بازدید 6773
۳

القاعده مغرب هم خلافت بغدادی را نپذیرفت

تشکیلات القاعده در کشورهای مغرب عربی با انتشار بیانیه‌ای بر روی اینترنت، بار دیگر بر بیعت با "ایمن الظواهری" سرکرده تشکیلات بین المللی القاعده و مردود دانستن اعلام "خلافت" در عراق و سوریه تأکید کرد.
کد خبر: ۴۱۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵ 15 July 2014
تشکیلات القاعده در کشورهای مغرب عربی با انتشار بیانیه‌ای بر روی اینترنت، بار دیگر بر بیعت با "ایمن الظواهری" سرکرده تشکیلات بین المللی القاعده و مردود دانستن اعلام "خلافت" در عراق و سوریه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم؛ شاخه مغرب عربیِ تشکیلات القاعده با انتشار بیانیه ای بر روی اینترنت بر "بیعت" خود با ایمن الظواهری تأکید و اعلام کرد: این بیعت با هدف جهاد برای "بازپس گیری سرزمین های مسلمانان" و "ایجاد حاکمیت شریعت اسلامی" و "حاکمیت مجدد خلافت راشده" است.
 
خبرگزاری فرانسه با اعلام این خبر افزود: تشکیلات مذکور که در شمال و غرب افریقا فعالیت می کند، اعلام "خلافت" از سوی گروهک تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به "داعش" را مورد انتقاد قرار داده و پرسیده است: چگونه ممکن است چنین امری "بدون مشورت با سران مجاهدین که صداقت، تجربه و دلسوزی شان برای امت اسلامی" و تلاششان برای برپایی "خلافت راشده" ثابت شده است، اعلام شود؟
 
در ادامه این بیانیه، از سران گروهک تروریستی داعش پرسیده شده است: شما کجا و رهبری طالبان و فرمانده آن ملا عمر کجا؟! شما کجا و "شیخ ایمن الظواهری" و رهبران شاخه های القاعده در سایر مناطق کجا؟!
 
این تشکیلات همچنین از "فرماندان جهادی بارز" در مناطق مختلف جهان از جمله ایمن الظواهری و سرکرده کشور خودخوانده داعش، ابوبکر بغدادی خواست اختلافات را کنار گذاشته و مشکلات داخلی میان خودشان را به دور از رسانه ها، حل نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
شتر در خواب بیند پنبه دانه
حالا اینا لپ لپ میخورن یا دونه دونه ؟من دیگه حرفی ندارم!
چقدر جفنگ می گن این انسانها
این القاعده مثل سوپر مارکت چرا همه جا شعبه داره ؟!!!!!!
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی