بازدید 14805

تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش مشروط است

برای تمدید قرارداد با کی‌روش باید مذاکره کنیم. در خصوص مبالغی که پیشنهاد شده و تعهدات، دو طرف باید همه موارد را رعایت کنند.
کد خبر: ۴۱۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲ 25 June 2014
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال مذاکره صورت خواهد گرفت. وی همچنین گفت: مخالفتی با تمدید قرارداد کی‌روش نداریم اما دوباره تاکید می‌کنم تمدید قرارداد این مربی مشروط است و طرفین باید تعهداتی را قبول کنند و به آن پایبند باشند.

به گزارش مهر، محمود گودرزی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به این پرسش که «فدراسیون فوتبال اعلام کرده وزارت ورزش باید در مورد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تصمیم‌گیری کند»، گفت: فدراسیون خودش باید در این رابطه تصمیم‌گیری کند. ما به عنوان پشتیبان و کمک‌کننده و در واقع به عنوان یک سازمان لجستیک به این فدراسیون کمک خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: البته برای تمدید قرارداد با کی‌روش باید مذاکره کنیم. در خصوص مبالغی که پیشنهاد شده و تعهدات، دو طرف باید همه موارد را رعایت کنند.

وزیر ورزش و جوانان ایران همچنین تاکید کرد: امیدواریم امشب هم تیم ملی بازی خوبی را برابر بوسنی انجام دهد تا در مورد قرارداد این مربی تصمیم‌گیری کنیم.

گودرزی تاکید کرد: با حفظ رعایت اصول و چارچوب‌هایی که در منافع ورزش ما تامین شود، مخالفتی با تمدید قرارداد کی‌روش نیست، البته دوباره تاکید می‌کنم که تمدید قرارداد مشروط است و طرفین باید تعهداتی را قبول کنند و به آن پایبند باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی