بازدید 12973

کارلوس چقدر بايد بگيرد؟

کارلوس قاعده بازي را خوب مي داند و با يک حساب سرانگشتي به اين نتيجه رسيده در کشوري که بازيکنان هم سن و سالش بدون مهارتي خاص و فقط به خاطر سابقه زياد بازي در ليگ زير يک ميليارد پول نمي گيرند، بايد قرارداد بهتري با فدراسيون امضا کند.
کد خبر: ۴۱۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰ 01 July 2014
ابتکار نوشت:

کارلوس وقتي به ايران آمد متوجه شباهت هاي تهران با محله شان در پرتغال شد. فهميد اينجا لات بازي در نياوري کلاهت پس معرکه است. اينجا کاري ندارند چه کسي هستي، ملايم باشي امثال رحمتي و عقيلي هم برايت شاخ مي شوند. بچه هاي جواديه و نازي آباد سابق و گرين کارت دارهاي اکنون در کمين نشسته بودند و خيالشان راحت بود که خارجي ها را هميشه مي توان در عرض چند ماه فرستاد خانه و رئيس فدراسيون را سر عقل آورد؛ بابا مرامت کجا رفته؟ اجنبي چرا؟
کارلوس خيلي زود فهميد که بايد دکمه پيراهنش را باز بگذارد و نشان دهد خيلي با جو نازي آباد غريبه نيست.

بعد از آن بلايي که سر سرمربي کره آورد خيلي ها حساب کار دستشان آمد و موضع حمايت از مربي تيم ملي را اتخاذ کردند، از آنها که فکر مي کنند مربي مثل پسته و قالي ست و ايراني اش خيلي بهتر است و ايراني در همه ي رشته ها بهترين است - مخصوصا اگر کار با لب تاپ را بلد باشد- تا دلواپسان بيت المال که کاري به اين ندارند که مثلا سيد صالحي اين همه سال که تيم هاي دولتي ليگ را يک دور کامل زده گلي چند حساب مي کند ؟

آقا همه ازش حمايت مي کنيم. آقا ما حمايت مي کنيم از کي روش. اميدواريم جلوي آرژانتين موفق باشد. تا اسم آرژانتين مي آمد منتقدين با پوزخند براي تيم و جناب کي روش آرزوي موفقيت مي کردند و بعد از بازي آرزو مي کردند کاش آرزوي ديگري کرده بودند؛ مثلا خدايا مي شه من مربي رئال بشم ؟ انگليسي رو هم يه شبه ياد بگيرم؟

ملي گرايان که قبل از جام جهاني روياي طالبي دوم را در سر مي پروراندند، بعد از جام دوباره دست به کار شدند تا گزينه وطني را قالب کنند. وقتي مربي هاي خوب وطني داريم چرا اين همه هزينه براي آقاي کي روش؟ چرا؟ همه در برابر دشمن خارجي متحد هستند. به هر حال احتمال نتيجه نگرفتن مربي وطني خيلي بيشتر از کي روش است.

 کارلوس قاعده بازي را خوب مي داند و با يک حساب سرانگشتي به اين نتيجه رسيده در کشوري که بازيکنان هم سن و سالش بدون مهارتي خاص و فقط به خاطر سابقه زياد بازي در ليگ زير يک ميليارد پول نمي گيرند، بايد قرارداد بهتري با فدراسيون امضا کند. به هر حال انصاف نيست دستمزدش خيلي با دستمزد محمد دايي فاصله باشد. با يک حساب سر انگشتي و منطقي مي توان آقاي کفاشيان را قانع کرد که کارلوس پول زيادي طلب نمي کند. با چند مثال و به روش استقرايي اين مسئله ثابت مي شود:

علي دايي: فصلي دو ميليارد تومان. سابقه: باخت مقابل عربستان در ورزشگاه آزادي براي اولين بار در تاريخ، قهرماني با سايپا وچند رتبه تک رقمي با پرسپوليس.

محمد دايي: شغل: برادر دايي؛ فصلي پانصد ميليون تومان.

سيد صالحي: قراردادها همه يک ساله و نزديک به يک ميليارد تومان؛ بيشترين گل زده در طول يک فصل: هيچ وقت دو رقمي نشده.

مهدي رحمتي: دو ميليارد تومان براي هر فصل با عشوه. گل خورده: زياد.

سياوش اکبرپور: يک ميليارد براي هر فصل، به خاطر دويدن هاي بي هدف و يکي دو گل در هر فصل.

قاسم دهنوي: به صورت مزايده اي با پيشنهادهاي بالاي يک ميليارد قراردادِ داخلي مي بندد و تا آخرين لحظه منتظر پيشنهاد بالاتر مي ماند. تخصص: خوب روي اعصاب تماشاگر و حريف مي رود.

اين پول ها همه از جيبِ وزارتِ محترمِ ورزش پرداخت شده، حالا خودتان حساب کنيد انصافا کارلوس چقدر بايد بگيرد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۸
انتشار یافته: ۲۶
مربی ایرانی بیاورید و این پول ها صرف اشتغال زایی جوانان بشود بهتر است
بابا تو را خدا ول كنيد ديگه كارلوس خوبه خيلي هم عاليه ولي كلا فوتبال مگر برا ما بايست چقدر ارزش داشته باشه. بازيه ديگه يه سرگرمي تو را خدا بيت المال را حرام نكنيد. ولي اگر قرار دادن پول باشه همون كارلوس بهتره چرا كه لااقل علم داره
متاسفانه در کشوری که فوتبالش لابی ، رانت ، رشوه و دلال بازی درش بیداد میکنه این رقم ها چیزی نیست . ای کاش قوه قضایئه در این امر هم ورود میکرد .
مقاله خوبی بود ... عاشق اون تیکه بچه های نازی آباد و گرین کارت دارای امروزم...
هزارتا لایک
من بعنوان یک ایرانی در چنین شرایطی که مردم ما معطل یک لقمه نان هستند وبا این وضع تورم مشکلات جدی درمعیشت زندگی روز مره شان دارنداصلا" راضی به پرداخت این پولهای باد آورده به این فوتبالیستها!! نبوده ونیستم
یک مبلغ ثابت و حداقل .سپس به نسبت نتایج بدست امده در بازی های رسمی تیم ملی.
جانا سخن از زبان ما می گویی.
آفرین تابناک
خیلی عالی نوشتی
باید حداقل بیست میلیارد بگیره
کارلوس کیروش باید حفظ بشه!
جلوی نظر دادن این ب استلاح فوتبالیا هم باید گرفته بشه
ما نیاز به مربیان خارجی در باشگاههایمان داریم . تا لیگ قویی نداشته باشیم وضعیت به همین شکل خواهد بود.
وقتی مربیان وطنی نمی توانند در 9 ماه میزان دوندگی بازیکنان ایرانی را به 10 کیلومتر برسان ولی این آقا در دو ماه به این میزان دوندگی می تونه برسانه باید به مربیان وطنی ماهی ا الی 5 میلیون بدن و به کی روش 4 الی 5 میلیارد تومان فقط تومان بدن نه به دلار و نه به ریال فقط تومان.
عجب پولهای بی زبونی میگیرن!!!
آخه رو چه حساب ؟ رو چه قانون؟ فوتبال ما مگه کجای دنیاست ؟ یعنی چی؟؟؟
واقعا گل گفتی. این فوتبالیست های داخلی که هنر خاصی ندارند، خودشان میلیاردر هستند اون وقت کی روش با این سابقه بین المللی و رزومه ای که حداقل از داخلی ها خیلی بهتر است زیاد می خواهد؟ البته در این که باید با مسئله قرارداد ایشان منطقی و به دور از احساس برخورد شود و تا حد ممکن رقم درخواستی او واقعی و تعدیل شود هیچ شکی نیست اما واقعا این بازیکنان بی هنر داخلی که اینقدر متوقع هستند و چسبیده اند به پول بی زبان فوتبال دولتی، بهتر است در این زمینه زیاد اظهار فضل نکنند و سرشان به کار افزایش رقم قراردادهای چرب و نرم خودشان گرم باشد!
خوشم اومد، گل گفتی بخدا!!!
بيشتر از چيزى كه طلب كرده سود ملت بيشتر است
اتفاقا امروز صبح توی رادیو همین بحث بود و یه کارشناسی که استاد دانشگاه هم بود! گفت که "چرا این همه استعداد داخلی رو می خواهیم نادیده بگیریم و قرارداد کی روش رو تمدید کنیم."
یکی نبود به این بنده خدا بگه که استعدادهای داخلی ما توی فوتبال بیشتره یا ژاپنی ها؟ و آیا ما بهتر برای کارهامون برنامه ریزی می کنیم و بازم یا ژاپنی ها؟ که دوباره مربی خارجی درجه 1 آوردن.
عالی بود.
گل گفتی دلم ارام شد البته یک کمی
آقای میهن پرست ممنون که اینقدر هموطنانتو خوار کردی و یک پرتغالی رو اینقدر بالا بردی
خيلي با حال بود. يعني عالي بود. جمله به جمله اش توپ بود
عالي نگارش شده بود . . . منطقي و خلاصه . . .
عالی گفتی تابناک کیروش بهترین گزینه است
من فکر میکنم که با این پول (یا حتی کمی بیشتر) میشه امثال مارچلو بیلسا، پکرمن، اسکار تابارس یا ... رو آورد که امتحان پس داده تر هستن و البته صاحب سبک.
نباید فوتبالی رو که به کمک نبوغ کیروش تا اینجا رسیده رو به حال خودش رها کرد؛ از طرفی باید بپذیریم که کیروش چیز بیشتری برامون نداره!
فراموش نکنیم که با برانکو چه کردیم؛ اگر سر موعد مقرر تعویضش کرده بودیم اون تیم با اون همه ستاره نتیجه ی بهتری میگرفت.
وزیر درست میگه؛ نباید جوگیر شد!!
بالاخره بايد قبول كرد كه فوتبال بخش مهمي از دل مشغوليهاي روزمره ما را شامل مي شود.بنايراين بايد به اين بخش توجه كرد و چه بهتر كه آقاي كيروش كه يك مربي در سطح يك جهان بوده و صاحب سبك و با تيمهاي بزرگي هم كار كرده به كارش با تيم ملي ادامه بده تا بتونيم با يك برنامه بلند مدت به يك تيم ملي قدرتمند تبديل بشويم
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری