بازدید 26218
۶

قتل گردشگر عراقی در رامسر

مشاجره لفظی گردشگر عراقی با فردی دیگر در رامسر به قتل انجامید.
کد خبر: ۴۱۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۲ 30 June 2014
مشاجره لفظی گردشگر عراقی با فردی دیگر در رامسر به قتل انجامید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ماموران در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری و مشاجره لفظی بین چند گردشگر عراقی با دو نفر از اهالی استان گیلان ساکن در رامسر بلافاصله به محل اعزام شدند.

در این درگیری که با مشاجره لفظی طرفین آغاز شده بود، فردی به نام «ز-م» از اهالی استان گیلان با ضربات چاقو یکی از گردشگران عراقی به نام «عماد هاشم-ع» را به‌شدت مجروح کرده و از محل متواری شده بود.

مصدوم با همکاری عوامل امدادی و اورژانس شهرستان به بیمارستان منتقل شد، اما به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

قاتل پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری و در استان اردبیل مخفی شده بود که در کمتر از 72 ساعت شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۶
انتشار یافته: ۶
علت درگیری چه بوده؟
خدا لعنتت کنه قاتل. اینجوری آبروی همه ما را بردی. از این به بعد چطوری میتونیم ادعای انساندوستی و مهمان نوازی وادعای با فرهنگ بودن داشته باشیم. فرهنگ سازی کشورهای دیگه برای جذب توریسم و صنعت توریسم را ببین و مملکت ما را ببین....
واقعاً براي ما كه ادعاي مهمان نوازي داريم ننگه!
جذابیت های توریستی در ایران بالا است فقط بايد توريست ها با ایرانی ها مشاجره نکنند، در غیر اینصورت کارشان با چاقو و تبر است.
كشتن يك گردشگر نشانه بسيار بدي در جامعه بين المللي است و اثرات مخربي بر ارتباطات بين المللي مي گذارد. لذا اميدوارم مسئولين محترم در مورد محاكمه فرد خاطي اقدام عاجل بعمل آورده و نتيجه آنرا (اشد مجازات) به اطلاع عموم برسانند.
باید در این پرونده بسیار سریع عمل کرده و قاتل و همدستش هر چه سریعتر اعدام گردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار