بازدید 7634

تلف شدن ۱۵۰ راس گوسفند بر اثر سیل در آذرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از جاری شدن سیل در این شهرستان و ورود خسارت به تعدادی از روستاهای تابعه و تلف شدن 150 راس گوسفند خبر داد.
کد خبر: ۴۱۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰ 05 July 2014
فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از جاری شدن سیل در این شهرستان و ورود خسارت به تعدادی از روستاهای تابعه و تلف شدن 150 راس گوسفند خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ سید لطیف حسینی در جمع با خبرنگاران افزود: شب گذشته بارش شدید باران و تگرگ همراه با طوفان در شهرستان آذرشهر موجب جاری شدن سیل شد.

حسینی ادامه داد: در این حادثه بر اثر ریزش سنگ و گل ولای از تپه‌های اطراف، جاده مواصلاتی آذرشهر به طرف عجب شیر و بالعکس مسدود و پل تردد مسیر آب تخریب و به تاسیسات زیربنایی راه‌آهن خسارتی وارد آمد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بارش شدید باران در این شهرستان به تعدادی از مزارع روستاهای اطراف خسارت وارد ساخته و حدود 150 راس گوسفندان روستاییان را تلف نمود ولی خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

فرمانده انتظامی آذرشهر د افزود: از صبح امروز نیروهای امدادی به همراه عوامل نیروی انتظامی شهرستان آذرشهر ونیروهای پلیس راه بناب – آذرشهر با حضور در محور آذرشهر – عجب شیر نسبت به کنترل عبور ومرور خودروها وتسهیل ترافیک اقدام کردند.

حسینی از ساکنان منطقه سیل‌زده خواست تا در روزهای آینده از قرار دادن احشام در مسیر جاری شدن سیل و نیز بردن احشام به نقاط کوهستانی هنگام بارش‌های رگباری به منظور در امان ماندن از خطرهای سیلاب و تگرگ خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست