ایتالیا نخوره اما نشد، اینشالله فینالم ایران برزیل باسه ما هم یه بار دیگه تو فینال برزیلو ببریم، 2 تا سوال1 چرا از برزیل سیداو نبود؟؟2 چرا غلامی دیگه بازی نکرد؟
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگه تبانی بود ایران 32 میبرد که برزیل نخوره به ایتالیا الان برزیل با ایتالیا بازی میکنه میبازه.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اون موقع که توی خاک برزیل همین تیم رو بردیم کجا بودی تو؟ توی ایران بردیم کجا بودی؟ اصلا توی بی غیرت یهو از کجا پیدات شد؟ چند می فروشی مملکتت رو؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
نمونه بارز توهم و شیرین عقلی!!!!!!!
مدعی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
واقعا که، فکر کنم اصلا نه ایرانی هستی نه ایرانیا رو میشناسی
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
کمبود توجه داری اینجوری میگی؟؟؟؟!!!!
برات متاسفم
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
کمبود توجه داری اینجوری میگی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
برات متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چی میگی فرزاد حالت خوبه الان ؟!
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چرت نگو لطفا... تیم برزیل همه تلاششو کرد که ببره نتونست اخر جلو ایران کم اورد درضمن ایرن قبلانم برزیلو برده اونم دو بار یه بار تو برزیل یه بارم تو ایران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
فازت چیه دوست عزیز؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اولا اینکه تابلو بود شوخی کردی ( که خیلی شوخی بی مزه ایی بود)
دوما اینکه اگر حتی به احتمال یک در هزار هم جدی گفته باشی جهت یادآوری و افزایش دانش ورزشی پیشنهاد می کنم یه سری به جدول گروهی مسابقات و بزنی و نتایج قبل از این دوره رو مرور کنی)
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خک بر سر وطن فروشت،یکم مختو کار بندازی متوجه میشی که هر تیمی ترجیح میده با آمریکا بازی کنه نه ایتالیا میزبان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگه اینجوری بود برزیل یه کاری میکرد 2-3 ببازه که خودش تو گروه اول بشه نه اینکه دوم بشه و به ایتالیا بخوره
B7R
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آقای چیز میدمنی چرا برزیل رویسه رو برد چون اونا قبل از با برزیل با ما بازی کردن وخسته شده بودن اصلا تبانی نبود خدا شفات بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بعضی ها واسشون مهمه که دیده بشن ؛ یا با لایک یا دیسلایک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اره حتما برزیل از قصد خواسته با ایتالیا بازی کنه که تو فینال به روسیه نخوره!!!!؟:))
sth
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عمو جون حتما بازی خوب والیبالیستا کلا تو تمام لیگ با همه کشورا تبانی بود دیگه؟نه؟؟؟؟؟؟؟
یه مقدار احترام بزار به شعور مردم و و بیشتر به همت بازیکنای با غیرت والیبال.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
برو بابا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خاک تو سرت بریزن اگه تبانی بود تو برزیل 3-0 نمیبردیم و تو تهران دوباره نمیبردیمشون ایتالیارو 2 تا بازی نفسشو نمیبریدیم لهستانو نمیپکندیم وقت بلدی ایراد بگیری کار دیگه بلد نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
فرزاد پسر عموی جعفرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما ایرانی هستی؟؟!!؟؟ گمون نکنم..
شما فعلا بسوز >>>هه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگه نظرت درست بود میتونستند ایران رو به عنوان تیم دوم بفرستند بالا نه اول
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اوسگول برد تو برزیل هم تبانی بود؟؟؟
درد و بلای والیبالیستا بخوره تو سر امثال تو که هنوز تو توهمی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
وقتی چیزی نمیدونی حرف نزن برزیل میخواستد بازیو ببره که به ایتالیا نخوره
مهدی
| Spain |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
حرف مفت نزن. تبانی بود و مربی برزیل داشت سکته می کرد . حالا این تبانی بود دور قبل توی برزیل و بعد توی تهران هم تبانی بود
فیو
| United States |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تو ک نمیدونی اصن والیبال چیه خواهشن زر نزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
واقعا برات متاسفم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگر تبانی می بود برزیل حداقل یک امتیاز می گرفت که به ایتالیا برخورد نکنه
ghost
| United Kingdom |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
امیدوارم تو فینال بازم بهم برسن ببینم بازم این حرفو میزنی متاسفم برات
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
حتما به خاطر اینکه آرژانتین مقابل آلمان بترسه وکم بیاره برزیلیها 7تا خوردند
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عزیزم اگه تا الان برزیل برزیل بوده چون توایران آدمهایی مثل شما غربزده فکر می کنید و ایران وایرانی را باور ندارید اگر ما ایران باشیم مطمئنا نه برزیل برزیله نه ایتالیا نه روسیه نه آمریکا ,هیچ کدوم هیچ غلطی نمی تونن بکنن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ای بیچاره ه ه ه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
مواظب باش با این کشف تاریخی ندزدنت
من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
هرملتی یه هم وطن مثل تو داشته باشه نیاز به دشمن نداره
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگه ایران باخت بده که یک چیز دیگه ای میگی اگه ببره هم اینجوری میگی نامرد
ایرج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
این چی میگه!
مملی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اولا که هیچ تیمی رتبه جهانی خودشو با این کار پایین نمیاره (مگه کشورای عربی هستن که تبانی کنن) اونم تیم فهرمان جهان بعد هم اون دو تا باخت قبلی شون رو با کی تبانی کردن
اشلا اینا با ایران بیشتر دشمنن تا با روسیه باید ایران رو حذف میکردن
پس لطفا فکر کن بعد .... بزن
سعیده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما زیاد حرص نخور ماه رمضونی فشارت میفته...
تبانی هم کرده باشن خوب کردن،میتونن تبانی میکنن...آفرین به بچه ها که انقدر سیاست دارن
هرجند غیرت بچه های والیبال بیشتر از این حرفاست و شک نکن برزیل شما رو بچه های ما له کردن البته بار اولش نبود از ما خورد بدبخت...
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
مگه همه مثل تو وطن فروشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما همون بهتر که طرفدار برزیل باشی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خیلی بدبختی! یک آدم منفی منفی. اونوقت خودشو می ندازه جلو ایتالیا تا روسیه بالا نیاد. برزیل میدونه که حریف ایتالیا نیس.
dissBang
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
برزیل با تمام قدرتش بازی کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
واسه تبانی بود لابد که مربیش داشت خودکشی می کرد! متاسفم برات با این تظراتت. گرچه منفی ها جوابت رو دادند
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
کاک فرزاد این تعال؟ هل انت سعودی الطعام السوسمار ؟
بچی فسا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
فرزادخان واقعاراست میگی. اینوازحرکات مربی برزیل کاملا میشه فهمید
هستی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خدا شفات بده برادر! آخه برزیل بیماره با ما تبانی کنه که از اونور بخوره به پست گردن کلفتی مثه ایتالیا!؟؟؟ ملت فقط بلدن چرت بگن چشات داره از کاسه در میاد نتیجه تلاش این بچه های باغیرتو میبینی وطن فروش؟؟؟!!!!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آره برزیلی ها تبانی کردن که برن با ایتالیا بازی کنم این حتی از تبانی بالاتره فداکاریه !!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
واقعا که؟
تولد کهکشان ایران مبارک باد .
پاسخ ها
مجيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آره از عکس العمل های مربيشون کاملا معلوم بود!!!!
تو اصلا ميدوني واليبالو با پا بازي ميکنن يا با دست؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
واقعا برات متاسفم
حمید خان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
مجید: چرا قاطی کردی؟ کامنت بالایی را با کامنت ابو بشرا اشتباه گرفتی .
viva Iran
این تیم بی نظیره ه ه ه ه ... امیدوارم بهترین پاداش براشون در نظر بگیرند
پاسخ ها
آیلار
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
این همه زحمت اخرش ده تا سکه..........نمیدادن که سنگین تر بودن....فوتبال نرفته جام جهانی برمیگرده تازه کلی هم به به و چه چه میکنن
سرووووووووووووووووووووووووو قامتان ایرانی تشکر تشکر.
خدایش خجالت داره به اینا قبل رفتن فقط نفری 10 تا سکه دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خود سکه رو دادن یا بازم وعده اشو؟
اهواز 55 درجه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
همینکه شرف دارن خودش از میلیارد سکه بیشتر ارزش داره مگه یادشون از خاطرمون میره اینا تاریخ ساز شدن
میرزا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خب اگه اینها هم میلیاردی می گرفتند دست خالی برمی گشتند
saba
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
نه دوست دارید مثل فوتبال میلیاردی بدن و بعد بازیکنا به اندازه زن ها بدوند... و هر روز تو پارتی باشن... باختشون رو افتخار کنند...بعد ژاپن و کره رو بردن ارزو بشه؟... مساوی با نیجریه شادی بشه؟... دقت کنید چی میگیدا.......
مبارک است ممنون
زنده باد لـــــــــــرستان.تبریک به ایران.
پاسخ ها
رضا
| United Kingdom |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
تصحیح می کنم : زنده با کل ایران ... از هم قومی...
تهرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
زنده باد ایران و ایرانی .
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
کرد و لر و ترک و فارس و بلوچ و......نداریم . تبریک به نک تک ایرانی ها هر جا که هستند سلامت باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آخه این کجاش منفی داره واااای دارم میترکم از 55 درجه حرارت تو اهواز
برزیل نتونست خودش تنهایی امتیاز ها را بگیره!!! عبادی پور باید میومد کمکشون!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
مطمئنا مازندرانی هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بابا چ کار به این بچه دارین همش 19 سالشه باید از یه جای خراب کنه تا یاد بگیره همش میشه واسش تجربه همین پسر 2 3 سال دیگه میشه بهترین بازیکن ایران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما همونی هستی که اگه تیم ببره خیلی خوشحال و اگه ببازه به همه ایراد میگیری. ما همه بچه های تیم رو دوست داریم. عبادی پور الان خیلی جوونه و در آینده یکی از بهترینهای ایران خواهد بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خدا کنه دیگه عبادی پور رو تو زمین نیاره . واقعا کیفیت بازیش خیلی پایین تر از بقیه است
عالی بود! دست همه بازیکنان و مربیان درد نکند.
تبریک میگم ایشالا تو دهن استکبار جهانی هم میزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
سیاست و ورزش از هم جدا هستن! همه چیز رو با هم قاطی نکن
رضا
| United Kingdom |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
سارا دمت گرم . بردمون از آمریکا از عملکرد بچه ها جلو برزین خیلی شیرین تره .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
یعنی الان تو دهن برزیل زدیم؟ ببخشید استکبار جهانی با ما بازی داره؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
ورزش رو با سیاست قاطی نکنید
sam
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
تا الانشم انقدر زدین کارشون به بیمارستان کشیده همین جوری ادامه بدین شماها میتونید
نادان
| Germany |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آقا جون ورزش چه ربطی به استکبار جهانی داره؟ چرا شماها دلتون میخواد از هرچیزی به نفع خودتون استفاده کنید؟ چرا دست از سر ورزش حداقل برنمیدارید؟ شما که تمام سمتها و پستها و منصبها رو قیضه کردید، خواهشا بذارید ورزش روند عادی خودش رو طی کنه و ازش سوء استفاده سیاسی نکنید (تابناک حذفش نکن)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
این همه زدیم دیگه .
خیلی....
| Germany |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خوب شاسگول همین ماسماسکی که تایپ میکنی مال همون استکبار جهانی هست تو از خودت چی داری جهان سومی........
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بزن عزیزم،بزن تا صبح دولتت بدمد!
فیروزه
| United States |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
متاسفم برات
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگر تصمیم دارید والیبال هم مثل دیگر بخش های ورزش به بی راه کشیده شود باز بر سیاسی کردن آن اصرار کنید!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
سیاست از هیچ چیز جدا نیست دوست عزیز.
درود بر شیر مردان پارسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
من یک فارسم اما درستش اینه که درود بر شیر مردان ایرانی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
مجید دلبندم اهالی اورمیه پارس نیستن :)
خدایا این بچه ها رو به قهرمانی برسون.....:)
پاسخ ها
بیرجندی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
الهی امین .من که نذر کردم.
ما بردیم ..........
احســـــنت
این بازیکنان خوب با این مربی خوب هم نشان دادند شایستگی های زیادی دارند
خسته نباشید بچه ها
واقعا لذت بردیم.
برافراشته باد قامت این سرو قامتان.
عالی بودند هنوز بردشون باورم نشده
بچه ها مچكريم /o\
ما ایرانیان بی نظیریم.
اکه عباس آقا هم رو نیکت ما بود همین نتیجه بدست می آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
عباس آقا را بفرست لبو بفروشه
ناشناس
| Iraq |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عباس اقاها پیش از ولاسکو رو نیمکت بودن نتایجشون هم بدست اومد
فضول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اما روی (نیکت)نبود!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
کسی نفهمید چی گفتی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگه عباس رو نیکت بود آره ولی تو نیمکت نه
بی نام
| Germany |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عزیزم تا دو سال قبل نمیدونستین والیبال ورزشه یا بستنی حالا نظر فنی میدید.خیلی مظلومن این والیبالیستهامون
عالیه افرین
اگه می باختیم همش تقصیر احمدی نژاد بود
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تو هم وسط دعوا اومدی نرخ تعیین می کنی؟ شانس اوردیم که احمدی نژاد در سالن حضور نیافت.
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چه بی ربط....!!!
viva Iran
آفرین به بچه های والیبال
ایران قهرمان میشه. خدا میدونه که حقشه. به لطف یزان و بچه ها. ایران قهرمان میشه. ایران قهرمان میشه. لا لا لای لای لا لای لا لای. لا لای لا لای لای لا لای لا لای
دمشون گرم
به حق این شب های عزیز سلامت وسربلند باشید.
بخاطر این حس "غرور" به این بچه ها مدیونیم.... نکنه اگه فردا باختن کسی یادش بره ....
پاسخ ها
امیدوار
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
به خدا که نمی بازن.دعا کنیم.
دست و پنجه شما درد نکند.زنده باشید.
ایول بچه ها
حالا مشخص شد فرق میرزاجهانپور با عابدی چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
میرزاجانپور متوسط به پایین بود
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آخه تو که اسمه بازیکن رو بلد نیستی چرا نظر میدی اسمش عبادی پور هست خیلی هم بازیکنه خوبیه رفته رفته بهتر میشه حالا ببین
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عبادی پور منظورته دیگه؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اول اسمشونو یاد بگیر بد بیا اینجا نطر بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما اول اسم بازیکنان رو درست یاد بگیر بعدا بیا نظر کارشناسی بده!!!!
میرزاجهانپور و عابدی!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
شرمنده
میرزاجانپور فوق العاده ی رو به عالی بود
الله اکبر ،درود بر والیبالیست های پر افتخار ایران اسلامی
این بردها وقتی خوبه که دوره های بعد هم استمرار داشته باشه
پاسخ ها
نیشابوری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
مربی خوب باشه داره.
ایول بچه ها.دمتون گرم.شما کجایید و اون فوتبالیستای مفت خور کجا!!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
کم لطفی می فرمایید. در برابر نیجریه و ارژانتین که خوب بودند ولی در مقابل بوسنی بی گدار به آب زدند که سیاست مربی بود نه بازیکنان
انشالله هر کسی برای این مملکت زحمت می کشد و خدمت می کند سالم و سر افراز باشد چه ببرد چه ببازد.بچه ها متشکریم.
دوپینگی بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بابات دوپینگیه
ستاره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تو برو بشین فوتبالتو ببین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
با دعای مردم دوپینگ کرده بودند
چه کردند بچه ها. دمشون گرم
دوستان و بخصوص اهالی کانون مربیان فوتبال امیدوارم دیکه فهمیده باشید باید با علم روز حرکت کرد.
والیبال فهمید و قدم به قدم رسید به قله جهانی شما هم کوتاه بیایید برید دنبال علم روز
با بیانیه کسی پیشرفت نمی کنه
ما ایرانیان بی نظیریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تو مزخرف گویی البته!
بازی های زیبا و توام با هماهنگی تیم ایران باید یکبار برای همیشه بر این نظربه که ما انجام بازیهای جمعی را نداریم خط بطلان بکشد. بازیهای زیبای تیم والیبال نشان داد که با تع
انصافا هر ریال پولی که از بیت المال خرجشان شده حلالشان باشه
من که به نظرم هر ریال هزینه از بیت المال برای فوتبال حرامه
من که راضی نیستم پول من خرج فوتبالیست هایی بشه که بعضی از آنها (اگر نگیم خیلی هاشون) نه روزه می گیرن و نه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آخه روزه فوتبالیستا چه ربطی به شما داره؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آفرین هیچ کس راضی نیس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
جناب ناشناس! تفتیش عقاید حرامه! روزه گرفتن شخصیه، به شما ارتباطی نداره!
ایول بچه ها
ایول بچه ها
خیلی خوشحالم
خدا پشت و پناهتون!!!!
انشالله برید فینال
درود بر افتخاران پارس
هدیه برزیل به ایران برای حذف روسیه ... مبارکه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
ما قبلا هم2بار برزیل رو 3بر صفر و3بر1شکست دادیم
sam
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
به قول رییس جمهور قبلیمون اب رو بریز اونجایی که میسوزه
ناشناس
| Iraq |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
لابد فکر می کنی عمدا خواستن خودشون با ایتالیا روبرو بشن
رامسری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما هر جور دوست داری فکر کن.همینه که هست.ما بردیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ناشناس جان یه ذزه فقط یه ذزه فکر کن
برزیل اگه می تونست 2-3 می باخت به ایران که بجای ایتالیا به آمریکا بخوره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تعجب می کنم از شما
آخه برای چی برزیل به ایران هدیه بده ؟!
خوبی ؟!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
حتما هم 3-1 باخت تا با ایتالیا تو نیمه نهایی مسابقه بده!!
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
:|
چرت نگو
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
برد اولمون نبود که هدیه برزیل باشه. برزیل مگه مغز خر خورده دوباره بره مقابل ایتالیا.
ولاسکو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
برزیل مگه مرض داره بیاد از عمد خودشو دوم کنه بیافته با ایتالیا???!!
زورشون به ما نرسید داداش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خفه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
برزیل که سه امتیاز از روسیه گرفته بود ازش ترسی نداشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
توهم زدي؟ بازي به اون قشنگي را مگه نديدي جوجه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آقا جان به نظرت حذف روسیه اینقدر مهم بود که اینجوری ببازه و بره روبروی ایتالیا بازی کنه؟ تیم میزبان؟ اگه 3 2 میباخت با تو هم عقیده بودم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
دوست خوشگلم برزیل نمیاد یه کاری کنه که به ایتالیا بخوره نیمه نهایی
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگه تا قبل از این برزیل ما رو همیشه له کرده بود حرفت درست بود
ولی نه الان که برزیل چند باره داره جلو ما له میشه
دوباره برو داد و بداداهای رزنته رو ببین ،شاید سرت به سنگ خورد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
صدهزارتا منفی کمته...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اولا که اونا با این باخت مقابل ایتالیا قرار گرفتن که خیلی قوی هست
دوما برزیل به زور از مرحله گروهی قبل اومد پایین
سوما چرند نگو
حاصل برنامه ریزی بلند مدت و کوشش و تلاش همین است .دست همه دست اندر کاران طلا.
ما ایرانیان بی نظیریم.
درودها بر شرف و غيرت و تکنيک اين نازنينان. به اميد قهرماني جهان؛ به حقو اين شب‌هاي گرانقدرِ قدر.
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ای صاحب این شب ها خودت سعادت قهرمانی را به ما عنایت فرما.
آفرین بر غفور و آفرین بر همه بچه ها که واقعا غیرتمندانه بازی کردن
این تیم لیاقت قهرمانی رو داره
فقط امیدواریم اشباع نشده باشند
ممنون .سر بلندمان کردید.سر فراز باشید.
شیر مادر حلالتان حالتان خوب که حالمان را خوش کردید.
زنده و سر بلند باشید
به امید پیروزی های بیشتر.
بابا عجب بازی بود...مردم از هیجان. ای ول به ایران...دستشون درد نکنه..مرحبااااا به امید خدا قهرمان بشیم.... ای ول
به امید قهرمانی...
بچه ها مچکریم
لوکارللی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
واقعا بازیکن خوبیه
هم از نظر اخلاق هم بازی من دوسش دارم
همگی خسته نباشید.
پیروزی بچه های ایران رو تبریک می گم...ولی از بس تصاویر تکراری صحنه های آهسته !!!!!!!!! رو تو این بازی دیدم که متنفر شدم از نگاه کردن به تلوزیون ایران....
بخدا ظرفیت دیدن تصاویر زنده رو داریم...نکنین....زشته.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
احمقتر از اینها خودشون هستند و بس.آخه احمقهای نادان.تو ایران با زور چماق حجاب رو اجباری کردید خوب معلومه تو کشورهای دیگه فقط کسی حجاب سرش میکنه که بهش معتقده. کسی که به حجاب اعتقادی نداره ،روسری سرش نمیکنه فرقی هم نمیکنه ایرانی باشه یا برزیلی یا ایتالیایی
درد و بلای بچه های والیبال بخوره تو سر فوتبالیستا ....
شما یه تیم تو دنیا پیدا کن بندازنش تو گروه برزیل و روسیه بعد بگه من سرگروه میام بالا !!
ماشالا به غیرتتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تو مرحله اول که کارشون سخت تر بود. بین ایتالیا و برزیل و روسیه، سرگروه اومدن بالا.
اینا همش نتیجه برنامه ریزی بلند مدت و مدیریت صحیحه که از زمان یزدانی خرم شروع شد و بعد اون هم ادامه پیدا کرد.
امشب سانسور کمتر بود.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آره فقط نوزده بار خنده ی اون مرده رو نشون داد
سی و چهار بار اون زنه رو نشون داد
پونزده بار اون بچه هه رو نشون داد
زیاد نبود که
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما احتمالا خواب بودی!
بازی سختی بود . ولی واقعا دمشون گرم ..
درود بر آسمان خراشان ایرانی که در دنیا سرافرازمون کردن.دمتون خیلی خیلی گرم...
قابل توجه فوتبال ایران، کفاشيان، کيروش،مربیان و بازيکنان ميلياردي ايران...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اگه آقای خنده و شرکا، و همچنین سیاسیون محترم اجازه بدن، فوتبال هم میتونه رشد کنه
ahsant
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
یعنی چی که نظر پینگیلیش منتشر می کنین؟
آمریکا رو هم 100% می زنیم می ریم فینال. ایتالیا رو هم اونجا می زنیم 60%
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ان شاءالله که این اتفاق بیافته اما صد در صد در مورد آینده بی معنیه. احتمال صد نمیشه ....
فاصله ظریف با علیزاده خیلی زیاد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ظریف یک دریافت داشت که متاسفانه صحنه آهسته آن را نگذاشتند. یک شیرجه به چپ زد و توب را دریافت کرد. فوق العاده بود فوق العاده
زنده باد ایران و ایرانی

واقعا عالی بود و نتیجه فوق العاده ای کسب شد اونم تو این شب عزیز
درود بر این ورزشکاران والیبالیست..... لایق بهترینها هستند
عالي بود واقعا عالي بود ،،،،،وزير ورزش وقتي فوتباليست ها مي بازند جلوي آرژانتين به همشون ٦ هزار دلار كادو مي دهند بعد در برابر اين افتخار آميزها نارجوانمردانه و بازتبعيض توهي آميز برخورد مي كنند ١٠ تا سكه مي دهند !!!!!
حقمون برد جلوي روسيه هم بود اگر ظريف مريض نميشد
دسستوتن طلا بگيرند كم است
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
واقعا هم حق ایناست هرچی بگیرند نه فوتبالیستها
eyvalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
نمره دلاورمردان والیبال کشورمان 20نمره صداوسیما زیر صفر
پاسخ ها
غلامحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ما تنها ملتی هستیم که تماشاچی هم وطن رونشون نمی دیم ! گاهی وقتها 2 امتیاز رد وبدل می شد وما فقط تصویر اون مرده روداشتیم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خوب ماهواره نمرش 20
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
از دست این صدا سیما والیبالم باید از ماهواره ببینیم
ببینید خودتون کاری میکنید دیگه ورزش هم از ماهواره ببینیم
دمتون گرررم بچه ها
یاشاسین ایران
احسنت بر بچه های باغیرت ایران عزیزمان _ بچه ها متشکریم .
چه خوب که تونستیم با والیبال به اوج برسیم و بگیم همه چیز به پول نیست میشه میلیاردی پول نگرفت اما غیرت داشت میشه
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
احسنت به این گفته زیبا.
واقعا فقط میتونم از مسئولین و همه مردم عزیز خواهش کنم دیگه اینقدر فوتبال فوتبال نکنن،بابا فوتبالیستها همیشه نا امیدمون کردن تروخدا ولشون کنین دیگه برن پی کارشون.
بازی ایران و آمریکا برای راهیابی به فینال یک
نبرد سیاسی . ورزشی تمام عیار خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
این یه بازی ورزشی خواهد بود. مائیم که دوست داریم ورزش رو وارد سیاست کنیم. وگرنه مسابقه ایران و آمریکا ربطی به سیاست نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
میرزا ورزش چه ربطی به سیاست داره. همه چی رو قاطی کردی ها!!
چارک میرزا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
برد 3 بر صفر آمریکا بر ایران تبعات غیر ورزشی و تبلیغاتی هم برای اوباما داره به جان تو ناشناس .
عالي بود بازيشون
تشکر خسته نباشید
درود بر غیرتشون
احسنت بر بچه های باغیرت ایران عزیزمان _ بچه ها متشکریم .
یعنی درود به شرفتون. فوتبالیستای راحت طلب و بی ادب یاد بگیرن که پول مفت بیت المال رو میگیرن. یعنی یک والیبالیست رو با 100000000 میلیون تا از این فوتبالیستامون نباید عوض کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
منم با خرجهای بیخود و بی جهت و بی فایده ای که سر فوتبال میشه مخالفم اما اینطور جمع بستن شما رو هم نمی پسندم که بدون هیچ قیدی بیاین بگین راحت طلب و بی ادب هستن! به هر حال مسوولین باید این رو در نظر بگیرن که کلاس کشتی و والیبال ما جهانیه اما در فوتبال اینطور نیستیم و با خرج بی حساب و بی برنامه هم معجزه ای رخ نمید....
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
احسنت بر کلام زیبات.
شیری که خوردن حلالشون پول بیت و المال حلالشه این سرو قامتان
ست سوم و چهارم اصلا خوب نبودند اون دو امتیاز اخر هم شانسی گرفتیم
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
سوم رو قبول دارم
ولی به خاطر ست چهارم منفی دادم
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
مهمه اینه که ما بردیم حالا برزیل باید بفهمه که وقتی روبروی ایران میوفته تنش بلرزه در بیاد.
شما هم بهتره به نتیجه ای که گرفتیم افتخار کنید نه اینکه باعث تضعیف روجیه ی بچه ها و ملت بزرگ ایران بشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما نظر ندي نميگن موردي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
حیف شما مصدم شدید اگه نه ما شانسی نمی بردیم
مرتضی ک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
کار بچه هارو زیر سوال نبر
همین برزیل ایتالیا و روسیه و لهستان و انتای دیگرو برده اما جلوی ما یه بازنده 3 امتیازی هستش
افرین به بچه های ایران
عالی بود البته دور بعد باید با آمریکا بازی کنیم که یک روز از ما بیشتر استراحت کرده و این برای ایران سخته
پاسخ ها
کازرونی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
انشاالله که سخت نیست .
درود بر همت و غيرت جوانان ايراني. يا علي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
و همچنین درود بر تشویق کنندگان که واقعاً سنگ تموم گذاشتند.
عالی بود البته دور بعد باید با آمریکا بازی کنیم که یک روز از ما بیشتر استراحت کرده و این برای ایران سخته
دمشون گرم خیلی باحال بازی کردن
امیر غفور ؛ ستاره تابناک والیبال دنیاست .
غفور جهانی ، تولدت مبارک!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
البته خیلی هم خراب کرد اکثر پاسها به اون میرسید مثلا 5 تا پاس غفور میگرفت یه دونه سید که در مواقع زیادی دفاع میشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
بچه کاشونه دیکه
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
سید سرعتی میزنه
پاس سرعتی میخاد که اونم باید شرایطش جور شه. که اگه جور بشه به احتمال 90درصد امتیاز می شه.
غفور تمام کننده و مطمئن بود
امیرالمومنین علی نگهدارتون باشه
به حق این شب قدر عزیز و به حق حقانیت علی ، سرو قامتان ایران! پیروز باشید.
خدا حفظ شان کنه واقعا گل کاشتند
الهی شکر دور آخر منم مثل مربی برزیل حرص می خوردم
واقعا من یکی ب ایرانی بودنم افتخارمیکنم!چقدم این اقای رزنده باحاله خداییش حرکاتش خیلی بامز اس!تا اینجاش ک عالی بودین!واستون تو این شبا دعا میکنم بهترین بازی و بهترین نتیجه رو داشته باشین!
به کجا چنین؟؟؟
پاسخ ها
ملایری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
به سوی پیروزی.
دمتون گرم ما قهرمانیییییییییییییییمممممممممممممم
انشالله ايران به فينال ميرسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
انشا الله با دعای خیر همه ی مردم
ما که کلا حرکت آهسته دیدیم.
فوق العاده بود. ایول به بچه ها!
توی این روزها با این اخبار ناخوشایند که مرتب خبر کشته شدن آدمها قلبمون رو به درد میاره ، برای ساعاتی حالمون بهتر شد. ممنون از تلاش و غیرت والیبالیست های عزیزمون و همچنین گزارشگر خوب این مسابقه!
پاسخ ها
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آی گفتی! مرگ بر اسرائیل
ما که کلا حرکت آهسته دیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
خدا لعنت کنه اون کسی را که در دور قبل گفت در بین تماشاچی ها یک نفر را دیده که تلویزیون مجبور بشه اینطوری بازی را نشان بده
لعنت بر افراطی گری ، تحجر و ریا و تزویر
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
khkhkhkhkhkhkhkhkhkhkh!!!!!!
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
هر امتیاز را 4 بار دیدیم حالا دیگه امتیاز به امتیاز می تونیم بگیم توپ کجا می ره.
ای کاش این مجری رو عوض کنن. خیلی رو اعصابه.
آفرین به همه سرو قامتان بی ادعا
ایندفعه صداوسیماخیلی خوب بود.
ایندفعه صداوسیماخیلی خوب بود.
پاسخ ها
رامین
| United States |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
کدوم دفعه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
بشین ضرغامی شوخی نکن
مگه مطهری خواب باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اي بابا .... مگه شما بازي رو هم ديدي؟؟؟؟ ما كه فقط صحنه آهسته ها رو ديديم با امتيازاي عقب افتاده....... مطمئني از شبكه سه ديدي؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ضرغام جون حالت خوبه؟
جانم ایران.زنده باد بلند قامتان ایرانی,،دیشب به اشتباهات خودمون و قد بلند روسها باختیم ولی حضور میرزاجانپور در این بازی موجب بردمان شد.کاش بتونیم در مقابل بازیکنان بلند قد بهتر عمل کنیم.باورم نمیشه که این تیمهای قدرتمند مقهور قدرت وجسارت جوانان ایران زمین میشوند.غفور نشان داد نیمکت نشینیش درست نبوده ولی حیف محمودی و غفور که هم پست و هم سبک هستند.یا علی سرو قامتان ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اینکه غفور رو نیمکت بوده و محمودی بازی میکرده تصمیم مربی هست و باید بهش احترام گذاشت.
مسالش اینه که آخه نیمکتمونم پرو پیمونه ، به این می گن یه والیبال حرفه ایی که وابسته به یه مهره نیست.
تبريك به همه و خسته نباشي به بچه هاي واليبال كه چقدر در غربت و سكوت به قهرماني نزديك ميشن ! حالا اگه فوتبال يك امتياز به دست بياره سيل تبريكه كه جاري بشه بابا اينهمه زحمت يه تبريك خشك و خالي نداشت آقايون مسئولين
خدا از فوتبالیست های بی لیاقت بگیره و به شما بده
شعار ايراني با غيرت را شعار ملي كنيد .
دمتون گرم کاری کردین کارستون منتظر قهرمانی هستیم.
تعویض تیم روس با آدامس خروس .
خدا رو شكر كه روسيه حذف شد! چقدر از اين روسها نفرت دارم، از بس كه در سياست و اقتصاد به ما ضربه ميزنند....، حداقل در واليبال حالشون رو گرفتيم!
بازی بعدی چه تاریخیه؟
فراتر از فوق العاده بود.عالی عالی عالی بازی کردن.آفرین واقعا..باید یه پاداش درست درمون بهشون بدن.
ما نگران آینده والیبالیم
بخدا ایران همون جوری برزیل را برد که 50 سال قبل سوم آسیا شده بود
سلام. مرسی. خداحافظ
.
.
.
.
.
.
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!
از این که روسی با اون بازیکنهای مغرورش حذف شد بیشتر حال کردما.والا فکر دیگه کی هسان حالا.
ایران.قهرمان
اين خوشحالي بر و بچ واليباليست چه اشكالي داشت كه ما حق نداريم ببينيم!!!
احسنت بر شیرمردان والیبالیست ایران...نشون دادن که فوتبالیستای ما بی عرضه و خوش گذرانند
درود بر همت و غيرت جوانان ايراني. يا علي
چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برزیل بازی رونبردتابی جون،بیدارشو
آفرین به ایران واقعا ایران تو تمام رشته ها جز فوتبال عالیه
دمشون گرم
عالی بازی کردند
ایران.قهرمان
ایران سرزمین شیران
احتمالا" سیاستمدار ها اینبار سراغ والیبال میان و باعث میشن که والیبال هم مثل فوتبال تجارت خریدو فروش بازی کنان را شروع کنند.
فوق العاده بود.... فوق العاده
زنده باد ایران
افرین بر بلندقامتان غیرتمند ایران
ای جانم، دستتونن درد نکنه فرزندان ایران زمین.
ایران بردروحانی مچکریم
اماخواهشا بااین تصاویرتکراری شادیمون خراب نکنید
واقعا لذت بردیم از بازیشون خدا برای کل ملت ایران حفظشون کنه .همه بگن امین و امیدوارم به حق این شب عزیز درد و بلا شون بخوره تو سر دشمنای ایران.امین یا رب العالمین.
اییییوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووَ ل
بجا لیگ برتر فوتبال فقط لیگ والیبال پخش کنین. حال هم میده
بازی بعد هم که با آمریکا میفتیم.شاخ یانکی ها رو میشکنیم
شاهکار بود، خدایا شکرت
گل کاشتید...
خدا ایینا رو هدایت کنه که با لباس نامناسب میان ورزشگاه و ما رو از دیدن یه مسابقه لذت بخش محروم میکنند
زنده باد ایرا ن و ایرانی
یک سری بیت المال خور!

که چی؟!
تبریک به همه و تشکر از تمامی بازیکنان و عوامل تیم ملی والیبال کشورمون
كاش مبلغ كمى از مبالغ كلانى كه نصيب فوتباليستها ميشه(كه با سابقه ئ ٥٠ ساله،هنوز از در اسيا در جا ميزنيم)به بچه هاى واليباليست،بسكتباليست و ساير گروههاى ورزشى پرداخت ميشد،تا شاهد تكراروتكراراين پيروزيهاى غرورافرين در ميادين بين المللى باشيم.
1: خدا قوت بچه های ایران
2: خسته نباشید و شادکام باشید
3: خداوند عالم پشت و پناهتان باشد و همیشه سالم و سلامت باشید
4: حالا که نتایج را به اینچا رسانیده اید وقتش است که برای بهتر نیجه گرفتن و برنامه ریزی بهتر برای آینده و از همه مهمتر حفظ مربی، همه کار ها را به استاد کفاشیان بسپارید

باز هم خداوند متعال حافظ همه شما ها و همکارانتان باشد. به همین شب قدر قسم، دعای مردم شامل حال همه شما بوده ، هست و خواهد بود
با تبریک پیروزی افتخارآفرین و درود فراوان بر همت و اراده دلاورمردان والیبالست مان، این تیم برزیل چنان سرسختی می کرد که انگار یادشون رفته بود که صعود کرده اند و تیم اول یا دوم شدن که دیگر اینهمه خودکشی نداشت!شایدم می خواستند شکست های فوتبال شان را اینجا جبران کنند!!!
خدایی دمتون گرم غیرتتون مردونه بود تو این شب اشک شوق سر دادم
تکراری زیاد داشت فکر کنم اضافه شمردند
متشکریم
با تشکر
لطفا بفرمایید با توجه به برد والیبالیست ها طبق معمول فوتبالیستها را تشویق نماییند
بچه ها دست مريضاد گل كاشتين.....به اميد پيروزي در فينال ...ايتاليانو ميبريمتونو ايران قهرمانوووو..
زنده باد لرستان وهرچی لره
حقشون نبود
هدیه برزیل به ایران برای حذف روسیه ... مبارکه
چه حالی می ده برزیل ، ایتالیا رو بزنه بعد ما دوباره بریم برزیلو ببریم.
یعنی مربیشون شبا کابوس معروف و میرزاجانپورو می بینه
شرافت از ان ایران
تبریک ولی این کاویانی خیلی رو اعصابه نه آماری میگه نه تحلیلی نه حرفی فقط به درد برنامه پیاده روی خانوادگی جمعه ها میخوره!
بازی ایتالیا و آمریکا و همچنین بازی آمریکا و استرالیا را من کاملا دیده ام. بچز ایتالیا هیچکام ازین تیمها در اندازه و قد و قباره اینکه بتوانند با ایران بازی کنند و ببرند نیستند.
فینال بین ایتالیا و ایران انجام میشود
زنده باد ایران و ایرانی
عالی عالی عالی بازی کردند، واقعا نمیدونم چی بگم، خیلی خیلی خوشحالم، ولی بد شانسی ما دقیق سر امتیاز های 23-23ست چهارم برق رفت....
اومدم تو سایت ها دیدم......
ولی خدایش دمشون گرم بااین بازی فوق العاده شون.....خیلی خیلی خوشحالم....
افرین به هرچی ایرانه و ایرانی.....
دست مریزاد.....
تقدیم به سر قامتان ایران
شما را جهان‌آفرین یار باد

همیشه سر بخت بیدار باد

که بهر تو اینست زین تیره‌گوی

هنر جوی و راز جهان را مجوی
با عنایت الله وخودباوری بچه ها ماسرافرازیم
فوق العاده بود.... فوق العاده
فدای عرق سرو قامتان قربون نفس زنن های تیم فدای تیم فدای ایران خیلی ممنونم ازتون اگه حق شفاعت داشته باشم همه ی تیم بهشتن قربونتو برم عزیزمین مسعود همدوون 19 ساله بخونین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
مرد باش جوون
افتخار پارس
پاسخ ها
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
پس ترکا چی؟ فقط فارس؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
کاپیتانش که ترک بود!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
همه اقوام ايراني تو اين برد سهميند.
ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چرا حساسین به نام..........پارس اسم سابق کشور ایران هستش...زبان پارسی زبان مردم استان فارس نیست! ازخراسان به ایران زمین امده...زبان مردم آن روزگار ایران واستان فارس پهلوی بوده...ضمنا درایران اقوام لر-کرد-مازندرانی-گیلک-آذری هم زندگی میکنند.
خدا راشکر
حق این جوانان قهرمانیه جهان
خدا پشت و پناهتون
تشکر از همت و تلاش والیبالیست ها و داورزنی.
این طرز پخش صداوسیما روانی کرد مارو.لعنت بر سانسور
پاسخ ها
حسین عقیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ما که همش دندانهای گوریل دیدیم و مناظر آشغال تکراری ؟ چظور ما عقلمون میزسه رای بدیم (15ساله ها؟!) اما اینجا درکمون کمه ؟

راستی کدوم کانال خارجی نشون میده حتی پولی ؟؟؟ ممنون
علیپور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
دوای دردت فقط ماهواره است عزیزم البته باید HDباشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
لعنت بر انکار واقعیت
بازی ایران خوب ولی بعضی اوقات وحشتناک اشتباه میکنه تو همین بازی ایران وبرزیل در حالی که باید 3به هیج میبرد چه قدر بیخود سرویس از دست دادن یعنی اصلا انتظار نمی رفت ازشون اون جور سرویس هایی مربی ایرانم اشتبا هاتی رو موجب شد که همون باختمون رو در برابر روسیه داشت اون موقع که 5 هیج جلو بودیم باید این اختلاف حفظ میشد که از بی تجربیگی این مربی به باخت انجامید حتی یه وقت نگرفت تا این بازی تا حدودی سرد کنه و از دید هر تماشگر تیز بینی بازی اقای فرهاد ظریف در حد بی نهایت در این بازی ضعیف بود و واقعا حقش نیست لباس والیبا ل تیم ملی ایران رو تنش کنه اون علیزاده هم دست کمی از این نداره چقدر تو بازی روسیه خراب کرد اگه ایران لیبرو ی نداشت سنگین تر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
بعید می دونم شما چیزی از والیبال بدونی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
والیبال همینه دیگه
رضا
| United Kingdom |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چرا منفی می دین ؟
خب راست میگه دیگه واقعا مربی ایران با اینکه بسیار خوب کار میکنه ولی بعضی جاها قدرت تصمیم گیری نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آقای محترم فکر می کنی برزیل و روسیه ، چین یا ژاپن هستند که ایران بتونه راحت شکستشون بده. آنها قهرمان چندین دوره لیگ جهانی / جام جهانی / المپیک و قاره های خودشان هستند که در مجموع طلا و نقره و برنز شاید بیش از 50 مدال کسب کرده باشند. این مربی هم نهایت تلاش خودش را می کند. حداقل بیش از من و شما والیبال را می داند. پس بهتر است اظهار نظر بی دلیل نکنیم و دیگران را محکوم نکنیم.
ahmad
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
فقط ایران
نادان
| Germany |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما مطمئنی بازیهای امسال رو تماشا کردی؟
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
دوست عزيز اولا تيم ملي ربات نيست و آدم ها زياد اشتباه مي كنند. دوم قضيه مقايسه است. پس اگه طرفدار تيم برزيل بودي با اون اشتباهات فاحش بايد سر ميذاشتي به كوه و بيابون. سوما گر تو بهتر ميزني بستان بزن
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اینقدر ایراد نگیر نکنه خودت بازی بلدی؟چی از دستت بر می اید؟
همدانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما بهتر بلدی؟این گوی و این میدان.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
نظر ندی نمیگن لالی ..............!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
علیزاده داریم اثلا عاغا
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
شما احتمالا مربی فوتبال لیگ برتر نیستی؟
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
راحت باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
تا حالا توپ والیبال از نزدیک دیدی؟؟؟!!!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
به نظر من اقای ظریف تو بازی با برزیل خیلی خوب بازی کرد
انشاا... قهرمان میشیم .
نا
| United Kingdom |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
گر تو بهتر میزنی بفرما بزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
ظریف پارسال جزء بهترین لیبرو ها انتخاب شده بود لازم نیست وقتی چیزی نمیدونی اظهار نظر کنی. یه نگا به منفیات بنداز فقط
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
دفعه بعد شما رو می بریم لیبرو بشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عزیزم تند نرو. والیباله دیگه، قرار نیست که همه توپها منجر به امتیاز بشه که. اگه بخوای اینجوری نگاه کنی پس بازیکنای روسیه و برزیل سطحشون خیلی پایینتر از بازیکنای ماست چون امتیازهای زیادی رو به ما دادند. ولی در واقع اینجوری نیست. همه بچه های تیم ملی عـــــــالی بودند...
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
امتیاز منفی دادم بخاطر نظر در مورد لیبرو ولی در مورد مربی موافقم
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
مگه میشه ی مربی والیبال با این کارنامه اندازه شما نفهمه!!!!!!!!!!!
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
آقای ناشناس
اتوی این بازی ها باید سرویس قدرتی زد تا دریافت ها مشکل باشه. خوب طبیعیه که ریسکه. وگرنه اینا مشکلی با سرویس زدن ندارن. شما شرایط حساس و استرسشم درنظر بگیر.
وقتی مربی برزیل برای اولین بار اعتراف کرد که سرویس و دفاع خوبی داشتیم یعنی عملکردمون با این بچه های کم سن و سال عالی بوده
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
درود و تشکر بر همه والیبالیستهای غیور و افتخار آفرین ایران ، با همه وجود به شما افتخار می کنم.
درود بر حاج آقا یزدانی خرم که درطول17سال والیبال ایران را متحول کرد.
درود برآقای داورزنی که با مدیریت صحیح ، قدمهای ارزشمندی برداشت.
افتخارآفرینی های شما پاینده باد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
واقعا شما از ورزش چیزی درک میکنید که اینطوری حرف میزنید حالا چرا ناراحتید ایران برده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
اقای کار خانه شمایید
نه شاید اناستازی یا...
بعد هم 5 بر1 جلو بودیم نه پنج بر هیچ
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
عزیزم کوتاه بیا لطفا...یکم قدر شناس باش...یادت بیار چندسال پیش...از ژاپن یک ست بردیم یادمه از خوشحالی بال درآوردم...حالا برزیل رو 3-1 می بریم. اگه بهترین باشن تشویق سوت کف هورررررا... فقط کافیه بخاطر خستگی، اشتباه فردی، فشار روانی ی پوین از دست بدن...همه میایم کامنت اخم و بی احترامی و ناراحتی میذاریم... شما برو توو زمین ببینم چکار میکنی دکتر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
می خوای شما برو جاشون بازی کن ببینیم چی کار می کنی!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
چرند نگو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
به نظرم تعداد منفی ها داره بهت میگه که چقدر داری اشتباه می کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
دوست من نظر شما را در مورد مربی قبول دارم. ولاسکو کجا و کواچ کجا؟ واقعا تعویض ها و تایم اوتهای ولاسکو عالی بود ولی کواچ زمانی که حتی ما تماشاگران نیز می دانیم که باید تایم اوت بگیرد غرق در بازی است و فراموش می کند که چنین کند.
اما صحبت شما در مورد ظریف را قبول ندارم. او واقعا دریافتهای عالی داشت.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
داداش شما چیزی از والیبال می دونی؟ یه حرفا می زنن مردم واقعن!
حیلی خوب بود دمتون گرم ایشالا قهرمان می شید
دمشون گرم کلی حال کردم روس های عوضی حذف شدن بد جور کینه این روسها رو دارم پدر پدر بزرگم تو جنگ با روسها شهید شده بود
باور کنین الان گرمیم حالیمون نیست والیبال ایران داره چیکار میکنه. ترکوندن بچه ها! با جون و دل بازی میکنن تا ما شاد شیم.دمشون گرم!
ازصمیم قلب برای ملی پوشان والیبال دراین شب عزیز دعا میکنم و آرزوی موفقیت آنها رادارم واقعا دستشان درد نکند.
eyvalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
امیرالمومنین علی نگهدارتون باشه
متاسفم برای معروف که به میرزاجانپور پاس نمی داد.
والیبال داره نشون میده که با قدری حسن نیت میشه کارای خوب انجام داد.
امیدوارم مدیرهای والیبالی الگویی باشن برای همه مدیرها. منظورم فقط مدیرهای ورزشی نیست.
مردم دیگه کم کم داشتن باور میکردن که این مملکت به هیچ جا نمیرسه.
والیبال میتونه دوباره امید رو تو دلشون روشن کنه.
به خدا این مردم گناه دارن آقایون. این بچه رو اگر ولش کنید خودش ساکت میشه!!!!!!!!
بچه ها دمتون گرم عالي بود
این کواچ هم خیلی سالاره. دمش گرم.
تابناک یاشاسین آذربایجان چرا مینویسی ولی زنده باد لرستان چرا چاپ نمیکنی؟دلیلت چیه؟
اول برد رو به همه تبریک میگم واقعا بچه ها عاولی کار کردن..
ببخشید کسی میدونه بازی بعدی کی هستش و با چ تیم؟؟؟؟
تبریییییییییییییییک ایول بچه ها ایول فرهاد.ق خودم
فقط خولیو ولاسکو
به اینا باید گفت یوز پلنگ ایرانی نه اوناااااااااا !!!!!!!
بازی بعد چه روزیه؟
همه بچه ها عالی بودند بچه ها همه تون ستاره بودین (غفور،ظریف میرزاجانپور،معروف،قائمی، سید) تو این مسابقه و با غیرت بازی کردند دست تک تک تون درد نکنه که ملت ما رو شاد کردین تو این چند وقت اینقدر به اندازه امشب خوشحال نشده بودم . حالا دنیا والیبال ایران رو باور کرد. از همین الان انرژی همه مردم ایران برای فینال و قهرمانی شما به همرانتونه. درود بر همه شما سرو قامتان.
دمتـــــــــــــون گـــــــــــــــــــرم
فوق الـــــــــــــعاده بـــــــــــــــود
بازی رو ندیدم ولی زنده باد بچه ها
حالا برید به خاطر باختهای فوتبالیستها هی بهشون میلیاردی پول بدین ، بعد که با یک امتیاز از برزیل برگشتن براش کف و هورا بزنین.
عشق است امی رغفور دست مریزاد شیر مادرت حلالت
فعلا از همين لذت ببريم، سال ديگه به علت عدم حضور خانومها محروم ميشيم
غیرت والیبالیست ها از تیم فوتبالمون بیشتره ،باید از لحاظ مالی حقشون رو بودن*
ایرانو ایرانی پرچما بالا
عملکرد خوب والیبالیست ها وقتی مشخص می شود که امارهای زیر را ببینید:
برزیل 9 دوره قهرمان لیگ جهانی / 2 دوره قهرمان جام جهانی 2 دوره قهرمان المپیک / 18 دوره قهرمان آمریکای جنوبی

روسیه: 3 دوره قهرمان لیگ حهانی / 6 دوره قهرمان جام جهانی / 4 دوره قهرمان المپیک / 13 دوره قهرمان اروپا
درود بر ملی پوشان و درود بر این همه تبریک گویان عزیز .
بازیتون عالی بود غیور مردان دلاورعاشقتونیم
درود بر بازیکنان تیم و کادر مربیگری.از صمیم قب دوستشون دارم و آرزوی قهرمانی را برای آنها و همه هموطنان عزیزم دارم که بعد از مدتها یه لبخند واقعی بر لبانشون نشسته است. دست مریزاد
ما ایرانیها می توانیم اگه به خود باوری برسیم
فقط ایران
آفرين به تيم ملي واليبال.
درود بر داورزني همه داورزنيها
خدا کنه به حق این شبای عزیز والیبال سیاسی نشه تا همیشه چیزی برای غرورافرینی داشته باشیم از فوتبال که خیری ندیدیم۰ به نظر من پیامک به برنامه توپ و تور بدیم تا امار بره بالا و دکون فوتبالیها کم رونق تر بشه که جز اشاعه بداخلاقی ها چیزی نیاموختن
به امید خدا فینال بین ایران وایتالیا
من افغانی هستم. بااین بازی از تیم ملی کشورتون باید افتخار کنید نه اینکه دنبال سانسورهای صدا و سیما باشید.
برید و افتخار کنید
چرا انقد بازتاب این اتفاق تاریخی توی تلویزیون دیگر جاها ضعیفه
از موقعی که بازی تمام شد من کل اخبار ها رو گوش دادم.
اما ظاهرا اخبار این صعود تاریخی باید بعد از غزه و داعش بیافته!!!!!!!
بخدا کار بزرگی کردند بچه ها...این لایق اونا نیس که اینطوری برخورد بشه باهاشون
ای کاش مدیریت صدا و سیما هم مث مدیریت والیبال پیشرفت کنه
تو ظاهرا اصلا حالت خوب نیست
کلا هم بازیا رو ندیدی!!!!!!!!!!!!
آقا خعععععلی بیشتر از برد 3-0 چسبید، اینجوری زدیم ترکوندیمشون
دم بچه ها و مربی خوش تیپمون گرم
عیب نداره بیاییم کیروش را تشویق کنم بهبه یه امتیاز گرفته
واقعا دستشئن درد نکنه.
ایرانی با صلابت میتواند.
ایران اومده برای قهرمانی.........فقط قهرمانی ،ایول به والیبالیستها و مربیشون..........با اینکه غفور خیلی خوب جای محمودی بازی کرد اما جاش خیلی در کنار تیم خالی بود ،امیدوارم هرچه زودتر خوب شه........کاپییتان معروفو عشقه
درود بر غیرت این مردان بزرگ ایکاش مسوولین قدر این عزیزان را بیشتر بدانند ویک هزارم فوتبالیستهایی که کار مهمی هم انجام نمیدهند برای این همه فداکاری و توانایی والیبالیستهای عزیزمون ارزش قائل شوند
واقعا فدراسیون باید بخاطردادن10سکه به بازیکنای والیبال که اینجوری باعث بالیدن هرایرنی به ایرانی بودنش میشن خجالت بکشه درجایی که پولهایی هنگفتی توی ورزش ما الکی خرج میشه در مورد پخش والیبال که دیگه واقعا شورش و دراوردند خدا را شکر که اکثر تماشاچیها هموطن های باحجابمون بودند.
ایوووووووول دمتون گرم این ملتو امشب خوشحال کردید فقط صداوسیما حالمونوبهم زد
ایوووووووول دمتون گرم این ملتو امشب خوشحال کردید فقط صداوسیما حالمونوبهم زد
دمشون گرم .خیلی عالی بودند ان شالله دوبازی دیگه هم میبریم وقهرمان میشیم
نه انتقادی نه نظر کارشناسی فقط یه جمله بچه ها ازاین که دل من ومردم ایران عزیزراشاد کردید ازتون ممنونم
خدایا این غیرت را به فوتبالیستها هم بده
ولاسکو و شهرام محمودی رو فراموش نکنید
جای هر دوشون خالی بود
دیروز نظر دادم ولی ثبت نشد. ببینید این تیم به این راحتی ها به هیچ تیمی نمیبازه حتی ایتالیا.
حالا ببینید دیروز موضوع چی بود که عمدا باختند.
ولی احسنت به غیرتشون که حرفشون را زدند و در کنارش اول هم شدند تو گروه انشا الله قهرمان هم میشند.
چرا پشتت پیراهن بازیکنا فامیلشونو نوشتن ولی موسوی رو نوشتن سید
نکنه بخاطر ....
ایران همیشه قهرمان
بی معرفتیه که تو همین مرحله هم پاداش کمتر از 100میلیون بهشون بدن.اگه بین 3 تا تیم اول باشن که کمتر 200میلیون نامردیه.
یعنی ما ایرانیا چقدر محجوریم که مجبوریم افتخارات بچه های خودمون رو از تلویزیون ضرغامی ببینیم.خدا کنه نفر بعدی اینقدر خشک نباشه.
یعنی ما ایرانیا چقدر محجوریم که مجبوریم افتخارات بچه های خودمون رو از تلویزیون ضرغامی ببینیم.خدا کنه نفر بعدی اینقدر خشک نباشه.
درودبر واليباليست هاي ايران. بازي زيبا و غيرتي اونها بدي و نقص پخش تلويزيون رو تحت اشعاع قرارداد. ولي بايد قبول كرد كه صداوسيماهم چاره اي نداشت. بالاخره تو يك كشور ديني زنگي ميكنيم. اونايي هم كه ناراحت هستند كه ميزارن و ميرن مثل نخبه ها. ولي مقصر خود ما ملت ايران هستيم كه هميشه مدعي هستيم و مغرور و از اونور پشت بوم ميفتيم. كمي به خودمون بياييم. فقط فكر خودمون هستيم و بس. اينده بي اينده
یعنی اینقدر صداسیما ارزش یک مسلمان پایین آورده که با امدن هر تصویری از یک خانم به سانسور اون می پردازه
عاشقتم سعید
این پیروزی آغازی باشد به پیروزهای بعدی
انگار فیلتر جامعه ایرانا فرا گرفته
همین سایت اکثر نظر های کاربراشا که تند ولی منطقیه فیلتر میکنه - باید گفت نه برای ضرغامی بلکه برای تمام مسولین ایران متاسفم
من که از شبکه rai sport نگاه میکنم شما هم از اون شبکه نگاه کنید
یکی برای من توضیح بده استرالیا که تو گروه سوم اخر شده چطوری به جمع 6 تیم راه یافت و فرانسه یا بلژیک که تو گروه خودشون اول شدن نتونستن بیان بالا !!!!!!!!!!!!!!!
گل کاشتین دمتون جلزولز
ایرانی باغیرت درودبرتوبچه هادست همتون دردنکنه
خیلی ممنونم امید وارم بازی های بعدیهم ببرید چون شما مستحق مدال طلا هستید
خدا پشت و پناهشون. غیرتمندای ایرانی آبتون سرد , نونتون گرم.
بااین تلویزیون ملی مخوان باماهواره مقابله کنند مطئمنم هرکسی امروز این مسابقه را از شبکه۳ دیده اگر در بیمارستان بستری نباشد الان رفته ماهواره بگیرد
تلويزیون ما هنوز داره صحنه آهسته نشون ميده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
والیبال یکی از معدود ورزش هاییه که توی دنیا طرفدار فوق العاده زیادی داره که ما هم توش عالی عمل میکنیم
واقعا به والیبال افتخار میکنم
پخش تلویزیون افتظاه بود
دم ظريف با معروف و بقيه گرم عاشقتووونم بچه ها
والیبال یه عادل فردوسی پور کم داره این مجری خیلی تنبل و بی خاصیته.
بسیا ر عالی دستتون درد نکنه ایران قهرمانه هییییییییییییییی ووووووووووووول
فقط واسم جالبه بدونم مسوول سانسور پای آقایون را از خانم ها با چه ظرافتی تشخیص می داد؟ دست مریزاد احسنت
ايول به بچه هاي تيم مون عاشقشونم
eyvalllllllllllll
مرررررررررررررررررررررررررررررررهههههههبا
واقعا محشر بازی کردن
البته یه جاهایی خراب کاری کردن ولی اونا ب چشم نمیاد
دمتون گرررررررررررم
هر چی تشکر کنم کم گفتم
مرسی
تبریک میگم
ایران به امید خدا قهرمان
بچه ها همتونو دوست دارم .خدایی 20
بعد میگن چرا مردم ماهواره نگاه میکنن ، حق دارن دیگه همش تصویر آهسته بود
زنده باد ایران و ایرانی به امید قهرمانی که ان شا الله بدست میاریم
و .................................
واقعآ متآسفم برای صدا و سيما ولی یه توصیه براشون دارم بهترین راه مردمی بودنه
نمونه اش پیامبر اعظم سلام الله علیه و علی اله
به خدا سردرد گرفتیم اینقدر صحنه اهسته نشون دادید اخه مگه انقدر شعور مردم کمه که شماانقدر سانسور میکنید بخدا گناه داره
ما فکر میکردیم روحانی بیاد وضع صدا و سیما عوض بشه.حسن اقا یه وضعی به این اوضاع بده.روحانی موچکریم
صدا سیما همونقدر که نظر روسای لیگ جهانی باسش مهمه، نظر مردم ایران باسش اهمیت نداره.
تبلیغای میلیاردیو عشقه!!!!!!!
رييس فدراسيون فوتبال رو عوض كنين با داورزني اونرو هم درست ميكنه
دستشون درد نکنه کلی انرژی گرفتم.این که روسیه حذف شد خیلی چسبید
بعضیها از کار مربی ایراد می گیرند که اصلا صحیح نیست .تیمهای طراز اول دنیا مانند روسیه ٬ برزیل و ایتالیا هم از این اشتباهات که متاثر از شرایط فنی و روانی بازی است دارند ٬ به سیما هم نباید ایراد گرفت ٬ برای اینکه. پخش صحنه های رقص دختران نیمه برهنه و یا معاشقه همجنس بازان و یا زنانی که متناسب با فرهنگ محیط خود لباس پوشیده اند .برای اکثر ایرانیان روزه دار متعهد به اخلاق اسلامی امکانپذیر نیست اگر واقعبین باشیم . کسانیکه دوست دارند بازی را با حاشیه هایش ببینند می توانند از کانالهای ایتالیایی و یا لهستانی و الجزیره ببینند . و شرایط فرهنگی کشور خود را بپذیریم و از طرفی از سیما تشکر کنیم که با این وضعیت ما را در جریان بازی قرار می دهند . اما مهمتر این رشد بینطیر در ورزش والیبال که یک ورزش تکنیکی ٬ تاکتیکی با سرعت بالا و اجتماعی می باشد باید مورد دقت و مطالعه دانشمندان و علمای کشور ( البته نه از نوع مرحوم کردان که در این شبهای قدر برای رستگاری او در ان دنیا صادقانه دعا می کنیم ) و از اینطریق بتوان راه های پیشرفت اجتماعی ٬ اقتصادی و توسعه تمرکز ذهنی جامعه ایرانی را در ابعاد فردی و اجتماعی بهبود داد . مطمئن هستم و قتی جوانان ما می توانند در بازی پیچیده ای مانند والیبال می توانند تا این حد پیشرفت کنند ٬ جوانان و مردان و زنان ایرانی استعداد های فروانی برای پیشرفت در سایر ابعاد زندگی دارند . و توفیق از جانب خداوند بزرگ و دانا می باشد ..
دوستان عزیز توجه کنید به اینکه نمره قبولی به سدا و صیما برای پخش زنده مسابقات از تهران بوده که هممون می دونیم خانمها حضور نداشتن !
بچه ها دستتون درد نکنه واقعا زحمت کشیدید امیدوارم همیشه موفق باشید و هرچه را که ارزو دارید در این شب های ارزشمند به آن برسید.با ارزوی موفقیت همه ی شما والیبالیست ها و آقای کواچ
هر چی نفزین و لعن نثار صدا و سیما
آنهائیکه با دیدن تماشاچی ها به گناه می افتند بیماران روحی و منحرفان جنسی هستند و همه را همچو خود می پندارند.
صدا و سیمای ضرغامی با این پخش کردنش ما رو حسابی مورد عنایت قرار داد ! انشاالله خداوند هم سردار ضرغامی را حسابی مورد عنایت قرار بدهد !
بچه ها اونایی که از ماهواره دیدن کدوم شبکه نشون میده تورو خدا بهم کمک کنید
ایران ببره هر چی دوس دارن سانسور کنن
برای اینکه ایران آمریکا رو ببره هوورررااااااااا
تا همین جا هم دمشون گرم توقع رو بالا نبریم بچه ها اما امید داشته باشیم
انشاا...قهرمانی ایران در این بازی هااا
امیدوارم در هنگام باخت نیز همین حمایت رو داشته باشیم.
ایران ببره هر چی دوس دارن سانسور کنن
برای اینکه ایران آمریکا رو ببره هوورررااااااااا
تا همین جا هم دمشون گرم توقع رو بالا نبریم بچه ها اما امید داشته باشیم
انشاا...قهرمانی ایران در این بازی هااا
اقای ضرغامی من شمارو میبینم انرژی میگیرم ولی وقتی این بازی رو با این ساسورای بی اندازه میبینم سرگیجه میگیرم و حالت تهوع بهم دست میده تروخدا یا نشون ندین یا اینکه نشون میدین یجوری نشون بدین سرمون گج نشه باور کنین اصلا امتیازارو نمیتونستم ببینم...جون من مردمو اینقد ندید پدید فرض نکنین...مردم میخوان والیبال ببینن نه اسلوومویشن و سانسور...مرسی از بچه ها با این بازی عالیشون خسته نباشید!!!
به حق این شب قدر قهرمان بشیم بگید امین دعا هم کنید
جالبه این همه اعتراض میشه به پخش مسابقه ولی هیچ عکس العملی از صدا و سیما نمی بینیم. یه سری ادم متحجر اونجا نشستن هر کاری دلشون میخواد می کنن. کلا مردم ما خیلی مهم نیستن
کار بچه ها عالی بود. این همه استعداد و توانایی توی والیبال ما خوابیده اون وقت پول هارو میریزن تو شکم کیروش و فوتبالیستای مفت خور.... مگه نه؟
یه خسته نباشید به بچه های تیم ملی والیبال و ازون مهمتر یه دست مریزاد و خسته نباشید اتمی به بچه های تلویزیون. دمتون گرم، خداییش کار نفس گیریه ! من بجای بچه های صدا و سیما کم آورده بودم ، بتونی بخش زنده رو با این سرعت سرسام آور در چند ثانیه چنان دستکاری کنی و وسط ست چهارم صحنه های ست اول ، دوم و سوم رو بیاری اونم چند صد دفعه ، واقعأ بچه ها متچکریم . .
به نظر من همه چیش مثبت و لذت بخش بود بجز سانسورهاش که همه موارد مثبت رو کوفت آدم میکرد که حتی آدم آرزو میکنه کاش به چنین جاهایی نرسیم که هم بخوایم اینقد حرص بخوریم هم دنیا فکر کنن اینا چقققققققققد عقب مونده و آدم ندیده و بی جنبه هستن
بازى خوبى بود به اميدحضور در فينال انشالله
یعنی دیگه بهتر از این نمیشد..ما بدون یک بازیکن اصلی تا اینجا اومدیم..دمتون گرم همه کیف کردن
در پاسخ به اون دوستانی که میگن برزیل از دستی باخت تا روسیه بالا نیاد بگم که احتمالا از دستی هم خواستن تا دوم گروه بشن تا با تیم آسان ایتالیا هم گروه بشن چون آمریکا براشون تبدیل به یک کابوس شده بود!!!
چقد کامنت.بابااااااااا.تنها چند ساعت گذشته.
خدا وکیلی یک نفر که زبان انگلیسی خوب میدونه یک میل به FIVBبزنه وعملکرد سدا وصیمای زرغامی!!!! را گوشزد کنه.
نه که اصلا تو خیابونای ما همه باحجاب هستن اون وقت میخوان چشمای مردمو سانسور کنن خاک بر سرت صدا سیما با این سانسورا برا ملتت ارزش قاعلی
خدارو شکر فقط صدای شیپور یکی از تماشاچیا خییییییلی رو اعصاب بود
اون هائی که از صدا و سیما انتقاد کردن فکر کنم به قصد دیدن والیبال پای تلوزیون ننشسته بودن و برای دیدن چیز های دیگه والیبال نگاه میکردن .... متاسفم
Rai sport ايتاليا بازي ها را پخش مي كند
چی بگم از کجا بگم اقا یوزپلنگ یعنی والیبالیستا
در این نکته که درخشان بازی کردند هیچ شکی نیست ... اما به نظر من باید این والیبالیستها رو تو فرودگاه دستگیر کنند نفری 500 ضربه شلاق بزنند ... بالاخره حتما چشمشون از نزدیک به صحنه های منشوری افتاده و دین و ایمانشون به باد رفته و به ورطه فلاکت افتاده اند ... ما حتما وظیفه داریم اینها رو به راه راست هدایت کنیم ... ممنون از صدا و سیمای فهیم که مانند پدر مقتدر و مهربان کنترل به دست مواظب است یکوقت خدایی نکرده ما به بیراهه نرویم ... پدر دوستت داریم
دمتون گرم . فقط با غیرت بازی کنین همه چی حل میشه
این تلویزیون ایران که مارو به فنا داد ... بچه ها اگه کسی از کانال دیگه ای دیده، میشه اسمو فرکانسشو بزاره.....؟
كواچ
مجبور سانسور كنه

چون همه خانوم ها ايراني بودن و اكثرا بي حجاب.

تو صدا و سيماي ايران اين تعريف نشده است.
نظر دهنده های عزیزی که اعتراض میکنن به نحوی پخش بازی و فکر میکنن قسمتهای سانسور شده مربوط به صحنهای نیمه لخت زنها بوده باید بگم که من بازی رو از یک شبکه اینترنتی دیدم و تنها موردها زنهای بی حجاب ایرانی در پشته زمین بازی و پرچم ایران بدون نشان بودند . خیلی خوشحال شدم همچین بلایی سر صدا و سیما اوردن ..ولی با خواندن نظرها دلم برای هموطنم داخل ایران سوخت
ضمن تبریک و خسته نباشید خدمت بازیکنان
خدمت وزیر ورزش عرضی داشتم لطفا از دستمزدها و پاداشهای میلیاردی فوتبالیستها این بازیکنان رو بهرمند کنید که اگه این کار رو مکنید پیش خداوند خالق مدیون این بازیکنانید.
دمت گرم امیر غفور تو خیلی خوبی همچنین میرزا جان پور بچه ها همتون عالی هستید
فقط بجه ها 1000 تا لایک دارن هووووورررررررررراااااااااااا بزن لایکو
اگه خیلی اذیتید میتونید از صداوسیما نگاه نکنید خدا رو شکر بیشترتون ماهواره هم دارید خب!
چرا تو این وضعیت گیر دادین به صدا وسیما؟ منم قبول دارم رو مخ بود ولی نظرات راجع به صدا وسیما سه برابر تشویق والیبالیست ها مثبت گرفته
یعنی دنبال بهونه ایم؟ بابا لذت ببرید از این بردهای تاریخی که روزگاری حسرت بازی کردن و باختن رو بهشون داشتیم صدا وسیما هم درست میشه مطمئن باشید
بازى بين مربى برزيل با يكى از تماشاچياى ايران بود ايرانيه دندوناشو نشون ميداد مربيه برزيل عصبانى ميشد بعد اخبار گفت ايران برد
یادمه یک بار پارسال صدا وسیما سانسورش رو کم کرد یه تصاویری نشون داد بعد فرداش تا یک مدتی همش داشتن راجع به اون حرف میزدن و تیکه مینداختن
موندم باز اگه نشون بده چه عکس العملی نشون میدن یک عده
مگه میشه این تیم قهرمان نشه؟
آمریکا که سوسکه... حالا ببینین. ولی ایتالیا رو بتونبم تو زمین خودش ببریم شرطه...
من از شبکه آمریکا تماشا کردم،

اولا گزارشگر امریکایی بسیار از بازیکنان ایران تعریف میکرد، مجذوب بازی غفور بود، و خیلی‌ از تیم ایران تمجید کرد.

صحنه‌های سانسور هم دختران ایرانی‌ بودند که پرچم ایران با الله در دستشان بود، یا اینکه صورتشان را سبز، سفید، سرخ کرده بودند و تشویق میکردند. با این سانسورها بیشتر مردم رو حریص میکنند، و الا هیچ خبری نبود. چند نفر هم تابلو در دست داشتند آرزوی حضور بانوان را در استادیوم ایران داشتند.

تبریک به همه ایرانیها با هر مرام و دین و آئین.
یوزپلنگآن اینا هستند!!!
1- لعنت بر این صدا و سیما.

2- درد و بلاتون بخوره تو سر فوتبالیست ها
به خدا از شدت اعصبانیت نفهمیدم خوشحال باشم یا تلوزیون رو بشکنم اخه این چه کاری هست صدا سیما بابا ما میفهمیم چرا ملت رو اسکول خودتون کردید .۱بار اهسته ۱۰۰بار اهسته ۱۰۰۰بار اهسته ،چرا این کار رو میکنید اول بشینید خودتون به صورت زنده نکاه کنین بعد سانسورش کنید کامل بعد تکرارش رو پخش کنید چقد رو اعصاب ادم راه مبرید
خداییش کلی از بازی صحنه آهسته و بازی اصلی رو اشتباه می گرفتیم.
آمریکا که سوسکه... حالا ببینین. ولی ایتالیا رو بتونبم تو زمین خودش ببریم شرطه...
بنظرم صداوسیما باید یه فکری به حال خراب خودش بکنه.. کافر همه را به کیش خود پندارد... ایرانی اصیل هیز نیست
اقاي ضرغامي ظاهرا شما تابحال سري به خيابان هاي تهران نزديد اين خانم هاي خارجي فقط ي روسري ب سر ندارن از باقي نظرات كاملا درستن بايد بكم اون جيزاي ك ما از خانم ها تو ايران ميبينيم از نظر حجاب در مقابل اين خارجيها هيجه
ضرغامي جان لطفن خيابونا رو هم سانسور كن
بابا شاسكول كردي ما رو بس ك سانسور كردي اه اه اه اه
نميبخشمت ت ت ت ت
اه اه
فقط من نمی دونم چرا هی وسط سانسور والیبال پخش می کرد
بنظرم صداوسیما باید یه فکری به حال خراب خودش بکنه.. کافر همه را به کیش خود پندارد... ایرانی اصیل هیز نیست
حداقل نميكنن همون تصوير رو كوچيك كنن پشت سر گوينده اقلا اون بيچاره بازي رو ببينه براي ما هم توضيح بده
كل دستگاه عريض و طويل نتونستند يه راه حل درست پيدا كنن
ضرغامی و برزیل باخت
هر چه بچه هاي تيم ملي گل كاشتند اما سيما ... كاشت. حضور ايرانيان مقيم و تشويق آنها پر رنگ و مثبت بود گويي بازي در استاديوم آزادي برگزار مي شد. اما كام همه از نوع پخش تلخ شد. چقدر ملاحظه كاري؟
هر چه بچه هاي تيم ملي گل كاشتند اما سيما ... كاشت. حضور ايرانيان مقيم و تشويق آنها پر رنگ و مثبت بود گويي بازي در استاديوم آزادي برگزار مي شد. اما كام همه از نوع پخش تلخ شد. چقدر ملاحظه كاري؟
هر چه بچه هاي تيم ملي گل كاشتند اما سيما ... كاشت. حضور ايرانيان مقيم و تشويق آنها پر رنگ و مثبت بود گويي بازي در استاديوم آزادي برگزار مي شد. اما كام همه از نوع پخش تلخ شد. چقدر ملاحظه كاري؟
هر چه بچه هاي تيم ملي گل كاشتند اما سيما ... كاشت. حضور ايرانيان مقيم و تشويق آنها پر رنگ و مثبت بود گويي بازي در استاديوم آزادي برگزار مي شد. اما كام همه از نوع پخش تلخ شد. چقدر ملاحظه كاري؟
هر چه بچه هاي تيم ملي گل كاشتند اما سيما ... كاشت. حضور ايرانيان مقيم و تشويق آنها پر رنگ و مثبت بود گويي بازي در استاديوم آزادي برگزار مي شد. اما كام همه از نوع پخش تلخ شد. چقدر ملاحظه كاري؟
علت برد ما نبودن عبادی پور بود
انشااله تداوم پیروزی با برد امشب بچه ها در نیمه نهایی
چـــاکریـــــــم...

ای والاااااااا..

مرد به اینا میگن..
ماشالا به سید..
ماشالا به غفور..
ماشالا به سعید معروف..
دمشون گرم خدا پشت و پناهتون اگه یه یا علی بگین و همت کنید حتما قهرمانید
امروز واسه صداوسیما نمره4میدم.صدا سیما افتضاح بودین. به بابام گفتم دیجیتال ایرانی بخریم، اونم قبول کرد، امروز فهمیدم اشتباه کردیم دیجیتال ایرانی خریدیم. باید خارجیش رو میخریدیم
امروز واسه صداوسیما نمره4میدم.صدا سیما افتضاح بودین. به بابام گفتم دیجیتال ایرانی بخریم، اونم قبول کرد، امروز فهمیدم اشتباه کردیم دیجیتال ایرانی خریدیم. باید خارجیش رو میخریدیم
فکر کنم اگه قهرمان بشیم کم کم 5 تا سکه پاداش میگیرن !!!!!
فکر کنم اگه قهرمان بشیم کم کم 5 تا سکه پاداش میگیرن !!!!!
فکر کنم اگه قهرمان بشیم کم کم 5 تا سکه پاداش میگیرن !!!!!
واقعا عالی بود همه ی بچه ها عالی بودن چه ظریف چه میرزاجانپور چه عبادی
عاااااااااااااااااااشقتونم داداشیای گلممممممممممممممممم.....قربوت بالا پایین پریدنتون بیشم من..هرچه قدر پول بهتون بدن ککککمه...میلیارد ها میلیاردم باشه ماراضییم....بهتره از این که بره تو شکم فوتبالیستا...راستی این داداش عبادی پورم یخورده 6 میزنه ها چه طرز بازیه برادر من.....به هر حال مچکریم که دل مارو شاد کردین
به این میگن ورزش ,غیرت, غرور ] سرافرازی .....سپاسگزاریم
30نفر ازخانواده
بازی خیلی خوبی بود اما پخش صدا و سیما خیلی ضعیف بود، خیلی از مواقع ار سانسور زیاد تماشاگر از جریان بازی خارج میشد!!!
از حذف روسیه بسیار خوشحالم.
چقدرخوبه یک یادی ازبزرگ مدیر ورزشیمون جناب یزدانی خرم هم بکنیم که امروزوالیبال مدیون برنامه ریزی پایه های ایشون بودویک خسته نباشیدبه آقای داورزنی خسته نباشید
واقعا غریبانه بردند بعدا ز بازی نه مصاحبه ای نه برنامه حاصی با این طرز پخش عجیب مسابقه 7 امتیاز ایران روسیه اصلا پخش نشد
شما هم که بدتر از صدا سیما کردید. چرا کامنتایی که از صدا و سیما انتقاد کرده بودند پاک کردی؟ تعداد کامنتا 250 بود الان شد 192. تابی جون این رسمش نبود. صدا و سیما تهدیدتون کرد؟؟؟؟؟ ترسیدین فیلتر بشین؟؟؟؟ بهترین سایت خبری ایران چرا اینجوری شد؟؟؟؟ میدونم که نظره منو نشون نمیدبن.بای
ولاسکو اعضام تیم ما رو به خودباوری رسوند. حلالش باشه هرچی بهش دادن و پیروزی دیشب هم نوش جون این جوانان افتخار آفرین. امیدوارم به شکل شایسته ای ازشون تقدیر بشه
دستشان درد نکند واقعا نتیجه ی عالی ای به جای گذاشتند من هم برای قهرمانی آن ها دعا می کنم
کدام گزینه صحیح است ؟
اینایی که به بالندگی های مردم عزیزمون نسبت به تیم ملی والیبال کشورمون منفی میدن1- ایرانی نیستن 2-جتما آدم هم نیستن 3-خرگوش هم نیستن 4- دراز گوشن !!!!!
دست و پنجول والیبالییست هامون درد نکنه. دست و پنجول هرچی سانسور چی تو دنیاست بشکنه. بلند بگو آمین....
بچه ها دمتون گرم پیشاپیش قهرمانی جهان مبارکتون باشه باعث افتخار مایید
بچه ها دمتون گرم پیشاپیش قهرمانی جهان مبارکتون باشه باعث افتخار مایید
بچه ها دمتون گرم پیشاپیش قهرمانی جهان مبارکتون باشه باعث افتخار مایید
خیلی عالی بود امیدوارم این پیروزیها ادامه داشته باشه و بقیه فدراسیونها و در راس اونا فوتبال و کفاشیان و فوتبالیستها هم از تجربیات مدیریتی والیبالی ها استفاده کنند
این خانم یا مثلن آقای ناشناس بالایی؛فک کنم هنوز خیلی با وظایف لیبروی خوب آشنایی نداره؛فک میکنه یار تیم مقابله ؛اومده اینور جاسوسی که اینجوری دربارش حرف میزنه!اتفاقا دیشب هرچی سرویس خراب کردیم؛عالی دریافت کردیم!ظریف ۵تا توپو واقعن از روزمین برداشت!


حالا مهم اینه که بردیم!خداروشکر!این افتخاره واسه هرایرونی...

بچه ها متچکریم!
این همت شیران , آینده همت مسئولان ببینید
ميشه بپرسم وقتي ايران بازي را در ست چهارم برده چطور آه از نهاد ايراني هاي فلورانس بلند ميشه
يكم متني كه كپي مي كنيد از ورزش ٣ را قبلش بخونيد اون سايت هم زودتر شكست ايران را پيشبيني مي كنند و حتي جدول را هم اشتباه مي زنند ولي زود جدول را اصلاح كردند ولي متن را اصلاح نكردند شما لااقل اصلاح كنيد
عالي بود ، أميد وإرم مسؤولين هم دل بچه ها رو شاد كنن
اللهم اشفع صداوسیما
من از خنده های برزیلی ها وقتی جلو میفتادن خیلی حرسم میگرفت ، این رفتار در سایر بازیکنان بقیه کشورها دیده نمیشد
حالا برزیل ایتالیا هم مثل ایران شما را شکست خواهد داد تا دیگه به حریف خود نخندید
انشاالله امریکارا ی بریم وبعدایتالیا وفهرمان لیگ جهانی می شویم
ماایرانیا پابه پای بچه ها استرس داشتیم واقعا عالی بود اما نمیدانم چرا سیما عارش میشه تماشاگران را درست نشان بدهد. تورا خدا با سانسور مردم را تحقیر نکنید. من نمیدونم شما براساس چه اجتهادی عمل میکنید. یه کم مردمدار باشید .زنده باد ایران اسلامی
بابا جون دردا بلاتون تو سر فوتبالیستها
با هر گونه هزينه براي بازيكناي فوتبال از جيب مردم و بيت المال مخالفم...
ای کاش این دولت مردان دست از سر فوتبال که از بودجه مملکت ارتزاق میشود وقت یک عده را ملیارد میکند بر میداشتند وبه جوانان ارزشمند همانند والیباست سرمایه گذاری میکردند تابرای ایران افتخار افرین باشند بامید انروز انشاله
ماشالله حزب لله
ار تلویزیون تشکر میکنم که بازی بچه هارو چندین وجند بار پخش کردو رفت رو اعصابمون
همه دوستان نظراتشون رو دادن
یک چیز گم شده اونهم اینکه مقامات ما آیا غیر از رئیس مجلس تبریک گفتند؟
بچه ها مچكريم . اميدوارم تقدير خوبي ازشون بشه و اين روند ادامه پيدا كنه . از تمام مربيان كه براي واليبال زحمت كشيدند، ولاسكو وكواچ و حتي آقاي كارخانه مربي شايسته كشورمون و تمامي كساني كه در فدراسيون واليبال براي اين تيم زحمت زيادي كشيدند صميمانه تشكر ميكنم...
فقط میتونم بگم که بچه ها واقعن خسته نباشیدخیلی شاهکار کردید افتخار میکنم که ایرانی هستیم پرچم کشورمون رو تو دنیا بالا بردید عزتون ممنون هستیم خسته نباشید
کاش صدا و سیما والیبال رو بصورت زنده پخش می کرد
واقععععععا خسته نباشید . دمتون گرم . به امید فینال . شییییییییره امیر غفور ..........
رءیس جمهور دستور داده صد مستکبر جهانی با تمام توان بازی کنیم.. اگر شده دوپینگ کنیم...اگر شده داور و بازیکنان را بخریم...اگر شده آمریکا خاک آلود می کنیم...
ما برای انچه شما گل کاشته اید متشکریم
دمتون گرم بچه ها-ولی از بس سانسور شد این بازی و بازی قبلی،که من تا الان هنوز سرگیجه دارم.واقعا خجالت آوره به خدا
دمشون گرم کارشون خیلی عالی بود مربی برزیل دیشب داشت سکته میکرد و ایولا به تماشاگران ایرانی واقعا گل کاشتن هرچند که تلویزیون ایران چهرشون رو نشون نداد زنده باد ایران و ایرانی
امسال ما قهرمانیم
بچه ها متشکریم
با این بازیا طلا مال ایران بود تو مشتش بود
دوستان از hahasport به صورت آنلاین نگاه کنید
به قول فردوسی پور: چقدر ما خوبیم!!!!
عالی بود
ماشالا بچه ها عالی بودین مرسی مرسی شادمون کردین علی نگهدارتون باشه
تابناک مسخره چرا اعتراضای مردم به صدا و سیمارو حذف کردی ؟!! بهت امیدوار شده بودیم. ولی الان لعنت بهت و هر چی سانسور و زور و خفقانه! لعنت بهت !
حقشون درحد طلایهای المپیک بهشون پاداش بدن
مسئولان محترم برد شان را بی پاداش نگذارید پاداشی درخور یوزپلنگان ایرانی
واقعا دست مریزاد دلاوران ایرانی
درود بر شرفشان هرچه ازشون بگیم کم گفتیم
به صدا سیما پیشنهاد می کنم که یک سری صحنه مجاز از اول تا آخر بازی رو درست کنه نشون بده و لی حداقل شماره امتیاز ها فقط اشتباه نکنه ........ چون والیبان صحنه آهسته هم عالمی داره برای حودش، مثلا میشه خالهای صورت یک نفر رو دقیقا شمرد و ....
کاشکی میشد زمینهای فوتبال رو 2 تیکش کرد یه بخشش رو سیب زمینی کاشت (برای خود کقایی) و یه بخشش رو زمین والیبال کرد. فوتبالیستا رو هم به کار کاشت، داشت و برداشت سیب زمینی گمارد شاید که مفید واقع شوند.
از اول تا آخر را خوندم همش تبریک بود و درود پس این منفیها را کی میده.... درود بر ای همه غیرت..... پیروزیتون مبارک
عالیه پررررررررررررررررررررررررررررررررویز
تبریک به ایرانی های مقیم ایتالیا افسوس خوردم که چرا ما نمیتونیم درکنار هم شادی کنیم
دمشون گرم ولی نبایستس اشتباهاتو مقابل امریکا انجام بده . در ضمن هیچی ار باری نفهمیدم انقد سانسور شده بود. همه میدونن که اکتر
خاک بر سر فوتبالیت های بدردنخورمون و افرین به والیبالیستهای غیرتمند میهن ،درود بر شما
صدا و سیما متافسم یه بار دیگه باید با پخش فجیع امشب هم مورد سرزنش و نفرین مردم قرار بگیری
بچه ها دمتون گرم
این پیروزی نتیجه بیش از 10 سال برنامه ریزییه مدون و مشخصه
اینا همون نوجوانان دیروز هستن
آفرین به غیرتتون
جناب معروف جایگاه چهارم واسه ایران مناسب نیست...
قطعا اگه بخواین قهرمانیم.چون کسی نمیتونه حریف غیرت غیور مردان والیبال ایران شه.

ب امید پیروزی و قهرمانیه جهان
دمشون گرم بخصوص معروف و غفور و قائمی با دریافتای بی نقصش.نشون داد الکی نیس که پایتخت والیبال آسیا گنبده. ما قهرمانیم
بچه ها دمتون گرم
بچه ها دمتون گرم
حالا مسئولین وزرش شرمنده کم لطفی خودشون خواهند شد ارزش این بچه ها بیشتر از اون ده سکه اوناست.
دمتون گرم و هميشه سر بلند باشيد همه هموطنامون تو غربت هم سربلند شدند
دمتون گرم و هميشه سر بلند باشيد همه هموطنامون تو غربت هم سربلند شدند
همه یوزپلنگان ایران.
ولی خودمونیم واسه ماها که از تلویزیون ایران نگاه میکنیم سانسورها ضضضضضضضضضضضضضضضضد حال بود
حالا مسئولین وزرش شرمنده کم لطفی خودشون خواهند شد ارزش این بچه ها بیشتر از اون ده سکه اوناست.
الله اکبر درور بر سروقامتان ایران اسلامی خسته نباشید قهرمانان
آفرین بر تمامی غیور مردان ایران زمین دوستتون داریم انشاا... روند موفقیتهاتون ادامه دار باشه,آفرین_در جوابت اقا فرزاد اگه این تبانی بود پس چهارتا بازی قبلی ایرانا با برزیل ندیدی که نزدیک بود همین برزیل اصلا از گروهش هم بالا نیاد برو یکم فکر کن نسبت به دیدگاهت واینقدر غرب زده نباش وفکر نکن اونا کسی هستن اگه اونا این چند سال برزیل ایتالیا یا روسیه بودن چون ما باور نداشتیم ایرانی هستیم وایرانی میتونه تودنیا بدرخشه.بازم آفرین به غیرت جوانان ایرانی.
عالی بود
امیدواریم با برنامه ریزی فوتبال هم مانند والیبال پیشرفت کنه
آفرین بر تمامی غیور مردان ایران زمین دوستتون داریم انشاا... روند موفقیتهاتون ادامه دار باشه,آفرین_در جوابت اقا فرزاد اگه این تبانی بود پس چهارتا بازی قبلی ایرانا با برزیل ندیدی که نزدیک بود همین برزیل اصلا از گروهش هم بالا نیاد برو یکم فکر کن نسبت به دیدگاهت واینقدر غرب زده نباش وفکر نکن اونا کسی هستن اگه اونا این چند سال برزیل ایتالیا یا روسیه بودن چون ما باور نداشتیم ایرانی هستیم وایرانی میتونه تودنیا بدرخشه.بازم آفرین به غیرت جوانان ایرانی.
احسنت بر صدا وسیما
درود به غیرتتون والیبالیستای گل.فوتبالیستای بی غیرت میلیاردی مفت خور آبروبر یاد بگیرید
یادی از ولاسکو - مرد بیا و میوه بچین
فکرش رو بکنید جزو 4 تیم دس مریضا دارید
اگر این همه پول مردم که تو حلق این فوتبالیستهای مفتخور میکنید , برای ارتقای دیگر ورزشها مثل والیبال,کشتی,کنگفو,تکواندو,واترپلو , اسکی و غیره هزینه میشد , الان ایران جزو 5 کشور مدال گیر جهان قرار میگرفت.
زنده باد بجه ها و لعنت به این پخش زنده اعصاب خوردکن
زنده باد ایران زنده باد کاشان زنده باد غفور
عالی بود دیگه حرفی نمونده خوش به همت وغیرت شما شیردلان ایران
بازیکنان تیم والیبال راباید طلا گرفت
به نظر هنوز براي فوتبال دير نشده مي تونن با اوردن علي پروين به تيم ملي و استفاده از علم بروزش فوتبال روهم مثل واليبال سروسامون بدن به اميد روزي كه پروين و ميثاقيان تيم رو به نيمه نهايي جام جهاني برسونن همه با همviva
ما مردم لارستان در استان فارس تمام شب قدر دعا گوی غیورمردان والیبال بودیم
خوب شد مثل بازی لهستان نگفتن اشکال از گیرنده ماهواره هست یه صحنه تز حرص خوردن مربی برزیل رو بیش از 10 بار نش
کمتر از سه -هیچ با آمریکا قبول نیست. اصلا صرف نمیکنه
بچه هاااااا مچکریییممممم .....فقط همین
بازیشون عالی بود انشاالله بازی های بعدی راهم ببرند و یه پاداش درست و حسابی بهشون بدن نه فقط 10تا سکه.
شمه خسته تن بلاره
آقایان لشکر سیاهی وسیاسیون اگر دور وبر فوتبال راخلوت تر کنند نتیجه گیری در فوتبال ما هم همین گونه خواهد بود
افرین به غیرت ایرانی
راهی تافینال باقی نمونده
بچه ها متشکریییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
تابناک عزیز لطفا با چاپ این نظر به گوش رییس صدا وسیما برسانید حیف از این تیم که صدا وسیما مسابقاتشان را پخش میکند آقای ضرغامی از شادی مردم وتماشاگران ایرانی نیز میترسند.
عالی بود
ایولودمشون جییییییز.خیلی حال کردیم.ما که بعد ی مدت حسابی خوشحال شدیمو جیغ وداد وهورا ...مسی بچه ها
واقعا کیف کردم بازی رو دیدم مرسی بجه ها اییییییییول
درود بر شما که بدون هیچ چشم داشتی و فقط برای ایران بازی میکنید .مسولین چشم باز کنند چقدر خرج فوتبال کردید؟ چی بدست اوردیت؟فوتبالی ها به خاطر باخت پاداش میگیرند .والیبال رفته بین 4تیم هیچ .خجالت داره.
صعود مقتدرانه سروقامتان والیبال کشورمان را به همه ایران دوستان دنیا تبریک میگویم
خوشحالم از اینکه اون بچه کمرنگای روس حذف شدن
واقعا حق این شیرمردا دهسکه است.از خولب بیدار شید
غفور عالی بود
حتما قهرمان میشیم.
ببین ناشناس مثل اینکه اصلا شب مسابقه بسکتبال نگاه میکردی نه والیبال!!!!!!!
واقعا برای مسعولان متأسفم. سر بچه شیره میمالین. واقعا خجالت بکشین. فقط 10تا سکه.؟؟؟
درود بر غیرت و شرف ایرانی و بر ایرانی بودنم افتخار می کنم واقعا" گل کاشتیند مرحبا به امیدشکت امریکا دردیدار امروز و رفتن به فینا مسابقات
عالی بود
خدا قوت شیران ایران زمین
دردو بلاتون بخوره توسر فوتبالیای میلیاردی.
اقایون پاداش این بچه 9 سکه طلا نیست باید سر تا پاشونو طلا بگیریم تیم ملی فوتبال برای یه بازی معمولی هر کدومشون 20 میلیون پاداش گرفتن اما این بچه ها چی تابناک خواهشا شما پیگیری کنید
عالییییییییییییییییی بود
خسته نباشید
کارتون شاهکاربود امشب هم امریکا رو له کنید.دمه موسوی گرم ایول داری بچه خوزستان
یادمون باشه اومدن ایران بهشون 10 تا سکه جایزه بدیم !!!!!!
ببین ناشناس مثل اینکه اصلا شب مسابقه بسکتبال نگاه میکردی نه والیبال!!!!!!!
بچه های فوتبالی از مردان بزرگ والیبالیستمون یاد بگیرن تا اینقدر اعصابمونو خط خط نکن
سرو قامتان ، از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت دارم ..
همیشه سربلند باشید..که سربلندمان کردین.
انشالله فینال ... یا علی
خدا قوت شیر مردان دیار پارس.خسته نباشید.قهرمانی جهان زیبنده شماس.
این نتیجه برنامه ریزی ۱۵ساله است ضمنادم غفور همشهری سهراب هم گرم
این یعنی قدرت وغیرت ایرانی
تشکرازتلاش بازیکنان والیبال که توانستند
به عنوان تیم اول ازگروه صعود کنند...ازهمه بهتراینکه قهرمان المپیک را
حذف کردید..........
به امید قهرمانی.......
خسته نباشید
سپاس اى دليرمردان ايرانى
زنده باد ایرانی.
سلام.بچه ها لطفا ی حرکت جهادی کنید تا وزیر ورزش ومسئولان بدونن که مردم از پولاها وجوایزی که به فوتبالیستها و سرمربی فوتبال میدن ناراضی هستند و برعکس باید به والیبالیستها بیشتر ازاین برسن،هرجور که میتونید :فیس بوک،لاین ،وایبر و ...
سلام
آفرین
خوب معلوم شد ایران در چه رشته هائی لیاقت دارد /
میشه از مسئولین خواهش کنم به رشته های افتخارآفرین بها بدهند
آخه بعضی رشته ها کلی هزینه میشه در حد میلیاردی بعد مسئولین از ترس عدم کنترل شادی مردم / زنگ میزنن اونجا و میگن بازی رو واگذار کنید / خخخخخخ
آخه اینم شد ورزش /
ارومیه نبود تیم ملی میخواست چی کار کنه؟4 بازیکن ارومیه ای!فکر کن!
ظریف و کاپیتان معروف عالی بودن شاید اگه ظریف اون توپ ها رو نمی گرفت یا کاپیتان معروف اون پاس های عالی رو نمی داد ایران اونجوری ضاهر نمیشد
انشاالله روز قهرمانی والیبال روز "ما میتوانیم" در ورزش نامگذاری کنیم واگر مقدر نبود روز پیروزی برای نیمه نهایی ویا روز پیروزی برای فینال را روز " ما میتوانیم " نامگذاری کنیم
اول تبریک به این پیروزی بزرگ

دوم تاسف به این صدا و سیما که با این افراط گری تو سانسور هاش هم اعصاب ملتو خورد کرده هم فکر کرده مردم مثله خودشون دچار توحش ذهنی اند.
سلام برغیور مردان والیبالیست خوش به غیرت ایرانی واسلا میتان نشون دادید که غیرت ایرانی بچه شیعه یعنی چی خدایی کار بچه های والیبال بزرگه یافوتبال که با قراردادهای آنچنانی جذب تیم هی داخلی میشند یاعلی مدد
درود بر غیرت مردانگیشان

بچه ها سپاس از استقامتتان

درود بر سرو قامتان ایرانی


به امید قهرمانی



یا علی بگو حماسه ای به پا کن دوباره
لطفا کم لطفی نکنید لیاقت شما فوتبالی های مفت خورند تمام بچه ها عالییییییییی
فقط روسیاهیش موند برا ضرغامی
به نظرتون امریکارو می بریم اونا یه روز بیش تر ازما استراحت داشتن
ماشالا امیرجوووون ذمت گرم همشهری
ماااااااااااااااااااااشالله به مربی گل اقای کواچ به این میگن مربی
حیف این بازی های خوب والیبالیست هانیست که تلویزیون اینقدردنیال سانسور تصاویرهست که ازخیلی از صحنه های حساس بازی جا میمونه
اقایی که میگی ظریف بده فک کنم بازی رو ندیدی که چجور خودشو پرت میکرد جلوی توپ و از جان مایه گذاشت تازه مصدومیت محمودی هم باعث شد تا غفور دوباره راه بیوفته با اون ضربات شلاقیش دفاع عقب زمین رو عاجز کنه
سلام به آقای کفاشیان بگید یاد بگیراز فدراسیون والیبال انقدر نخند
ببین ناشناس مثل اینکه اصلا شب مسابقه بسکتبال نگاه میکردی نه والیبال!!!!!!!
وااااای مربی برزیل چه حرص میخورد کم مونده بود سکته کنه.......
چه شبی ساختین برامون .دمتون گرم آی جوووووووووووووووونم
بچه ها عالی بودن ولی صداوسیماروانی کرد کارو
اه اه اه به این سانسور لعنتی
مــثل همیشه
عااااااااااااالی بود.......................
خداوند خير و بركت به زندگيتون بده.
به اميد درخشش در نيمه نهايي
ما این پیروزی ها رو مدیون آقای مصطفی کارخانه هستیم!!!!!!...
خداییییییش منفی ندین، بزارین دلش خوش باشه...
آفرین بر ایران و ایرانی البته اون ایرانی که میره با غیرت بازی میکنه وبا پیروزی میاد بیرون نه مثل فوتبالیستا که میرن بدون اینکه چیزی مثل فوتبال بازی کنن فقط با زدن زیر توپ فک میکنن حماسه افریدن بعدشم فک میکنن از مردم طلبم دارن و پولهای میلیاردی رو حق خودشون میدونن
به این میگن حماسه
دم همه ی بروبچه های تیم والیبال گرم!!!!!!!!!!
دمتون گرم ،فدایی دارین!!
همشون دست مریزاد دارن.علی الخصوص امیرخان غفور
انصافا میبینمش انرژی میگیرم؛خیلی کارش درسته؛واقعا داشت در حقش اجحاف میشد.
بازم دست همشون درد نکنه؛اینه غیرت ایرونی
دم همه ی بروبچه های تیم والیبال گرم!!!!!!!!!!
درود بر والیباست های با غیرت ایرانی درود بر ایران و ایرانی یاعلی(ع)
صدا و سیما خجالت بکشه با این نحوه فیلترینگ.
فکرها و نگاه ها رو باید عوض کرد.
حجاب چشم مهمتر ازمحدودیت هست. امیدوارم یه روزی اینو متوجه بشیم
واقعا خسته نباشد میگم ب همتون..... ایول
این پیروزی ها نشان از قدرت بالای والیبالیست های غیور ایرانی است . کاش مسئولین ورزشی اونقدر به والیبالیست ها برسن وبه شایستگی ازشون قدردانی کنن که در المپیک بدرخشن وایران رو در المپیک در یک رشته ی تیمی صاحب مدال بکنند
دم همشون سرد
آفرین صد آفرین بچه های خوب و نازنین درودو هزاران درود به نظر من باید نفری یک میلیارد بهتون بدن ولی بازم کمه پولی که به فوتبالیستا میدن اصلا حلال نیست من که راضی نیستم حرومشون باشه الهی واقعا خجالت داره به فوتبالیستایی که هیچ ارزشی ندارن برای فوتبال ایران میلیارد میلیارد پول میدن ولی به والیبالیست ها 10 سکه خجالت آوره به خدا
باور کردنی نیست..............هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
سهم گنبد در موفقیت والیبال ایران با فرهاد قائمی برای جهان آشکار شد
فقط باید طلا گرفت دست این عزیزان را امیدوارم تو این شب های عزیز خدا کمکشون کنه آمریکا را ببرند شاید مسولین خجالت بکشند
واقعا باید از آقای داورزنی تشکر کرد
افرین بر این والیبالیستهای غرور افرین زنده باد ایران وایرانی
واقا اگه عبادی پور وعلیزاده تو بازی نباشن خداییش ایران میبره من موندم چه جوری ایتالیا میخواسته عبادی رو بخره شاید اشتباه شده،تو بازی قبل که میرزاجانپور رفت بیرون ست اخر بااشتباهای اون ایران باخت
بالاخره غيرت ايرانى به داد ورزش رسيد
فقط سانسورهای صدا وسیما باعث اذیت و مضحک شدن بازی شد واین بازی زیبا و هیجانی را مضحک و کسالت اور کرد
به نام خدا-سلام
کاش این جمله ""ما میتوانیم"" را جامعه فوتبال هم درک میکردند
ایران در والیبال تا چند سال پیش،(مخصوصا در رده بزرگسالان) اگر بگوییم به معنای واقعی هیچ بود شاید دروغ نباشد،(آرزوی برد کره جنوبی را داشتیم)
اما حالا ببینید با ابر قدرت ها چه میکند
ولی در فوتبال ......(انشاءالله از آرژانتین حداقل سه چهار تا بخوریم،)
متاسفم برای فوتبال
oخیلی خوب بود
به نام او -سلام
به نظرم باید آقای داور زنی (رئیس فدراسیون والیبال) یا آقای مشحون(رئیس فدراسیون بسکتبال)
برای مدتی در راس فوتبال قرار گیرند
مهم نیست که فوتبالی نیستند،مهم اینست که بلدند چکار کنند
عالی بود ما قهرمانیم
ببخشید اگه ی نگاهی هم به گذشته داشته باشی بد نیست.
ياشاسين اروميههههههههههه
اوووووم عالیییییییییییی
با سلام
آفرین بر دلاورمردان سرزمین پارس
مرحبا به جوانان با غیرتش
ما به یاری خداوند می توانیم
پس با توکل به خدا و همدلی و و اتحاد پیش به سوی فتح قله های افتخار
بچه ها متشکریم.
دست خدا یارتون الله نگه دارتون
ما اصفاهانیا کلا هر جا باشیم اوضاع بروقف مراد.
غفور عااااااااااالی بود.
واقعا زشته یکی اون وسط نوشته زنده باد لرستان اونوقت تعداد منفیهاش بیشتره... زشته.
مرده باد؟
دمشون گرم فوتبالیستا یاد بگیرند اگه مثل والیبالیستا هجومی بازی میکردید ۱۰ گل از بوسنی میخوردید ما ناراحت نمیشدیم.تو اون بازی از چی میخواستید دفاع کنیدتا کی میخواهید علی اصغری بازی کنید.
دورد بر ایرانیان با غیرت
مدیران فوتبال ومدیران سیاسی واقتصادی مملکت باید ازین رویداددرس بگیرند وبفهمند در جایی که باندبازی ورابطه بازی و....نیست واساس کار هل برشایستگی ولیاقت استوار باشد ایرانی اول میباشد
دمتون گرم
خدا‏ ‏قوت‏ ‏مرسی‏ ‏ک‏ ‏باز‏ ‏هم‏ ‏خوشحالمون‏ ‏کردید
عشق من فرهاد قائمی.........
یعنی دقت کردین که فقط فرهاد عزیزم اییییییینقد عالی سرویس میزنه که میتونه چندتا پوئن سرویس باهم بگیره...؟
باهوش و قوی....
دمتون گرم زنده باد حال کردم بابازی زیبای دلاوران ایرانی
این نتیجه شایسته سالاری بود؛ اگر در تمام بخشها مدیریت انتخاب بازیکن و... از ابتدا بر مبنای شایسته سالاری باشد ایران و ایرانی سربلند و بر بام جهان خواهد ایستاد اما صد حیف که نمیگذارند.....
تابی جون، مردونه چقدر رشوه گرفتی، کامنتهای صدا سیما رو حذف کردی
خدارا شکر ، تیم والیبال خسته نباشید
از رئيس جمهور محترم تقاضا داريم براي حمايت بچه هاي تيم واليبال ايران در بازي ها حضور يابند متشكرم
یاشاسین سعید گارداش
دمششون گرم پرچم ایران بالاست.نوکرتونم بچها
اگه شب قدر نبود به خیابونها می رفتیم و درست و حسابی بوق بوق می کردیم واقعا هیجان زده شدیم
چرند نگو
دوست عزیز این طور قضاوت کردن در مورد بازیکنان تیم مون به خصوص فرهاد ظریف درست نیست به هر حال الان با این همه بازی پشت سر هم و فرسایشی شدن بازی ها تا الان خیلی هم خوب بازی کردند.یادمون نره که ما برای اولین بار تو جمع 4تیم برتر دنیا قرار گرفتیم که خودش خیلی ارزشمنده.بچه ها متشکریم که دل ملتمون رو شاد کردید
خوشحال کردن ملت ایران چقدر ارزش داره؟
آقای روحانی جواب غیرت و جوانمردی والیبالیست هامون و به اندازه ارزششون بده
دوست عزیز این طور قضاوت کردن در مورد بازیکنان تیم مون به خصوص فرهاد ظریف درست نیست به هر حال الان با این همه بازی پشت سر هم و فرسایشی شدن بازی ها تا الان خیلی هم خوب بازی کردند.یادمون نره که ما برای اولین بار تو جمع 4تیم برتر دنیا قرار گرفتیم که خودش خیلی ارزشمنده.بچه ها متشکریم که دل ملتمون رو شاد کردید
دستمریزاد!!آفرین.والیبال ما به طور فجیعی داره رشد می کنه.
ما تو سخت ترین گروه صعود کردیم.حالا به عنوان تیم اول صعود کردیم.انشالله امشب آمریکل رو می بریم و میریم بالا.
غلط کردی ظریف ضعیفه
مرسی بچه ها ایران
آقا فرزاد حتما یه تست آی کیو بده.حتما برزیلی ها تو دور مقدماتی هم به خاطر اینکه خودشون نیان بالا از ایران باختند.
عالی بازی کردن مخصوصا محمد موسوی
سلام
بچه های ما فقط به روحیه نیاز دارند. الآن اگر یک روانشناس حرفه ای بتواند این را در ذهن آنها وارد کند که واقعا شایسته قهرمانی جهان را دارند و آنها به این باور برسند می توانند. ببینید چه غروری ایچاد کرده اند در این ملت! ما در تمام ورزشها می توانیم به شرط آن که کار سیستماتیک انجام شود.
ای کاش فوتبالمون هم مثل والیبالمون بود ای کاش...
افرین‏ ‏بر‏ ‏مردان‏ ‏غیور‏ ‏سرزمین‏ ‏پارس‏ ‏خداوند‏ ‏بزرگ‏ ‏پشت‏ ‏و‏ ‏پناهتان‏.‏ ‏ ‏به‏ ‏امید‏ ‏برد‏ ‏مقابل‏ ‏امریکا‏ ‏و‏ ‏قهرمانی‏ ‏تیم‏ ‏بزرگ‏ ‏شیرمردان‏ ‏ایران‏ ‏‏ ‏
فقط به آقا فرزاد میخواسم بگم تو از ورزش هیچی نمیدونی وگرنه این حرفو نمیزدی. ما دردور مقدماتی هم برزیلو لهش کردیم. اونوقت میگی تبانی
عالی بود دست مریزاد
دمتان گرم قزوین
سانسورهای خیلی بدو غیزحرفه ای لذت دیدن یک بازی زیباوپرازهیجان راازبین برد
امیر غفوجهانی است
گل کاشتید .خداحفظتان کنه.انشاالله قهرمانی جهان رو جشن بگیریم
تبریک. آرمین واقعا ازت تشکر میکنیم به خاطر سرویسای قشنگت تو ست دوم .
پرچم بالاس...تبریییییییییییییییککککککککککک
ممنون از همه ی افتخار آفرین ها.
ایشا...فینال با برزیل!!!!!!!!
هر جا مديريت باشه موفقيت هم هست
دست علی یارتون
به به بهبهبهبهبهبهب حال آمدیم از این بازی
دوستان عزیز حق همه بازیکنان والیبال است در تیم بازی کنند همین عبادی پور یک روز باعث غرور تیم ایران می شود اگر در این جور بازی ها آب دیده نشوند پس کی باید بازی کن خوب را برای تیم ملی آماده کردنباید با این جور کارها بازیکنان تیم ملی را دلخور کرد
بچه هامتشکریم.به امیدقهرمانی.ولی خدارحم کردبه مربی برزیل که سکته نکردبااین حرکتهاش!!!
اگه کسی از دوستان ، فلسفه این رنگ گوجه ای که همیشه بعنوان رنگ پیراهن دوم برای والیبال و فوتبال انتخاب میشه رو میدونه ، لطفا به ما هم بگه!!
3یا4تانظرمخالف وبقیه همه بااحساس غرور وشادی داشتیم واقعا بی انصافیه که حتی 1نفر حتی برزیلی ها مخالف این هنرنمایی شیران دلیر کشورمون باشند-باتشکرفــــــــــــــراوان -امیرارسلان ازمحله خضرهمدان
با 1% هزینه که برای فوتبال میکنند اینچنین افتخار آفرینی میکنند.

خانواده فوتبال خجالت خجالت
فقط محمد موسوی
کاش نره ایتالیا:-(
عالی بود
درود بر تمام دست اندر کاران این پیروزی ها و ارزش آفرینی ها
به نظرم ایران قهرمان میشه
بنازمتون
عالی یس
یا علی بگو
عالی یس
یا علی بگو
درود بر این جوانان لایق شادمان کردید
فوتبالیست های مفت خور و پول پرست باید یاد بگیرند غیرت داشته باشند و فقط به فکر قرارداد بالا نباشند کاش به بچه های والیبال بیشتر از فوتبالیستهای بی تعصب پول دوست ارزش قائل شوند
بچه ها متشکرییییییییییییییییییییییییم
یعنی دمتون گرم با این بازی قشنگتون
اگه خدا بخواد از امریکا هم می بریم
جون مادرتون بازی امشبو بزارین راحت بدون سانسور ببینیم.
درود برایران درود بر دزفول درود بر سید ممد موسوی
با سپاس و درود بر شرف این دلاور مردان که واقعا سر افرازمان کردن.فقط از صدا و سیما خواهش می کنم اینقدر با این صحنه های تکراری روی اعصاب بینندگان نروند. کاش می شد کارگردانی پخش والیبال هم مثل جام جهانی فوتبال به فردوسی پور می دادند که کمتر روی اعصاب باشند
بچه ها دمتون گرم عالی بود انشاالله جشن قهرمانی
خدا یارشون باشه .علی کمکشون کنه ما هم دعاشون میکنیم
اخه ارومیه هم شد شهر؟هرکی هندونه فکر میکنه واقعا کین.
اخه ارومیه هم شد شهر؟هرکی هندونه فکر میکنه واقعا کین.
خوب بود دستشون درد نکنه واقعا با غیرت بازی کردن انشاله جام رو فتح میکنن
والیبالو عشقه
به امید پیروزی های بیشتر برای والیبال ایران
بخدا حیف اون پولی که به فوتبالی ها میدن. ئالیبال ایران شاهکار کرده. همه باید به احترام والیبال ایران از جامون بلند شیم. مرسی آقای داورزنی. مرسی بچه های والیبال ایران
سلام اولا که بازی شون قشنگ بود انصاف داشته باشید من خودم بازیکن والیبال بودم جوی که توو زمین هست واقعا سنگینه چرا ندونسته قضاوت میکنید؟ آقای ظریف در حد انتظار نبودند اصلا. ان شا الله مقابل آمریکا هم میبریم
عالی ... امیدوارم موفق بشین توی تمام بازی ها ما هم ک دعا میکنیم . بهترین اید همیشه ... ایشالله موفق میشین و میبرید .. خسته نباشید همه عالی و بی نظیر
عالی ... امیدوارم موفق بشین توی تمام بازی ها ما هم ک دعا میکنیم . بهترین اید همیشه ... ایشالله موفق میشین و میبرید .. خسته نباشید همه عالی و بی نظیر
شما میتونید اکه نتونستید من میتونم
خدارو شکر ایشالله قهرمانیم دم همه بچه های واقعا گرم خدا کنه همینجوری تا فینال برن بعدش قهرمانی ایشالله.یا علی مدد
عاشقتوووووونم خدایی خیلی عالی اید!!!!
اگه همیشه با غیرت بازی کنند میشه هر کاری رو انجام داد حتی قهرمانی تو ایتالیا رو
دمتون گرم خسته نباشید.بازیتون عالی بود امیدوارم امشبم ببرید
زنـــــــــده باد بچه های والیبال!!!
از همتون بی نهایت سپاس گزارم به امید قهرمانیتون.
دوستون دارم عالی هستید
بس که صدا و سیما سانسور کزد داشتم بالا می آوردم!!!!
انشااله امریکا رو هم میزنیم
والیبالیست های ایرانی آفرین به شجاعت و قدرتتون... شما قهرمانید
واقعا یه خسته نباشید ویژه به والیبالیستهای گل
ایول به میرزاجانپور و غفور و معروف به خاطر پاسهای خوبش و موسوی به خاطر دفاع های محشرش و غلامی و قاءمی دستتون درد نکنه ما ایرانی ها عاشقتونیم
با وجود کم کاریهای کواچ بچه ها با غیرت و انگیزه و تلاش خودشون بردن دمتون گرم
دم بچه هامون گرم
گل کاشتن :)
ایشالا قهمان میشیم
دم بچه هامون گرم
گل کاشتن :)
ایشالا قهمان میشیم
بلند قامتان ایران زمین از شما مچکریم برای ایرات و ایرانی افتخار آفریدید اگر خودتان را باور داشته باشید حتما قهرمان لیگ جهانی خواهید شد.
راستی بیایید قدر والیبالیستهایمان را اندازه نصف فوتبالیستهایمان ارج بداریم به خدا قسم هیچی از این کشور سرمایه دار کم نمیشه .
شمشیرتان برنده راهتان پاینده باد قهرمانان
زنده باد بچه های باغیرت تیم والیبال ایران
نمیدونم چه عشقی داره این مربی تیم که ظریفو توتیم نگه داشته.
بااینکه باختید ولی دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسستون دارم مخصوصا کواچه خوشگلم ک انقد حرص خورد:((((
ایران حقش بود به آمریکا ببازه با این بازی ضعیف.دیگه ظرفیتش همین بود.مثل ظرفیت فرهنگ صدا و سیما.بمثل توهین هایی که به لیونل مسی شد . و مثل خیلی چیزهای دیگه تو ایران!
خستگی عامل شکست تیم مقابل امریکا شد
بچه ها شما باید یک شگفت دوباره باید بیافرینید وآن سوم شدن جهانیست افرین به شما غیورمردان ایرانی
دم والیبالیستا گرم فقط حیف که ازامریکا باختند
به همه بچه های تیم ملی خسته نباشید میگم واقعا عالی بودن به همتون افتخار میکنم از مربی گرفته تابچه های تیم. بازنده هم باشین بهتون افتخارمیکنم بازیاتون حرف نداشت.ابشار موسوی حرف نداره واقعا که عاللللللیییییییی میزنی.دوست داریم
به همه بچه های تیم ملی خسته نباشید میگم واقعا عالی بودن به همتون افتخار میکنم از مربی گرفته تابچه های تیم. بازنده هم باشین بهتون افتخارمیکنم بازیاتون حرف نداشت.ابشار موسوی حرف نداره واقعا که عاللللللیییییییی میزنی.دوست داریم
به همه بچه های تیم ملی خسته نباشید میگم واقعا عالی بودن به همتون افتخار میکنم از مربی گرفته تابچه های تیم. بازنده هم باشین بهتون افتخارمیکنم بازیاتون حرف نداشت.ابشار موسوی حرف نداره واقعا که عاللللللیییییییی میزنی.دوست داریم
ما اصفاهانیا هر جا باشیم اوضاع بر وقف مراد .
منظورم که فهمیدید؟؟؟؟؟؟؟
زنده باد ايتاليا که هشت بار قهرمان جهان شده ولي مثل شما مغروز نشده
اخه ارومیه هم شد شهر؟هرکی هندونه فکر میکنه واقعا کین.
اخه ارومیه هم شد شهر؟هرکی هندونه فکر میکنه واقعا کین.
سلام
والیبالی ها,صعود تاریخی ایران را و رسیدن به مقام سوم به همتون تبریک میگم
واقعا صد هزاران آفرین
به نظر من میرزاجانپور بهترین بازیکن و همچنین بازیکن طلایی تیم ملی والیبال است
خدا نگهش دارد.
اخه ارومیه هم شد شهر؟هرکی هندونه فکر میکنه واقعا کین.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی