بازدید 3256

تصویب کلیات طرح حمایت آمرین به معروف

سخنگوی کمیسیون مشترک حقوقی و فرهنگی برای بررسی طرح حمایت آمرین به معروف و ناهیان از منکر، از تصویب کلیات این طرح در کمیسیون مشترک خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷ 16 July 2014
سخنگوی کمیسیون مشترک حقوقی و فرهنگی برای بررسی طرح حمایت آمرین به معروف و ناهیان از منکر، از تصویب کلیات این طرح در کمیسیون مشترک خبر داد.

به گزارش ایسنا، میرهادی قره سید رومیانی با اشاره به جلسه مشترک روز گذشته کمیسیون های حقوقی و فرهنگی گفت: در این جلسه موضوع مورد بحث یعنی طرح حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین اعضای دو کمیسیون، کارشناسانی از مرکز پژوهشهای مجلس، سازمان بسیج مستضعفین، شورای نگهبان،‌ ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، ناجا،‌ بنیاد شهید و معاونت هنری وزارت ارشاد حضور داشتند و نظرات کارشناسی خود را بیان کردند.

سخنگوی این کمیسیون مشترک خاطر نشان کرد: در این جلسه مصوبه دو کمیسیون فرهنگی و حقوقی توامان مورد بررسی قرار گرفت. تعریف معروف و منکر و حدود تعریف این دو، چارچوب امر به معروف افراد به افراد ، افراد نسبت به اشخاص حقوقی و نسبت به دولت و بالعکس مورد بررسی قرار گرفت.

قره سید همچنین گفت:‌ علاوه بر تصویب کلیات این طرح، نه بند از آن نیز بررسی و تصویب شد و ما امیدواریم که این موضوع در جلسات آتی با بررسی همه جزئیات به اتمام برسد و به سرعت به صحن مجلس برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی