بازدید 108427
جام‌جهانی فوتبال؛

ایران به آرژانتین به اضافه داور باخت

آرژانتین به کمک مازیچ، داور صربستانی و ضعیف بازی امشب، توانست با یک گل در دقایق اضافه بازی از سد دفاع آهنین ایران بگذرد. همه کسانی که بازی امشب ایران و آرژانتین را دیدند، باور دارند ایران تیم خوب میدان بود که هم خیلی منطقی دفاع ‌و هم خیلی منطقی حمله کرد و به اندازه کافی هم جلو‌ آرژانتین موقعیت گل ایجاد کرد؛ تنها حیف که در دقیقه ۱+۹۰ تک گل بازی به ثمر رسید تا ایران شکست بخورد.
کد خبر: ۴۰۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰ 21 June 2014
سرانجام روز رویارویی با مسی و یارانش از راه رسیدآرژانتین به کمک مازیچ، داور صربستانی و ضعیف بازی امشب، توانست با یک گل در دقایق اضافه بازی از سد دفاع آهنین ایران بگذرد. همه کسانی که بازی امشب ایران و آرژانتین را دیدند، باور دارند ایران تیم خوب میدان بود که هم خیلی منطقی دفاع ‌و هم خیلی منطقی حمله کرد و به اندازه کافی هم جلو‌ آرژانتین موقعیت گل ایجاد کرد؛ تنها حیف که در دقیقه ۱+۹۰ تک گل بازی به ثمر رسید تا ایران شکست بخورد.

به گزارش «تابناک»، وقتی در دقیقه ۲+۹۰ سابیا تصمیم گرفت دی‌ماریا را از بازی بیرون بکشد تا یک مدافع را وارد زمین کند، هافبک تهاجمی آلبی‌سلسته مثل بازیکنان تیم ملی قطر در برابر ایران وقت کشی می‌کرد. شاید باور نکنید، ولی امروز ایرانی در زمین مسابقه درخشید که وقتی در دقیقه ۷۳ حمله می‌کرد، مدافع آرژانتین سراسیمه توپ را به اوت می‌ز‌د.

دیدار ایران و آرژانتین با برتری یک بر صفر آبی سلسته به پایان رسید. تیم ملی ایران در این دیدار بیشتر چشم به ضد حملات داشت؛ هرچند ‌آرژانتینی‌ها به مراتب فرصت‌های بهتری داشتند، شاگردان کی‌روش با دفاعی چند لایه نمایشی قابل قبول ارائه دادند و اگر کمی خوش‌شانس بودند می‌توانستند با دست‌کم یک امتیاز کار را به پایان ببرند.

شاید امروز ستاره‌های بسیاری از اعضای تیم ملی کشورمان در زمین درخشیده باشند، ولی بی‌گمان بزرگترین ستاره تیم ملی ایران در زمین کارلوس کی‌روش بود؛ مردی که به وعده‌های خود عمل کرد و سورپرایز خود برابر آرژانتین را رو نمود و ما بارها تا باز کردن دروازه آرژانتین پیش رفتیم اما نتیجه کار گل دقایق پایانی لیونل مسی بود.

همان گونه که کارلوس کی‌روش در پایان بازی گفت، این داور بازی بود که در جریان بازی وقفه ایجاد کرد. یک صحنه حساس در محوطه جریمه و خطای مدافع آرژانتین روی دژاگه، پنالتی مسلمی بود که داور بر آن چشم بست تا در روند بازی تغییر ایجاد کند و مانع پیروزی ایران شود.

هم‌اکنون ایران به بازی مهم روز چهارشنبه برابر بوسنی چشم دوخته است.



پیش بازی

تیم ملی فوتبال ایران در دومین ایستگاه خود در جام‌جهانی فوتبال به آرژانتین، سرگروه گروه F مسابقات رسید؛ دیداری که بسیاری از ایرانی‌ها از روز قرعه‌کشی جام‌جهانی منتظر آن بودند و به درست یا نادرست در ذهن ایرانی‌ها به مهم‌ترین دیدار ایران در جام‌جهانی بدل شده بود.

به گزارش «تابناک»، رویارویی با مسی و یارانش خوابی بود که بسیاری از عشاق فوتبال ایرانی از ماه‌ها پیش برای جام‌جهانی می‌دیدند و منتظر روزی بودند تا بلوهوریزنته اشکان دژاگه و یارانش برابر مسی و هم‌تیمی‌هایش قرار گیرند.

هم‌اکنون آن روز مهم فرا رسیده و ایران پر امید با انگیزه فراوان، می‌خواهد به مصاف آرژانتینی برود که قوی‌ترین تیم این گروه و یکی از بخت‌های رسیدن به فینال رقابت‌هاست.

ایرانی‌ها در نخستین بازی خود در جام‌جهانی متفاوت‌تر از سه حضور پیشین خود ظاهر شدند و با یک دفاع آهنین‌ برای نخستین بار در دهمین بازی تاریخ خود در جام‌جهانی، دروازه خود را بسته نگه داشتند تا هم یک امتیاز بازی را به دست آورند و هم برای نخستین بار در همان روز اول رقابت‌ها با جام خداحافظی نکنند و تا روز پایانی در جمع مدعیان صعود از گروهشان ‌باشند.


سیستم دفاعی مستحکمی که کی‌روش ساخته، امشب کار سختی برابر مهاجمان آماده آرژانتینی دارد؛ اما نه بازیکنان و نه کارلوس کی‌روش از این مسأله ترسی ندارند. کی‌روش در نشست مطبوعاتی پیش از بازی خود ‌گفت: امشب یک نود دقیقه سخت در انتظار آرژانتینی‌هاست و همین ‌ما را امیدوار کرده تا شاهد یکی از بهترین نمایش‌های تیم ملی برابر این تیم باشیم.

از سوی دیگر اما آرژانتین از نخستین بازی خود، یک پیروزی و سه امتیاز حساس به دست آ‌ورده است. آن‌ها بوسنی را در یک دیدار نه ‌چندان دلچسب با گل به خودی تیم حریف 1-2 شکست دادند تا ‌با سه امتیاز در صدر جدول گروه خود باشند. آرژانتینی‌ها گمان می‌کنند، امشب یک پیروزی آسان در انتظار آن‌هاست، ولی همه ما امیدواریم چنین نباشد.

سرانجام روز رویارویی با مسی و یارانش از راه رسید

گزارش بازی‌

۰۴:۰۰  توپ‌گیری عالی اشکان دژاگه از لئو مسی؛ این شاید نشانی باشد بر آمادگی بیشتر اشکان در این مسابقه نسبت به بازی قبل. 

۰۸:۰۰  به هنگام صاحب توپ شدن هافبک‌های آرژانتین، همه بازیکنان ایران درون زمین خودی حضور پیدا می کنند. برنامه ایران در این لحظات رساندن توپ به گوچی است. 

۱۰:۰۰   تا این لحظه لئو مسی به خوبی توسط مدافعان ایران مهار شده است. ایرانی ها تک تک توپ های او را به خوبی زده اند. 

۱۳:۰۰  خروج شجاعانه علیرضا حقیقی، فرصت خوبی را از گونسالو هیگواین گرفت. حقیقی برای لحظاتی روی زمین بود اما بدون مشکل به بازی ادامه داد. 

۱۹:۰۰   داور چهارم برای تذکر به کارلوس کی روش وارد عمل شد‌. کی روش که نزدیک به خط محدوده فنی ایستاده روی ضد حمله برق‌آسای آرژانتین اعتراض تندی به مسعود شجاعی داشت که توپ را پشت محوطه جریمه آرژانتین لو داد‌.

۲۰:۰۰   یک واکنش ویژه دیگر از علیرضا حقیقی؛ گلر شماره 12 ایران این بار با دست مخالف شوت تماشایی آگرو را از دروازه دور می‌کند. او بدون تردید سخت ترین روز عمرش در مستطیل سبز را پشت سر خواهد گذاشت. 

۲۳:۰۰  مارکوس روخو مثل همیشه در کارهای هجومی عملکرد موفقی دارد. او این بار یک ضربه سر خطرناک روانه دروازه ایران می کند که با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون می‌رود. 


۲۵:۰۰  توپ ربایی هوشمندانه جلال حسینی، اجازه نداد آنخل دی ماریا درون محوطه جریمه ایران خطرساز شود. خیلی‌ها بر این باورند آنجلیتو این روزها از لئو مسی هم خطرناک‌تر است. مدافعان ایران اما همه ستاره‌های حریف را به یک چشم می بینند. 

۳۲:۰۰  خطای آندو روی مسی، ایستگاهی ایده آلی را نصیب آرژانتینی ها کرد. لئو البته توپ را به فضای بالای دروازه فرستاد اما آندو باید مراقب باشد تا در چنین مناطقی ایستگاهی ندهد. 

۳۴:۰۰ نخستلین حضور جدی ایران در محوطه جریمه حریف رقم خورد. حرکت تیمی دیدنی بچه‌های کی روش، به احسان حاج صفی ختم شد. او با یک پاس عرضی تلاش کرد تا یکی از هم تیمی هایش را درون محوطه جریمه صاحب توپ کند؛ اما مدافعان حریف توپ را ربودند. ادامه این حرکت می توانست به ضدحمله سریعی برای آرژانتین تبدیل شود اما حرکت فوق العاده آندو، توپ را از آن ها گرفت. 

۳۷:۰۰ سفید و آبی ها، درست در فاصله‌ای شبیه آنچه در دیدار با بوسنی منجر به گلشان شده بود، صاحب یک ضربه آزاد شدند. مسی توپ را به روی دروازه فرستاد و ضربه سر خطرناک هیگواین، با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت. 

۴۲:۰۰ دومین کرنر تیم ملی، تبدیل به اولین موقعیت گل این تیم در این مسابقه شد. چیزی نمانده بود نام جلال حسینی به فهرست مدافعان گلزن ایران در جام جهانی اضافه شود؛ اما توپ او راهی به درون چهارچوب پیدا نکرد. ناراحتی جلال از این اتفاق در نوع خود جالب بود. او به خوبی می داند ایران امروز موقعیت‌های مشابه زیادی به دست نخواهد آورد. 

۴۴:۰۰ این بار نوبت به فدریکو فرناندز است که روی سر مدافعان ایران سر می‌زند. توپ این مدافع هم البته خطری برای دروازه حقیقی نیست اما اعضای خوب خط دفاعی ایران باید در زدن ضربات سر اول دقت بیشتری کنند. 

پایان نیمه نخست ـ خط دفاعی آهنین ایران، رمق را از ساق‌های سوپراستارهای آرژانتین گرفته است. این منظم ترین و دقیق ترین ایرانی است که در همه این سال ها دیده ایم. بازیکنان البته باید ‌خطاهایشان در فضای پشت محوطه جریمه را کاهش دهند تا کی روش کمتر عصبانی شود. 



۴۸:۰۰ ضربه فنی جالب توجه زابالتا‌ از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. حرکت زیبای لئو مسی توپ را به مدافع راست تیم ملی آرژانتین رسانده بود. 

۵۱:۰۰ جدی ترین موقعیت تمام مسابقه. حرکت استثنایی مسعود شجاعی، دریبل های بی مثال او مقابل خدایان دریبل در آرژانتین، یک سانتر دیدنی و در نهایت ضربه سر رضا گوچی با واکنش عالی رومرو از دروازه دور شد. این دومین بار است که گوچی در این جام با ضربه سر در آستانه گل زدن قرار می‌گیرد. 

۵۳:۰۰ یکی دیگر از اشتباهات پرشمار داوری جام علیه ایران رخ داد؛ جایی که آقای داور، خطای آشکار روی اشکان دژاگه را ندیده گرفت. 

۵۸:۰۰ لئو مسی سرانجام نخستین حرکت کارآمدش در این مسابقه را انجام داد. مدافعان ایران برای نخستین بار فضای لازم برای خلق موقعیت را به او دادند و این ستاره نیز به خوبی پشت محوطه جریمه ایران حرکت کرد و ضربه خوبی را به سمت دروازه فرستاد. ضربه او با فاصله ای کم از کنار تیر دروازه به بیرون فرستاده شد. 

۶۱:۰۰ چه می کند این آندو تیموریان؛ مرد جنگجوی تیم ملی، یکی از تاریخی ترین و بهترین نمایش‌هایش را امروز نشان داده است. او این بار توپ را به خوبی از لئو مسی گرفت و به شکلی خیره کننده‌ای دو بازیکن حریف را رد‌ و بازیکنان حریف را محبور کرد رویش خطا کنند. 

۶۸:۰۰ دیگر خبری از دفاع مطلق نیست. ایران تبدیل به تیم برتر زمین شده و مدام موقعیت ایجاد می‌کند. ‌دریبل‌های بازیکنان ایران خیره کننده است. هنوز نمی‌دانیم خوابیم یا در بیداری این نمایش فراتر از حد تصور را می‌بینیم. 

۷۱:۰۰ پس از نکونام، مسعود شجاعی دومین اخطاری ایران در این مسابقه لقب گرفت. داور ضعیف مسابقه با آرژانتینی‌ها مهربان تر است. 

۷۵:۰۰ یک سیو عالی دیگر از علیرضا حقیقی در مقابل دی ماریا. او با دومین کلین شیت تاریخ ایران در جام جهانی فاصله زیادی ندارد. 

۷۶:۰۰ اولین تعویض کی روش در این دقیقه صورت گرفت. او خسرو حیدری را به جای مسعود شجاعی وارد زمین ‌کرد. 

۸۲:۰۰ مارکوس روخو دست بردار نیست. او باز هم قدرت شوتزنی‌اش را مقابل دروازه ایران مطمئن کرد و با اینکه توپ را به نزدیکی‌های دروازه فرستاد، نتوانست یک گل برای تیمش بسازد. 

۸۵:۰۰ امان از بدشانسی! علیرضا جهانبخش که به تازگی وارد زمین مسابقه شده بود، پاس زیبایی را برای قوچان نژاد آماده کرد. مهاجم نوک تیم ملی، در محاصره سه بازیکن حریف با یک بغل پای تماشایی به سمت دروازه فرستاد؛ اما باز هم رومرو بن بست ساز رویای تیم ملی ایران شد. 

۹۲:۰۰ کمتر از دو دقیقه از وقت‌های تلف شده گذشته بود. سابه یا با وارد کردن پالاسیو و لاوتزی می‌خواست تیمش را به هر قیمتی برنده بازی ببیند و کی روش، رضا حقیقی را به زمین فرستاده بود تا نتیجه را نگه دارد. مسی اما از راه رسید و با یک شوت استثنایی، همه قوس بدن حقیقی را هم مغلوب کرد. این ستاره یکی از مهم ترین گل های تاریخ زندگی اش را به ثمر رساند. به ایران، در پایان مسابقه‌ای که عدالت در نتیجه‌اش رعایت نشد. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹۹
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۴۳۷
امیدوارم با همت عالی یوزهای ایرانی این بازی تاریخی برایمان خاطرانگیز بماند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
داور هیچ مشکلی نداشت، آرژانتین تیم قوی بود. صحنه پنالتی هم به نظر خیلی ها هم پنالتی نبود. ما ایرانی ها البته دوست داشتیم پنالتی باشه، ولی نبود. چونکه بازیکن آرژانتینی صاحب توپ بود و این اشکان دژاگه بود که خودش رو درگیر بازیکن کرد. اگر توپ رو دزدیده بود دیگر چرا با بازیکن آرژانتینی درگیر شده بود. اکثر کارشناس ها هم اعتقاد دارند که پنالتی نبود. تیم آرژانتین کامل بر بازی مسلط بود و موقعیت گل زیاد هم داشت. ایران خط دفاع عالی داشت ولی با زدن خودمون به زمین نمیتونیم گل بزنیم. باید خط حمله قوی تر داشته باشیم. جنبه باخت هم باید داشته باشیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
این نظر را امروز منشر کردی تابناک عزیز .چقدردیرررررررررررررررررررر.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
شیطونی میگه تابناک را تحریم کنم
آرژانتین 3 - 0 میخوره حالا ببینید.
خدایا چنان کن شرمنده نشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
منفی نزنید به ساعت نظر دادن توجه کنید
بازهم قرمز هروقت قرمز پوشیدیم بد باختیم بازی با قطر یادتونه؟ خدا بخیر کنه
با قطع تصویر معرفی بازیکنان قبل بازی صدا وسیما میخواد اعصابمان را خراب کنه ها
صدای گزارشگر چرا اینطوریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فقط خدا بهمون رحم کنه;امیدوارم زیر 6 تا گل بخوریم.
ماهم امیدواریم برنده از زمین بیرون بیایم چراکه برد برابر آرژانتین روحیه ملت ایران را عوض خواهد کرد
تیم ملی خوب بازی کنه صلوات
صدا و سیما گند زده با این گزارش کردنش!
جه واجب شده مزدک میرزائی که صداش از ته چاه میاد با تاخیر صدا و تصویر بازی را گزارش کند و روی اعصاب مردم برود
چقدر ضایع
صدای گزارشگر جلوتر از تصویره!!!
ایران 5 بر 0 میزنه. شک ندارم.اگه اینطور نشه موهامو از ته میتراشم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
موهاتو تراشیدی؟ یا از اول نداشتی و داشتی لاف میزدی؟؟؟
خدا کنه نبازیم یا اگه میبازیم خوب ببازیم
من که گیرنده رو خاموش کردم اومدم تو اینترنت میچرخم
صدا با تصویر 4 ثانیه فاصله داره
حالم از این صدا و سیمای میلی بهم خورد
تیم ملی خوب بازی کنه صلوات
آقا از استودیو پخش کنید، اینکه مستقیم نیست، گزرشقر ۵ ثانیه جلوی!!!
تیم ملی خوب بازی کنه صلوات
اخه این چه وضع گزارش گری هست دلم میخوام سرم بکوبم به دیوار
کیفیت صدا و سیما افتضاحه من دارم از xbox one میبینم بدون هیچ مشکلی کیفیت صدای گذارشگر صدا و سیما هم آخه چرا اینجوریه
کاش مثل بازی نیجریه نباشه که بازیکنان ایران وقتی‌ می‌خواستند زیر توپ بزنند یک جوری بزنند که توپ دور بشه نه اینکه ٔبر گرده ۱۸ قدم خودمون!
پاسخ ها
مکینه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
قول میدی که بتراشی
بابا گزارش بازی با تصویر دیلی دارهههههههههههههه

خوب ایران چرا تصویر رو با دیلی برای ما پخش میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
منظورتون delay بود؟؟؟ توی فارسی معادل داره: تاخیر!
اميدوارم فقط خوب بازي كنن
بچه ها براتون دعا مي كنيم
با موبایل گزارشگری میکنه
فاقد اندکی تکنیک هستیم! بازی دیگران را هم خراب میکنیم!
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
ما فقط حودمون رو باور نداریم پس دریبلینگ شجاعی و پولادی و دژاگه جزو فوتبال نیست اینقدر سیاه نمایی نکنید همین علی کریمی اگر در دوران چندسال پیشش بود تکنیک بهتری از امثال دی ماریا داشت
الان دارم نگاه میکنم ماشا اله مسولین صدا و سیما فقط روی اعصاب ملت راه میروند این چه وضع گزارش است . کیفیت صدا مثل صد سال پیش قطع و وصل مثل پنجاه سال پیش تو این موندم اخه این کارشناسان فنی چی بلدند چی خوندن بعد میگن از رسانه های دیگه استفاده نکنید .
یاد گزاشگری ها دهه 60 می افتم
15 دقیقه گذشت . دروازه بان آرژانتین را ندیده ایم
کیفیت صدا و سیما افتضاحه من دارم از xbox one میبینم بدون هیچ مشکلی کیفیت صدای گذارشگر صدا و سیما هم آخه چرا اینجوریه
کاش ما میباختیم ولی‌ مثل ژاپن، کره، استرالیا بازی میکردیم نه اینجوری اتوبوس‌ای دفاع کنیم!!!
آرژانتین گذاشته نیمه دوم که سایه بشه!
همه بازی ها رو نشون میدن نوبت به این بازی که رسید پخش ماهواره ای قطع شد :| الان ماکه آنتن نداریم چیکار کنیم ؟ پخش اینترنتی هم ندارن پس اینا از حق پخش چیشو خریدن؟
این همه پول دادن مزدک بره برزیل و بازی با این کیفیت صدای پایین پخش بشه!!!! فقط اعدام
تو رو خدا با صدا و سیما تماس بگی ین بگین درس کنن صدا رو. نخاستیم گزا ش از اونجا بکنن
20 دقیقه اول عالی بود
کی به ضرغامی حقوق میده؟ این چه وضع صداس؟
پاینده باد مردان سرزمین باتمدن و با هویت و باریشه پارس.
افتضاح ترین افتصاحه تاریخ صدا و سیما امشب بود .واقعا که !
همچین یخ زدی خوب گزارش بده دیگه
آرژانتین ۱۲۵ پاس، ایران ۱۹ !! حداقل اگر حمله نمیتونید بکنید، ۲ تا پس سالم که به هم میتونید بدید!
پاينده باد

مردان سرزمين با هويت و باريشه و باتمدن پارس
نیم سساعت از بازی گذشته تا الان که خوب دوام آوردیم
خیلی منطقی داریم دفاع میکنیم.فقط الکی و مثل عربهای خلیج فارس خودتون را زمین نندازین.بازی شجاعنه خواسته ما
نیم سساعت از بازی گذشته تا الان که خوب دوام آوردیم
همون چند خطای دقیقه اول ایران کار خود را کرد و مسی از ترس پاش محو یا مخفی‌ شده!!
تو قرن 21 اينطوري يه فوتبال رو گزارش ميكنيد؟؟؟؟؟
حالمون از فوتبال به هم خورد
البته ضد فوتبال
ولی‌ خداییش بین خودمون باشه، ایران بی‌ کیفیت‌ترین تیم جامه!!! کاش یک تیم عربی‌ خلیج فارس هم بود، شاید اونها از ما بیکیفیت تر بودند و ما دوم میشدیم از آخر!!!
تا اینجاش که خوب بود دستشون درد نکنه فعلا گل نخوردیم
نیمه اول تمومه.ایول بچه ها.سربلند ایرانی
مثل گزارش والیبال گزارش کن
والا به جون خودم ایران خوب بازی کرده اون هم در مقابل آرژانتین. قبول دارین؟
آرژانین از نظر مالکیت توپ رکورد میزنه
لطفا این اشغال هایی رو که در حال تبلیغ روی تصویر بازی هستند نخرید!
والا به جون خودم ایران خوب بازی کرده اون هم در مقابل آرژانتین. قبول دارین؟
بچه ها فوق العاده بودن تا الان
والا به جون خودم ایران خوب بازی کرده اون هم در مقابل آرژانتین. قبول دارین؟
خدایا کمک کن
سال 1996 گزارش بازی ایران با موبایل ، سال 2014 هم با موبایل و این قصه ادامه دارد
یوزهای ایرانی مسی بچه موش را به زانو در آوردند............
بازی مساوی میشه به امیدخدا.
گزارشش خیلی بده انگار صداش گرفته ! کاش از همین جا گزارش می شد بازی !
تا اینجا که به خیر گذشت!!!!!!!!!!
پاینده باد مردان سرزمین با هویت و با ریشه پارس
بچه ها خسته نباشند مثل یوزپلنگ دویدند
بچه ها بهترین هستی
کیفیت صدا و تصویر در حد صفر.. شبکه3 انگار نه انگار مردم حق دارند با کیفیت فوتبال ببیند
جون به لب شدیم بابا.چرا گزارش نمی کنی؟
این همه دفاع لازم نیست یه نفر لااقل تو زمین حریف باشه
آخ جون نیمه اول جستیم.انشا الله آخرشم خوشه
تو رو خدا کی روش رو نگه دارین …روحانی بچه ها مچکریم
نیمه اول تموم شد مسی مسی میگفتن همین بود ایول به بچه های ایرانی
تساوی ترسناکی بود. از ترس رنگم زرد شده. بیچاره بازیکنان
بابا این چه وضع پخش بازیه
تنها نقطه قوت ارژانیتینها از دست ندادن مفت توپ بود که ار دروازه بان انها شروع میشد برای اطمنیان او حتی یک توپ را دیمی شوت نکرد بر خلاف دروازبان ایران که حتی یک توپ را با دست برای بازیکن ایرانی نفرستاد. !! یعنی از دست دادن مالکیت توپ ایران از دروازه بان شروع میشد.
نیمه اول رو قشنگ دفاع کردیم، دستشون درد نکنه. نیمه دوم زودتر تموم بشه صلوات.

خبر اومده کویتی پور مداح معروف قراره نیمه دوم رو گزارش کنه.
خدا کنه ایران برنده بشه.
اگه قراره هم ببازه 9 بر 0 ببازه.
اینطوری از شانس بیشتری برای برنده شدن در مسابقه 2014 برخورداریم:)))
باریکلا مرد باخدا، باریکلا
یکی تماس بگیره برزیل به مزذک بگه پکرمن مربی سال2006 آرژانتین بود
این که رو نیمکت نشسته اسمش سابه یا ست
اگر ايران در اين بازي شكست بخوره بازم ميگم بهشون آفرين
چون تاكتيك دفاعي و استفاده از ضد حملات بهترين شيوه اي بود كه ميشد در بازي مقابل آرژانتين بكار برد-الان وسط نيمه است كه من دارم كامنت ميگذارم
به اميد موفقيت براي تيم ملي در نيمه دوم
خدا رو شکر نیمه اول هم بخیر گذشت هم تقریبا آبرومندانه بود!!! بگذریم که آرژانتینیا گلافه شده بودند.
با امید موفقیت ایران
تشکر بابت اینکه با تمام قدرتتون بازی میکنند ممکنه ببازیم اما این تلاش هاتون برای ما ارزش داره . تک تک شما ها برنده این جام جهانی هستید .
این چه وضع گزارش بازیه ؟!! دیگه شورش رو در آوردن ....
fadaye Iran
خدایا کمک کن
یک نیمه به خیر گذشت کله بازی به خیر بگذره ایشالله
خدایا کمک کن
خدایا ایران گل نخوره :)
بازیکنای اسپانیا اعصابشون خیلی خرد بودا :)
بچه ها مچکریم
هر نتیجه ای تو پایان بازی به دست بیاد مهم نیست. مهم اینه که فوتبالیستای ما غیرت ایرانی خرج کردن و با تمام وجود جلوی تیم پرستاره آرژانتین وایسادن. بچه ها متشکریییییییییییییییییییییییم
این همه منتظر تقابل مسی و هاشم بودیم از آخرم که میسر نشد!!حیف
خب نیمه دوم قضیه فرق میکنه
زنده باد کیروش خوش تیپ! خودم قراردادشو تمدید میکنم!
نیمه اول رو قشنگ دفاع کردیم، دستشون درد نکنه. نیمه دوم زودتر تموم بشه صلوات.

خبر اومده کویتی پور مداح معروف قراره نیمه دوم رو گزارش کنه.
بابا این تبلیغ ها برای چیه؟
خدایا کمک کن
خیلی چرت و خسته کننده بود تا نیمه اول
خدایا ما شادی نداریم خیلی به این شادی محتاجیم
ببریم تا بتونیم شادی کنیم
فعلا خدارا شکر به خیر گذشت.
چرا صدا پیش وپسه؟
اميدوارم تا آخرش كل نخوريم
من زياد فوتبالي نيستم أما جون ميدونم دشمناي كشورمون دارن دعا دعا ميكنن كه ما ضايع بشيم و با نتيجه ي بدي ببازيم اميدوارم كه جشم دشمنامون و رقيبامون و همسايه هاي بد خواهمون ن كه نتونستن بيان جام جهاني كور بشه
همگی خسته نباشن.
خدایا ایران گل نخوره :)
بازیکنای اسپانیا اعصابشون خیلی خرد بودا :)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
واقعا اگه در اون صحنه یک بازیکن جلومسی بود امکان نداشت ایران گل بخوره در نیمه ی دوم ما برتر بودیم حق ما باخت نبود
ناشناس
| United States |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
حالا متوجه میشید چرا کیروش و ولاسکو در دنیا معروف میشن!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اسپانیا؟
تاشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
پاینده پاد سرزمین با هویت و با تمدن و با ریشه پارس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
مثل خیار آخرش تلخ بود ! داور ....
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خوشحالم که از باخت ایران بغض کردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خدا کند که فردا، بچه های والیبال، ایتالیا را شکست دهند، باشد که کمی از غم شکست ناجوانمردانه به داور صرب کاسته شود.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
منظورم آرژانتین بود :))
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خوبی علی؟؟!!!
راستی بازکنای ایران لباسشون چه رنگی بود؟!
hnv
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
زنده و پاینده باد سرزمین با هویت و ریشه دار پارس
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
چی میگی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اسپانیا عزیزم ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
نکونام همه تلاش بازیکنان رو به باد داد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ارزانتين!!!!!!!!!
ناشناس
| France |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
به جای اشکان یا شجاعی باید نکونام بی خاصیت رو تعویض می کرد
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
وقتی (سرمربی)کار بلد باشه غیر ممکن وجود نداره
ناشناس
| France |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ایران به کفاشیان باخت
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
با سلام
البته میدونم که به احتمال فراوان این نظر منتشر نمی شه اما من از تابناک درخواست دارم تا کمپینی در حمایت از کارلوس کی روش
راه بندازه تا این مربی از تیم ملی جدا نشه (همونطور که آقای شادابیان میخاد) و تیم ملی از این مربی کارکشته بتونه در سالهای آینده هم استفاده بکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تابناک منتظر این کمپین هستیم.دست اورد این جام برای ما اینه که ایران اگه یه مربیه حسابی داشته باشه میتونه به همه جا برسه.این بازیکنا همون بازیکنای لیگ هستند که گاهی به زور تو زمین میدون.حالا ببین چی ساخته!دست همشون درد نکنه.تابناک مثل گذشته باش و حرف ملت رو بزن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
چرا تلویزیون آمار بازی رو اعلام نکرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
انتظار داریم مسئولین کاری کنن که فوتبال ایران حرفی برای گفتن در جام جهانی داشته باشه، آیا واقعآ راهی نیست؟ ما این فوتبال رو نمی خوایم، در حد برزیل می خوایم. ما نمره ده نمی خوایم، نمره بیست در کلاس درس رو می خوایم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آمار بازی رو اعلام نکرد برای اینکه 70 % مالکیت توپ دست آرژانتین بود، ولی ما فوق العاده بودیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بازی چند چند شد؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Canada |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ایران دوست داریم. چه انتظاری میشه از تیمی داشت که با اون لباسهایی که کوتاه میشن و بدون حمایت مالی توانایی برد داشته باشه. واقعا تیم ملی گل کاشت.
خبرنکار
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شعری از استاد محمدرضا جعفری شاعر معاصر برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در پی حضور در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل

سلام و خسته نباشید به شیرمردان ملی پوش
به صبر و صلابت و خونهای آمده به جوش
هرگز به رزم شما قیمت و بهائی نیست
غیر از قلوب ملت ایران برایتان جائی نیست
پیکارتان که از سر غیرت و شجاعت بود
بی شک تلاشتان در مقوله استطاعت بود
دسته ای ز فرهنگ و رزم میدان ورزشید
سرمایه نفیس ملتید و دارای ارزشید
گل های باغ شمال و جنوب و مغرب و مشرقید
نصرت ز اتفاق و همت شما آمده پدید
احساستان که ز ترغیب ملت جوانه زد
بالندگی به هوای شما در خانه زد
شوریده یکسره از تابناکی خورشید جان
بر کوه سیاه زمانه خورد بلایتان
قدر شما به فتح و بازندگی نخواهد بود
به پای شیران کسی به جنگندگی نخواهد بود
به خوان ملی ما جعفری، صفا تنهاست
ایران به فضل خدا مستدام و پابرجاست
محمدرضا جعفری 1393
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تابناک هرچه سریعتر یه نظر سنجی برای تمدید قرارداد کیروش بزار. مردم میخوان حرفشون به گوش مسولان ورزش برسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
قلعه نوعی وباند مافیا کجا هستند صداشون در نمیاد
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مقصر سرمربيه اگر پيشنهاد 14 بازيكن نداده بود اونها هم داور را به كمك نمي گرفتند كه 12 تايي بازي كنند
قهرماني
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
برنده اصلي بازي فقط كيروش بود فقط كيروش. هنر و معجزه كيروش و روحيه اي كه او به اين بازيكنان منتقل نمود باعث گرديد كه همه بازيكنان فراتر از حد و مرز تواناييهايشان فوتبال بازي كنند. دورد بر شرافت يوزهاي دلير ايراني. كيروش بمان. كيروش كنار سربازانت بمان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
نکونام بی خاصیت نیست و چیزی رو هم برباد نداد. اونهایی که بازیهای تدارکاتی رو نتونستند بگذارند باید پاسخ بدهند. توهین به بازیکن چیزی رو حل نمی کنه.
داود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کاش نکونام کم فروشی نمیکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
تابناک جان نظرات مربوط به خبر:
ازدواج‌ها آبکی شده یا حوصله ها؟!
را منتشر کن
خاک تو سرشون با این گزارشگری....نمیشد حالا خلاقیت به خرج ندن مثل همیشه از همین تهران گزارش کنن؟ مگه چند بار تو عمر فوتبال ایران همچین بازی حساسی داریم؟
پس رسایی کو؟
پاسخ ها
بیرجندی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ول کن برادر.
شهریاری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
رفته امضا جمع کنه.
313
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خجالت بکش دیگه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
زنده باد ایران بزرگ من
افرین به این غیرت
شایسته ترین مرگ چون آرش کمانگیر
ناشناس
| France |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
تو خونه اش
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
هیس سسسسسسسسس.
بازی رو ببین و به هیچ کس کار نداشته باش.
نکونام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
اونقدبدبختی قشنگی بازی بچه ها رو با چه چیزی ربط می دی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کفاشیان داره به فوتبال ایران خیانت میکنه . کاش یا عوض بشه تا از این همه دلمردگی رهایی پیدا کیم . بخدا فقط غیرت ماست که مسبب پیشرفت ماست
دايي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
باز هم استفاده و اعتماد به مربيان تراز اول جهان نتيجه داد. كيروش ايران وطن توست بمان
حمیدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
رفته تو سطح شهر با ارشاد مردم کار فرهنگی کنه، دیگه سرش حسابی شلوغ شده نرسیده بیاد. احتمالا پس از بازگشت یک گزارش به صورت کتاب منتشر می کنه تا همه بدونن لازم بوده بره
ناشناس
| United States |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
از زمیــــن و زمان تـــشکر کردیــم ، از هــوادار و بازیکن تشـــکر کردیم ، حالـا دیگه وقتــشه که از تو تشکر کنیم ، کارلوس عزیز هنوز یادمون نرفته که چطور به جای رئیس فدراسیون هویجمان ، جلوی مربی کره در آمدی و گفتی باید از مردم ایران معذرت بخوای اگر نه کاری میکنم که معذرت بخوای ، یادمون نرفته که بدون اما و اگر تیممان رو به عنوان سرگروه و تنها با دو گل خورده به جام جهانی بردی ، یادمون نرفته که هر بازیکنی برات کلاس گذاشت در جواب بهش گفتی به سلامت تیم ملی سرباز میخواد نه سربار ، یادمون نرفته که هر بار مصاحبه کردی گفتی تیم ملیمون نگفتی تیم ملیتون ، یادمون نرفته که چقـــــــدر حرص خوردی که تیم کشورمون رو آماده کنی برای جام جهانی ، چقدر حرف شنیدی ، چه کوته فکرانی گفتن ما با 100 هزار تومان تیم رو به جام جهانی میبردیم و کیروش اثری در فوتبال ایران نــــداشت ! حالـا اثره هنریه تو در ویترین بزرگترین رخداد ورزشی جهان به نمایش درآمد که دنیا متحیر ماند ، که مفسر انگلیسی گفت آرژانتین بازی را برد ولی ایران دل ها را ! و باز از زمین و زمان تشکر کردیم جز تو ، از تویی که بارها نشان دادی از خیلی ها ایرانی تر
وقتی قردوسیپور گزارش میکنه آدم روحیه میگیره... انگار یه یار به تیممون اضافه شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
روحیه نمیگیره سکته میکنه این استرسی که وارد کرده اگه برای کنکور داشتم رتبه برتر میشدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
دقیقا همینطوره
منم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
پاینده باد سرزمین با تمدن و با هویت و با ریشه پارس.
سوفیا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
چشم زد تیمو از بس از ما تعریف کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
ولی ذاتا نحسه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
قردوسیپورت خندوند اما اصلا خندم نمیاد حیف شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اه اه تفلک مزدک
با این سق سیاش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
هر بار فردوسی پور گزارشگر بازیهای ایران تو جام جهانی بوده ایران همیشه باخته
کورش
| United States |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
کی ؟!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
فردوسی پور عزیزم ... نه قردوسی پور . واقعا موافقم ...
ناشناس
| United States |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
دوستان چرا تعصب،بازی غانا برابر آلمان را دیدید. ایران ۱۵ درصد کیفیت بازی غانا یا ساحل عاج رو هم نتونست از خود نشون بده، البته چون همه انتظار داشتند ۲ تا ۳ گٔل بخریم، حالا که نخردیم پس حتما خیلی‌ عالی‌ بودیم، کاش تعداد پاس تیم ایران را نسبت به همه تیمهای حاضر در جم جهانی‌ انتشار بدید، ببین رتبه ایران چنده، اگه کیروش و چند تا بازیکن اروپایی و آمریکای نبود، به همین جا هم نرسیده بودیم.
آشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آمریکایی عزیز! می دانم چه احساسی داری وقتی انتظار داشتی آرژانتین ایران را سوراخ سوراخ کند. و حالا با کمک داور و با بدبختی، پیروز شد. این را هم می خواهی به آمریکایی و اروپایی ها بچسبانی. می دانم کجایت می سوزد!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
فردوسی پور همش نفوس بد میزد
امیر
| Syrian Arab Republic |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آقای امریکائی یه کمی کمتر حرف برنی بهتره اولا مربی اکثر تیمهای جام جهانی خارجیه مثل همون تیم خودتون که مربیش آلمانیه یعنی شما هم اگر بردید بخاطر کلینزمن بوده
دوما کدوم بازیکنای ما اروپایی و امریکائین اگر منظورت قوچان نژاده که اون متولد ایرانه و کاملا هم با لهجه مشهدی صحبت میکنه اگه دژاگه منظورته برو از خودش بپرس که اونم لهجه ناب تهرونی داره فقط یه ایرانی امریکایی داریم که اونم اونچنان بازی نکرده که بخواهی بازی تیم ما رو به امرکائیا اختصاص بدی داداش برو بره تیم خودت کامنت بذار وطن فروش
بنيامين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
غانا ديگه كجاي دنياست؟
نخرديم؟
ناهارو ميگي ديگه؟!(عليرضا خمسه)
بازي ايران به همه لحاظ عالي بود
همه تیمها برای برنده شدن میارزه میکنن . تبم ایران برای مساوی کردن. گیریم با همه مساوی کردن، چی بدست میاد. فقط هزینه برای هیج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
با اين 2 امتياز از مساوي ها و 3 امتياز بازي آخر انشالله در دور بعد حضور خواهيم داشت تو خودتو نگران نكن
فیروز
| United Kingdom |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
لطفا ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
عقده ای !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
می خوای بریم حمله کنیم 9 تا بخوریم تو تاریخ ثبت شیم :/
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
دلواپسی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
علی آقا. میشه لطف کنی شما نظر ندی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
دهنتو ببند تا خدا نبسته
ناشناس
| France |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
چرند نگو بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
تقصیر نداری با روسها پریدی بی غیرت
محمد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
واقعا که با این تفکرت
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
متاسفم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
تابناک یه فکری برای این دکمه منفی مثبتت بکن
بیست دفعه کوبیدم روی منفی یه بار بیشتر کار نداد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
جای تشکر کردنته؟ندیدی چطورمقابل قهرمان دودوره جام بازی کردن.متاسفم برات که ازبین اینهمه نقطه قوت دست گذاشتی روی یک ضعف کوچیک؟
امان از طاغوت
| Italy |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
برو بابا! برو بابا! چی میگی تو؟! چرا داری وقتتو توی این سایت با گذاشتن کامنت حروم می کنی؟ برو برنده شو...برو.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خاک تو سرت با این مقدار فهمت
محمدرضا
| Australia |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
گر مرد سخن نگفته باشد عیب هنرش نهفته باشد.چرا فکر میکنی اگر حرف نزنی میگن ..
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
درست میگی به نظرش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
از تعداد مثبت منفی ها معلومه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
واقعا چیزی از فوتبال میدونی که این حرفو میزنی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
حالت خوب نیست داداش!
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
شما بازی رو ندیدیا! ایران داشت محشر بازی میکرد مسی یهو یادش اومد داره فوتبال بازی میکنه با اون گل رفت رو اصابمون داور هم دست داشت تو بردشون. بچه ها عالی بودن، مارو سربلند کردند هرچند ما میتونستیم برنده هم باشیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خوشمزه..
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
هیچی از فوتبال نمی دونی هیچی ... میدونی مسی چهار بار بهترین بازیکن جهان شده ؟ می دونی این در تاریخ فوتبال جهان بی سابقه هست؟ اصلا می دونی مسی کیه؟ میدونی آرژانتین تو کدوم قاره هست؟ میدونی .. اصلا بذار بهت توضیح بدم اونکه لباسش با بقیه فرق می کنه داور هست ؟ داور کارش چیه ؟ .... درود بر ایران و مردان همچون یوز پلنگش
امين د
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
سه تا موقعيت قطعي ايران و پنالتي كه برا ايران داور نگرفت شما خواب بودي داداش
بهار
| France |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
علی آقا نشستی بیرون گود میگی لنگش کن...شما امشب رو انگار ندیدی...اگه خودت بودی نود دقیقه در مقابل بهترین جام جهانی بازی می کردی چه کار می کردی.همیشه تمام شرایط رو در نظر بگیر.توان ما در همین حد هست.با این همه تحریم و نداشتن بازی خارجی کولاک کردیم.مهم بازی خوب بود که این بازی ارائه شد.چه مقابل نیجریه چه مقابل آرژانتین.شما نگران هزینه های اینچنینی نباش هزینه های بدتر از برای جاهایی داره میره که ارزش نداره و ما هیچ وقت خبر دار نمیشیم....بی انصاف نباشید.فقط همین.
farshid
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
چندتا 90 دقیقه کامل فوتبال دیدی که از ایران مقابل آرزانتین توقع حمله داری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
یه جمله از مادر عروس....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
تو از فوتبال چی میفهمی؟؟؟؟مساوی جلوی آرژانتین از بردم بالاتر بود.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
دوست عزیز شما فرق فوتبال و فوتبال دستی رو نمی دونی لطفا اظهار نظر نکن

بازیکنانمان با تمام وجود داشتن بازی میکردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
علی جان سعی کن کمتر چرت و پرت بگی بابا بده
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
خنگول باید تو این بازی مساوی میکرد
چون از همون اول قصد برد بوسنی رو داشتند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
برو بابا تیم ایران تا حالا اینجوری بازی نکرده بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
برو بمممممیررر
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تو چی میفهمی؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
گاگول منفی ها رو ببین . تو که از فوتبال چیزی حالیت نیست مجبوری پست میدی؟
ایتالیا تیمی است که در طول جامهای جهانی نشون میده که برای قهرمانی لزوما نباید حمله کرد . تیم ایران با کیروش یک تیم فوق العاده است که تیمی بازی میکنه نه روی تک ستاره هاش . ایران عالی بازی میکنه . امثال بی سوادا مثل تو هم نمیتونه این بازیشون رو زیر سئوال ببره .
زنده باد یوزپلنگهای ایران
ناشناس
| Canada |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بمیر بابا!
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ینی خیلی خیلی پرتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بنظرم براي مساوي كه نيومده بودن هيچ براي بردن بازي مي كردن. خيلي با غيرت بازي كردن.
رسول
| United States |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
واقعا خیلی ........ پستی وبلندی در زندگی تو وجود داره!!! از این همه منفی گه گرفتی برو بمیر
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بابا برو شیرتو بخور ... و خوب بخواب
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
برو با منفیات حال کن
IRANI BA GHEYRAT
| Netherlands |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
سلام

ببت آرژانتین شکست.

نتیجه ۰-۱ بین ایران و آرژانتین ، اون هم تو دقیقه ۹۰ برای من یه پیروزی حساب می‌شه، دمشون گرم واقعا نهایت تلاششونو کردند.

بچه‌های ایران دمتون گرم. زنده باد ایران

من نمی‌دونم تو فارسی از کجا یاد گرفتی‌ ولی‌ این حرفایی که تو زدی رو یه ایرانی‌ واقعی‌ نمیزنه. قبل از بعضی‌ اینجا همه حرف ۵-۰ بود ولی‌ دیدیم بچهای ایران جلوی قول فوتبال چطوری ایستادند. این یه پیروزی بود که تو نمیتونی ببینیش.
ناشناس
| United States |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ای شیطون خاستی منفی گرفتنت رکود بشکونه
خخخ
ابراهیم
| United Kingdom |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
1372 امین منفی رو تقدیمت می کنم تا دستت بیاد چه تیمی با چه تیمی داره بازی می کنه
امثال تو وقتی 8-0 باختیم میاین میگین هیچ چی از ارزش های بچه ها کم نشده بعدشم میگید مربی اجنبی باید بره مربی وطنی بیاد جاش!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خوب راست ميگه ديگه چرا از حقيقت فرار ميكنيد اين همه هزينه براي هيچ.منفيها بخوره تو سرتون
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
حرف نزنی نمیگن لالی
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
حرف نزنی نمی گن لالی
قاسم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مجبوري حرف بزني تا ركورد منفي تاريخ به نام تو ثبت بشه؟:. آخه اين چه حرفي بود كه زدي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
علی فقط نظرش رو گفته. چرا تحمل مخالفت و انتقاد نداریم ما؟ این همه توهین فقط برای اظهار نظری که به مذاق خیلی ها خوش نمیاد. ملت بی فرهنگی هستیم
خاک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
واقعا که...مطمئنی یادت نرفته قرص هاتو بخوری پاک قاطی کردی.
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آخه تو که ظرفیت منفی نداری چرا پست الکی آپ می کنی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
به اندازه سال جام جهانی منفی گرفتی!
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
کاملا موافقم. 11 نفره تو دروازه بودن که گل نخورن. بازی تکنیکی آرژانتین و مسی رو هم خراب کردن.
چی می شد از اول عادل فردوسی پور گزارش می کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اه اه اه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اگه کویتی پور گزارش می کرد بهترتر بووود!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ولی نیمه اولو دوست داشتم صدا زودتراز تصویر می اومد خیالمونو راحت می کرد که خطررفع شده خخخخ
گزارشگر فقط عاااااااااااااااااااااااااااااااااادل.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
جانم فدای سرزمین با تمدن و با ریشه و با هویت پارس. تابناک خواهشا چاپ کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
عالی بود ...
بغض کرده بود بعد بازی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
اگر فردوسی پور گزارش نمیکرد 3 بر 0 بازی را برده بودیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
افتخار پارس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
واقعا موافقم ... واقعا ... هیچکس مثل عادل نیست و نخواهد بود
ناشناس
| United States |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
سق سیاه عادل باعث شد گل بخوریم !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
دقیقا موافقم اگه مزدک بود گل نمیخوردیم مثل گلی که به کره زدیم میزدیم اینجا هم با اینکه عادل رو دوست دارم
اما برنده امشب مت بودیم که مسی نه تنها نتونست دیریپل بزنه بلکه این بچه های ما بودن که اونو کلافه کرون و چن بارم دریپلش زدن درود بر ایران و ایرانی دست تک تک بچه های با غیرت ایران رو میبوسم..
یادمکن باشه که جواد مدیریت فوق العاده ای داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شماها دیگه کی هستین که باخت ایران را به عادل ربط میدین.
چقدر خرافاتی!
یه وقت بر نگردین به عصر جاهلیت
داوود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
چرا مزخرف می گی ، برد و باخت یک تیم چه ربطی به گزارشگر داره؟؟؟؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آقا اینهمه هزینه برای رفتن مزدک میرزایی برای چی بود؟
آخه اینطوری ولخرجی میکنن بعد میگن کی روش دستمزدش زیاده نمیشه نگه داشتش
خب از این مخارج بی دلیل بزنید یه کار مثبت انجام بدید
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ناشناس 23:24 افتخار پارس نه
افتخار ایران زمین
من خارج از کشورم مردم و نتونستم پخش زنده اینترنتی پیدا کنم برا ایران بده به خدا
عادل عشقه خیلی جالب گزارش میکنه
ما می توانیم...
بازهم قرمز هروقت قرمز پوشیدیم بد باختیم بازی با قطر یادتونه؟ خدا بخیر کنه
پنالتی بوداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ، داور به روح اعتقاد داری
من خارج از کشورم مردم و نتونستم پخش زنده اینترنتی پیدا کنم برا ایران بده به خدا
زنده باد اقای تیموریان.
ایول بچه ها عالیه
خیلی خوب رو اعتماد به نفس بچه ها کار شده
خداییش خوب دارن بازی میکنن.
وقتی قردوسیپور گزارش میکنه آدم روحیه میگیره... انگار یه یار به تیممون اضافه شده
یا امام حسین یا امام حسین یا امام حسین یا امام حسین یا امام حسین
چی میشد اگر این زیر نویس ها نبود؟
اولای گزارش عادل طرفدار آرژانتین بود!!!!!!
آرژانتین کاملا متوجه شده؛ " شیر تو بیشست!!!"
ای خدا میشه ببرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررریم؟
آرژانتین کاملا متوجه شده؛ " شیر تو بیشست!!!"
سلام؛
با داور آرژانتین 13 نفره بازی میکنه مسی واقعا تیمتون آبرومونو برد
بچه ها درود به غیرتتون!
فقط درخشان رو پیدا کنید حالشو بپرسید
گزارش فردوسی پور جوریه که انگار منتره ایران گل بخوره
حالا مسیییییییییییییییی
یه سااااااااااااااااااااااانتر
...
اخر نکونام با اشتباهش باعث شد ایران ببازه.
اخه اینم شدم کاپیتان
یم پاس درست حسابی نداد
دقیقه نود آخه!!! خدا!!!
به لطف داور آرژانتین برد
حقمون نبود
اگه دقیقه ی آخر یه بازیکن می رفت رو پا مسی و اونو آزاد رها نمی کردند تساوی حتمی بود
خدایا
فوتبال غده سرطانی و غارت ملیاردی فوتبالیستها و اعوان و انصار انها همه ی کشور را به ورطه زیاده خواهی و بی عدالتی و جامعه ضد توحیدی کشاند
فوتبال ملعون است دیگر ورزشها را هم تباه کرد و میکند
داور نامرد . دم دلیران ایران گرم بخصوص دروازه بان
دمتون گرم . آرژانتین برنده این بازی نیست . پلنگ ایرانی غیرتمند بازی کرد .دمتون گرررررررررررررررررررررمممممممممممممممممممممم
همگی با هم حمله به فیسبوک داور
عالی بودند بچه های تیم ملی .... داور حق ایران رو خورد
تقصیر نکونام بود وسط زمین دریبل زد بعدش گل خوردیم
به خدا که حق این داوره که پیجش هدف باشه نه اون مسی ...
دقیقه نود آخه!!! خدا!!!
درود بر کیروش کبیر
بارک الله بچه های ایران
لعنت به داور ..........................
هر نتیجه ای تو پایان بازی به دست بیاد مهم نیست. مهم اینه که فوتبالیستای ما غیرت ایرانی خرج کردن و با تمام وجود جلوی تیم پرستاره آرژانتین وایسادن. بچه ها متشکریییییییییییییییییییییییم
حیف حیف.کاش اشکان تعویض نمیشد.دست مریزاد بچهای یوزپلنگ!!!
عالی بود مرسی
تو روح داور...
بچه خسته نباشید حریف ارژانتین شدید اما حریف داور نه
چشم اونایی کور که میگفتن سوراخ میشیم
ما به نكونام باختيم- اخه يكى نيست به اين مردك بگه تورو چه به دريبل زدن
بچه ها واقعا متشكريم،سرفرازمون كردين،مرسي مرسي مرسي
اقا این اشکان دزاگه تمام بدنشو خال کوبی کرده حداقل این همه ما نماد ایرانی اسلامی داریم اونا رو خال کوبی میکرد رو بدنش مثلا سفیر ایرانه بازیش هم دوزار نمی ارزه
ایران به داور باختتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

مرگ بر داورررررررررررررررررررررررررررررررررررر
خاک تو سرشون با این گزارشگری....نمیشد حالا خلاقیت به خرج ندن مثل همیشه از همین تهران گزارش کنن؟ مگه چند بار تو عمر فوتبال ایران همچین بازی حساسی داریم؟
ما چقده خوب بودیم
تيم ما عالي بود زنده باد ايراااااااان
ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا
واقعاً نمیدونم چی بگم
اما میگم آفرین به غیرت بازکنهای تیم عزیزمون ایران..
آفرین بچه ها
به نظر من آرژانتین به این بازی باخت
فقط یک دقیقه کم اوردیم
بابا باختیم تیتر شبکه 3 رو ببینید چقدر این خواننده بد می خونه اصلا رو مخه صدا نداره که
ما برنده شدیم همین

ماشاا... بچه ها حدا قوت
دمتون گرم . آرژانتین برنده این بازی نیست . پلنگ ایرانی غیرتمند بازی کرد .دمتون گرررررررررررررررررررررمممممممممممممممممممممم
بریم سراغ پیج داور
عالی بود ولی کاشکی نمی باختیم
بچه ها مچکریم
بچه ها، راضیم ازتون
اقای بلاتر مبارک باشه داور در حد صفر
ما به داوری باختیم، لعنت به بی عدالتي
عادل:ما چقدر خوبیم
وای من هنوز دهنم وا مونده عجب بازی کرد ایران
مرگ بر داور
آفرین به غیرت بازیکنان و آفرین به کیروش
نکونام فقط از فوتبال بستن بازوبند کاپیتانی را بلد است کاش بجای بالیدن به بازوبند کمی هم به فکر بازی باشد
این بازی نشون داد که می توان با امکانات کم هم می توان نتیجه گرفت
آفرین به این همه شیر مرد ایرانی و مربی عاقل و دانا خداییش آبرومون حفظ شد
آفرین به بچه های ایران! بسیار عالی بازی کردند. مفسر شبکه ESPN هم حتی گفت داور پنالتی ایران رو نگرفت و تیم ایران حقش باخت نبود.
مخلص هر چی یوزپلنگ ! بازی عالی بود .
مسی یه جورایی انتقام بد رفتاری های اینترنتیمونو گرفت
عالی بود بازی شون. دست همه بچه ها درد نکنه.
دمشون گرم ترکوندیم آرژانتین مدعی پوشالیو
این تیم بالا بره میزنن میبرنش
بچه ها مچکریم
بچه ها خسته نباشند مثل یوزپلنگ دویدند
بچه ها بهترین هستی
ای خدا...
نمی شد 3 دقیقه زودتر تموم میشد....
بچه از شما تشکر می کنم هیچی از ارزشتان کم نشد به امید بردن بوسنی و صعود هنوزم امید هست
عالی بود
کاش بازی با نیجریه اینطور بودیم
حیف که همیشه دیر به خودمون ایمان میاریم
فیفا و داور 1 ایران 0
بچه ها درود به غیرتتون!
آخرش نکونام با دریبل بی جا فرصت برد به آرژانتین داد
من فقط موندم تو حرکت داور. در نیمه اول بازیکن آرژانتین از عصبانیت پرچم کرنر رو کند پرت کرد داور به جای اینکه بهش کارت بده مثل نوکرا رفت پرچمو درست کرد! از این داور انتظار دارید پنالتی بگیره؟

واقعا نیمه دوم ایران عالی بازی کرد.
حیف شد...همسر من که طرفدار آرژانتین بود و همش رو اعصاب من...الانم باهاش قهر کردم اومدم اینجا
ایران خیلی قشنگ بازی کرد
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا چرررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با سلام خدمت همه هموطنان گرامی، اینو بدونید که دنیا در تمام زمینه ها داره حق ما رو پایمال می کنه پس بایستی با توکل به خدا و چهارده معصوم اونقدر تلاش کنیم تا پوزه همه اونا رو به خاک بمالیم. خداییش امشب ایران تونست حسابی پوزه آرژانتین رو حسابی حسابی به خاک بماله اونا 12 نفر بودن و ما 11 نفر.
داور بازی باعث باخت ایران شد

خودشو جلو توپ ایران ولو میکرد و پنالتی هم نگرفت.

اگه سبزی فروش می شد بهتر بود.
عالی بودن ما ازشون راضی هستیم خدا هم ازشون راضی باشه مردونه جنگیدن در حقیقت ما به داور و چشم شور عادل باختیم
واقعا حیف شد، ایران خیلی خوب بود بخصوص دروازه بان شاهکار بود...
بد شانسی آوردیم شدید
خیلی بدشانسی آوردیم
آخ دلم شكست حقمون باخت نبود.
خداییش این داوره حقشه به صفحه فیس بوکش حمله بشه...
غیرت و اراده دلاور مردان ایران ، آرژانتین و مافیای فوتبال را شرمنده کرد .
درود خدا بر این تابناک
عجب تیتری زدی
به خاطر بي حجابي هست که دعاهامون مستجاب نشد و تيم ملي باخت وحتي يه مساوي نگرفت. با اون دفاعي که تو بازي قبلي انجام دادن ما به مساوي اميد داشتيم. ببينيد دوستان: متاسفانه در تهران و بخصوص مناطق شمال شهر بي حجابي بيداد مي کنه و زن و دختر عين خيالشون نيست که با چه وضعي اومدن. بيرون بعد انتظار دارين دعاهامون مستجاب بشه و تيم ملي ببره؟ باور کنيد مناطق شمال تهران ديگه شورشو در اوردن.اخه مگه شماها کي هستيد که به خودتون اجازه ميدين انقد بي حجاب بياين تو کوچه و خيابون و ملت رو تحرک کنيد؟ حتما بايد چوب بالاي سرتون باشه تا حجابتون رو درست کنيد؟ این بود جواب 8 این همه شهید؟ خدا لعنت کنه این زن و دخترهای بی حجاب رو که انقد پسرا رو تحریک میکنن. قابل توجه کساني که ميخوان منفي بدن:اولا برا من فقط يک نفر که مثبت بده و باهام موافق باشه کافي هست.دوم اين که حتمابايد يه زلزله 6 ريشتري بياد(به خاطر بي حجابي) و تهران با خاک يکسان بشه تا اون وقت مثبت بدين؟
ایران با ضد فوتبال آرژانتین را تا دقیقه 90 متوقف کرد. اما در آخر حق به حق دار رسید.
ما همین بازی رو میخواستیم ، درسته باختیم ولی با غیرت باختیم .
حمله به فیسبوک فیفا و داور
چقد حیف شد ...
داور خدا اون دنیا ازت نگذره
نیمه دوم خیلی خوب بودیم حیف شد..........
داور غش کرده بود اونوری
تبريك ويژه به سرمربي و اعضاء تيم و هواداران واقعي فوتبال و تبريك ويژه به آقايان درخشان ، مظلومي ، عبدي و آقاي روشن و علي الخصوص به برنامه ورزش از نگاه دو با آن تفسيرهاي پشت صحنه
عالی بود
حیف شد ایران نبرد
دم بچه ها گرم مردونه بازی کردند حال کردیم
90 دقیقه همه با هم همکاری داشتند ، دقیقه 91 نکونام شروع کرد از خودش یه نمایشی داشته باشه و متاسفانه ، اینطوری شد که حیف شد .
زنده و پاینده باد سرزمین با تمدن و با ریشه و با هویت پارس
خداوند غارتگران ملیاردی را شکست داد و میدهد
عالی بود
حیف شد ایران نبرد
باید داور رو اعدام کنیم.
ایران بی نظیــــــــــــــــــــر بود.
از داور متنفرم!!!!
خاک بر سرش نتیجه بازی رو عوض کرد! میتونستیم برده باشیم بازی رو:(
نکونام توی زمین چه کار مفیدی جز لو دادن توپ کرد ؟ عامل باخت تیم ملیه و زحمت 90 دقیقه ای بچه ها رو با یه توپ لو دادن به باد داد . نکونام لیاقت کاپیتانی تیم ملی رو نداره .
لطفا منتشر کنین .
درود بر شيران خطه پارس
داور سرو برات متاسفم چقدر بي ريشه هستي!
به لطف یزدان و دعای خیر ملت ایران، بچه ها با
شکست دادن بوسنی به مرحله یک هشتم
صعود می کنند . ناداوری و مافیای فوتبال بازهم
سد راه دلاوران ایران زمین شد .
آخ از دقیقه ی نود و یک
ولی وجدانا خوب بازی کردن، دم همشون گرم، طرفدارای آرژانتین تو سایت یاهو خیلی کری می خوندن و ایرانو تیم حساب نمی کردن، خداییش نفسشونو بریدیم تا یه گل زدن
تا روابط ما با بقیه در دنیا خوب نباشه همیشه این قضیه ناداوری هست.
کشتی ، تکواندو، فوتبال و ...
ایران 0 داور 1
اخرین باری که برایباخت تیم ملی ناراحت شده بودم

بازی ایران ایرلند پلی اف جام جهانی که توی دوبلین 2 0 باختیم (جام حهانی 2002)

از اون موقع بقران هیچ تیم ملی برام مهم نبود تا امشب باز بخاطر این باخت دقیقه اخر
واقعا دست همشون درد نکنه خسته نباشن منی که فوتبالی نیستم واقعا تبریک میگم...
ولی نمی دونم چرا این کاپیتان ما جناب نکونام این همه پاس اشتباه داشت باید از زمین میرفت بجای شجاعی...
حیف شد..بچه ها خیلی زحمت کشیدن
خدا از این داوره نگذره....
اخه چرا دقیقه نود گل خوردن!خدااااااااااااااایا اعصابم خرد شد.......
کاش این خود باوری را در بازی اول هم داشتیم و الان خیلی امیدوار به صعود از گروه بودیم.
این باخت از ارزش های تیم ایران کم نمی کنه. بچه های ما عالی بودن. عالیییییییییییی
بچه ها مچکریم
ایول به یوزهای ایرانی واقعا دمتون گرم شاهکار کردید شاهکار انشاالله بازی های بعد رو هم اینجوری بازی کنید
افرین بر یوز پلنگ های ایران
نکونام ضعیف عمل میکنه و لو دادن توپ توسط ایشان گل رو رقم زد.
حیف شد. حیف!!!!!!!!!!!! اون بی ادب هایی که رفتند در صفحه مسی و بدوبیراه نوشتند حالا نتیجه کارشونو دریافت کنند! یادتون باشه که هیچوقت به هیچکس بی احترامی نکنید و دل کسی رو به درد نیارید! خدا جای حق نشسته!
از هر چی مس ومسی متنفرم
خیلی حیف شد، دقیقه 91 ، ایران عالی بود، کرده بودیم تو قوطی کبریت آرژانتین رو، چقدر موقعیت، داور هم که یه پنالتی نگرفت، 5 بار هم توپو پاس داد به اونا. انشالله بازی با بوسنی ببریم بریم بالا.
کاش این خود باوری را در بازی اول هم داشتیم و الان خیلی امیدوار به صعود از گروه بودیم.
بچه ها مچکریم
ولی خیلی حیف شد
انصافا ایرانی ها خیلی خوب بازی کردند
درود بر غیرتشون...
ما برنده شدیم همین

ماشاا... بچه ها حدا قوت
حیف که باختیم
داور صربستانی کثافت
دم بچه ها گرم پرچم ایران بالاست
هیچی از ارزش ایرانی کم نمیشه
فقط روسیاهی برای اونهائی میمونه که به اندازه یک ارزن هم برای کشور خودشون ارزش قائل نمیشن و شروع میکنن برای خندیدن به ساختم اس ام اس های مزخرف برای تضعیف روحیه ملی
واقعا" متاسفم براتون
تبریک میگم به همه اونهائی که تا آخرین لحظه پشت اسم ایران میمونند و یک لحظه از حریف و هیچ کسی نمیترسند.باز هم برای اونهائی که خودشون و کشورشون رو کوچیک میدونند و ...
واقعا حيف شد.
آفرين به اين بچه ها كه روي خيلي ها رو توي ايران كم كردن
ای ول به غیرت ایرانی ها ترکوندن دستشون درد نکنه
آفرین حقیقی!
آرژانتین وداور 1 ایران0
از ته دل سوختم
اما بازیه دیگه
سر بلند بودیم
حساب کنید ما اینجا با زبان شلوغ پلوغ فرانسه بازی رو دیدم
داور صربستانی کثافت
دم بچه ها گرم پرچم ایران بالاست
ایران عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود مرسی
اخرین باری که برایباخت تیم ملی ناراحت شده بودم

بازی ایران ایرلند پلی اف جام جهانی که توی دوبلین 2 0 باختیم (جام حهانی 2002)

از اون موقع بقران هیچ تیم ملی برام مهم نبود تا امشب باز بخاطر این باخت دقیقه اخر
لعنت به این داور، مسلما اگه دستم بهش میرسید میکشتمش
کاش 10 تا میخوردیم ولی اینجوری نمیباختیم
عالی بودیم عالیــــ
خیلی حیف شد :((((
ایران (اسلامی) بزرگ آرژانتین را تحقیر کرد. این از چهره ها و اعصاب حریف ولو با حمایت داور مشخص بود. آرژانتین حالا حالا ها در بسیاری موارد مانند علم عقب مونده تر از ایرانی. اینا یادت نره
ای دادو بیدادگل خوردیم...اما دست بازیکنان ما دردنکند
این داور خل مشنگ رو اخراج کنیددددددددددددددد
خدایی ما به ناداوری باختیم...روی اشکان خدایی 100% خطا شد
ایران (اسلامی) بزرگ آرژانتین را تحقیر کرد. این از چهره ها و اعصاب حریف ولو با حمایت داور مشخص بود. آرژانتین حالا حالا ها در بسیاری موارد مانند علم عقب مونده تر از ایرانی. اینا یادت نره
پنالتی حق ایران بود
ایران به داوری باخت .
توپی که نکونام خراب کرد تبدیل به گل شد .

آخه چرا ؟
من امروز به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم و فکر می کنم بپاس تلاش و غیرت این یوزپلنگان دونده همه با هم ساعت یازده شب فریاد ایول ایول غیرت ایرانی را ایول سر دهیم.
وای کولاک کردیم زنده باد ایران زنده باد قوچا نژاد
دستشون درد نکنه واقعاً ثابت کردن هنوز خون ایرانی توی رگاشون میتشه درود بر بازی زیبای ایران
حبف شد. افرین به بچه ها دمتون گرم. داور به طرف رو اعصاب بود نکونام یه طرف خداحافظی کن برو دیگه
عااااااااااااالیییییییییی بود یک باخت شرافت مندانه
حمله به فسبوک داور



www.facebook.com.mazej.

حمله
باخت دقایق آخر باخت تلخی بود ولی با افتخار این بود از گلی باختیم که بازیکنش بهترین بازیکن چند سال اخیر دنیا بود
خدا از نکونام بابت لو دادن الکی توپ نگذره که گل شد
واقعا عالی بود ای خدا ایران اون همه خوب بازی کرد آرژانتین مونده بود چیکارکنه کاش اون دقیقه نود اتفاق نمی افتاد .واقعا داور هم که غش کرده بود.
واقعا عالی بود عالی تو چند سال اخیر همچین بازی از ایران ندیده بودم
ای خدا کاش اون موقعیتهای ایران تو نیمه دوم گل میشد چی میشد ولی انشا الله بوسنی رو میبریم وصعود میکنیم
داور و کمک داوران آلت دست مافیای فوتبال بودند .ساده لوحانه است که باور کنیم نتایج جام جهانی از قبل مشخص نشده است .
بالاخره دیگه حرف از چند گل خوردن نبودش ولی سیستم دفاعی خیلی قوی در چند دوره جام جهانی ایران درست کرده بود
بچه ها مچکریم
آرژانتین حالا حالا ها در بسیاری موارد مانند علم عقب مونده تر از ایرانی. در ورزش هم که در قاره خودتون و همراهی داور، ای تونستی یک غلطی بکنی.
آفرین به کیروش! آفرین، خیلی خوب تیم رو اداره کرده بود!
منتقدین کیروش حرفی دارید؟!
به این تیم افتخار میکنم
من فقط موندم تو حرکت داور. در نیمه اول بازیکن آرژانتین از عصبانیت پرچم کرنر رو کند پرت کرد داور به جای اینکه بهش کارت بده مثل نوکرا رفت پرچمو درست کرد! از این داور انتظار دارید پنالتی بگیره؟

واقعا نیمه دوم ایران عالی بازی کرد.
آخ از دقیقه ی نود و یک
ولی وجدانا خوب بازی کردن، دم همشون گرم، طرفدارای آرژانتین تو سایت یاهو خیلی کری می خوندن و ایرانو تیم حساب نمی کردن، خداییش نفسشونو بریدیم تا یه گل زدن
من امروز به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم و فکر می کنم بپاس تلاش و غیرت این یوزپلنگان دونده همه با هم ساعت یازده شب فریاد ایول ایول غیرت ایرانی را ایول سر دهیم.
جون مادرتون فقط فیسبوک مسی نرید
خدا قوت ملی پوشان عزیز
این باخت نبود!! یک پیروزی بود!
آرژانتین فقط شانس آورد! شما نه تنها حفظ آبروی ایران کردید بلکه آبروی فوتبال آسیا را با این بازی غیرتمندانه بالا بردید
هیچ نگران نباشید عزیزان ملت ایران - بالای دقیقه نود گل خوردن!! در مقابل تیمی که قهرمان جهان بوده ! ذره ای ناراحتی برای هموطنان ندارد
خداوند یار و یاورتان باشد
بچه ها مچکریم
احمد از چین
خدایی حق این دروازه بان نبود گٔل بخوره
ما برنده شدیم همین

ماشاا... بچه ها حدا قوت
بچه ها خیلی حیف شد ...................................
بوسنی اماده باش که داریم میاییم
ما به داور آشغال عوضی باختیم
بچه ها خیلی حیف شد ...................................
خدایی حقمون نبود..
داورو خریده بودن..
من یکی که ازش نمیگذرم!
والاااااا
آدرس فیس بوک این داور رو بدید
اه ایران بد باخت ای خدا
دقیقه 91 اه
اگر فردوسی پور گزارش نکرده بود ما حتما میبردیم هی میگفت چه میکنه این لیونر مسی
این بازی به اندازه 1000 برد ارزش داشت دورد بر شرف تک تک بازیکنان تیم ملی ایران زنده باد ایران و ایرانی .
داور بیشعور! خدا ذلیلت کنه که کور بودی و خطاها و پنالتی رو ندیدی!
بچه ها مچکریم
ولی خیلی حیف شد
آفرين به تيم ملي و كيروش ؛ اينجا تو استراليا كسي باور نمي كرد كه تيم ملي چنين بازي درخشاني انجام بده .نتيجه ابرومند بود
بانی باخت ما مانور عشقی نکونام بود !
گدازه های آتشفشان ایران ،داور را کور کرده بود .
لعنت به داور
در اصل ما بردیم آفرین بچه ها
ماشالا به شیران ایران
به خدم افتخار میکنم که ایرانیم خدا رو شکر

فقط میگم خدا رو شکر
ایرن با شرف باخت و آرژانتین با بدبختی برد...
خداییش خیلی قشنگ بازی کردند...اصلا انتظارشو نداشتم.
این باخت بهتر از مساوی با نیجریه بود
چون بچه ها موقعیت گل زیاد داشتن و به ناداوری باختن
از فدراسیون خواهش میکنم کارلوس کیروش رو از دست نده، باید هزینه کرد تا نتیجه گرفت
کارشناسان داخلی چند ماه است می گفتند ایران با یک گونی گل برمیگردد ....... ولی حالا حرف دیگری می زند . شما که اطلاع ندارید چرا اظهار نظر میکنید و روحیه نمی توانیم را به جامعه القاء می کنید . ما که تریبون نداریم که حرفمان را بزنید . از این سایت هم فکر نمی کنم نظرمان را بیان کنیم ..............ولی ......
درود به شرفتون
ما برنده شدیم همین

ماشاا... بچه ها حدا قوت
ایران باید بازی میبرد همش تقصیر داور بود من که فکر میکردم 6تا میخوریم به هرحال این باخت مثل یک پیروزی بود برای ما کیروش متشکریم
واقعا به این تیم ملی و بازیکنا و کادر فنیش افتخار میکنم.با تمام وجود بازی کردند.داور حق ما رو خورد
از کسایی که از بازی امروز تیم ملی هم راضی بودند خواهش میکنم به سایت www.rouhani.ir برید قسمت درباره من - تماس با من از اقای روحانی درخواست کنید پول تمدید قرارداد کی روش را بدن.
عالی بود و غیر قابل تصور
برای آرژانتینی ها باخت بود
بچه ها خسته نباشند مثل یوزپلنگ دویدند
بچه ها بهترین هستی
حقمون باخت نبود
ما به داور آشغال عوضی باختیم
این داور رو باید فوری بفرستن بره کشورش گیج میزد مردک
آخ از دقیقه ی نود و یک
ولی وجدانا خوب بازی کردن، دم همشون گرم، طرفدارای آرژانتین تو سایت یاهو خیلی کری می خوندن و ایرانو تیم حساب نمی کردن، خداییش نفسشونو بریدیم تا یه گل زدن
درود خدا بر این تابناک
عجب تیتری زدی
فوووررررانن اعتماد بنفس .عالی بود
ما چقدر خوبیم
حیف شد حق بچه های تیم ملی حداقل مساوی بود.
خیلی مردونه بازی کردیم واقعا بچه ها با از جون مایه گذاشتن ... اگه کیروش از تیم ما بره باید ی روز عذای عمومی اعلام بشه
درود به غیرت ایرانی
دم بچه ها گرم، خیلی عالی بود خیلی خوب بود، عشق کردم براشون.
ما ازقبل پیشبینی کرده بودیم رفتیم فیسبوک مسی ازونکارا کردیم.حالا هی بگید بی فرهنگیم.خخخخخخخ
فقط مسی حال کردم
بچه ها خیلی حیف شد ...................................
ما بهتون افتخار می کنیم بچه ها! :)
باید روبه روی نیجریه ضعیف .به این شکل بازی میکردیم و 3 امتیاز رو میگرفتیم افسوس برنا مه ای برا حمله کردن تو ی اون بازی نداشتیم
کی روش حیفه بره
سرمونو بریدن تو قربت!!!!
پنالتیمونو نگرفتن!!!!
خداازشون نگذره
واقعا حیف شد .حق تیم ایران بیشتر بود.بچه ها از همه تون متشکریم.
این فوتبال زیاده خواهی و ملیاردی همه چیزش شکست و خزیان است
از غارت این فوتبال بانکها و صاحبان نفوذ و رانت یاد گرفتند چطور دخل بیت المال کشور بقیة الله را در بیاورند و به میراث زهد امام مستضعفین خیانت کنند و در راه غارت از هیچ ناهنجاری و تبلیغ تلویزیونی و روزنامه ای و اینترنتی نگذشتند
چقد اخلاق در این کشور بواسطه غارت ملیاردی فوتبال تباهی سقوط کرد
چقدر جوانان مشغول تماشا و نمایش این غارتها شدند
یادتان میاید چقدر هتاکی و فحش ناموسی علیه بازیکن ارزانتینی در اینترنت بسیج کردند
دست خداست دست صاحب آرژانتینی!
الهی حلبی بشی مسی....
آفرین به دلاورمردان میدان سبز درودبرشماتاریخ سازان ورزش فوتبال شمابه آرژانتین نباختید بلکه این داور بود که هم به ایران اسلامی ،هم به جهان فوتبال وهم به آرژانتین باخت
بازي را در انگليس تماشا كردم . به نظر من و همه اونهايى با من بازي راديدند عادلانه ترين نتيجه را مساوي مي دانستند . پنالتي ايران راهم داور نگرفت .
فقط مسی حال کردم
فوق العاده
اولین باری بود که مبهوت بازی گروهی ایران شدم
واقعا فوق العاده بودن
افتخار میکنم به بازیکنان تیم ایران نود و یک دقیقه عرق مسی و یارانش را دراوردن
خیلـــــــــی حیـــــــــف شــــــــد :(
داور غششششششششششش کرده بود. خدایا چرا؟؟؟؟؟
یاشاسین ایران و ایرانی
اگر فردوسی پور گزارش نکرده بود ما حتما میبردیم هی میگفت چه میکنه این لیونر مسی
پنچ تاگل میخوردیم بهترازاین یک گل اعصاب خردکن بود
هیچی از ارزش های تیم ملی و بچه هاش که واقعا غیرتمندانه بازی کردن و همچنین مربی خوبش کم نشد. خوب بازی کردیم مخصوصا نیمه دوم
درود بر غیرت، درود بر همت، درود بر توان و خواست این جوونای بزرگ و قهرمان، درود بر افسانه های فوتبال ایران، درود بر کی روش قهرمان و درود به همه اونایی که با امید و تدبیر به توانایی ایرانی با غیرت ایمان بیارن. کاش اون سیاسیونی که با ساز مخالف می زنن همکاری و همراهی رو از این با غیرتا یاد بگیرن و با مردم همراه بشن.
داور خیلی رو مخ بود .... خیلیییی .... یک, دو , سه ... داور
.
.
دقت کن
تف به گور داور
تف به گور مسي
..........................................
روح داور این مسابقه شاد!!!
دمشون گرم..
خداییش بی انصافی نکنیم..
خوب بود بازیشون..
نکونام دلیل باخت ایران بود
اشکان دژاگه مسی جدید خواهد بود
درود بر یوزپلنگان غیور ایرانی
لعنت بر جلاد صرب (مازیچ داور بازی)
درود بر یوزپلنگان ایران زمین
دم همه ی شما گرم!
اقا بازم داور تو هر مسابقه هر ورزشي داورها , ماچه كرديم فقط احترام به داور اشغال , بس كنيد احترام به دنيا را ما بيش از اينها قوي هستيم بس كنين احترام الكي رو ,,,
وااااااااای خدااااااااایااااااااااااااا
زنده باد ایران
من نمی دونم به این داور که داوری یاد داده گوسفند از این بهتر داوری می کرد
اگر فردوسی پور گزارش نکرده بود ما حتما میبردیم هی میگفت چه میکنه این لیونر مسی
من گریه کردم براتون...شما از نظر کل دنیا برنده اید.بهتون افتخار میکنیم.تیترتون این باشه
آرژانتین +داور ایران را با سختی بردند
وای خدا آخه چرا.. کاش اون توپو نکونام لو نمیداد نگه میداشتین یه دقیقه... لعنت بر اون داور صربستانی از هرچی صرب و روسه متنفرممممممممممم
حال کردم کسی نرفت پیراهن مسی را بگیرد
باخت تلخی بود در شرایزی که استحقاق برد داشتیم.افرین به تیم ملیمون .افرین به مربی هوشمندمون
كى روش با بچه هاش وعادل عالى بودن داور اخراج بايد گردد
من نمی دونم به این داور که داوری یاد داده گوسفند از این بهتر داوری می کرد
داور...
خدا یارتان شما مایه فخر ملتید
حیف و صد حیف!
خدا از نکونام بابت لو دادن الکی توپ نگذره که گل شد
ما به داور باختيم
فقط مسی حال کردم
اون آدماي ضعيف و بي ايماني كه مي گفتن ايران ٦ تا مي خوره ،٣ تا مي خوره كجان ؟؟؟ بازم از ترستون ساكتين ؟؟؟ ما غيرت داريم ما ايمان داريم ما خدا رو داريم ما دليريم ما ايراني هستيم ،، دنيا اينو بفهمه ،،، يا مولا....
فردوسی پور: چه خوبیم ما!!

گزارش عادل عالی بود بعلاوه بازی فوق العاده بچه های ایران .
تیم ایران و مربی آن عالی بودند.
درودبه شرف شما
آخرش این مسی کار خودش و کرد... عجب سر دردی گرفتم....
دم همه بازیکنا گرم. مدت ها بود یه همچین بازی از ایران ندیده بودم. افتخار می کنم که کشورم همچین بازیکن هایی داره. درسته که نبردیم اما اگه این روحیه رو ادامه بدیم بزودی یکی از بهترین های فوتبال دنیا خواهیم بود.
واقعاً کیروش نشون داد که یکی از تاکتیکی ترین مربیان جام هستش و به بهترین نحو ممکن از داشته هاش استفاده کرد
مسی انتقام اون توهین‌هایی رو که تو فیسبوک بهش شده بود ازمون گرفت :(
آقا حالا یک کاری کنید ایرانی های با فرهنگ بریزند تو پیج داور فرهنگ رو کنند
اینکه مسی در دقیقه 91 گل زد نشان میده که براش خیییییلی راحت بوده در سایر دقایق بازی هم گل بزنه اما از زدن گل مخصوصا امتناع می کرده و حتما پشت پرده ای داره که ما بی خبریم ! مثلا مارادونا بهش گفته باشه که هوای ایران را داشته باش و ...
خيلي خيلي خوب بازي كردن مخصوصا نيمه دوم ، باورمون نميشد كه اين تيم ايرانه ....... ولي حيف تو لحظات آخر ...........
با اینکه ایران به آرژانتین 0-1 باخت،ولی خداییش بازیکنان ما بازی خوبی رو به نمایش گذاشتند.
بازی کنان تیم پرافتخار ایران خسته نباشید.
فقط مسی حال کردم
دم همه بازیکنا گرم. مدت ها بود یه همچین بازی از ایران ندیده بودم. افتخار می کنم که کشورم همچین بازیکن هایی داره. درسته که نبردیم اما اگه این روحیه رو ادامه بدیم بزودی یکی از بهترین های فوتبال دنیا خواهیم بود.
عالی بودن بچه ها ...
چی می شد همیشه همین غیرت و همت رو نشون می دادین ؟
به یاد ناداوری بازی کره جنوبی و ایتالیا در جام جهانی
2002 افتادم
درود خدا بر این تابناک
عجب تیتری زدی
بهتراست آقایان فدراسیون قرار داد آقای کی روش را تمدید کنند.
کاش میشد داور رو دعوت کرد به ایران و از

خجالتش همگی در می اومدیم........
بچه خیلی ممنون ، داوری حامون بهم زد، اهالی بهشهر،بهشهر یکی از شهرستان شرقی استان مازندران است که در45 کیلومتر مرکز مازندران قرار دارد،بهشهر دارای طبیعتی بکر و آثار تاریخی مثل جنگل عباس آباد بهشهر که ثبت یونسکو شد، جزیره میانکاله ، غار هوتو ، چشمه عمارت، کاخ صفی آباد، پارک تارخی ملت ،گوهر تپه بهشهر با سابقه 4000 سال همچنین بندر مشهر امیر آباد ، کارخانه کشتی سازی صدرا،اولین اکتشاف گاز در محدوده این شهر انجام شد شما عزیزان را به باز دید از این شهر تاریخی ، فرهنگی ، علمی دعوت می نماییم
علکی شلوغ نکنید کارو . فاصله فوتبال ایران و ارژانتین خیلی زیاده
ما به خاطر کارهای داور باختیم و تمام
آفرین به غیرت ایرانی ،
آرژانتین+ داور+ تماشاگر = 1 ایران=0
آرژانتین دوازده نفره بازی کرد داور هم با اونا بود.
دم بچه های ایران گرم،سنگ تمام گذاشتند، حقشون این نبود
وای خدا آخه چرا.. کاش اون توپو نکونام لو نمیداد نگه میداشتین یه دقیقه... لعنت بر اون داور صربستانی از هرچی صرب و روسه متنفرممممممممممم
واقعا عالی بودیم. عالیییییییییی. از یه یازی خوب و منطقی تا اعتماد به نفس بچه ها برای گل به تیم حریف . این بازی کمک زیادی به رشد فوتبالمون میکنه.بازی بسیار لذت بخشی بود. امید که با برد مقابل بوسنی این مرحله رو پشت سر بگذاریم
کثافت نکونام باعث شد. مثل همیشه گند میزنه. بگو تو اون لحظه آخه جای خود نشون دادنه؟
حیف شد خیلیییییییییییییییییییییی
اما دمشون گرم.............

دوستون داریم
بنام خدا
بچه ها متشكريم خسته نباشيد
واقعا حقشون باخت نبود. چی میشد از اون چهار تا موقعیت گل و یه پنالتی نگرفته شده یکیش گل میشد؟!

کاش داور بازی رو یه ماشینی، کامیونی چیزی زیرش کنه !!
این سر اغاز بزرگی ایران در فوتباله تازه فهمیدیم چطور بازی کنیم مثل والیبال و بازی بعدی ایران را از گروه بالا می بره ما از مسی گل خوردیم نه از اضغری واقع بین باشیم دنیا منبعد به ایران احترام میزاره
من گریه کردم براتون...شما از نظر کل دنیا برنده اید.بهتون افتخار میکنیم.تیترتون این باشه
آرژانتین +داور ایران را با سختی بردند
ايران به نكونام وداور باخت
بابا با این مدیران و مربیان وطنی هیچی نمیشیم
فکر کنید 4 تا مربی مثل کیروش اگه تو باشگاههای ما بودند
البته اگه مافیا بذاره
بچه ها واقعا متشکریم. عالی بود
کیروش خیلی آقاست. ممنون سرمربی محترممون که به احترام مردمی که براشون کار میکنی و دوستت دارند قرآن را هم میبوسی! ممنون از تو آدم فهیم.
هر چند باخت باخته ولی خدایی خوب بازی کردن.مسی کل بازی محو بود.حیف نیست این داوره تو جام باشه اما فغانی نباشه
دمشون گرم
حیف شد
دم کیروش گرم
دم بچه ها همشون گرم
دوسشون دارم
کیروشو نگه دارید
اعتبار فوتبال ایران کارلوس کیروش
خیلی چیز ها یادمون داد اول تیم ملی از نفرات بهتره همون جوری که دیگه رحمتی و امثال اونو دعوت نکرد
ممنون از جوانان تیم ملی که آرژانتین را به گریه انداخته بودند...... حیف شد گل خوردیم اما بهترین بازیکن جهان یعنی همین......
واقعا حق ايران اين نبود مسي از اين به بعد بره به جهنم با اين داوري كه نميدونم از كجا پيدا كرده بودنش
به خاطر این ناداوری اشکم در اومد. خدایا چرا؟......
لعنت به این داور
ایران واقعا عالی بازی کرد و اصلا حقش شکست نبود. دست آقای کیروش هم درد نکنه. البته برچسب اجنبی پرستی یک وقت به من نزنید چون کیروش واقعا عالی تیم را جمع کرده.
بچه ها مچچچچککککککرییییییییم
واقعا من از مردم عزیز ایران خواهشمندم اشتباه دولت و مسولین را تکرار نکنن واز کلمه افتخار ایران استفاده کنیم .چرا که دشمن سخت اول بدنبال جنگ وتفرقه داخلی است هر چند مسولان متوجه نمیشوند از کشورهای همسایه عبرت گیرید واقا بر فرض محال پارس همون ایران باشه وقتی دیگر هموطنانمون واکنش نشان میدن چرا باید استفاده کنیم مسولین به هوشششششش باشید لطفا
ایران به علاوه کیروش حتما بازی زیبا
ایران به داور باخت
داور فقط حواسش به برخورد بازیکن های ایران با ارژانتین بود که سریع کارت زرد بده
خطای مدافع ارژانتین بر روی دژاکه که پنالتی محرز بود را هم نگرفت
واقعا اگه کفاشیان تمدید نکنه قرار داده کیروش را یه بی کفایت به تمام معناست.
لعنت به این داور
افتخار
ما برنده شدیم همین

ماشاا... بچه ها حدا قوت
یوزپلنگ وار بازی کردیم دم بچه ها گرم
ایول
عالی بودن بچه ها ...
چی می شد همیشه همین غیرت و همت رو نشون می دادین ؟
مشوقان شلوارک بپوش هم افاقه نکرد!
یعنی خاک بر سر داور
اين نظرات بي خود چيه.
درود بر تيم ملي و غيرتشون
درود بر كيروش بزرگ
چرا پیام منو نمیذاری مگه سیاسیه
برای این که داور این بازی ... صلوات
من گریه کردم براتون...شما از نظر کل دنیا برنده اید.بهتون افتخار میکنیم.تیترتون این باشه
آرژانتین +داور ایران را با سختی بردند
داور برای آرژانتین خودشیرینی میکرد!!!!
ارژانتین بددون مسی هیچ چی نیست...

این برد رو داور به ارژانتین هدیه داد...

دورد بر شرف و غیرتتان .....
ايران به نكونام وداور باخت
فکر کنم صفحه مسی دوباره رونق میگیره!!!!!
داشتم فکر میکردم با این بازی خوب و عالی دلواپسان از چه ایراد خواهند گرفت؟در انتها باید گفت ایران به مسی باخت نه آرژانتین.....پیروز باشید
آفرین بر شیر مردان بهتون افتخار میکنیم
چی شد ؟ 5 تا خوردیم؟ چی صدا نمیاد ؟
کجان اونا که می گفتن ایران تحقیر می شه ؟
این تیم ملی ایران !!!! دقت کنید اینا ایرانی هستند شاهزاده های پارس هستند دقت کنید پارسی همیشه می تونه
ممنون تیم ملی
ممنون تمام اونایی که امید داشتند
ممنون اونایی که رفتن استادیوم
ممنون کی روش بخاطر این غرور ملی
به لطف کثافت بازی و پول گیری و جانب داری داور ایران به آرژانتین باخت. من از این میترسم که فردا خبر قتلش همه جا پخش بشه
در ضمن آقای علی که انگار حالیت نمیشه چی داری میگی وقتی داری کامنت مینویسی بفهم مست نباش
ایران اگه صعود کنه هم امید ما به دوره های بعدی بیشتر میشه هم میتونیم تو جهان افتخار کنیم که ایرانی هستیم
لعنت به اون داوری که عادلانه قضاوت نکرد. :@ :@ :@ :@
بازی عالی ای بود...خیلیا انتظار نداشتن ایران اینچنین به ارپانتین فشار بیاره....

اما به گل نامردانه (بد شانسی) ناراحت شدم.
بهترین بازی تاریخ فوتبال ایران بود، هیچ وقت اینقد نظم و برنامه نداشتیم، برا جام جهانی هم اینجوری اومدیم، بازی اخر بردیم تو برزیل هم اینجوری میشه
بوسنی رو ببریم میریم..
عشق است یوزهای ایران..
بازی ایران در مقابل آرژانتین عالی بود اگه همین طوری در مقابل بوسنی بازی کنند قطعا برنده خواهند شد واقعا دمشون گرم داره .
آه از دست مسی.....
آفرین بر شیر مردان بهتون افتخار میکنیم
توصــــــیه ای برای همه ایــــــرانی هــــا:

شما رو به خدا دیگه نرین تو صفحه فیس بوک مسی بهش بد و بیراه نگین!
نذارین این خاطره ی خوب خراب بشه.
دست و پاتون رو میبوسم بچها.
کیروش حلالت باشه پولی که میگیری
تنها خوشحال در ايران : صادق زيبا كلام
عاشقتونم به تون افتخار ميكنم
ای تو روحت داور...
خدا وکیلی قشنگ بازی کردند ولی در وقت اضافی بد شانسی آوردند و داور هم خیلی به آرژانتینیها کمک کرد . تا جایی که مفسر تلوزیون تایلند هم میگفت داور خطای مسلم بازی کن آرژانتینی را نگرفت در هر حال باید قبول کنیم که سروها انسانهای نژاد پرستی هستند مخصوصا با مسلمانان خصومت دیرینه ای دارند و داور این خوی بد خود را نشان داد .
فقط دارم اشک می ریزم
only Iran
گزارش بازی:

۰۴:۰۰ توپ گیری عالی اشکان دژاگه از لئو مسی. این شاید نشانی باشد بر آمادگی بیشتر اشکان در این مسابقه نسبت به بازی قبل.

۰۸:۰۰ به هنگام صاحب توپ شدن هافبک های آرژانتین، همه بازیکنان ایران درون زمین خودی حضور پیدا می کنند. برنامه ایران در این لحظات رساندن توپ به گوچی است.

۱۰:۰۰ تا این لحظه لئو مسی به خوبی توسط مدافعان ایران مهار شده است. ایرانی ها تک تک توپ های او را به خوبی زده اند.

۱۳:۰۰ خروج شجاعانه علیرضا حقیقی، فرصت خوبی را از گونسالو هیگواین گرفت. حقیقی برای لحظاتی روی زمین بود اما بدون مشکل به بازی ادامه داد.

۱۹:۰۰ داور چهارم برای تذکر به کارلوس کی روش وارد عمل شد . کی روش که نزدیک به خط محدوده فنی ایستاده روی ضد حمله برق اسای آرزانتین اعتراض تندی به مسعود شجاعی داشت که توپ را پشت محوطه جریمه آرژانتین لو داد .

۲۰:۰۰ یک واکنش ویژه دیگر از علیرضا حقیقی. گلر شماره 12 ایران این بار با دست مخالف شوت تماشایی آگرو را از دروازه دور می کند. او بدون تردید سخت ترین روز عمرش در مستطیل سبز را پشت سر خواهد گذاشت.

۲۳:۰۰ مارکوس روخو مثل همیشه در کارهای هجومی عملکرد موفقی دارد. او این بار یک ضربه سر خطرناک روانه دروازه ایران می کند که با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون می رود.


۲۵:۰۰ توپ ربایی هوشمندانه جلال حسینی، اجازه نداد آنخل دی ماریا درون محوطه جریمه ایران خطرساز شود. خیلی ها معتقدند آنجلیتو این روزها از لئو مسی هم خطرناک تر است. مدافعان ایران اما همه ستاره های حریف را به یک چشم می بینند.

۳۲:۰۰ خطای آندو روی مسی، ایستگاهی ایده آلی را نصیب آرژانتینی ها کرد. لئو البته توپ را به فضای بالای دروازه فرستاد اما آندو باید مراقب باشد تا در چنین مناطقی ایستگاهی ندهد.

۳۴:۰۰ اولین حضور جدی ایران در محوطه جریمه حریف رقم خورد. حرکت تیمی تماشایی بچه های کی روش، به احسان حاج صفی ختم شد. او با یک پاس عرضی تلاش کرد تا یکی از هم تیمی هایش را درون محوطه جریمه صاحب توپ کند اما مدافعان حریف توپ را ربودند. ادامه این حرکت می توانست به صدحمله سریعی برای آرژانتین تبدیل شود اما حرکت فوق العاده آندو، توپ را از آن ها گرفت.

۳۷:۰۰ سفید و آبی ها، درست در فاصله ای شبیه آنچه در دیدار با بوسنی منجر به گل شان شده بود، صاحب یک ضربه آزاد شدند. مسی توپ را به روی دروازه فرستاد و ضربه سر خطرناک هیگواین، با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

۴۲:۰۰ دومین کرتر تیم ملی، تبدیل به اولین موقعیت گل این تیم در این مسابقه شد. چیزی نمانده بود نام جلال حسینی به فهرست مدافعان گلزن ایران در جام جهانی اضافه شود اما توپ او راهی به درون چارچوب پیدا نکرد. ناراحتی جلال از این اتفاق در نوع خود جالب بود. او به خوبی می داند ایران امروز موقعیت های مشابه زیادی به دست نخواهد اورد.

۴۴:۰۰ این بار نوبت به فدریکو فرناندز است که روی سر مدافعان ایران سر می زند. توپ این مدافع هم البته خطری برای دروازه حقیقی نیست اما اعضای خوب خط دفاعی ایران باید در زدن ضربات سر اول دقت بیشتری به خرج بدهند.

پایان نیمه اول- خط دفاعی آهنین ایران، رمق را از ساق های سوپراستارهای آرژانتین گرفته است. این منظم ترین و دقیق ترین ایرانی است که در همه این سال ها دیده ایم. بازیکنان البته باید تعداد خطاهای شان در فضای پشت محوطه جریمه را کاهش دهند تا کی روش کمتر عصبانی شود.

دقیقه 48- ضربه فنی جالب توجه زابالتا، از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. حرکت زیبای لئو مسی توپ را به مدافع راست تیم ملی آرژانتین رسانده بود.

دقیقه 51- جدی ترین موقعیت تمام مسابقه. حرکت استثنایی مسعود شجاعی، دریبل های بی مثال او مقابل خدایان دریبل در آرژانتین، یک سانتر دیدنی و در نهایت ضربه سر رضا گوچی با واکنش عالی رومرو از دروازه دور شد. این دومین بار است که گوچی در این جام با ضربه سر در آستانه گل زدن قرار می گیرد.

دقیقه 53- یکی دیگر از اشتباهات پرشمار داوری جام علیه ایران رخ داد. جایی که آقای داور، خطای آشکار روی اشکان دژاگه را ندیده گرفت.

دقیقه 58- لئو مسی بالاخره اولین حرکت موثرش در این مسابقه را انجام داد. مدافعان ایران برای نخستین بار فضای لازم برای حلق موقعیت را به او دادند و این ستاره نیز به خوبی پشت محوطه جریمه ایران حرکت کرد و ضربه خوبی را به سمت دروازه فرستاد. ضربه او با فاصله ای کم از کنار تیر دروازه به بیرون فرستاده شد.

دقیقه 61- چه می کند این آندو تیموریان.مرد جنگجوی تیم ملی، یکی از تاریخی ترین و بهترین نمایش هایش را امروز ارائه کرده است. او این بار توپ را به خوبی از لئو مسی گرفت و به شکلی خیره کننده ای دو بازیکن حریف را رد کرد و بازیکنان حریف را محبور کرد رویش خطا کنند.

دقیقه 68- دیگر خبری از دفاع مطلق نیست. ایران تبدیل به تیم برتر زمین شده و مدام موقعیت ایجاد می کند. دریبل های بازیکنان ایران خیره کننده است. هنوز نمی دانیم خوابیم یا توی بیداری این نمایش فراتر از حد تصور را می بینیم.

دقیقه 71- بعد از نکونام، مسعود شجاعی دومین اخطاری ایران در این مسابقه لقب گرفت. داور ضعیف مسابقه با آرژانتینی ها مهربان تر است.

دقیقه 75- یک سیو عالی دیگر از علیرضا حقیقی در مقابل دی ماریا. او با دومین کلین شیت تاریخ ایران در جام جهانی فاصله زیادی ندارد.

دقیقه 76- اولین تعویض کی روش در این دقیقه صورت گرفت. او خسرو حیدری را به جای مسعود شجاعی وارد زمین مسابقه کرد.
به کمک داور ؟ بهتره رومون رو کم کنیم . آرژانتین بود نه یک کشور عربی
بچه ها مچچچچککککککرییییییییم
یا علی مدد مرسی بچه ها به امید برد مقابل بوسنی و صعود اللهم عجل لولیک الفرج مددی
عالی بودن بچه ها ...
چی می شد همیشه همین غیرت و همت رو نشون می دادین ؟
آفرین به کی روش
برد حقمون بود تو مشتمون بودد
درضمن حالا همه حمله به فیسبوق*****
بهش بگین حالا ایرانو شناختی
فقط این همه گفتیم هاشم
اخرش نیومد
ایران به نظرم در سطح بالایی بازی کرد. در آخرین دقیقه شانس به آرژانتین رو آورد وگرنه....

من فکر میکردم ایران پرگل شکست خواهد خورد اما واقعا غافلگیر شدم با این دفاع محکم ایران
خدایا جواب ظلمی که صدا سیما به ما میکنه کی میده.۸سال منتظر بازی ایران تو جام جهانی باشی بعد وسط معرفی بازیکنات تبلیغ بزارن.صدا گزارشگرشون با اختلاف چند ثانیه از ته چاه بیاد‌.اه.اه
یکی آدرس خونه این یارو داوره رو بفرسته خودم سرشو میزارم رو سینش بره حال کنه
البته لابی رژیم نکبتی اسراییل رو هم فراموش نکنیم
خيلي عجيب است كه ايران فقط يك گل خورد با آن توپ باران دروازه اش!
ایران افتخار آسیا و اقیانوسیه در جام جهانی
برزیل است و باید بوسنی را برای صعود شکست
دهد . باید . باید . باید .
ما به داور باختیم - تیم ما برنده است
--------------
عادل فردوسیپور خیلی آدم متشخص و خوبی ولی تو گزارشش فقط فاز منفی میداد
درود بر غیرت، درود بر همت، درود بر توان و خواست این جوونای بزرگ و قهرمان، درود بر افسانه های فوتبال ایران، درود بر کی روش قهرمان و درود به همه اونایی که با امید و تدبیر به توانایی ایرانی با غیرت ایمان بیارن. کاش اون سیاسیونی که با ساز مخالف می زنن همکاری و همراهی رو از این با غیرتا یاد بگیرن و با مردم همراه بشن.
صرب ها وحشی بودنه خودشونو تو کشتن مسلمانان بوسنیایی نشون دادن
حالا شادی 70ملیون ایرانی رو کشتند
خوشحالم که بخاطر باخت به آرژانتین بغض کردم !
ایشالا این مردا بازی آخر رو می برند و صعود می کنن!
امیدوارم فقط
آفرين بر بازيكنان تيم ملي ايران....احسنتم.....و همچنين به سرمربيگري اقاي كيروش ايمان آوردم كه اگه ايشون دوباره سرمربيگري تيم ملي ايران را برعهده بگيرند فوتبال ايران نيز همانند فوتسال و واليبال پيشرفت خواهد كرد يعني كيروش خواهد شد ولاسكوي فوتبال ايران
کی روش مرسی.تیم ما عالی بود.لعنت به داور.لعنت به بد شانسی.ما برنده شدیم.گزارش عادل عالی بود.
نیمه دوم بازی خیلی خیلی خوب یود. اما هنوز ضعف پاسهای بی دقت تیم وجود داره! آرژانتینی ها تمام پاسهاشون بهم میرسید و پاس بچه های ما هم به آنها میرسید! در پیدا کردن همدیگه در زمین مشکل دارند! تمام توپ ها لو میره!
مردم با غیرت ایران باید یه جوری از خجالت آقای داور دربیان.
غیرت ایرانی رو توی ساق های بازیکنامون به همه نشون دادیم.
مردم با غیرت ایران باید یه جوری از خجالت آقای داور دربیان.
تيم ملي واقعا عالييييييييييييييي بود
اشكال اين كه ما باختيم اين بود كه همه جا حق ما رو ميخورن حتي تو ميادين ورزشي
وبايد به هيج قيمتي نزاريم كي روش از ايران بره
اقاي رئيس جمهور روحاني شما اجازه ندين كي روش از ايران بره
افتخار میکنم ایرانیم
خدااا ررررااا شششککککرررررررررررر
باخت باطع غرور بود.......گرچه ارژانتین بازی روبرد ایران دل هارو برد.....پاینده بادایران جاودان.....مرگ برداورصرب آرژانتینی....لعنت برداور....
فقط اينو ميدونم بهترين مردم دنيا رو داريم با وجود گل خورده بازم اومدن تو خيابونا تا به بازيكنهامون روحيه بدن اين خيلي ارزشمنده اينو از انعكاس بعد از بازي و صداي شادي مردم تو خيابون فهميدم كه ما شكستهامونو ميتونيم تبديل به پيروزي كنيم اگه با هم باشيم همين باهم بودن
عالی بازی کرد ایووووول
واقعا اگه کفاشیان تمدید نکنه قرار داده کیروش را یه بی کفایت به تمام معناست.
باخت باطع غرور بود.......گرچه ارژانتین بازی روبرد ایران دل هارو برد.....پاینده بادایران جاودان.....مرگ برداورصرب آرژانتینی....لعنت برداور....
يک مرده خور ديگه مثل مسى سراغ دارم اونم نيستر روى ... حالم بهم خورد از بازى امثال مسى ...
آفرین بر شیر مردان بهتون افتخار میکنیم
باید با کی روش تمدید کرد .
کوشن اونایی که می گفتن امروز بجای فردوسی پور، کویتی پور قرار گزارش بده، خداییش غرور آفرین بازی کردند هرچند آخرش هم با اشک تمام شد.
دم عادل گرم . دم تک تک باریکترین گرم
مازیچ:) چقدر پول گرفته بوده رو خدا میدونه
فدراسیون باید به تیم پاداش برد ا بدهد. تمام ایران راضی به این قدردانی از یوزهای ایرانی هستند. می گد نه کامنت منو بگذارید ببینید. پایسته باشید یوز پلنگها.
تیم فراتراز انتظاربود بابازیه خوبشون توقعمونوبالا بردن واسه چنددقیقه خیال کردم ایران برنده میشه من که میگم برنده بود اگه پنالتی..
بهرحال بچها عااالی بودن
تازه فوتبال ایران داشت پا می گرفت...
بنام خدا
كيروش جواب تمام منتقدان بي سواد و بي مايه داخلي خود را بخوبي داد .
فكر ميكنم مربيان داخلي چندين و چند ميلياردي بايد بنشينند و سر حوصله و با دقت چندين بار فيلم بازي ايران - آرژانتين را ببينند و از آن فوتبال ياد بگيرند از همه اينها مهمتر خونسردي كيروش در كنار زمين بود اين رفتار نشان از يك چيز داشت او با اين رفتار خود با افتخار به همگان اعلام ميكرد اين تيم را من ساخته ام " كارلوس كيروش "
اكنون فقط بايد تاسف خورد كه تيم ملي كشور ما مسابقات تداركاتي لازم و امكانات كافي را در اختيار نداشت اي كاش حسودان داخلي كمتر در كار اين تيم كارشكني ميكردند اي كاش اين افراد ميفهميدند اين تيم ملي كشور ما است و به همگي ما تعلق دار د و افتخارات انها افتخارات همگي ما است .
داور تحت تاثیر آرژانتین بود.ولی با این وجود ایران عالی بود. کاشکی بازی اول رو ایران برده بود. به امید پیروزی ایران در بازی مقابل بوسنی.بچه ها تازه خودشون رو پیدا کردند.باید به کی روش آفرین گفت.من مطمئنم ایران بازی مقابل بوسنی رو می بره. زنده باد ایران. پاینده باشی ای سرزمین پرگوهر.
ممنونم از تیم ملی که برای حداقل دقایقی ما رو از مشکلات زیادی که داریم مثل گرونی ها سیاست بازی ها و ... دور کردن و امید و لبخند رو به ما هدیه دادن. ممنونم از این که غیورانه بازی کردین و نشون دادین ایرانی مرد لحظات سخته
همین که هممون شادیم کافیه
بچه ها عالي بودن.خيلي حيف شد ولي واقعا هيچي از ارزش بچه هاي ما كم نشد.نميدونم چرا شديدا اميد دارم كه ما با بردن بوسني از اين گروه صعود مي كنيم.
در ضمن داور بايد شانس بياره صفحه فيسبوك نداشته باشه!!!
با این ک باختیم ولی خدایی بهترین بازی رو کردیم دم همه بچه ها گرم
خداقوت غیورمردان سرزمین آرش و رستم ، بازیتان دربرابر قهرمان جهان عالی بود . انشالله بوسنی را بزنید وبه دور بعد صعود کنیم خدا یاورتان باشد
فک نمی کردم آخر بازی بگم حقمون باخت نبود
بچه ها مچکریم
بهتر نبود صدا وسیما وسط دو نیمه بازی های ایران در جام جهانی آگهی پخش نکنه ونیمه اول را کارشناسان حاضر در استودیو به تفسیر بازی بپردازند؟ آیا درآمد برای سیما از اگهی بازرگانی اینقدر مهم است که هفتاد میلیون بیننده را رها کرده ودرآمد آگهی را به همه چیز ترجیح میدهد!؟
بازی کاملا دفاعی ایران اگرچه بسیاز خردمندانه بود و برای گرفتن امتیاز ولی باعث شد فوتبال زیبایی فوتبال آرژانتین دیده نشه
امیدواریم مقابل بوسنی فوتبال بهتری از تیم ببینم و کمی از اینکه همه تو دفاع باشن کاسته بشه
به علی دایی بگید داورو رسوا کنه!! شاید کارت به کارتی شده!! اقای دایی دست به کار شید
مقصر این باخت هم احمدی نژاد بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
داور لعنتی
دمشون گرم
خسته نباشن
عالی بود
هیچ کسی همچین فکری رو نمیکرد انقد خوب باشن
خسته نباشید
عالی بود
کاپیتان 146 بازی ملی اونجا جای دریبل زدن بود؟
عالی بووووووووووووووووووووووووووووووووووود
ایران برد ..ایران برنده شد.. لطفا نگید باخت..
ایران بهترین تیم گروه . کاش پلانتی رو داور گرفته بود الان یک هیچ برده بودیم
من نمیگم تسلیت بخاطر باخت میگم تبریک بخاطر بازی عالی ایران!!
زنده باد ایران
تو روخدا از شما که تواناییش رو دارین از طریق رسانه ها کاری کنین که قرارداد کی روش رو تمدید کنن تو رو خدا از آقای وزیر بخواین که فوتبال رو داخل سیاستشون نبرن
از آقای روحانی میخوایم که قرارداد کی روش رو تمدید کنن.
آفرین به کی روش
فوتباليستهاي عزيز ما خيلي خوب بازي كردند خيلي ممنون از همتون مرسي انشاالله هميشه موفق باشيد ما به شما افتخار ميكنيم
تیم ما واقعا عالی بود.ما به آرژانتین نباختیم، اونها اصلا شایستگی پیروزی نبودن.ما به داور ضعیف این بازی باختیم.
درود بر بازبکنان تیم ملی فوتبال ایران و آفرین جانانه به کیروش.تأثیر کیروش روی فوتبال ما جانانه بوده، حیف که می خواد بره.
درود بر غیرت، درود بر همت، درود بر توان و خواست این جوونای بزرگ و قهرمان، درود بر افسانه های فوتبال ایران، درود بر کی روش قهرمان و درود به همه اونایی که با امید و تدبیر به توانایی ایرانی با غیرت ایمان بیارن. کاش اون سیاسیونی که با ساز مخالف می زنن همکاری و همراهی رو از این با غیرتا یاد بگیرن و با مردم همراه بشن.
یوزپلنگ هایه غیور....
امشب فقط افتخار کردم ....
دو دودو دو دو دو ... داور
دو دودو دو دو دو ... داور
خدا از سر داور نگذره با این قضاوتش
چراااااااااااااااااااااااااااااا؟
چرااااااااااااااااااااااا؟
چرااااااااااااااا؟
چرااااااا؟
چرا؟
چرا گل خوردیم چرا گل خوردیم ما خیلی با نیجریه بد بازی کردیم اما این تو بازی ما محشر بودیم تو این بازی عالی بودیم نباید این جوری میشد. این یارو اصلا داور نبود
یک سایت ساخته شود واعتراض ملت ایران وجهان را گوش فیفا برسانید وایران نباخت بلکه برد
واقعا حیف که باختیم. حتی مساوی کمترین حقمون بود.
ایران فوق العاده بازی کرد !
ای کاش این کادر فنی حفظ بشن تا جام بعدی افتخار های بزرگ کسب کنیم
شیرمردان ایرانی یه آرژانتین نباختن به مسی باختن !
بیایید به نقطه مهم ولی مبهم بپردازیم در چه حرکتی ما باختیم به نظر من که تعلل جواد نکونام دلیل باخت ما بود نظر شما چیه؟
بازی بچه ها بی نظیر بود واسه اولین بار در فوتبال اشک تو چشام جمع شد اگه 5-0 هم می باختیم بازیتون عالی بود و تاریخی
زنده باد ایران....قابل توجه بعضی از هموطنا که آرزو میکردن ایران 4..5 گل بخوره....غیرت ایرانی رو دیدین
داور بی خود بود
ایران ابروی اسیا رو خرید.
فوتبال روی ناعادلانه اش را نشون ایران داد
دم ایرانی ها گرم واقعا گل کاشتن
آفرین به این بازیکنان
دمشون گرم
این باخت بیشتر از برد ارزش داشت
عملا آرژانتین رو تحقیر کردند
ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﯾﻦ ﺑﺎﺯﯼ ﺍﯼ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ.... ﺗﻮﮐﻞ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ
گل سوتی نکونام بود. اصلا روحیه نداشت. خودشو باخته بود. توپو این جوری رد میکنن بازیکن بین المللی؟
بسمه تعالی
باسلام ضمن تمام مسئولین محترم.من با درج اعتراضم به شیوه داوری بازی ایران و آرژانتین در این صفحه قصد عدم زیر پای گذاشتن حق تیم ملی عزیزمان را دارم
لطفا رسیدگی شود...
كمتر ازبرد نبود دمشون گرم
فوتبال ملیاردی خیر ندارد
واقعا برای فیفا متاسفم که داور بی تجربه ای را برای بازی ایران انتخاب کرده بود وباعث شد که پنالتی ایران گرفته نشود.
اخرشم زهرش را به ما ریخت و اشک مارا در اورد
بدینوسیله از اقای کی روش صمیمانه نشکر می کنم
اخرشم زهرش را به ما ریخت و اشک مارا در اورد
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
واقعا راست میگی.ضایع بود داور داره به نفع اونا کار میکنه.ما اگه پنالتی رو داشتیم مطمئن باش انطوری نمیشد.
تو روح داااااااااااااااااااااااااااااااااور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
و تو روح مسسسسسسسسسسسسسي
آريا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بنظرم داور به روح اعتقاد نداشت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بشمر
تازه فوتبال ایران داشت پا می گرفت...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کمپین حمایت از کیروش را بیندازیم تا بماند اگر او برود دوباره ایران با کفاشیان به قعر می رود. برای اولین با علیرغم شکست به بازی بی نقص ایران افتخار کردم. کیروش بگوید فدراسیون را در اختیارش می گذاریم
حیف شد ولی عالی بود
واقعا عالی بود امروز از صحنه فوتبال منطقی و با برنامه باید برای هدایت کشور هم درس گرفت تمرینات درست برنامه ریزی درست استراتژی درست فرمانبری درست نه سرکشی ونه خود رای بودن همه باهم این سناریوی است که برای همه جبهه های متعدد کاری نوشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
با این آقا محمود خیلی موافقم. باید مسایل رو با دید منطقی دید و منصفانه نظر داد. تازه برای مسئله ای که در آن اطلاعات کافی ندارم هم بهتر است نظر ندهیم و تلاش کنیم چیزهای جدیدی بیاموزیم. تنها راه موفقیت در هر کاری همین است.
وای خیلی ناراحت شدم
وای خیلی ناراحت شدم
پاسخ ها
آريا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آخي نازي ....
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ناراحت نشو عزیزم...
درود بر شرف ایران ایشالا بسنی رو میبریم فیفا ساختار فاسدی داره همونطور که میزبانی جام جهانی رو به قطریا فروختن اجازه نمیدن تیمهای با سابقه بازنده بشن
آرژانتین این بود به نظر من تیم ملی ایران مثل نیمه دوم به خودشون اعتماد میکردن برد آرژانتین دور از دسترس هم نبود باور کنید تیم خوبی داریم فقط ترس از نام ها باعث باختمون شد
ما سربلند بودیم.....
داور+مسی=1 ایران =0
داشتم فکر میکردم با این بازی خوب و عالی دلواپسان از چه ایراد خواهند گرفت؟در انتها باید گفت ایران به مسی باخت نه آرژانتین.....پیروز باشید
وای خیلی ناراحت شدم
بچه ها مچکریم
ایران عالی بود ...دم همه ی بچه ها گرم ..واقعا گل کاشتن ..درسته که باختن و حقشان بود که یک امتیاز بگیرند...
بدینوسیله از اقای کی روش صمیمانه نشکر می کنم
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
نشکر یا تشکر؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
واقعا جای تشکر داره. هرگز تیم ما اینطور با برنامه و درست بازی نکرده بود. شخصیت کی روش روی بچه ها تاثیر گذاشته بود. آفرین به کی روش آفرین به بچه ها
سلام ایول بچه های غیور ایرانی ما با این باختم صعود میکنیم حتما حتما ما ایرانیم.یوزپلنگ ها ایرانی.
افرین به غیرت بچه های تیم ملی افرین واقعا درخشیدن همینکه انقدر مقاومت وجنگاوری داشتن ما بهشون افتخار میکنیم درسته ازارژانتین برای ملت ماغول درست شده اما خوب به هر حال قوی هستن وبچه هامون عالی جلوشون دراومدن.افرین به غیرت وقدرتت حقیقی وافرین به بازی خوبت قوچان نژاد.پولی که میگیرین حلالتون.ایشالا به امید پروردگار صعود میکنیم مرحله بعد.
طعم واقعی غرور ملی را امشب چشیدم....ماشالا کی روش .....ماشالا بلاسکو ....ماشالا خداداد عزیزی.....اینها سه تنی بودند که به من طعم غرور ملی را چشاندند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مهندس جان، ولاسکو بود، نه بلاسکو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ماشالا کوچ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مهندس جان ولاسکو
ایرج
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مقصر اصلی دولت گذشته است که باحرف هایش چهره خیلی بدی در دنیا برای ایران درست کرد که هیچ تیمی حاضر نشد دیدار تدارکاتی با ایران انجام بده . بازی عالی تیم ملی را ایرانیانغیور تبرک عرض میکنم.
بابا ایول به بچه های تیم ملی.بازی 1-0 به نفع داور
من گریه کردم براتون...شما از نظر کل دنیا برنده اید.بهتون افتخار میکنیم.تیترتون این باشه
آرژانتین +داور ایران را با سختی بردند
اصلا مهم نیست برام که ایران باخت چون خیلی خوب بازی کرد اگه همیشه اینقدر خوب بازی کنه مطمئنا جایگاه بالایی بدست میاره. و ایراد تیم ایران اینه که زیاد در مقابل تیم های بزرگ بازی نکرده تا مثل والیبالیستها در مقابل اونها ترسشون بریزه
داور فوق العاده عوضی داشت این بازی....
ایران عالی بود
آفرین به کی روش
مسی جواب اون کثافتهایی رو که به صفحه ی فیسبوکش چرت پرت فرستاده بودن داد.
با یه تفاوت که اون حال همه ی ایران رو گرفت.
پاسخ ها
الیاس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بر پدر وطن فروش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کار تو همچین بهتر از اونا که کثافت میگیشئن نیستا.با تیم ملی ایران مشکل داری؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بورو بابا
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مزخرف نگو مرد حسابی اگر داور به دادشون نمی رسید هیچ غلطی نمی تونستن بکنن حیف اسم علی که بابا مامانت رو تو گذاشتن
این همه هزینه ... این همه وقت .. این همه تدارکات .... این همه خرج و پاداش و ................... برای خوب باختن !!!! آبرومندانه باختن ....!!!!!!!!!!!! والیبالی ها چقدر مظلومند ...... قهرمان جهان را دو بار بردند ..... بهترین بازیها رو داشتند با کمترین هزینه و کمترین ادعا ولی دریغ از ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مقایسش مسخره است
بازی دیشب رو یک میلیارد نفر دیدند و یک میلیراد نفر در دنیا ایران رو تحسین کردند
چقدر هزینه لازم بود تا این اعتبار برای ایران بدست اید
هزینه که شد یک درصد ان هم نبود
در فوتبال هم اگر حرفه ای عمل کنیم نتیجه میگیریم .
آريا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بيشين بينيم بابا.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
این همه هزینه برای این است که بتوانیم با تیمی که دهها برابر بازیکنان و تیم ماقیمت دارد خوب بازی کنیم. والیبال هم اگر برنده است نه با شعار و مافیا بازی و داد و بیداد و جنجال بلکه با برنامه ریزی و پی گیری و مدیرت صحیح است که می برد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ما نباختیم داداش .. بردیم.. می دونی 90 دقیقه مساوی با آرژانتین یعنی چی؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
والیبالیها مدیری آوردند مثل یزدانی خرم که چند تا مربی بزرگ به والیبال پایه وبزرگسالان تزریق گرد وحاصل چندید سال تلاش به همراه نبود مافیا شد والیبال امروز .حالا خودت با فوتبال مقایسه بکن بعد ببین بازم نظرت همینه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
واقعا راست گفتی ملیاردها خرج کردیم تا از نباختنمون و حذف نشدن تو بازی اول و دوم خوشحال بشیم
اما قهرمانهای رشته های دیگه باید تو دکه فلافل فروشی و پیک موتوری کار کنن تا بتونن خرج خونواده شونو بدن
نتیجه واقعی ایران وارژانتین :ایران 1 داور1
عالی بازی کردند ممنون از همه ی بازیکنان و کادر مربیگری تیم ملی ،اگر عاقل باشیم کی روش رو نگه می داریم چهار سال دیگه با این مربی خیلی حرف واسه گفتن داریم .
باز هم دست مریزاد به تمامی بازیکنان تیم ملی
دمشون گرم نشون دادن ایران تیم راحتی نیست ارژانتین رو لوله کرد
باید کی روش را نگه داشت
بچه ها مچکریم
زنده باد ایران و ایرانی
بهترین بازیکن را مشخص نکردند چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مسي
باران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مشخص کردن،مسی شد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
مسی شد!
یا حق
ماشالله
عالی بود
یعنی شاید بهترین بازی ایران بود
داوری عادلانه نبود باید مردم اعتراض کنند
در نظر ما ایران مساوی است
یا علی
دلم به حال بازیکنا به رحم اومد
خیلی حیف شد
:(
اگر از گل خوردن ایران در دقیقه90 ناراحتید,خب شما سالمید.ولی اگر از باخت ایران ناراحت هستین که دیگه.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
دیگه چی؟....
دلم به حال بازیکنا به رحم اومد
خیلی حیف شد
:(
چراباخت...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حیف شد باختیم اما سربلند باختیم دمشون گرم
آخه تا چه حد نامردی ولی بر همه ی بازیکن ها تیم ایران درود باید فرستاد...
به خاطر همدردي با بچه هاي فوتباليست مااز فردا ديگه از قابلمه مسي استفاده نميكنيم !!
پاسخ ها
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
دمت گرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
نفرین به مازیچ
برنده واقعی این بازی ایران بود.
آخ از دقیقه ی نود و یک
ولی وجدانا خوب بازی کردن، دم همشون گرم، طرفدارای آرژانتین تو سایت یاهو خیلی کری می خوندن و ایرانو تیم حساب نمی کردن، خداییش نفسشونو بریدیم تا یه گل زدن
واقعا برای علی از روسیه متاسفم. فکر کنم با این بازی قشنگ دهن منتقدین بسته بشه.باید کیروش رو نگهش دارن حیفه به خدا
واقعا ایران خوب بازی کرد واین مدیون تلاش اشکان وآندووسایر دفاع ها بود.جا دارد از درایت کی روش تشکر کرد وبرای آینده برنامه ریزی کرد.ناراحتی آنجاست که مسی خیلی کم رنگ بود وآخر گل زد
عادل تیم ملی رو چشم زد! نکرد یه ماشالله بگه!!! لعنتی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
عادلو دوست دارم ولی هی میگفت باورتون میشه گل نخوردیم؟....راست میگه دیگه یه ماشالایی بزنم به تخته ای گوش شیطون کری....
جدی نگرین خیلی اعصابم خورده...داور کصافط
عالی بازی کردن .کی باور میکرد ایران تا دقیقه 90 از آرژانتین نخوره.حیف شد .داور عوضی.
اشتباه تایپی دارید
اید باور نکنید ولی امروز ایرانی در زمین مسابقه درخشید
"ش" از شاید افتاده
همش احساس میکنم تقصیر من بود که باختیم......تمام نود دیقه دعا کردم ...90 که تموم شد دست از دعا کردن برداشتم و اینجوری شد.....ولی بازم خوشحالم ...تبریک میگم به همه ایرانیای گل.....پسرا خسته نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خیلی خودشیفته ای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شما که مستجاب الدعوه هستید واسه بازی بعدی دعا کن
بسم حق

جز معدود دفعاتی بود کهاینجوری به ایرانی بودنم افتخار کردم ...
باختیم
ولی مردونه باختیم
با جنگیدن باختیم
برای اولین باره که میذارم صدا سیما بگه
باختیم
ولی هیچ چی از ارزش های این تیم کم نشد
حال ارژانتین و جلو این همه هوادارش گرفتیم
غیرتی و مردونه بازی کردن
تک تکشون
خدایا خیرشون بده
که باعث غرور ما شدن
رسایی رو نمیدونم کجاست .اما شاید این بار هم به بهانه تیم ملی بخواهند جشن برای تیم ملی رو توی کاخ سعد اباد بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بگیرن که بگیرن تا چشم حسود در بیاد
همش احساس میکنم تقصیر من بود که باختیم......تمام نود دیقه دعا کردم ...90 که تموم شد دست از دعا کردن برداشتم و اینجوری شد.....ولی بازم خوشحالم ...تبریک میگم به همه ایرانیای گل.....پسرا خسته نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بمیری!!!
چیکار کردی
اح
بچه ها توی پیج داور با حضور پر شورتون از خجالتش در بیاید.
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
چن سالته؟؟؟
بچه ها مبارزه کردن تا مردم ایران رو سربلند کنند حالا شما میری تو پیجش بدوبیراه میگی که ملتو سرافکنده کنی؟؟؟بسه بابا دیگه شورشو درآوردین همه باید بفهمن چقد بی جنبه ایم
پیام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مگه یه داور خاک بر سری مثل اون پیج هم داره؟؟
اگه داشت که خودم هکش میکردم !
mina
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
این جور کارا،کار ادمهای حسابی و استخوان دار نیست..داور بازی بوسنی-نیجریه هم گل بوسنی رو قبول نکرد........هر چند که از نتیجه و داوری حسابی سوختم ولی این کارا خود ادم رو بی شخصیت و بی عزت میکنه و به اون داور هیچی نمیشه..........من که همیشه از فوتبال بچه هامون گله میکردم الان میتونم از صمیم قلب بگم که این باخت هیچی از ارزشهای این تیم کم نمیکنه،خیلی لذت بردم،خیلی با غیرت بازی کردن................................زنده باد ایران!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خاك بر سرت يعني برن فحاشي و وحشي گري كنند و آبروي يك ملت را ببرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آريا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
حمله ...
موریس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
همین شما بی فرهنگه ها هستید آبروی ایران رو میبرید ...
ناشناس
| United States |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
مصاحبه مسی:
باید 1 گل میزدم به فرهنگ ایران که زدم
بچه های ایران عالی بودن تو بازی اما.....
زدم بدونین باید رو فرهنگ ایران سرمایه گذازی کنید نه رو فوتبال کشورتون
صفحه فیسبوک من اماده نشون دادن فرهنگتونه

همینو میخواهید؟؟؟؟
عالی بودن عاااالی
من که از اینکه گزارشگرها فقط فکر ضعیف نشون دادن ایران و قوی نشون دادن حریف هستند حالم بد میشه. متاسفانه گزارش فردوسی پور امشب رو اعصاب بود. مخصوصا اونجا که گفت حتی اگه الان سه تا گل بخوریم باز هم راضی هستیم. من اعتماد به نفس کاذب رو تایید نمیکنم اما وقتی تیم داره با دل و جان بازی میکنه گزارش اینچنینی واقعا اعصاب خرد کن هست..
داور که چه عرض کنم . برگ چغندر بهتر از این داور بود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
منم موافقم .دقیقه 50 بازی می گفت کاش میشدداور الان سوت پایانو میزد! وقتی اینا که گزارشگر فوتبالند تیمو قبول ندارن تکلیف ما تماشاچیا چی باشه؟
اگه داور نامردی نمیکرد الان ایران برده بود
سلام علی خان اتفاقا تیم ملی خیلی عالی بازی کرد واقعا برای شما متاسفم که انقدر ار سطح درک پایینی برخوردارید
داور محروم کنن
خاکبر سر داورش کنم که پنالتی به این واضحی را نگرفت. به قول عادل بایدیک بلیت بگیرن و این داور را به همون کشوری که اومده برگدوننش.بازی کنان واقعا خوب بازی کردند دستشون درد نکنه مخصوصا کارلوس کیروش.ولی من فقط از دست داور ناراحتم.راستی اینم بگم که عادل واقعا خوب گزارش کرد و روحیه ی خوبی به ما ایرانیا ن داد.
یا شاسین ایران
درقرعه کشی به مسی بدوبیراه گفتیم
حقش نبود این بار هم حقش نیست ولی اگه به این داور ناسزا بگیم نشانه بی فرهنگی ما نیست واقعا سزاوارشه
به نظر من دستای علیرضا حقیقی دروازه بان تیم مون رو باید طلا گرفت
داور بد!
پاسخ ها
طناز ایلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
همه سه بار بهش بگین
بد بد بد
افتخار پارس
پاسخ ها
الدوز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آه اقوام اکثراغیر پارس ایران دامن تیم ملی را گرفت
انصافا خوب و غیرتی بازی کردیم ارژانتین کردیم تو قوطی !!!
داور باید جریمه بشه
بابا گل کاشتید دمتون گرم اگه همین بازی جلوی بوسنی انجام بدیم انشاالله میبریم .
بچه ها مچکریم.
تعویض سوم اشتباه بزرگ کی روش بود.
حق ما شکست نبود.
کاش.......
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
خب زنگ می زدی بهش میگفتی
مطمئن باشید این آرژانتین تیمی نیست که جزء 8 تیم برتر بشه. هم داور کمکش کرد هم ناحق رفته بالا .
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
فینال بین برزیل و هلنده البته تا فینال به هم نخورن چون من جدول کامل جام جهانی رو ندیدم
اخخخخخخخخخ من دستم به اون داور برسه...چطور بلده به بازیکای ما وقع تعویض گوشزد کنه که سریع باشین .....به اونا نمیتونست....دیدین بعد گل ارژانتین چجوری وقت گذرونی کردن؟
آفرین به کارلوس کی روش و آفرین به بچه های خوب و شجاع ایرانی.
مافیای فوتبال می خواهد کی روش را خارج کند که از جابجایی مربی جدید پول به جیب بزند.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
البته پرویز مظلومی و قلعه نوعی و فیروز کریمی و.... کی روش رو قبول ندارند !
بعد از تعویض شدن حاج صفی مسی آزاد شد کسی دیگه جلوش نرفت آخه چرا؟
جانم فدای ایران.
ایران 11نفره در برابر آرژانتین 12 نفره.خدایی نهایت بی انصافی بود.درود بر شیرمردان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
كفاشيان و نكونام رو يادت رفت
به تیم کشورم افتخار میکنم چون غیرت ایرانیو نشون دادن کی فکرشومیکردتادقیقه نود ایران گل نخوره؟چقدر توپستا وکامنتا خودمون ایرانو مسخره کردیم که از همون اول شروع میکنه به گل خوردنو سوراخ شدن،اما تا دقیقه نود بچه ها عالی بودن معرکه بودن،خودم وقتی ایران گل خورد کلی گریه کردم،اما وقتی بچه هارو دیدم که چه جوری خستگی تو تنشون موند،وقتی دیدم علیرضاحقیقی چه اشکی ریخت ارزش بازیو بیشتر درک کردم،بچه ها خدا قوت ،عالی بازی کردید،خیلی خوب بود خسته نباشیدو دستتون درد نکنه ما بردیم چیزیو نباختیم آرژانتینی که ادعای قهرمانی میکرد به نظرم بازندس که تو دقیقه نود فقط یه گل تونست بزنه واون همه خوشحالی کنه
خداقوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
انصافا عالی بود بچه ها دستتون درد نکنه همچنین تشکر میکنم از کارلوس کیروش که واقعا یه ابر مربی دوست داشتنیه
واقعا تیم ملی بازی بی سابقه ای ارایه کرد. عالی عالی عالی خدا قوت بچه ها. پیروز میدان ایران بود.
زنده باد غیور مردان ایران....درود بر سید جلال و کلیه بازیکنان ...به خصوص کارلوس کیروش...به قور کیروش ایران به داور باخت
نکونام با غرورش باعث باخت ایران شد حیف شد... به هر حال بچه ها مچکریییییییییم
بابا دم مسی گرم جواب اون ادمای بی نزاکتی که از دار زندگی فقط فحش دادن وتخریب رو بلدن رو خوب موقعی اون هم دقیقه نود داد تا بگه انسایت خارج زمین ( ادب مرد به از دولت اوست)و تکنیک داخل زمین از تو غار در اومدن وفحش دادن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
دقت کردین توپی رو که مدافع ها به بدبختی دفع کردن چطور وسط زمین با شل و ول بازی کردنش لوداد و باعث باخت ایران شد؟
داور اصلا ب کنار
مسی هم به کنار تیم رقیب خوب
نکونام کجای دل بذارم تورو خدا دو دقیقه قبل از گولی ک خوردیم نگاه کنید خیییییییلی الکی نکونام توپ داد ب بازکنای آرژانتیم ک پایه ساز گل خوردنمون شدراحت می تونست پاس بده اههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خب اشتباه میشه دیگه
شما خودت نود دقیقه بازی کنی احتمال اشتباه وجود نداره؟؟؟
برزیلم تو بازی اول به خودش گل زد پس باید اون بازیکنو اعدام کنن؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خیلی راحته که گناه هر باخت رو به گردن یک نفر بندازیم و اون رو محکوم کنیم. فکر کنید امروز هم والیبال یک نفر اشتباه کنه. اونوقت چی؟ ورزش مدیریت صحیح لازم داره و بازی های تدارکاتی و جو بدون استرس و فشار و خیلی چیزهای دیگه. گول این حرف ها رو نخوریم که اگر اینجوری شده بود فلان و بهمان میشد.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
نکونام اگه اون لحظه حتی الکی زیر توپ میزد بهتر از این حرکت ناشیانه او بود . اما بهرحال اشتباهه دیگه پیش میاد
مسی خیلی وقت پیش گفته بود به ایران فقط یدونه گل خواهم زد اما گلی واقعا به یاد ماندنی
و این کار را هم کرد
ولی حیف هاشم نیومد تو بازی .
اما باز ایران واقعا عالی بازی کرد تا دقیقه 91 از آرژانتین گل نخورد .
این واقعا برای تیم ایران شاهکار بود
اگر بازی بعدی رو خوب بازی کنن مثل این بازی اما بدون گل صد در صد میتونن بازی بعدی رو ببرن و صعود کنن
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
پولادی چندین برابر بهتر از بیگ زاده بازی کرد در طول دو بازی حتی یک اشتباه نداشت . در هردو بازی نمره9.7 از فیفا گرفت که دومین نمره در بین همه بازیکنان بود
سلام
بازی ما واقعا عالی بود. حتی امکان داشت که بازی رو ببریم ولی خب نشد دیگه . داور افتضاح بود؛ افتضاح . وقتی توی جام جهانی کشتی در داور به نفع حریف قضاوت میکنه چه انتظاری میشه از داور فوتبال در برزیل داشت ؟!
دنیا دید که سایه سنگین و ننگ اوار حنگ سخت و نرم علیه ایران و ایرانی تا بیرون از مرزهای ایران و تا کجای دنیا ادامه داره حتی در فوتبال و ورزش که نباید دسیسه های سیاسی پشت اون باشه با به خریدن داور بازی و به نفع گرقتن برای تیم رقیب ولی در هر صورت زنده باد ایران و ایرانی ایران همیشه پاینده به یاد شهدای عزیزمان
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
اون پنالتی فقط یک اشتباه داور بود انقدر سیاه نمایی نکنید
سلام
بازی ما واقعا عالی بود. حتی امکان داشت که بازی رو ببریم ولی خب نشد دیگه . داور افتضاح بود؛ افتضاح . وقتی توی جام جهانی کشتی در داور به نفع حریف قضاوت میکنه چه انتظاری میشه از داور فوتبال در برزیل داشت ؟!
لعنت بر داور
بچه ها مایه افتخارید...
کی روش را حفظ کنید
تیم ملی ایران بازی خوبی روبه نمایش گذاشت ولی حیف که به داورباختیم حیف.ایکاش کیروش درایران بمونه ولی هدایت تیم ملی ایران روبرعهده بگیره.بازم تشکرازبچه های تیم ملی ایران
داور فیسبوک نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ازش پرسیدم گفت نه ندارم.
ایرانی
| Hungary |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
داور صفحه نداره، ولی ملت واسش چند تا ساختن و متاسفانه از خجالتش بد جوری در آمدن.
كادر فنى و تيم ايران گل كاشتند افرين برتمامى انها بدون تداركات بهترين بودند
داور لیگ دسته دو ما هم اینقدر توپ به پایش نمی خورد که به پای این آقا خورد. داور مزخرفی بود.
خدا خفه ات کنه نکونام، پشت محوطه داره دور خودش می چرخه
ایول به کیروش با این تیمی که ساخته بود
ایران ایران ایران لعنت به داور
به نظر من یکی از زیباترین بازیهای مرحله گروهی بود من ک به ایرانی بودنم افتخار میکنم
من که امشب از بازی بی نهایت زیبای ایران اشکام سرازیر شد شما رو نمی دونم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
منم جلوی خودمو گرفتم چون پسز 9 ساله ام بغض کرده بود اگه من گریه میکردم دیگه اون میخاست تا صبح گریه کنه
ایران فقط آریایی بمان. افتخار میکنم که از نژاد آرش و کاوه هستم. به بچه های آریایی تیم ملی افتخار میکنم.
یوزهای ایرانی خرخره آرژانتینیهارو جویدند و در نهایت به داور بی انصاف بازی باختند درود بر غیرت جوانان ایران زمین
فوتبال ٩٠ دقیقه است خوب بودیم اما تمام شد رفت .فوتبال رو نباید به مسایل دیگه ارتباط داد.
نميدونم چي بگم ، واقعا متاسفم ، ما حقمون باخت نبود ، ما به داور باختيم ، هيچ وقت تيمي انقدر با برنامه نداشتيم ، اميدوارم كي روش بتونه به كارش در ايران ادامه بده شايد بتونه تيم فوتبال ما رو متحول كنه.
درود بر شیر مردان غیرتمند پارسی ما به شما افتخار می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آه ملتهای غیر پارس دامن گلدار تیم ملی را گرفت .
ما برای قهرمانی نیومدیم !!!!! و تا الان ۲ بازی فوق العاده به نمایش گذاشتیم
ای کاش دولت و اقای کفاشیان قدر مربی بسیار باهوش و بزرگی مثل کیروش رو میدونستند حیف از مربی که با رفتنش مسلما تیم از هم میپاشه
داور با بغض با ایرانی ها برخورد میکرد.تابلو بود خریدنش.
ایولا دم همه ی بچه ها گرم خیلی به ایرانی بودنم افتخار کردم وقتی تیم انقدر جلوی یکی از بهترین تیم های جهان خوب بازی کرد و کاری کرد وقتی بازی تموم شد با یک گلی که زده بودن هچین خوشحالی میکردن انگار رفتن فینال!!! ایشالله بوسنی رو ببریم اگرم نشد فدای سر همه ملت و بازیکنای باغیرت و صد البته کادر فنی عالیمون....
ایران عالی عالی و باز عالی
آفرین به ایران فوق العاده بودن بچه ها...
آفرین به غیرت ایرانی...
من که امشب از بازی بی نهایت زیبای ایران اشکام سرازیر شد شما رو نمی دونم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم به حال بازیکنا به رحم اومد
خیلی حیف شد
:(
ایران فقط آریایی بمان. افتخار میکنم که از نژاد آرش و کاوه هستم. به بچه های آریایی تیم ملی افتخار میکنم.
این نتیجه مقابل تیم پر آوازه و مدعی جام بسیار مقبول و راضی کننده است واقعا خدا قوت و آفرین تک تک بچه ها مستحق تقدیرن هستند.
این نتیجه مقابل تیم پر آوازه و مدعی جام بسیار مقبول و راضی کننده است واقعا خدا قوت و آفرین تک تک بچه ها مستحق تقدیرن هستند.
شرم بر صدا وسیما در چنین بازی که تیم ملی داره مردم مشتاق تماشای برنامه همه اش تبلیغ پخش میکنه واقعا متاسفم
از زحمات تک تک بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نهایت سپاس را داریم. واقعا دلاورانه بازی کردید.
صداوسیما واقعا هنرکردبااین پخش وگزارش یاد سال ۱۹۷۴ افتادیم
وقتی تو نیمه دوم آرژانتین زیر توپ میزد احساس غرور کردم.تک تک بازیکنان ایران عالی بودند.زنده باد ایران عزیز.
پاسخ ها
ایرانی
| Hungary |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
دقیقا کدوم بازی رو می گی؟؟؟ آرژانتین زیر توپ می زد؟؟؟
جالبه ، مطمئنی بازی ایران و ارزانتین رو می دیدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
منظورش چند تا توپي بود كه دفاع آنها به اوت فرستاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بله اقای ایرانی در نیمه دوم در خیلی از صحنه ها ارژانتین زیر توپ می زد.
در مقابل آرژانتین, ایران با اینکه 1 گل خورد اما واقعا درخشید.
داور بمیری ، بازی بعدیتو نبینی
چقدر بد باختیم به امید روزی که ایرانی همیشه پیروز باشه
بچه ها متشكريم . خيلي خوب بود . دنيا قضاوت كند بس است . ايران هميشه سر بلند است . و شماها مايه افتخار ايران هميشه سر بلند .
دم همه بچه ها و کل تیم گررررررررررررم
ایران فقط آریایی بمان. افتخار میکنم که از نژاد آرش و کاوه هستم. به بچه های آریایی تیم ملی افتخار میکنم.
پاسخ ها
بلوچ
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
پارس ها در دقیقه نود بد جوری سوختند .
هنوزم باورم نمیشه باختیم:(((((((
زنده باد ایران
بچه ها متشکریم
نکته قابل تامل در این دوره از شرکت ایران در جام جهانی فوتبال استفاده از مربی حرفه ای و با سواد وبا تجربه است و تفاوت چنین مربی با مربی ایرانی را دقت کنید اگر در لیگ برتر باشگاه ها از مربیان حرفه ای غیر ایرانی استفاده کنند مطمئنا در دوره بعد با درخشش بیشتری ظاهر خواهیم شد!
انشاالله در بازی بعد قابلیت دیگری را خواهیم دید!
بازی حقیقی خیلییییییییییییییییییییی تاثیرگذاربود.
بچه ها به چشمای شوره عادل فردوسی پور باختن
مردک اینقدر از بچه ها با ناباوری و بدون هیچ خدا قوت و ماشالله گفتنی تعریف کرد که چشمای شورش دقیقه ی اخر کار دست بچه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
برو بابا
جلیل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
موافقم عادل چشای خیلی شوری داره
بخدا حق ایران بود که برنده بشه.
داور از جو ورزشگاه و طرفدارای آرژانتین ترسیده بود
زنده باد عادل فردوسی پور
ایول به کیروش با این تیمی که ساخته بود
بعضی وقتها باید منطق رو کنار گذاشت و ببینی دلت چی میگه
واقعا" آرژانتین با داور از ایران تونست ببره
متاسفم برای کسانی که حاضر هستند برای اینکه خودشون رو مطرح کنند هر چیزی رو زیر پاشون له کنند
زنده باد میگم به همه اونهائی که هیچوقت حاظر نیستند برای هیچی نام و غرور ملی خودشون رو ذره ای حتی با عینک یا از پشت سر نگاه کنند
عالی بودن عالی
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه !
پس بازی کی شروع میشه؟
بچه ها به چشمای شوره عادل فردوسی پور باختن
مردک اینقدر از بچه ها با ناباوری و بدون هیچ خدا قوت و ماشالله گفتنی تعریف کرد که چشمای شورش دقیقه ی اخر کار دست بچه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
متاسفم برای شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تو که شور تری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ولی جدی خیلی با اعتمادبه نفس پایین در باره بچه هاذ حرف میزد..بابا یه ذره توکل داشته باش..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خیلی تعطیلی
کی روش را در تیم ملی ایران حفظ کنید- فوتبال ما به او نیاز دارد - از این پیام حمایت کنید - تابناک ممنون از اطلاع رسانیت
انصافا خوب و غیرتی بازی کردیم ارژانتین کردیم تو قوطی !!!
آرژانتین بازی بهتری داشت
ایران همش دفاع میکرد
مسی هم انتقام توهینهایی که بهش شد رو گرفت
داور لعنتی
گزارش بازی حق فردوسی پور بود که حق به حق دار رسید..........
به مرزک بگید در برابر فردوسی پور هیچی نیستی
تساوی مال ایران بود.. تو مشتش بود... آخ آخ آخ آخ آخ...
امشب آرژانتين در مقابل ايران مانند فينال جام جهانى ١٩٧٨ مقابل هلند ١٢ نفره بازى كرد وبرد.
دلم به حال بازیکنا به رحم اومد
خیلی حیف شد
:(
باید به بچه های ایران افرین گفت واقعا شرف داشتند حیف دقیقه اخر گل خورد
عالی بود دست کی روش و بچه ها درد نکنه.الان مردم تو خیابون اندرزگو _ فرمانیه دارن خوشحالی میکنن. مرسی که مردم رو خوشحال کردین
آقا این یارو داور فیس بوک نداره بریم توش بهش بگیم داور عزیز دقت کننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا به آرژانتین
درود بر افتخار پارس! درود بر یوز ایرانی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
صدای پارس ...... میاد .
ایران شخصیت بازی فوتبال رو پایین آورد همش دفاع مطلق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تعداد موقعیت های گل در نیمه دوم را مقایسه کن بعد نظر بده- یا تو نمیدونی دفاع چیه یا نمیدونی مطلق چیه
فرزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
فکر کنم اصلا نمی دونی تاکتیک و برنامه چیه ؟
وقتی همه دنیا بازی دیشب تیم ما دارن تحصین می کنن شما می گی ...
یادتونه مردم ریخته بودن تو صفحه مسی
.
.
.
‌.
.راستی داوره یه پنالتی برامون نگرفت!!!!
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ینی داری علامت میدی که مریم بریزن تو پیجش؟؟؟زشته نکن اینکارو!!
مردانه جنگیدن ولی حیف
وجدانی اگه همون نیمه اول یکی دوتا گل میخوردن اینقدر افسوس نمیخوردیم که حالا می خوریم
دمشون گرم
داور ازت متنفریم
ایران شخصیت بازی فوتبال رو پایین آورد همش دفاع مطلق
فقط میتونم بگم عالی بووود. من زیاد فوتبال نگاه نمیکنم. ولی خداییش امشب عالی بودن... باید به کارلوس کی روش هزارن افرین گفت که در شرایطی که حتی بازی تدارکاتی خوبی ایران نداشت، این چنین تیمی رو ساخت که در برابر مدعی قهرمانی جام عالی ظاهر شد... اگه فدراسیون واقعا میخاد خوب عمل کنه بهتره این مربی خوب و توانا رو نگه داره...... فقط میتونم بگم بچه ها مچکرییییم. و البته کالوس حسابی مچکرییییییییییییییک
هرچه در برابر نیجریه بد بازی کرد ولی در برابر ارژانتین عالی بود
دلم به حال بازیکنا به رحم اومد
خیلی حیف شد
:(
این بازی از قبل نتیجش مشخص بود ولی بچه های ما هم خیلی زحمت کشیدن و خوب دفاع کردن.
بازی جوانمردانه جوانان ایران اسلامی در برابر مدعی قهرمانی در جام جهانی، یعنی آرژاانتین در ورزشگاهی که به علت نزدیک بودن جغرافیایی به برزیل مملو از تماشاگران آرژانتینی بود آن هم گلی که در دقایق اضافه توسط برترین بازیکن حال حاضر جهان زده شد و نیزکم دقتی داور نسبت به حق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران نشان از غیرت ومردانگی جوانان این مرز و بوم دارد.این بازی جوانمردانه بر ایرانیان مبارک باد.
با سلام چه ربطی به عادل داره تیم ملی از جون مایه گذاشتند اتفاقا عادل هر وقت گزارش میکنه ایران میبازه
ما که ازین داوریها کم ندیدیم واسه ما اشتباه داوری از ملزومات فوتباله
چون این باخت مقابل آرژانتین و بهترین بازیکن دنیا بود , قابل قبوله؛
گلی که دقیقه 91 خوردیم... میدونین چرا خوردیم؟؟؟؟ کاره خدا بود
به خاطره فوش هایی که قبل از بازی به خانواده مسی دادین...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
فوش یا فحش؟!!!
مرگ بر داور ضد اسلام مسلمان کش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شک دارم خودت مسلمون باشی. یه مسلمون باید بیشتر از این حرفا شعور داشته باشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
یه روانپزشک برو حتما..
عادل فردوسی پور فقط آیه یاس خوند. کاش خیابانی گزارش میکرد
پاسخ ها
شناس
| United States |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بعضیا چقد خوش سلیقه ن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تو خود خیابانی هستی چون جز خودش کسی خیابانیو نمیتونه تحمل کنه
بچه ها حمله به پیج مازیچ .......... حداقل باید عذر خواهی بکنه !!!!!
انصافا خوب و غیرتی بازی کردیم ارژانتین کردیم تو قوطی !!!
ماباختیم وووووووووووووبدبخت شدیم وووووووووووووبی ابروشدیم ووووووووجام جهانی بایدبه رویا هاواگذارشه وووووووو!!!!!!1!
خدا قوت بچه ها دورود به غيرتتان .ولى اينجا کارهاى کيروش خودشو نشون داد دروود کيروش
دلم به حال بازیکنا به رحم اومد
خیلی حیف شد
:(
من عشق فوتبال نیستم قبل بازی ایران ارژانتین هم دلم می خواست آرژانتین ببره چون اعتقادم اینه بهترین ها همیشه باید برنده باشن ولی وقتی بازی شروع شد چند دیقه ای که گذشت دیدم نه این ایران ایران همیشگی نیس بازیکناش هم اون بازیکنای لیگ برتری نیستن که حتی دیدن یه دیقه ازبازیشون کلافه ام می کرد وکانال تلویزیون روعوض می کردم...
نیمه ی دوم که شروع شددیگه باتمام وجودم می خواستم ایران ببرد تلاش وصف نشدنی روحیه ی تسلیم ناپذیری ادامه دادن به جنگندگی باوجود خستگی بی نهایت...
دیقه ی 91 که مسی یه باردیگر متفاوت بودنش روبه دنیا نشون داد انگاریه پارچ اب یخ روم ریختن خیلی حالم گرفته شد نه به خاطرایران یا صعود نکردن یا....
فقط به خاطراینکه این همه تلاش مستحق این نتیجه نبود...
کی رش بهترین حرف روزد مابه داور ومسی باختیم
مابه مسی باختیم...
واینکه
بچه ها ما فهمیدیم که این روحیه واین بازی مقابل بهترین های دنیا بدون هدف ممکن نیست
مافهمیدیم که به خاطر دل70میلیون ایرانی بودکه تا اخرین لحظه جنگیدید
مادیدیم...
حالا من می خوام بگم بعد ازبازی ایران آرژانتین ته ته قلبم یه چیزی هست که وجودم روسرشار از یه حس وصف نشدنی کرده...
بچه ها مچکریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کاش این انشای زیباتونو با مچکریم آخرش خراب نمی کردی.فارسی را پاس بداریم
ایران فقط آریایی بمان. افتخار میکنم که از نژاد آرش و کاوه هستم. به بچه های آریایی تیم ملی افتخار میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خوب یه بار نوشتی دیگه. مثبتتم که گرفتی
عرب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بعد جوری سوزش دارین .
عالییییییییییییییییییییییییییییی بودیم
واقعا دم بچه ها گرم
امشب با بقیه دوستام فوتبالو نگاه میکردیم وقتی گلو خوردیم واقعا خونمون ساکت شد هممون بغض کردیم ولی ته دلمون افتخار کردیم به تیممون که دلاورانه جنگیدن و عالی بازی کردن این بازیم افتخاری شد واسه ما ایرانیا مثل بازیمون با امریکا مثل بازیمون با استرالیا
مممممممنوننننننننن غیرته ایرانیتون با کلی اشکی که امشب ریختم واسه کشورم واسه تیمم
خیلی عالی بازی کردید، بچه ها دمتون گرم!!!
مایه افتخار ایرانیان شدید!
شما باعث شدید آرژانتین، به َسختی و استیصال برسه
خدا از داور نگذره....
یکی نیست به نکونام بگه این دریبل ت کار دست ما داد...
باورم نمیشه که داور تودقیقه52 واسمون پنالتی نگرفت !اگه گرفته بود الان یا1-0 برده بودیم یا مساوی!مسی شانس بهش روکرد که به ما گل زد .اگرچه ما هنوزم برنده این مسابقه ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مسی از این گلها زیاد زده شانس کجا بود!!!!
الهی داور تکه پاره شه
داور به نفع گرفته یبشکه نفت گرفته
بچه های ایران خسته نباشید عالی بود
ما کمتر از آرژانتین نبودیم دست کم حق ما مساوی بود که داور .... باید چمدونشو ببنده اگه حداقل انسانیت و انصاف تو این کثافتا مونده باشه لعنت به همشون ما حد اقل حقمون مساوی بود خداییش برد حق بچه های بود حقمونوخوردن خدا از دهنشون در بیاره انشا لله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
عزیز جان اشتباهات داوری در هر مسابقه ای ممکن هست اتفاق بیفته.دلیلی برای این همه توهین وجود نداره.
با سلام خدمت همه هموطنان گرامی، اینو بدونید که دنیا در تمام زمینه ها داره حق ما رو پایمال می کنه پس بایستی با توکل به خدا و چهارده معصوم اونقدر تلاش کنیم تا پوزه همه اونا رو به خاک بمالیم. خداییش امشب ایران تونست حسابی پوزه آرژانتین رو حسابی حسابی به خاک بماله اونا 12 نفر بودن و ما 11 نفر.
خدا از داور نگذره....
یکی نیست به نکونام بگه این دریبل ت کار دست ما داد...
با سلام خدمت همه هموطنان گرامی، اینو بدونید که دنیا در تمام زمینه ها داره حق ما رو پایمال می کنه پس بایستی با توکل به خدا و چهارده معصوم اونقدر تلاش کنیم تا پوزه همه اونا رو به خاک بمالیم. خداییش امشب ایران تونست حسابی پوزه آرژانتین رو حسابی حسابی به خاک بماله اونا 12 نفر بودن و ما 11 نفر.
کی روش نباید بره.
ایران عالی بودد
همه با تعصب و با غیرت فوق العاده برای پیراهن ایران بازی کردند

ما در برابر تیمهای قدرتمند مثل آرژانتین قوی و محکم بازی می کنیم، و از خود ضعفی نشان نمی دهیم، چون ما از یک تمدن بزرگ با نام ایران هستیم
دم بچه های تیم ملی گرررررررم:)
دو بازی اخیر فوتبال ایران در جام جهانی و نیز والیبال نشان داد که ورزشکاران ایرانی در سطح دنیا به خودباوری رسیده اند. این می تواندیک نقطه عطف و آغازی بر دورانی جدید در ورزش کشور باشد
بنده هم مثل همه ایرانیها از این باخت ناراحت شدم. شاید اگر گل رو زودتر خورده بودیم برای باخت یک هیچ خوشحال هم بودیم ولی چون تا دقیقه 90 گل نخوردیم توقعمون بالا رفت و گلی که خوردیم واقعا ناراحت کننده بود. ولی میخوام یک حقیقتی رو عرض کنم. بازی تموم شد. ولی قبول کنیم که اگر ایران این بازی رو میبرد یا مساوی میکرد وضعیت فوتبال ما بهتر نمیشد. چرا که این سوء مدیریتها در فوتبال ما با این نتیجه خوب قطعا مدعی حق میشدند و دیگه کسی نمیتونست ایرادی بهشون بگیره. فوتبالی که همه میدونیم چقدر نیاز به بازسازی و بازنگری جدی داره. فوتبالی که بعد از 30 سال که مدعی قهرمانی آسیا بود دیگه تو آسیا هم نمیتونه قاطعانه این ادعا رو کنه و خیلی ضعیف وقت کشی و نتیجه مساوی یک جشن برامون محسوب میشه. فوتبالی که اینقدر توقع مردم ازش پائین هست.
یادم هست زمانی که ایران ضعیف ظاهر میشد میگفتند که فوتبال ما حرفه ای نیست و کلی مقاله مینوشتند که بازیکنهای ملی باید از شغلشون بلند بشن برن سر تمرین و همین ول کردن کارشون باعث میشه تو اقتصاد خانواده مشکل پیدا کنن. و حتی شغلهاشون رو مینوشتند که طرف مکانیک یا معلم یا ... هست و باید با همونها زندگی کنه ولی از وجودش مایه بذاره واسه بازی.
ولی الان چی؟ دیگه مگه پولهای خوب نمیگیرن؟ مگه حرفشون بازی کردن نیست؟ البته که نیست. چون به لطف پولهای فوتبال شغلشون شده ساخت و ساز و دلالی ماشین و ... و اگر وقت کنن به فوتبال هم برسن. اون هم واسه اینکه چاه نفتی که گیر آوردن رو از دست ندن. بیائید واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم و این نقد رو دوستانه بپذیریم تا مشکل حل بشه و هیچ عنادی هم در کار نیست.
عجب
درود بر دلاورمردان تیم ملی فوتبال ایران.واقعا بازی قشنگی در مقایل تیم خیلی قوی آرژانتین به نمایش گذاشتین.اگه داور اون اشتباه رو نکرده بود ما الان حداقل یک امتیاز از این بازی گرفته بودیم.به امید برد تیم ملی در برابر بوسنی با دعاهای مردم و بازی خوب دلاورمردان.
خدایا کیروش و عادل هیچ گاه از ما نگیر.
فقط دعا کنید که نیجریه با بوسنی امروز مساوی کنه.. خیلی شانس با ما میشه دعا کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
در هر صورت باید ببریم!
نباید داور صرب میذاشتن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
متاسفانه خیلی از افراد اروپای شرقی ذهنیت خیلی بدی به ایرانی ها و اعراب و آفریقایی ها دارند و شاید ایرانی ها حتی از بقیه از نظر آنها پایین ترند. اگه یک نفر از اروپای غربی یا آمریکای شمالی میگذاشتند شاید بیطرفتر میبود.
ایرانی
| Hungary |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
جناب آقای ناشناس شما چرا حرف الکی می زنه؟؟؟ من تو اروپای شرقی هستم و نظرشون اصلا به ایران حداقل منفی نیست. پس لدفا تز نده!
اگه ايران از فرصتاش استفاده ميکردوهوشمندانه تر عمل ميکردباعث بردايران هم ميشدولي شانس باايران يارنبودوفوق ستاره ى جهان مسى زهرخودشوريخت
رضا جاودانی خیلی حسود و موذی و حسوده
همش دانش خرد میکنه اونم اشتباهی و با حرس و حسادت
یک نفرین فوق العاده ایرانی به مسی: لیونل به تیر غیب گرفتار بشی هی (البته خدا نکنه ها) اما اینقد از دستت عصبانی هستیم که ....
نکونام مقصر باخت بود باید شوت میکرد دقیقه اخر تک روی کرد...
پاسخ ها
رضا سلطانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
نکووووووووننننننننننننننام ما رو به باخت داد
ناشناس
| United States |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
نکونام کیه؟ اصلا توی بازی بود؟؟؟؟
سلام
ایران باید مواظب داور می بود تا مواظب بازیکنان آرژانتین
چهل پنجاه میلیون خرج کردن گزارشگر فرستادن برزیل تا بازی را با این کیفیت صدای پایین گزارش کنه فکر کنم میرزایی داشت از طریق موبایل گزارش خودش به ایران می فرستاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
حتما موبایلش Rightel بوده LOL
کیروش واقغا زحمت کشید کاش می شد اونو حفظش می کردیم
خوب بود داور از اسم آرژانتین و ستاره هاش نمی ترسید و اون پنالتی واضح رو برا ایران می گرفت
زنده باد ایران و غیرت ایرانی
پیچ داور و پیچ مسی رو ملت همیشه در صحنه نابود کردن..:yoho
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بازی رو باختیم اخلاق رو نبازیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کار زشتی می کنن.آدم باید تربیت داشته باشه.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مراقب باشيد بي احترامي به مسي و آرژانتيني ها نكنيد . . يادتون باشه به برد آونها مقابل نيجريه خيلي خيلي نياز داريم . . .
ما به آرژانتین به اضافه داور نباختیم، بازهم به ضعف مدیریت باختیم، همه میدونیم که هم آرژانتین و هم صربستان کشورهای یهودی تحت تاثیر لابی صهیونیستی هستن، فدراسیون باید به انتخاب این داور اعتراض میکرد و نه اینکه ....
پاسخ ها
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
عجب ادمایی پیدا میشن والا؟؟اخه شما چی گیرت میاد که همه چی رو به صهیونیسم ربط بدی ها؟؟جمع کنید بساتتون رو باو!!
ناشناس
| Canada |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بابا دست از توهم بردارید تو رو خدا این تفسیر خود شماست یا آقای عباسی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کاری به یهودی ها نداره، اما داور صربستانی در حالیکه بوسنی در این گروه هست نباید قضاوت میکرد.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
رائفی پور خودتی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
اصلن باید نمیرفتیم برزیل چون برزیل هم آلت دست آمریکا در منطقه آمریکای جنوبی و از همه بدتر اینکه با آرژانتینی که تحت تاثیر لابی صهیونیسمه هم مرزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مجیدجان بساطتون!
زنده باد ایران
بازی فوق العاده بود اما بد اوردیم
کیروش واقغا زحمت کشید کاش می شد اونو حفظش می کردیم
کیروش واقغا زحمت کشید کاش می شد اونو حفظش می کردیم
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تفکر مربی با زحمات بازیکنها جواب داد اندازه برد ارزش داشتش.باید در فوتبال هم مثل بقیه ورزشها کار بشه والیبال و...در اثر تمرین وهزینه و....امروز مطرحند.با تعویض حاج صفی مسی آزاد شد نکونام وحیدری خودشون رو باور نداشتن امیدواریم کفاشیان یه کم جدی بودن وبرنامه ریزی رو از کی روش یاد بگیره یا زودت تقاضای بارنشستگی(بازنشستگی)بده فوتبال این کشور سر وسامون بگیره
عالی بود و غیر قابل تصور
برای آرژانتینی ها باخت بود
بچه هاعالی بود شما بردید اونها 13 نفربودند
عالی بود و غیر قابل تصور
برای آرژانتینی ها باخت بود
وقتی سوت پایان بازی توسط داور زده شد به حدی ناراحت شدم که انگار به مالدیو باخیتم . انصافا بچه ها عالی بازی کردند .آقای کیروش کاری کرد کارستان .دمش گرم .با این بازی به ایرانی بودن خود افتخار می کنم . آخر بازی نیز سابیا از قدرت ایران تعریف و تمجید کرد . استرس در صورت آرژانتینی ها موج می زد.خداقوت خسته نباشید .
با عرض پوزش از پرسنل شریف نیروی انتظامی اما خو شحال ترین قشر از باخت تیم ملی فوتبال عزیزان نیروی انتظامی هستند که اگر تیم مساوی می کرد کشور تا صبح بیدار بود اون بنده خداها آماده باش
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مطمئن باش نيروي انتظامي حاضر بود 48 ساعت بيدار باشه ولي ايران ببره . . .
اگه نکونام جو گیر نمیشد
بازی مساوی میشد
تیم عالی بچه ها عالی عادل عالی
یعنی عاااالی بودن بچه ها...باختشون اصلا به چشم نمیاد...بازیشون منطقی بود و ساختارمند...کاملا کلاس جهانی بود...از آسیا فراتر بودن برای اولین بار...دمشون گرم...تو مشهد که ملت ریختن بیرون به پایکوبی...بولوار وکیل آباد به طول 11 کیلومتر قفل شده...
کاش الان قیافه شرمگین درخشان, پیمان یوسفی,مظلومی و ... را نشون بدن. اینا واقعا باید خجالت بکشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کیروش درس خوبی به این کارشناسان پولکی داد.اگه اینها از فوتبال بیرون بروند فوتبال ما پیشرفت میکنه این آقایون هیچ اعتماد بنفسی ندارند وخود را از پیش بازنده می بینند
باخت ما به دلیل خیانت داور

بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند

بچه ها مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
حیانت و جنایت چیه دیگه؟داوره اشتباه میکنه، ما 2 -3 بار تصویر آهسته رو می بینیم تا بفهمیم پنالتی بوده یا نه داور یک لحظه باید تصمیم بگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آخه این داور بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟3-4 بار به توپ گیر کرد و مسیر توپو عوض کرد!!!!!!!!!
خدا وکیلی فکرش رو می کردی یک روز با افتخار بگیم مقابل آرژانتین به زور داور باختیم ؟؟؟ مااااااشاالله به بچه ها
فقط بگم داورخيلي احمقي اشغالي دوبار اومدي جلوتوپ مايک پنالتي صد صدرصدم نگرفتي بيشعووو
پاسخ ها
آزاد
| France |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آقایون ما تیم برتر میدان بودیم و مغرورانه باختیم .اما توهین به داور یا مسی از شان پهلوانانه ما می کاهد.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
به خاطر فحش دادن بهت منفی دادم
تیم ملی واقعا نشون دادی تیم های بزرگ در برابر ما وقتی اراده میکنیم ،چیزی جز اسباب بازی های گرون قیمت نیستن که گرون قیمت ترینشون بیشتر بازی رو نگاه میکرد و منتظر بود تا توپ رو بهش بدن نه اینکه توپ رو بگیره،تیم ملی ما به شما افتخار میکنیم و میخواهیم بدونید،مخصوصا آقـــــــــــــــــای کفاشیان بدونید ما خواستار ماندن سرمربی کـــــــی روش عزیز در ایران عزیزمان هستیم ، شما که اینقدر پارتی کلفت هستی که کسی نمیتونه از فدراسیون بندازتت بیرون پس پول جور کن و تقدیم کی روش کن یا تو برو تا بیشتر آبروت نره بین ملت ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تا لیگ خوبی نداشته باشیم کاری بیش از این از دست کی روش بر نمیاد.
چقدر خوبه که از باخت تیممون ناراحت شدیم نه خوشحال این یعنی اینکه ما خوب بودیم و حیف شد که باختیم یعنی توانایی بردن داشتیم .اما اگه شاد بودیم ....
بازی عالی یی بود فقط حیف به شکست انجامید. امیدوارم از این شکست تجربه ای برای برد های آینده استفاده کنند. قرارداد کی روش رو مجدد تمدید کنن و با نسل جوان برای 4 سال آینده برنامه ریزی کنند . مطمئن باشید اگر برنامه داشته باشند جام بعدی بیشتر از اینها از ایران خواهیم دید.
ایران خیلی ماه بازی کردمن که بهشون افتخارمیکنم ومطمئنم تا2سال دیگه فوتبالمونم مثل والیبالمون تودنیا یک میشه البته اگه بچه های تیم ملی واقا تلاش کنن مثل امشب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
این قدر جو گیر نشو.
با سلام .بنظر بنده اگر سر مربی ایران برای چند سال با فدراسیون ایران قرار داد ببند. خواهید دید در جام جهانی آینده تیم ایران بالاتر آسیا بازی خواهد کرد تیم نیجریه و آرژانتین از نظر بدنی و قدر چندین درجه از تیم ایران بالا تر است پس باید به سرمربی و بازیکنان برای بازی خوبشان تبریک گفت
بچه مچکریم
واقعن
وقتی جلوی آرژانتین با مسی،دی ماریا،هیگواین و...
تونستی اینجوری بازی کنین
دیگه برای ما مهم نیست که باختید
برای ما شما برنده اید
اگه اشتباه داوری نبود امروز یکی دیگه از عجایب جام جهانی 2014 رخ میداد
پیروزی ایران بر آرژانتین که امسال مدعی قهرمانی هست
ولی من هنوز به صعود تیم ملی امید دارم.
انشا الله که به حقمون برسیم...
کاش کیروش بمونه تا قهرمان جام ملت ها بشیم
نه تیم ملی بازی کردن نه شما تماشاگرید.از چی دارید صحبت میکنید؟چقد خرافه؟چه ربطی به گزارشگر دار؟ فوتباله بچه ها فقط فوتبال. همین
کاش مثل پیش از بازی یه پس از بازی هم داشتینا
من نميدونم ولي خدايي حق ارميا نبود برنده شه
سلام و درود بر بازیکنان و مربی با شرف و با غیرت تیم کشورم...
بسیار بسیار لذت بردیم و بر خود بالیدیم .. به حق برنده این بازی بسیار زیبا هستین ..
بسیار مارو خوشحال کردین .. نمیدونم با چه زبانی میشه از تلاش و همت بالای شما تشکر کنم.. ممنووون .... خداوند یار و نگهدارتون
عادل:چقدر خوبیم ما
:)))))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تعجب کردن فردوسی پور از بازی خوب ایران خیلی چندش آور بود . خیلی بدم اومد که گفت 3 تا گلم بخوریم چیزی ازارزشهامون کم نمیشه .بدم اومد که ده دقیقه از نیمه دوم نگذشته آرزوی پایان بازی رو میکرد.
انصافا از علیرضا حقیقی خوشم اومد ایول داشت کاراش به نظر من بهترین بازیکن تیم ما اون بود خیلی ازش ممنونم
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
همه خوب بودن. از معدود بازی هایی بود که بازیکن بد نداشتیم
عادل چش شور
به توام میگن داور!!!!کورررر
بچه هامچکریم ازسددفاعی آهنیتون
خیر سرمون گزارشگر فرستادن برزیل برای گزارش!!!!گزارش نیمه اول کیفیت صدا افتضاح بود ولی نیمه بعد با عادل عالی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
من که از کانال trt1 ترکیه نگاه میکنم اعصابم میزونه
اولین بار بود که تیم ملی رو اینقدر طلایی می دیدم . واقعا که بازیشون محشر بود. امشب واقعا یوزپلنگ ها غوغا کرده بودن. دمشون گرم . امیدوارم ناراحت نباشن چون بازیشون عالی بود و مهم همینه
به نظر من برنده این بازی ایران بود
دست بروبچ تیم فوتبالمون درد نکنه بااین بازیه زیبا و شجاعانشون.وای اگه داور پنالتیمونو به درستی میگرفت..........
اولین بار بود که تیم ملی رو اینقدر طلایی می دیدم . واقعا که بازیشون محشر بود. امشب واقعا یوزپلنگ ها غوغا کرده بودن. دمشون گرم . امیدوارم ناراحت نباشن چون بازیشون عالی بود و مهم همینه
به نظر من برنده این بازی ایران بود
نکونام از تیم ملی برووووووووووووو
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بی انصاف. یکم تو خلوتت به حرفت فک کن بعد بیا کامنت بذار!
کجان اون مربیاییی که تیم ملی رو مسخره میکردن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کاشی یکی به اون آقایان بگه بازی تو جام جهانی مهم تره یا بازی مقابل السد و الشباب و ........
ناشناس
| United States |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کجان اون مربیایی که برای تیم مشکل درست کردن و بازیکنارو نگذاشتند با تیم برین اردوی آفریقا، کجان اونایی که میگفتن کیروش تو ایران کارایی نداره، کجان اونایی که میگفتن تیم ایران و یک مربی ایرانی فقط روحیوشونو میفهمه، کجان اونایی که دنبال یک بهانه بگردن تا قرارداد کیروش و تمدید نکنن؟
درود بر فوتبالیستهای ایران زمین .........
داور به نفع ما قضاوت کرد. اگر پنالتی را می گرفت و ایران صاحب یک گل زود هنگام در مقابل آرژانتین می شد معلوم نبود تا آخر بازی آرإانتیتن چن گل برای جبران شکست زود هنگام می زدند. اگر پنالتی گرفته می شد الان باید برای پنج گل خورده توی سرمان می زدیم.
جانم فدای ایران ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
چرا منفی ؟؟؟؟ کیه که نمی خواد جان فدا کردن ایرانی را ببینه ... ؟؟؟؟ !!!!
واييييييييييييييييييييييييييييييي ايران عالي بازي كرد بچه ها واقعا مچكريم كارلوس جون مچكريم و خدا از اين داور لعنتي نگذره ايشالا چون ما به آرزانتين نباختيم به داور باختيم.
واقعا حیف شد که باختیم
خیلی نامدی بود گل دقیقه 9
دم علی رضا حقیقی گرم
باریکلا کارش خوب بود
باز شما تیتر . . . زدین؟
پاسخ ها
فلانی
| United States |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
باز شما حرف زدین؟
حیف شد واقعا؛ ایران استحقاق برد داشت
واقعا حیف شد به امید پیروزی مقابل بوسنی
صدا و سيما تو قرن چندم زندگي ميكنه ؟؟؟ بعد از يك نيمه تازه فهميدند صداي گزارشگر زودتر از تصوير مياد واقعا براي كارشناسان فني و فرهنگي صدا و سيما متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
اعصاب من هم بهم ریخت.
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تماشاچیای ایرانی رو هم کلا سانسور کرد. ایران حمله میکرد شادی آرژانتینی هارو نشون میداد!! بیچاره ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
لطفا غیر از شبکه 3کدوم شبکه بصورت زنده فوتبال ایران رو پخش میکنه
کجان اون مربیاییی که تیم ملی رو مسخره میکردن؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
و البته اون مردمی که تیم ملی رو مسخره میکردن!!
مزدک در نقش هویج
هدیه داور صرب به بوسنی ها و ارزانتینی ها
اگر فردوسی پور گزارش نمیکرد 3 بر 0 بازی را برده بودیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ببخشید اشتباه شد
به شدت موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
حرف مفت نزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
یه گزارشگر درست حسابی داریما
میخواستی خیابانی گزارش کنه
دفاع ایران بخصوص امیرحسین صادقی هم سوتی داد اگردفاع ایران در مقابل توپ وامی ایستاد ایران شکست نمیخورد
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شما از اوناشی که حتی توپ فوتبالم لمس نکرده! اشکال نداره نظرتو گفتی ولی دو تا مصداق بیار. بچه ها باید دستو پای مسی رو می بستن ؟؟چیکار باید میکردن؟؟؟
من نميدونم داور ميتونه از اين شاسکول‌تر و دستپاچلفتي‌تر باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ایران باید کروش نگه داره .باید روی این تیم ملی سرمایه گذاری کنه.تا بتونیم همانند والیبال به تدریج در جهان مدعی بشیم.
مرگ بر داور فوتبال صرب،ضد اسلام و مسلمان کش،جنایات صرب های ناجوانمرد و بی وجدان و بی رحم بر علیه بشریت در تاریخ ثبت شد و این بار جنایتی دیگر علیه بشریت در زمین (ورزش) فوتبال آرژانتین و ایران،این داور صرب یک ضد ارزش است.
پاسخ ها
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
اوه اوه وایسا وایسا کجا میری؟؟؟؟اصن کجایی ؟؟
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تکبير ...! بابا بيا پايين از منبر !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ما هم از داوری شاکی هستیم. خیلی هم زیاد. اما این تحلیل شما، کاملا بی ربط است. لطفا همه چی رو به هم ربط ندین.
کی روش هیچ جا نرو
از روحانی میخواهیم کی روش بمونه
باخت دە بر صفر خیلی بهتر از باخت یک بە صفر در دقیقەی نودە، واسە همین سکتە کردیم ، این نتیجەی دفاعی بازی کردنە،
واقعا بچه هاعالی بازی کردن ولی حیف که داوربامانبود
بنا به دستور جناب مزدک میرزایی زین پس به جای واژه "اتلاف وقت" میگوییم "بازی کنترلی"
کی روش باید بمونه تو تیم ملی ما نباید یه مربی با کلاس بالای
جهانی رو به این راحتی از دست بدیم.
پاسخ ها
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کفاشیان باید بره گند میزنه به فوتبال ایران
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مهم اینکه نفع این پیروزی رو کسایی می برن که هیچ ... هیچ کاری برا تیم ملی نکردن
ایران عالی بود فقط یه مشکلی تیم ایران داره تموم کننده نداره آقا تیم باید گل بزنه
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تيم ايران تموم كننده داره فقط بايد موقعيت گل بيشتر ساخته بشه . . اگر اينطوره آرژانتيني ها هم بايد بگن تموم كننده ندارن !! . . . يادتون نره مقابل قهرمان دو دوره جام جهاني و بهترين بازيكن جهان بازي كرديم . . .
امشب بعد از سالها گریه کردم .... دوست داشتم اونجا بودم و سربازای ایران رو بغل میکردم و های های گریه میکردم درود به شرفتون آفرین به غیرتتون
پاسخ ها
سعدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
واقعا حس وطن دوستی به سن و...نیست دختر من 5سالش هست وقتی ناراحتی واشک بازیکنها رو دید گفتش اگه بازیکنها گریه بکنن منم گریه میکنم
من نميدونم داور ميتونه از اين شاسکول‌تر و دستپاچلفتي‌تر باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
من نميدونم داور ميتونه از اين شاسکول‌تر و دستپاچلفتي‌تر باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بعد از کمپین داور دقت کن؛ حالا "داور برو کنار" !!!
چرا فیفا همچین داوری که تو بازی المان هم اشتباه داشت را ازجام بیرون نمیکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
برای اینکه خود فیفا یواشکی دستور چنین خلافکاریها را به داور می دهد.
کی روش تو خیلیییییییی خوبی...
بچه ها دستتون درد نکنه..گل کاشتید..مهم اینکه همه فهمیدن ایران واسه جام جهانی فقط ی زنگ تفریح نیست..واگه پای غیرت بیاد وسط از دل و جون مایه میزاره..البته اگه داور یاردوازدهم حریف نباشه..وگرنه داور گند میزنه ب همه چی..
وقتی آرژانتین 1-0 جلو بود و دی ماریا برای تعویض وقت تلف میکرد خیلی احساس غرور کردم چون میترسیدن دوباره ایران مساوی کنه- واقعا غرور انگیز بود.
این بود جواب توهین به مسی
دم همشون گرم. ولی گل مسی بدجور ضدحال زد. کی مسی رو روشن کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مسی وظیفه اش را بنحو احسن انجام داد اما صرف نظر از نتیجه بازی و تخلفات واضح داور، بازی تیمی ایران و عمکرد تیم مربیان بویژه کی روش فوق العاده جذاب و باور نکردنی بود.
دنیز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
همونی که پنالتی رو به نفع ایران نگرفت
این گل در دقیقه نود ویک تحقیرکننده بود ایکاش پنج تا گل می خوریم ولی اینجوری با این یک گل تحقیر نمی شدیم
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
معلومه اصلا معني تحقير رو نميدوني
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تو لنگه اونایی هستی که از انقلاب و جنگ و تحریم ایران فرار کردن و رفتن خارج و نشستن پشت میزها نظریه دادن ما بودیم که با همه بدبختی ها تو ایران موندیم و ایران رو ایران نگه داشتم.
سلام...واقعایه خسته نباشی بزرگ به بچه های باغیرت ایرانمون میگم واقعابچه ها گل کاشتید ولی خب اخربازی یه کم بدشانسی اوردیم اونم به هیچ عنوان تقصیرحقیقی نبود...وازهمه مهم تره از داورشانس نیاوردیم که پنالتیمون رونگرفت...من که میگم داور رو خریده بودن شماچی میگید!؟!
داور الکی می گه ........
بزنم تو دهنش ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بزن
من نميدونم داور ميتونه از اين شاسکول‌تر و دستپاچلفتي‌تر باشه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
چند بار میگی.
تای
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بابا مشکل از سایته چن با یه نظرو منتشر میکنه
اگه مسی گل نمی زد داور خودش گل می زد بهمون
پس کجاست اون به اصطلاح کارشناس فوتبال که صرفا جهت اطلاع دستشو روکرد که میگفت جلوی آرژانتین آبکش میشیم.دستمریزاد به کیروش و بچه ها و تمام ایرانیان حامی تیم ملی
باریکلا شعبون کد خدا باریکلا
باریکلا مرد با خدا باریکلا
اتحاد فارس ها 0- آرژانتین 1 به نظر من آگه تیم ملی ایران بازی میکرد شاید میبردیم؟؟؟؟
پاسخ ها
تبریز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
همین حرفها رو میزنین که غیرفارسای ایران از شکستتون ناراحت نمیشن
رضا
| Germany |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
به اون برادر تبریزی عرض میکنم فقط بعضی از شما هستین که از شکست ایران ناراحت نمیشین وگرنه بقیه رو به خودتون نچسبونید
سیاوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آقای تریزی این خودش غیر فارسه و منظورش اینه که به غیر فارسا بازی ندادن. پس این غیرفارسا هستن که همیشه ساز مخالفن مخصوصا تو که میگی باختتون و نه باختمون. یه کم گیراییت را قوی کن تا بفهمی یه نظر مخالفته یا موافقته بعد جوسازی کن. تابناک این خیلی مهمه بچاپ. من خودم بختیاری ام و به تمدن پارسی ام افتخار میکنم.
sam
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شما حساب کن عربا و ترکا هیچ کدوم جام جهانی نرفتن حلا این چی میگه من نمیدونم!!!!!! تابناک چاپ کن بدونن
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
عالی گفتی تیم ملی واقعی نبود .
pushkin
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
این آقا یا خانومی که به نام"تبریز"نظرداده خیلی باحاله خودش خودشو لو داده می خوام بهش بگم شما هم همین حرفا رو می زنین که وقتی تو آذربایجان زلزله می آد کسی عین خیالش نیست
مدت ها بود که اینقدر از بازی تیم ملی لذت نبرده بودم ، کی روش فوق العاده ست
کاش بمونه برای جام ملتها
انسجام تیمی فوق العاده ای داشتیم
ستاره های آرژانتین قفل شده بودند
دم همشون گرم. ولی گل مسی بدجور ضدحال زد. کی مسی رو روشن کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی فیسبوک داور رو نداره؟
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بشین سرجات
دنیز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یادش بخیر اونموقع که افتادیم با آرژانتین توی قرعه کشی کی فکرش رو میکرد که ما خواهیم توانست خیلی قشنگ آرژانتین رو ببریم اما داور مانع میشه واقعا کی فکرش رو میکرد که دو نیمه به این قشنگی بازی کنیم.
این پیروزی ی بسیار حقارت آمیزی برای آرژانتین وداوری ی خیلی خیلی خیلی ضعیفی بود برای داور واقعا فیفا باید شرمنده باشه به خاطر انتخاب همچین داورایی .آرژانتین هم باید تاآخر عمر حقارت این به اصطلاح برد را دنبال خودش بکشه چرا که در طول 90دقیقه که کاری نتونست از پیش ببره وبا کمک داور تااون لحظه تونست مساوی بمونه ما ایرانی ها شدید ترین انتقاد ها را به فیفا اعلام میکنیم واز همه ی بازیکنا ن تیم که در واقع پیروز میران بودند تشکر می کنیم
امشب برای صدمین بار حالم از اینهمه بی عدالتی بهم خورد از اینکه چقدر راحت حقمونو ضایع میکنن و ما باز هم هیچ کاری نمیتونیم بکنیم به جز فحش !!
دلم کباب شد امشب نود دقیقه جون کندن و ایستادن اونوقت دو دقیقه مونده بازی تموم شه ...
انقدر تو خونه داد زدم که صدام گرفته !!
از این داور خیر ندیده ک بگذریم..... دمه همه بچه ها گرم حال کردم با بازیشون حقمون باخت نبود....
از این داور خیر ندیده ک بگذریم..... دمه همه بچه ها گرم حال کردم با بازیشون حقمون باخت نبود....
امیدوارم داور بره زیر تریلی با کاردک جمعش کنن . امیدوارم خبر مرگ اعضای خانوادش رو امشب بشنوه . مرگ بر صربستان . مرگ بر روزنامه های عربی که از بازی ایران انتقاد کردند و بازی ایران نیجریه را منحوس نامیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تو رو خدااااااااااااا یعنی چی؟ من از دست شما هموطنام چیکار کنم؟! این چه حرفاییه......حالا یکی نظر به این تندی داده و خبر مرگ اعضای خانواده داور و کل صربستان و......خواسته،شما چرا مثبت میدید؟! درسته عملکرد داور قلب رو به درد میاورد و نفرت انگیز بود ولی نه به اندازه این نظر و مثبت هایی که بهش دادن.یکی به من بگه بالاخره ما ملت عزتمند و بزرگی هستیم یا نیستیم؟!! این جور حرف زدن ها از سر بزرگی و عزت نیست،یه خرده مراعات کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آرام باش رفیق
تا قبل از این اکه ایران از کویت هم 1 به هیچ میباخت هیشکی اینقد ناراحت نمیشد.اما با این بازی همه انتظار برد 1 هیچ آرژانتین رو دارن.کی فکرشو میکرد ایران به چنین جسارتی برسه؟
امروز بچها این جسارت رو به ما دادن
کو اونایی که میگفتن آبکش میشیم
همه دیدیم تیم کی روش چکار کرد . حالا باید دست به دست هم بدیم و نگذاریم کی روش از فوتبال ایران بره . باید از آقای روحانی بخواهیم نگذاره وزیر ورزش که اصلا نمیفمه فوتبال چیه ، فوتبال ایران رو به قهقرا ببره . باید همدست بشیم و از کی روش حمایت کنیم .
اگه مسی گل نمی زد داور خودش گل می زد بهمون
اگه مسی گل نمی زد داور خودش گل می زد بهمون
دم همشون گرم. ولی گل مسی بدجور ضدحال زد. کی مسی رو روشن کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
داور
١-گل مسي فتو شاپه
٢- داور فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شگفتا.
o+
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
قابل تامل
دنیز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ایشالا 2018موفق میشیم
اگر از الان جلو نکونام کوتاه بیان میشه یکی مثله بقیه عزیزانی که میخاد هزار سال بازی کنه حتی بد ولی کسی نتونه چیزی بهش بگه... ای کاش بجای شجاعی تعویض میشد...
دقیقا یک دقیقه قبل از گل یه اشتباه کرد و مثل قبلا توپ افتاد دست حریف...
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شما خبر نداری، شده، خیلی از بازیکنای خوب به خاطر ایشون خط خوردن. مثل اینکه همیشه ما باید یکی از اینا داشته باشیم. اول دایی حالا هم نکونام
بازی عالی بود . اوج هیجان و امروز دیدم
خدایا شکرت بازی بچه های ما از کلاس آسیا. دور و در کلاس جهانی بود. واقعا اگر هر کشور دیگه آسیایی بود با این نتیجه کل تیم رو طلا میکردن ولی ما ناراحتیم چون یه جورایی باید برنده می شدیم قبول دارید بلوف نیست چون واقعا عالی بودیم
باز با احساسات سخن گفتن. ۷۶٪ توپ در دست ارژانتین بود. فقط با دفاع کردن برد نمیشه. ایران رویای نیمه تمام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خوب گفتی تلویزیون هم آمار بازی رو اعلام نکرد آرژانتین کاملاً برتر بود و اگر روز روز آرژانتین بود حداقل سه گل می خوردیم ولی می تونیم بگیم بچه ها هم بیشتر از انتظار ظاهر شدند که همین مقدار قابل تقدیر است.
sam
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
دوره توپ و در اختیار داشتن و پاس کوتاه با حذف اسپانیا مرد شما برو فوتبال رو نگا کن بعد حرف بزن بی خود هم جو نده
این مرد اگه دو جام جهانی دیگه هم مربی اییییییران بمونه شک نکنید مدعی رسیدن به فینالیم.
اگه نکونام بی خاصیت توپ رو از دست نمیداد که گل نمی خوردیم. نفرین مردم ایران بدرقه راهش باد.
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
هییسسسسس
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
به خاطر یه باخت اونم توی یه مسابقه نفرین نکن نکونامم نمیخواست اینطوری شه
پرسپولیسی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کاپیتان تیمه. دلش بیشتر از همه برد میخواد اتفاقه پیش میاد. لذت بازی را ببر.به تیم ملی بعد از سالها افتخار میکنم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تو از فوتبال چی میفهمی ، همیشه اشتباه است . نکونام تو 145 بار برای ایران زحمت کشید. تو چندبار زحمت کشیدی برا کشورت؟
دم همشون گرم. ولی گل مسی بدجور ضدحال زد. کی مسی رو روشن کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
بت آرژانتین شکست.

نتیجه ۰-۱ بین ایران و آرژانتین ، اون هم تو دقیقه ۹۰ برای من یه پیروزی حساب می‌شه، دمشون گرم واقعا نهایت تلاششونو کردند.

بچه‌های ایران دمتون گرم. زنده باد ایران
اگر کیروش بمونه برادر کفاشیان با خنده های زیباش به همراه دارو دستش نمیتونن با باند بازی جیب های خودشون رو پر کنن!!!
واقعا حیفه این مربی ای کاش یک مقدار وجدان وجود داش.. دستمزدهای میلیاردی برای بازیکن های نخاله ای که هیچ افتخاری برای ایران ندارن به راحتی پرداخت میشه.. اونوقت موقع پرداخت پول به یک آدم کار بلد میشه.....
نه بهانه ی پول نیست .. مخالفان و سنگ اندازان جلو پای کیروش سوختن ازین که ایشون دستشون رو سر جریان آل اشپورت رو کرده و دیگر هیچ...!!
کیروش میره و یه مربی دسته 100 می میاد جاش و ببینید فقط همینا ازش تعریف و تمجید میکنن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خدایی نکرده منظورت از مربی دسته صد که امیر خان نیست...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خدا بيامرزه پدر و مادرت
گل گفتي
كاش يكي پيدا ميشد بجاي داور حق اين نامرد كف دستش مي ذاشت
گلش خیلی زور بود!
جون کندن!
اما بچه ها عالی بودن
اوج خاک بر سری آرژانتین هم میدونید کجا بود؟
اونجا که دقایق آخر واسه تعویض لفتش میدادن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
این حرفتو خیلی قشنگتر قهرمان 00:48 - 1393/04/01 در کامنت های بالا گفته . خیلی خوبه که یاد بگیریم با احترام راجع به حریف صحبت کنیم
واحد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
باهات موافقم مهسا.
اين آقايي كه با نام صياد نظر داده فكر كنم دو ماه (از زمان انتخاب شعار تيم ملي) صبر كرده بود تا شب بازي با آرژانتين يه تيكه اي ،متلكي،حرف ركيكي ، چيزي از خودش در وكنه ، خوب كه چي؟!
اتحاد فارسها0-آرژانتين1 ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
خودت فهميدي حرفت خيلي بي معني بود؟
پاسخ ها
سیاوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تازه یکی از هم قطاراش فکر کرده یه فارس اینو نوشت تا تیم ایرانو به نام فارس ها ثبت کنه و اومده از اون نظر ضد فارسی "صیاد" با 180 درجه برداشت معکوس کرده!!! عجبا از این ...
ضاً إيران دخلت التاريخ بأنها أول منتخب آسيوي يحرم التانغو الأرجنتيني من التسجيل في الشوط الأول حيث أن كل مباريات الأرجنتين أمام منتخبات آسيا سجل فيها من الشوط الأول
گزارش سایت عربی ورزش
نام ایران در تاریخ ثبت شد اولین تیم اسیایی در مقابل ارژانتین که یک نیمه گل نخورد
چرا که به تمام تیمهای اسیایی در نیمه اول گل زده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بازی ارژانتین ژاپن ارژانتین یک هیچ باخت ظاهرا این سایت عربی نمی دونه اسیا کجاست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
حالا تو چرا عربی نوشتی!
ما اینجا عرب نداریم
دم همشون گرم. ولی گل مسی بدجور ضدحال زد. کی مسی رو روشن کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شانسی از دور شوت زد رفت گوشه دروازه ایران
واحد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
دمت گرم ندا جون
این مرد اگه دو جام جهانی دیگه هم مربی اییییییران بمونه شک نکنید مدعی رسیدن به فینالیم.
مرگ بر نکونام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تابی امشب چه می کنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
بی ادب عوض تشکرته
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
این مثبت ها علیه نکونام رو پرسپولیسی ها میدن مناسفام براشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مرگ بر خودت
ناشناس
| United States |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
باز مرگ مرگ راه انداختید؟
همش تقسیر نکونام بود فقط ادعا...نمیدونم کی دست از تیم ملی بر میداره خسته شدیم به خدا از بد بازی کردناش...
پاسخ ها
اریا
| United Kingdom |
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
باهات موافقم دادا فکر میکنه از بقیه بالاتره و میگه من کاپیتانم و هر کاری دلم بخواد میکنم...
من خیلی بازی برام مهم بوداولین بار بود که فوتبالی رو اینقدر قشنگ میدیدم اما دیگه نمیبینم اخرین بار بود غصه مثل کوه تو دلم نشسته
ولی خودمونیما فکر نمی کردم ایران بتونه اینقدر خوب بازی کنه ولی با این بازی عالی انتظارامون بالا رفت
افرین باغیرت آآآآآآآآآآآآ

بنظرم بچه ها عالی بودن
اقای داور کم شرایط پنالتی کور بود ندید
الان ما آرزانتین با اون یال و کوپالو برده بودیم
امیدوارم لعنت 70 میلیون ایرانی بگیره ای داور ناداور
کیروش بدون شک بهترین مربی تاریخ فوتبال ایرانه و باید حفظ بشه
نتیجه رو آره باختیم. اما هیشکی نمیگه آرژانتین برد. همه میگن ایران فوق العاده بود. همین کافیه. ایشالا بوسنی رو میزنیم و میریم بالا
دم بچه ها گرم گل کاشتن بهشون خسته نباشید میگم اما نتیجه از روی نامردی و ناجوانمردانگی به پایان رسید ولی به هر حال دلاوران ایران غیرت و شجاعت خود را به دنیا نشان دادند انشالله همیشه موفق باشن یا علی مدد...
بازی عالی بود ولی اگه نکونام نبود فوق العاده میشد...این بازیکن داره آبروی کاپیتانای قبلی ایران و میبره.
پاسخ ها
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
منطقم خوب چیزیه،نکونام بدبخت نود دقیقه دوید حالا به خاطر یه اشتباه کوچیک واقعاکه
حالا اگربرده بودیما همشون عالی بودن ولی حالا که باختیم فقط میخواییم کاسه کوزه هارو سریکی بشکنیم
ادعامون میشه تیم اول یک قاره هستیم اما بعد از مساوی (نیجریه) سرود قهرمانی سر میدهیم و بعد از باخت (آرژانتین) هم سرود قهرمانی سر می‌دهیم! غنا رو ببینید، کاستاریکا رو ببینید، هندوراس رو ببینید، باز هم بگم؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شما فعلاً ببند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شما سعی کن سکوت اختیار کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ایول. حرف حق رو گفتی
واحد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کسی از شما نظر نخواست ، خواست ؟
razavi
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
شما اول VPN-ات رو خاموش کن بعد هم بشین سرجات...
انتظار داریم مسئولین کاری کنن که فوتبال ایران حرفی برای گفتن در جام جهانی داشته باشه، آیا واقعآ راهی نیست؟ ما این فوتبال رو نمی خوایم، در حد برزیل می خوایم. ما نمره ده نمی خوایم، نمره بیست در کلاس درس رو می خوایم
بله!
باید با ادب بود!تصیحش میکنم
من به عنوان یه ایرانی اون لحظه احساس غرور داشتم :)
پاسخ ها
واحد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
آفرین مهسا جون !
خوب ادبش کردی...
منم باهات تفاهم دارم چون احساس غرور کردم
واقعا دمشون گرم
زنده باد ایران زنده باد تیم ملی عالی بود
اقا اونای که نق می زنند (خاک سیگارشون رو نمی تونن توی زیر سیگاری بریزن!!) الان دیگه فوتبال ایران جهانی شد دنیا فوتبال مارو باور کرد
گزارشگر و مفسر هلندی قبل از بازی می گفت ایران تیم تمرینی !! بعد از بازی دیدم یه نفسی کشید و گفت آه ه ه ه ه!!!
داور، بازیکن دوازدهم آرژانتین بود. هم پنالتی رو نگرفت، هم چند بار در نقش مدافع جلوی پاس بچه های ما رو گرفت!!
بازی عالی بود ولی اگه نکونام نبود فوق العاده میشد...این بازیکن داره آبروی کاپیتانای قبلی ایران و میبره.
با سلام
ایران در این بازی نشان داد که یک تیم حرفه ای و قدرتمند است.
درود به کی روش ، تا دقیقه ی 91 ملت ایران بسیار شاد بودند و اگر تعویضی صورت نمی گرفت بنظر من نتیجه مساوی میشد چرا که بچه ها سوار کار بودند و با هم مَچ شده بودند ، پس از تعویض ها مسی یک لحظه رها شد و ما آنگونه گل خوردیم که در جام جهانی قبلی از پرتغال گلی دریافت کردیم و پای دفاع کمک کرد که گل به سمتی مهار نشدنی برود .
من اعتقاد دارم همه از ایران تعریف خواهند کرد تا از آرژانتین.
امیدوارم به دور دوم بازی های جام جهانی برویم
ان شاءالله
ای ناشناس قهرمان امشب بازی ایران بود نه ارژانتین.
پس زیپو بکش و هیچی دیگه نگو
بازی خوبی بود ولی ای کاش....جواد نکونام تا کی میخاد با تیم ملی باشه؟زحمت کشید اما باعث باخت ایران شد...نکونام بروووووووووووووووووو
یادتونه پیامک طنزه که میگفت
گزارش بازی ایران و آرژانتین :
بسم الله الرحمن الرحیم توی دروازه....!!!
حالا عوض شد به:
صدق الله علی العظیم توی دروازه...!!
مقصر باخت فقط حقيقي بود و بس
پاسخ ها
مهسا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
حقیقی چیکار میکرد پرواز میکرد به سمت توپ که مقصر بود؟بابا قبل از حرف زدن یکم فکر کنید این بازی تنهامقصرش داور بودو بس
ندا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
چیکار نکرد بدبخت حقیقی؟؟؟باید نارنجک به خودش میبست میرفت تو دل حریف؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
صدتا منفی با این نظرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تو رو خدا برا یه بار هم که شده از مغزت استفاده کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
مقصر باخت نكونام بود با اون دريبل اضافش
همه جا جق ابران خورده میشه ولی قشنگ ترین بازی بود که دیدم برنده واقعی ما بودیم که تیم ملیمون با همه وجود بازی کردند بعنوان ی خواهر کوچیک می گم اول دادشیا
افرین باغیرت آآآآآآآآآآآآ

بنظرم بچه ها عالی بودن
اقای داور کم شرایط پنالتی کور بود ندید
الان ما آرزانتین با اون یال و کوپالو برده بودیم
آرژانتین 90 دقیقه به ایران باخت ... واقعاً ایران شاهکار بود.این بازی جلوی آرژانتین بود ، بدون حراس از نام آرژانتین ... دست کی روش درد نکنه واقعاً این بازی به همه چسبید.یه نگاهی به تیتر روزنامه ها بندازید ... اینقدر که از بازی خوب ایران نوشتن از گل مسی ننوشتن .
ما تاوان عدم بازی های تدارکاتی در سطح تیم های درجه یک قبل از جام جهانی را میدهیم اگر آقایان فدراسیون عرضه داشتند چند تا بازی با تیم های بزرگ ترتیب میدادند امروز با ا عتماد بنفس خیلی بیشتر بازی می کردیم تازه تیم ملی بعد از این دوبازی داره راه میفته ای کاش این دو تازی تدارکاتی بود واز فردا جام جهانی برای ما شروع می شد هزار افسوس ...
حق بچه هانبودباخت عالی بازی کرددم همشمون گرم فدای ی تار موشون ک 1گل خوردن نکونام خیلی بدبازی کردافتخارمیکنم بهشون باغیرتن مسی مغروراخرکارشوکردداورم ک دیگه بایدبره بمیره
چقدر بي رحمه اين فوتبال!!!!!!
چقدر بي رحمه اين فوتبال!!!!!!
اكر ١٠ ديكم ميخورديم تو دقيقه ٩٠ بازم ايران تيمي كه وقتي معلوم شد تو اين كروه افتاده همه فكر ميكردن اين سه تيم بازي ميكن ايران نوخودي ٩٠ دقيقه ارزانتين رو به زانو دراورد بازي رو ما برديم درود به فكر كي روش درود به تيم ملي
تیم ملی واقعا نشون دادی تیم های بزرگ در برابر ما وقتی اراده میکنیم ،چیزی جز اسباب بازی های گرون قیمت نیستن که گرون قیمت ترینشون بیشتر بازی رو نگاه میکرد و منتظر بود تا توپ رو بهش بدن نه اینکه توپ رو بگیره،تیم ملی ما به شما افتخار میکنیم و میخواهیم بدونید،مخصوصا آقـــــــــــــــــای کفاشیان بدونید ما خواستار ماندن سرمربی کـــــــی روش عزیز در ایران عزیزمان هستیم ، شما که اینقدر پارتی کلفت هستی که کسی نمیتونه از فدراسیون بندازتت بیرون پس پول جور کن و تقدیم کی روش کن یا تو برو تا بیشتر آبروت نره بین ملت ایران
اول بگم که بچه ها عالی بازی کردن واقعا فراتر از انتظار بودن. نکته دوم عکس العمل عجیب مردم ماست. یکی میگه داور رو خریده بودن یعنی آرژانتین قبل از بازی اینقدر نگران بود که داور رو بخره!!! یا اینکه آرژانتینیها زیر توپ می زدن!! باور کنید نیازی به این نظرات احساسی و عجیب و غریب نیست. آرژانتین تیم برتر زمین بود مالکیت توپش بیش از دو برابر ایران بود و گل فوق العاده ای هم زد اما..... ایران نسبت به نامش و تدارکاتش و انتظاراتی که ازش می رفت فوق العاده بود. کاش بازی اول با تیم متوسط نیجریه رو مثل نیمه دوم این بازی بازی می کردیم تا الان 3 امتیاز به جای 1 امتیاز داشتیم
تابی جون :
برای حفظ ارکاندتیم ملی در آینده و دل هواداران و به خاطر غیرت بازیکنان و دل شکسته و بغض گلوی هواداران.یک نظر سنجی برای تمدید قرارداد کیروش در سایت قرار بده.ممنونم
کجان اون مربیایی که برای تیم مشکل درست کردن و بازیکنارو نگذاشتند با تیم برین اردوی آفریقا، کجان اونایی که میگفتن کیروش تو ایران کارایی نداره، کجان اونایی که میگفتن تیم ایران و یک مربی ایرانی فقط روحیوشونو میفهمه، کجان اونایی که دنبال یک بهانه بگردن تا قرارداد کیروش و تمدید نکنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
اونا هم تو برزیل تشریف دارند متاسفانه
چون کیروش بهشون اجازه دخالت نمی داد و نگذاشت نور چشمیا بیان تیم ملی میخوان بذارنش کنار
اگه داور پنالتی میگرفت چی می شد. ......
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
هیچی بابا میزدن تو اووووت :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
اگه داور پنالتی میگرفت مساوی بودیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
از کجا معلوم که پنالتی گل می‌شد؟
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
اگه پنالتی میشد بعد از گل شدنش همه ی ایرانی ها تو در وازه میخوابیدند نا گل نخوریم ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
اگه پنالتی میگرفت و گل میشد آرژانتین حمله میکرد و ایران میتونست در ضد حمله گل دوم رو هم بزنه
من هنوز تو کف کاپتان نکونام هستم!! تو بازی دو بار اسمشو شنیدم!! آخر بازی هم تو وقت اضافه به جای دورکردن توپ دور خودش میچرخید ! مثلا میخواست کاپتان بازی در بیاره! همون توپی که او لو داد سی ثانیه بعد رفت تو دروازه مون
فیسبوک اون داور ..... چیه دقیقا؟
مرسی از همه ی بازیکنان تیم ملی ام که انقدر غیرت مندانه بازی کردن. واقعا عالی بود. خسته نباشید. و برای اون داور بی انصاف متاسفم. امیدوارم که به خاطر این برد ناجوانمردانه نه داور و نه آرژانتین روز خوشی رو تو آینده ی ورزشی شون نبینن.
دم همشون گرم. ولی گل مسی بدجور ضدحال زد. کی مسی رو روشن کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تمام کارشناسان و گزارشگران شبکه آی‌تی‌وی که بازی ایران و آرژانتین را در بریتانیا پخش می کرد، از بازی ایران فراوان تعریف کردند. گزارشگران و کارشناسان بی‌بی‌سی هم که بازی بوسنی و نیجریه را پخش می کند با احترام زیاد از بازی ایران حرف می زنند.
تیمی که مقابل آرزانتین بازی کرد. نماینده قوم پارس بود؟ یا نماینده تمام اقوام ایران زمین هم بود؟
تعصب کور همیشه مانع پیشرفت و پیروزی است.
ایران سرزمینی است که در آن ده ها اقوام زندگی می کنند.
تیم منتخب ایران را به یک قوم منتسب دادند و حالا انتظار دارند داور مسابقه، روی سوت عدل و عدالت قضاوت می کرد.
چوب خدا هیچ وقت صدا ندارد. چون خدا در جای حق قرار دارد.
عزیز این نظر را تایید کنید تا حد اقل شما از تعصب کور مبرا باشید.
بچه ها سنگ تمام گذاشتند خب بازيه ان 4 دقيقه اضافي بايستي مثل دقايق اول بازي باشه براي تيم ولي نشد داوري تصميم خودش را گرفته بود كه...... هنوز ما اميد به صعود به دور بعد را داريم.بچه ها بايد در ديدار با بوسني مواظب باشند كه بازي 95 دقيقه است. ما بدور بعد صعود ميكنيم.بقيه حرفها را بگذاريم بعد از صعود بدور بعد
واقعا حقشون باخت نبود. چی میشد از اون چهار تا موقعیت گل و یه پنالتی نگرفته شده یکیش گل میشد؟!

کاش داور بازی رو یه ماشینی، کامیونی چیزی زیرش کنه !!
ضمن تبریک بازی زیبای تیم ملی، بنده ترک هستم و آذربایجانی وبه یکایک بچه های تیم ملی افتخار می کنم و از نظری که آقای صیاد دادن واقعا متاسفم. زنده باد ایران زنده باد صلح
واقعا حقشون باخت نبود. چی میشد از اون چهار تا موقعیت گل و یه پنالتی نگرفته شده یکیش گل میشد؟!

کاش داور بازی رو یه ماشینی، کامیونی چیزی زیرش کنه !!
خیلی خیلی خیلی خیلی حیف شد این گل تو وقت اضافی هنوز باورم نمیشه اخه چرا این جواب جوانمردی بچه ها نبود ........دمشون گرم افتخار افرینان ایران
از باخت تیم ملی ایران خیلی متاسف شدم این بازی باید به نفع ایران به پایان میرسید داور پنالتی صد در صد رو نگرفت. امیدوارم تیم ملی ایران در بازی بعدی تیم بوسنی رو ببره و از گروه خودش صعود کنه. چه بسا ایران در این دوره از بازی های جام جهانی بتواند بزرگان فوتبال جهان رو مغلوب بازی زیبا و حرفه ای خودش کنه و از شگفتی سازان این دوره از بازی ها باشه با این بازی زیبا توقع طرفداران تیم ملی ایران بالا رفته. به امید روزی که تیم ملی ایران به فینال جام جهانی برسه
دم همشون گرم. ولی گل مسی بدجور ضدحال زد. کی مسی رو روشن کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افتخار کردم به ایرانم
زنده باد ایران
من که میگفتم ۵ یا ۶ تا میخوریم اما دمشون گرم خوب ابروداری کردن

بنده خدا ها تیم خارجی ندیدن اگه دو تا بازی اینطوری کرده بودن تا حالا بهترین تیمو داشتیم دیدم که تو نیمه دوم باورشون شد چیزی ازشون کم ندارن اونا هم یازده نفرن و میشه جلوشون بازی کرد
من هنوز تو شوکم. واقعا حیف. تیم عزیزمون عالی بود. انگار آرژانتین داشت با یک تیم اروپایی بازی میکرد. حیف حیف حیف ااااااااه به این داور اوسکول
دوستان از شما خواهش مي كنم كمبيني رو راهندازي كنيم تا كي روش را حفظ كنيم بخدا اين سطح فوتبال كه از تيم خودمون ديديم و اين تيم وحشتناك رو زمين كير كرد فقط با مربي حرفه اي وبين المللي كيروش انجام شد بس بياييم امضا جمع كنيم و تو سايت تابناك بزاريم كه كي روش در قوتبال ما بماند
ننگ بر داور کوته فکر کووور
تن لش میدان نیکونام کسی تواروپابازی میکنه اینقدرنبایدکوتاه فکرباشه دیگه اون کلمه معروف رانمیگم دراون موقعیت حساس آدم اون کاراحمقانه رامیکنه حمتا" درفکرپیراهن مسی بود....
اصلا بازی حال نداد، همسایه ما ماهواره داشت 30 ثانیه قبل از ما فرصت ها رو می دیدن و داد و بیداد می کردند، حالا فردا نرید ماهواره بنده خدا رو جمع کنید.. یه کم فکر کنید که این چه مشکلیه که 186 کشور همه این بازی ها و افتتاحیه ها رو مستقیم می بینن به جز ما
امشب یکی از تلخ ترین شب های من بود. می خواستم برم بیرون و تو خیابون ولیعصر شادی کنم. خدا چی میشد 3 دقیقه بیشتر هوای ما رو می داشتی. من فردا امتحان دارم و هیچ امیدی برای خواندن. ای کاش کسی صدای من رو به برزیل برسونه و به تیم ملی بگه که تو رو قرآن برای بازی آخر هرچی دارید رو کنید، من دارم سکته می کنم. الان هم تا دقیقه 70 نیجریه 1-0 از بوسنی جلو هست و امیدهام داره کم رنگ کم رنگ تر میشه. مسی تو دل 75 میلیون ایرانی رو شکوندی. حداقل همینطوری که به ما گل زدی، برای بازی با نیجریه هم همینطور گل بزن. من امشب تمرکز ندارم. خدایا تو رو قرآن یه کاری کن که چهارشنبه شب ، عوض امشب دربیاد.
با بازي درخشان بازيكنان ايران متأسفانه در دقايق آخر به سبب خستگي مفرط بازيكنان دفاع بازشد و مسي با زيركي از اين فرصت بدست آمده گل را به تيم ملي عزيز ما تحميل كرد
به سه دلیل داور یار دوازدهم آرژانتین بود:1-در دو جا پاس ایران به پای داور خورده و به آرژانتین رسید،که بایستی طبق قانون بازی متوقف و توپ در اختیار ایران قرار می گرفت. 2-پنالتی روی اشکان را چشم پوشی کرد. 3-به تلف کردن وقت بازیکن آرژانتین تذکر و اخطاری نداد!؟
بازی درخشان و با تدبیر ایران در تاریخ ثبت گردید و همه ایرانیان،حتی آنهایی که به دنیا نیامده اند به این بازی افتخار خواهند کرد که تیم ایران با حداقل امکانات ولی با غیرت،شجاعت،جسورانه و مدبرانه چگونه آرژانتین چند میلیارد دلاری را به فلاکت انداخته بود!!!!!؟؟؟؟
با بازی که امشب دیدم آرژانتین تیمی نبود که ایران ازش ببازه .ایران امشب به مسی باخت نه آرژانتین.
برای این تیتر خبری تمام نظرات منتشر می شود ولی برای خبر "پاسخ همسر مرحوم مارال شجری به علوم پزشکی شیراز" که تعداد بسیار زیادی بازدید کننده داشته و چند صد نظر داده شده، تعداد معدودی نظر سلیقه ای دستچین و منتشر می شود...بسیار متاسفم
ایران واقعا خوب بازی کرد. در اینکه داور هم اشتباه کرد و برای ایران پنالتی نگرفت شکی نیست. ولی من از نکونام که کاپیتان تیم ملی است تعجب می کنم! قبل از بازی با مسی صحبت کرده که وقتی بازی تمام شد پیرهنشو با اون عوض کنه! یعنی شکستن غرور تا این اندازه! بگذریم از بازی غیر موثر و اون دریبل بی جای آخر بازی که توپ رو نهایتا به مسی داد که وارد دروازه کنه. کاپیتان تیم ملی باید مظهر غیرت تیم باشه، نه اینکه در حد یک طرفدار مهاجم تیم حریف خودشو پایین بیاره.
تیم ملی به آه رحمتی باخت
همان متافیزیکی که عادل گفت.
متاسفانه برخی ها مثل این داور فکر میکنن حق با نامهای بزرگه!! و ترس ناشی از این قضاوت نمیذاره سوت بزنه که آهای داور احمق، این پنالتی بود. این مشکل در همه زمینه ها است و من به ایران اسلامی بزرگ حالا افتخار می کنم
مثل همیشه باخت را گردن داور یا زمین و یا ... میندازید. واقعا براتون متاسفم
وقتی یه تیم برای مساوی بازی کنه نتیجه همینه
دوست دارم ببینم آیا اقایان روشن، درخشان، مظلومی و پیمان یوسفی این بازی را دیدند؟
اگه دیدند بد نیست از بازیکنان و ملت یه معذرت خواهی کنن
ایران با ضد فوتبال آرژانتین را تا دقیقه 90 متوقف کرد. اما در آخر حق به حق دار رسید.
ماشاءالله به غیرتتون ایرانی---- لعنت به داور صربستانی
هر طور شده کی روش رو نگه دارییییییییییییییییییییید
باختیم اما بازی بچه ها عالی بود نتایج کار مربیان بویژه کی روش خارق العاده و شایسته تمجید اند و مسی هم بخاطر اینکه توانست بالاخره پس از 90 دقیقه تلاش به یک تیم عالی و قدرتمند گل بزند واقعا شایسته تمجید است اما امان از دست قوانینِ ... فیفا که به داور مسابقه اجازه می دهد در صورت تمایل داخل زمین به تیم دلخواه خود ملحق شود و قوانین فیفا نیز از داور ملحق شده به تیم رقیب حمایت می کند.
بچه ها متشکریم، خسته نباشید.

در شرایطی که همه انتظار داشتند دروازه ایران با گل های مسی پر بشه، دلاوران شگفتی ساز بودند، واقعا جای تقدیر و تشکر دارید، آفرین به آقای کیروش و تیم فوتبال ایران که سرفرازمان کردند.
ایران به آرژانتین نباخت فقط به داور باخت
از دهه هفتاد شاید بشه گفت این جور فوتبال غیرتمندانه ای ندیدم .
احسنت به باختتون .
درود بر جوان مسلمان ایرانی
تابناک اعصاب ندارم بخدا این خبر رو هم که دیدم بیشتر افسرده شدم.
اي كاش تو نيمه اول ده تا گل ميخورديم ولي دقيقه 91 گل نمي خورديم
اقا همه جام سوخت
ولی دمشون گرم ... جای ایرانیا تو ورزشگاه خالی بود اگه حمایت بیرون رمین ایران بیشتر بود داور و مسسسی اینجوری نمیکردن
کی روش باید به هر قیمتی بمونه من حاضرم از جیب خودم پول این مربی خوش فکر رو بدم
بچه ها عالي عالي عالي عالي بوديد.
مازیچ واقعاً با خودش چ فکر کرد بازیکن بدون توپ رو زدن خطا از این واضح تر ای خدااااااااااااا
وا خدااااااا دارم روانی میشم.واقعا چیکار کردن بچه هاااا.ببین استاد کارلوس از چه تیمی چی ساختتتتت.میدونم الان هنوز دارین صحنه های حرکت بازی بچه ها چه اونایی که با کمترین اشتباه توپ گیری میشد و چه اونایی که متحد و با تیزهوشی و بدون اشتباه به سمت دروازه آرژانتین حملله میشد و اون گل لعنتی رو تو ذهنتون مرور میکنین و هم به تیم یه دستمون افتخار می کنین و هم غصه اون گل بی موقع مسی رو می خورین...
قط اینو میخوام بگم واقعا این کیروش بود که از صفر صد ساخت و صد البته که اوون فهمید که هر کدوم از بازیکنا چه توانایی دارن و برای تک تکشون وقت گذاشت و اونارو خودباور کرد و از سطح دوم آسیا به سطح خوب جهان رسوند. البته که بچه ها هم عالییییییییییی بودند. این تیم ملی واقعا یه تیممممممم بود.هر کی میدونست چیکار کنه، چی میخواست، چقد باید حرکت کنه، چه جوری پاس بده، چجوری دریبل کنه، و چه جوری همدیگرو پیدا کنن..
همه اینارو گفتم تا فقط اینو بگم متاسفام برای اون ایرانیا و مخصوصا مربیای تنگ نظر و پیشکسوتای تموم شده و تاریخ گذشته ای که همش در حال حسادت کردن و سنک انداختنو چوب لای چرخ گذاشتن برای استاد کیروش بودن.و دیدین که وقتی کیروش می گفت فلان چیز باید اجرا بشه چقد اذیتش می کردن و همش مانع کارش میشدن.اوگ مربی و آدمای بیسوادی که خودشون مافیای فوتبال شدن و دایم بیت المال رو خرج بیسوادیشون میشه و چه ثروتی از فوتبال با اون سواد کمشون به دست اوردن و هیچوقت چشم دیدن بهتر از خودشونو ندارن.شرم بر شما واقعااااااا
مسی دوست داریم .
مرسی به ایران... مرسی به غیرتشون.. دمشون گرم... و لعنت به داور...
اما اشکالی نداره ما به ایران افتخار میکنیم...
تیم قهرمان ایران .......قهرمان بمان ایران
زنده باد ایران و ایرانی.مهم نتیجه نبود مهم بازی با غیرت بود
نکونام اومد دیریبل بزنه توپو از دست داد توپ رسید به مسی و گل زد.........
اولین بار بود به تیم ملیمون افتخار کردم، دمتون گرم ، برید سراغ بوسنی ایشالا سربلند میاید بیرون
کی روش بایدنکونام راعوض میکردوانصاری فررامی آورد.
با سلام
بچه ها متشكريم بچه ها متشكريم بچه ها متشكريم بچه ها متشكريم ...
بسه بابا. 11 نفری دفاع کردن و بازی تاخیری مگه شد بازی؟ تیمهای دیگه رو نگاه کنید وقتی هم میبازن مردانه میبازن. ایران گند زده به بازیها
1- خدا چه رحمي كرد به آرژانتين
2- كي روش هرچي خواست بزاريد رو چشمتون بديد بهش
3-دم همشون گرم با غيرت ايرانيشون
بفرمائيد به فرض توپ به داخل دروازه آرزانتين هم ميزديم به سفره مردم چي اضافه ميشد اين همه سرمايه خرج فوتبال مساوي با روكش تمام خيابانهاي ايران
تف به شرف و انسانيت داور صربي مرگ بر صربستان و هر چي ادم نژاد پرسته
در طول بازی تنها نگرانی من این بود که اگه ایران به مرحله بعد صعود کنه ، اون نمایندگان مجلس و دیگر اعضای دولت که ماموریت خارج از کشور گرفته اند تا به برزیل بروند و با پول این ملت حال کنند، طولانی تر نشه! به همین خاطر از باخت تیم ملی خوشحالم.
سه چهار تا میخوردیم اینجوری نمی سوختیم که دقیقه نود و یک
آفرین به غیرت ایرانی
دوستان زحمات کارلوس کی روش را نیز در کنار افتخارآفرینی بازیکنان عزیزمان فراموش نکنید.
90 دقیقه خوب بازی کردیم در عرض 1 دقیقه نکو نام زحمتهای تیم را به باد فنا داد.
کاش خلعتبری می ماند و نکونام نمی رفت.
اشکان لا اقل می ماند.
آفرین بر غیرت و مردانگی و جنگندگی شما
دنیا دید بازی خوب شما را و قضاوتی عادلانه خواهد کرد شما را -
ای کاش نکونام هم حداقل این اشتباه آخرش را نمیکرد .
تاجائیکه من یادمه ما همیشه قبل از مسابقات حساس حاشیه داشتیم یا مربی روعوض میکردیم یا اینکه ..... ورزش نباید دست خوش سیاست بشه آقای کفاشیان ودوستانش باتوجه به فشار هایی که آوردند آقای کی روش مانند یک روانشناس روحیه بچه ها رو نگه داشت وسمت قراردادش نبرد کاری که مربی های سرشناس داخلی هیچ وقت نتونستند بکنند . بله کی روش برای ایران ارزش داره واین تیم بهش نیاز داره خواهش ما اینه که غرور ملی رو نباید زیر پا له کرد . شهدا هم غرور ملی ما هستند .
خيلی عالی بازی کرأين بچه ها مچکريم از کی روش نيز ممنونيم واميدوار که همچنان در تيم پابرجا باشند
سلام ودرود خدمت تمامی اعضا و سلامی گرم بر فوتبالیست های ایران
5نکته میگم میرم
1نکونام یک بازیکن نیست بلکه یک بازی سازه فرق بازیکن با بازی ساز این اینکه بازی ساز به بازیکن ها میگه که چیکار کن چی کار نکنن یه جورایی مثل سر مربی میمونه که توی زمینه اما حق میدم نکونام امشب رو فورم نبود دوستان
2علی اقا.. واقعا سواد داری ؟؟؟درس خوندی؟؟تو دنیا سرت چیزی میشه؟؟بابا برزیلم روز اول که برزیل نبود به مرور زمان خوب شد.بعد هزینه کنن دمشون گرم بزار این پولی که مسولین ول میبرن خارج وصرف خوشگزرانی های که خودشون میشه بجاش بذار تو فوتبال صرف شه الان ما بعد از چند ساله که رفتیم جام جهانی چه انتظاری دارین ..بابا چرا حالیتون نی ارژانتین یکی از شانس های قهرمانی اما ما چی؟؟؟ اما واقعا دارم میگم ایران شگفتی شد شگفتی .....اگه ایران یه 2یا3 دوره پشت سرهم بیاد جام جهانی راست یک کج بودن کار دستش میاد...از جای که بازیکنان ایران بازیکنان تکنیکی هستن شاید تو دروره های بعدی اگه خدا کمک کرد اومدن جام جهانی یک حریف قدرتمند برای تمامی تیم ها باشه؟؟مگه اقای مثل نکونام چه چیزییش از مسی کمتره دوستان...
3لعت هر مسلمان سیعه بر همه داور احمق خدا لعنتش کنه برای این داوریش
4تورو پیغمبر قراردادا اقای کی روش رو تمدید کنید
5خواهش میکنم تو صفحه های شخصی بازیکن های ارژانتین یا ایران نرین وبهشون توهین کنین ..حالا دیشب بنده دوستی داشتم میگه بیا بریم تو صفحه شخصی فیسبوک مسی بهش حرف بزنیم...؟؟!! بابا ایجور کارای رو نکنین هرچی باشه مثلا مسی برای تیم ملی خودش تلاش کرده مگه میشه برای ایرن تلاش کنه
در اخر زنده باد ایران زنده باد ایران عالی بود عالی
درود بر تو ای ایران
همیشه پاینده و سربلند باشی وطنم
سلام عالی بود اینجا معاوم میشه غیرت و جدیت ایرانی و نا گفته نماند یک مربی بسیار خوب باید از کی روش حمایت کرد تا پیشرفتهای بیشتری بدست آید
ما خیلی خوب بازی کردیم
مسی جون شما که مارو نمیشناختی حالا بشناس .دقیقه 90 به زور یه گل زدی داشتی بال در میاوردی .....هاهاهاهاهاها مایه ابرو ریزی مسی بود این بازی
ای کاش همان زمانی که صربها را می کشتند این مردک(مازیچ، داور صربستانی) را هم می کشتنش تا این قدر خود فروخته نمی شد
مسی دیدی ایران کلافت کرد.دقیقه 90 مردی تا گل زدی. حال کردی زبونتونو به کف زمین رسوندیم تا اخرش با کمک داور گل زدین.تو زمینم شما با داور 13 تا بودین.6 -0 به نفع ایران . تابی تورو خدا بذار .
آفرين برتيم ايران .آفرين براشكان وآندو وپولادي و...وآفرين بركارلوس اين مربي بزرگ.آقايان قدكوتاه حالا بگوئيد فرق بين مربي بين المللي وافراد حراف چيست.درود برغيرت تان
بيچاره كي روش هم با فدراسيون و كفاشيان جنگيد هم با مربي هاي باشگاه ها!!
علي رغم اين همه دشمن داخي(!!!)يه همچين تيم خوب و يه دستي ساخته بود
دمش گرم
هر چي پول ميخواد بدن بهش و نگهش دارن خب
تاحالا می گفتیم ده ازآرژانتین می خوریم اما حالا چی شده توقعات بالا رفته فقط غیرت ایرانی . خداراشکر خیلی هم خوب بودیم
مسي خيلي ناكسي
به نظرم بهترین بازیکن تو این بازی حقیقی بود.از همشون مچکریم
جناب تابناك چرا بعضي نظرها رو چند بار نمايش دادي. مي خواي چي بگي
فوتبال یک حرفه ست و مسلما فعلا آرژانتین خیلی حرفه ای تر از ماست . ایرانیها استاد خراب کردن محاسبات و نظم و همچنین محاسبه گرانی خبره در هر رشته ای هستند این بازی هم یک نمونه از این خراب کردن یک بازی کلاسیک بود البته این هم نوعی از هنر هست که فقط مختص ایرانیان در جای جای جهان است
تیم ما اگرچه با سطح اول فوتبال جهان فاصله داره اما پتانسیل خوبی داره ولی در دو بازیی که انجام داده با انگیزه مساوی گرفتن به میدان رفته اگه با انگیزه برد به میدان میرفت صد در صد نتیجه بهتری میگرفت
تابی جون :
برای حفظ ارکاندتیم ملی در آینده و دل هواداران و به خاطر غیرت بازیکنان و دل شکسته و بغض گلوی هواداران.یک نظر سنجی برای تمدید قرارداد کیروش در سایت قرار بده.ممنونم
ايران به نكو نام باخت و بس..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
این دیگه چه نظر مسخره ایه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
چرا؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
یعنی فدراسیون و تدارکات و بازی های تدارکاتی و غیره و غیره و غیره همه هیچ و ایران به یک بازیکن باخت؟؟؟ این که فوتبال نیست، خاله بازی است. بخصوص که شما دوست عزیز یک لغت (( بس )) هم گذاشته اید که نشان می دهد باید کمی بیشتر موارد و مسایل مربوط به ورزش را دنبال کنید لطفا . می دانید قیمت اسمی بازیکنان آرژانتین چقدر است؟
موریس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
نکونام داشت تیم رو عصبی میکرد .آخه کاپیتان باتجربه اسم گذاشتید براش ف که دریبل کردن تخصص نداره دقیقه نود جلوی آرژانتین دریبل میزنه؟!!!
حرومشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
چرا حروشون؟ چون برنامه ریزی دارند؟ چون بازی تدارکاتی دارند؟ چون بدنساز و روانشناس دارند؟ چون دو روز مانده به مسابقات تازه یادشان نمی آید که مربی و رئیس فدراسوین و مقامات را عوض کنند؟
درسته که آرژانتین توپ و بازی رو در اختیار داشت ولی موقعیت خطر ناک ما بیشتر بود.
شرم بر این داور
بـــچـــه هـــا مــــچــــــكــــــريــــــم
هالـا واسه اين حرفا ديره دعا كنيم كارلوس كي روش تو تيم بمونه . به اميد پيروزي تيم ملي برابر بوسني و شكست نيجريه برابر آرژانتين.توكل بخدا ايشالـا ب جمع 16 تيم ميرسيم و ميخوريم به سوييس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
به فرانسه میخوریم. فرانسه تیم اول میشه
درود بر بچه ها خوش درخشیدن ولی شانس با اونا بود.بازم مرسی واقعا عالی بود
این جام جهانی سوای هر نتیجه ای درس بزرگی به تمام مربیان وطنی داد که واقعا از فوتبال روز دنیا عقب هستند

بهتر است به جای مسخره کردن تیم ایران درمیز گرد حمایت از تیم ملی بروند و اخلاق و علم و نحوه آماده سازی را یاد بگیرند
برند یاد بگیرند فوتبال دفاعی به معنی یارگیری نیست
ایران شاید به داور و آرژانتین باخت ولی بازیکنای تیم خوبمون توی دنیا قابلیتهای حرفه ای خودشون رو به نمایش گذاشتن و نشون دادند که لژیونرهای ایران چیزی از مسیها و......کم ندارند واقعا بعد از مدتها یک بازی جذاب و دل چسبی بود آفرین آفرین آفرین
پارس ها باختند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عماد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
ترک ها کجا هستن؟ خخخخ از تو خونه فوتبال میبینن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
تجزیه طلب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خانم و آقای آلتای ، از اسمت معلومه ترک زبانی ، ولی نمی دونم ایرانی هستی یا نه ، منظور از پارس در اینجا امپراتوری persia هست که در اروپا به این اسم میشناسنش نه منظور قوم فارس . ولی قبول دارم که یکم پارس حساسیت میاره من نگرانیم از این حساسیته که دولت ترکیه فاشیست برای هموطنهای کشورم درست میکنه . شما هم نباید بخاطر اشباه دیگران از باخت کشورت خوشحال باشی . بقول معروف اشتباه با اشتباه پاسخ نمی دن ، چه اونی که آذریهای هموطنم رو مسخره می کنه و چه اونی که نسبت به این کار زشت آز شکست کشورشون خوشحال می شوند. همه ایران فارس زبان نیستند و همه ایران هم ترک زبان نیستند. ما نژادمان ایرانی است نه زبان. یاشاسین ایران پاشاسین آذربایجان. من خودم لر بختیاری هستم . هم زبانم پارسی است و هم نژادم از قوم پارس است . ولی با همه نژاد و قوم پرستی افراطی مخالفم . جانم فدای اِیرانشهر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شما مریخی ها بردید؟
ناشناس
| Thailand |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
شعار معروف انگلیس: تفرقه بیاندار و حکومت کن؛ کامنت "آلتای 09:19 - 1393/04/01"در این راستاست.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
خدا شفات بده . من نمی دونم چرا بعضی با نام پارس مشکل دارند من قشقایی هستم و ترک زبان . ترک زبانم ولی به نام پارس افتخار می کنم ضمن اینکه نام پارس نام دوم و جانشین نام ایران بوده وهست واقعا بعضی ها واقعا عقده ای هستن. زنده باد ایران و پارس
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
چقدر نظرت با بدجنسی بود
كي روش ترو خدا بمون....
كي روش ترو خدا بمون....
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
کاش پاداشی که میخوان به نکونام بدن رو به دستمزد کی روش اضافه کنند و این مربی رو نگه دارن هر چند که کفاشیان نمیخوادد کی روش بمونه اما اگه ما بخاهیم حتما اون مردک بی مصرف واداربه نگه داشتنش میشه پس باید تادیر نشده کاری کرد ...به امید پیروزی در مقابل بوسنی با حداقل 2گل ...برای این موفقیت همه دعا کنید و100تاصلوات بفرستین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
باشه میمونم، التماس نکن!
دلم گرفت از اینکه یوزپلنگان ایرانی غیور مردانه جنگیدند اما داور نتیجه بازی را به تیم دیگر واگذار کرد
:(
حالا کی روش که بره دوباره میشیم همون تیم قبلی :((((((((((((
پیروزی آرژانتین را به تمام مربیان وطنی و چوب لاچرخ انداز و بخصوص آن هایی که در میزگرد حمایت از تی ملی حسابی از خجالت بچه های ایران در اومدند تبریک می گم
پیروزی آرژانتین را به تمام مربیان وطنی و چوب لاچرخ انداز و بخصوص آن هایی که در میزگرد حمایت از تی ملی حسابی از خجالت بچه های ایران در اومدند تبریک می گم
راستی چرا مربیان ایرانی چشم دیدن یک نفر که برتر از خودشونه ندارند

چرا باید 20 سال رو نیمکت یک تیم بشینند و هیچ خدایی را بده نیستند
بروید کمی یاد یگیرید
فقط میتونم بگم حق ایران باخت نبود درود بر دلاور مردان فوتبال ایرانی.....
نكونام اين همه ميلياردي از فوتبال خوردي نوش جونت بازم از باشگاهها بخور.
فقط لطفا از تيم ملي بكش كنار چون شديدا بي خاصيتي. تيم ملي هست داداش نه ميلي
راستی چرا مربیان ایرانی چشم دیدن یک نفر که برتر از خودشونه ندارند

چرا باید 20 سال رو نیمکت یک تیم بشینند و هیچ خدایی را بده نیستند
بروید کمی یاد یگیرید
از ايرانيايي هم كه رفته بودن و از نزديك تيممون را تشويق كردند تشكر مي كنم
خودم تو یه سایت خارجی دیدم کارشناسشون گفته بود آخرای بازی آرژانتین به مساوی راضی تر بود تا ایران
بازی دیشب نشون داد ایران دیگه باید از این لاک خودش بیرون بیاد.همونجور که والیبال ایران نشون داد جهانی شده تیم ملی فوتبال هم نشون داد میتونه وارد عرصه جهانی بشه.دیگه نباید بترسیم .البته اول از همه فدراسیون باید درست بشه و کسانی که بجای حل مشکلات فوتبال خنده تحویل میدند برند کنار.
اول بازی غرور رو میشد در چشمان همه آرژانتینی ها و مخصوصا مسی دید و برعکس لحظه ای که در دقایق آخر بازیکناشون مثل عربها دست به وقت کشی می زدند نشانه دستپاچگی و ترس از ایران رو میشد در چشمان مضطربشون دید . احساس سربلندی و غرور ایرانی بودن چه لذتی رو برای هممون به ارمغان آورد . دورود بر شیرمردان ایرانی . انشاله همه دست به دست هم بدیم و جلوی رفتن کیروش رو که به خاطر کارشکنی بعضی ها ممکنه اتفاق بیفته رو بگیریم .
متشکریم ... بچه ها متشکریم ...
مطمئن باشيد كه اين بازي بيادماندني ترين بازي تاريخ فوتبال ايران خواهد ماند براي هميشه . تاريخ گواهي خواهد داد كه مردان كيروش با كمترين تداركات و كمترين بازيهاي تداركاتي يكي از شاهكارهاي تاريخ فوتبال را رقم زد. به چند موقعيت گل ايران با دقت نگاه كنيد كه قوچان نژاد و دژاگه با روحيه اي بسيار عجيب موقعيتهاي گل خلق كردند. رفلكسهاي عجيب حقيقي را در دروازه ببينيد كه هيچ گاه از يادها نخواهد رفت. جانم فداي ايران
ای وای از دست تو نکونااااااااااااااااااااااام
الانه که سر و کله منتقدن پیدا بشه وشروع کنند ایراد گرفتن که اگر کیروش فلان کار ومی کرد ایران می برد

ایران به کیروش باخت و از این قبی افاضات
لباس مسی به نکونام رسید
به خاطره پاس گل زیبایی که به مسی داده بود مسی لباس خودشو به عنوان یادبود بهش هدیه کرد کاپیتان بی لیاقت
البته جدا از شوخی دیشب غیرت ایرانی رو به همه نشان دادیم دمشون گرم واقعآ عالی بودند
خدا کنه کیروش رو نگه دارند
نکونام اول بازی که کاپیتانها با هم دست می دن از مسی درخواست کرد که بعد از پایان بازی پیرهنشو با اون عوض کنه. آفرین به این همه غیرت!
اگر ایران از تمام موقعیت هایش به خوبی استفاده میکرد و داور آن پنالتی را می گرفت نتیجه به صورت ایران 3-ارژانتین 1 میشد
به نظرم ما باید پیروز میدان میشدیم به هر حال هر تیمی تاکتیکی برای بازی دارد و تاکتیک ایران بسیار عالی بود و ارژانتین تاکتیک خاصی برای به گل رسیدن نداشت البته اگر داور نبود ما پیروز میدان بودیم درسته تیم ارژانتین تیم بزرگیه ولی تیم ایران دیدید که واقعا برتر از آرژانتین بود
پیروزی آرژانتین را به تمام مربیان وطنی و چوب لاچرخ انداز و بخصوص آن هایی که در میزگرد حمایت از تی ملی حسابی از خجالت بچه های ایران در اومدند تبریک می گم
من نمي دونم وقتي اون حركت پنالتي نبود پس پنالتي چيه؟ احتمالا بايد پاي يارو رو بشكنه كه پنالت باشه يا شايدم بايد پاشو قطع كنه؟ آقا اگه نگين توهم داره مي گم از پيش بازونده بودن مارو وگرنه هر كوري هم چنين پنالتي رو تشخيص ميده
باخت ما بدلیل اشتباه اقای نکونام پرمدعا بود که تو اون لحظات حساس توپ را تقدیم اونا کرد
واقعا داور کم مونده بود خودش بیاد به ایران گل بزنه!

یک سوال که به نظرم جای داره پیگری بشه!
چرا تو فوتبال مثل والیبال و کشتی ویدئو چک وجود نداره؟؟؟؟؟ آیا این به خاطر این نیست که فیفا میخواد هرکاری دوست داره بکنه؟
نکونام بازم نکونام خراب کرد
ايران به نكو نام باخت و بس..........
ايران به نكو نام باخت و بس..........
آرژانتین مرد تا برد
دقت كردين هر وقت فردوسي پور بازيهاي حساس ايران رو گزارش ميكنه ميبازيم مثل بازي با ازبكستان و بازي با عربستان تو 2010
واقعا داور کم مونده بود خودش بیاد به ایران گل بزنه!

یک سوال که به نظرم جای داره پیگری بشه!
چرا تو فوتبال مثل والیبال و کشتی ویدئو چک وجود نداره؟؟؟؟؟ آیا این به خاطر این نیست که فیفا میخواد هرکاری دوست داره بکنه؟
تابی جون :
برای حفظ ارکاندتیم ملی در آینده و دل هواداران و به خاطر غیرت بازیکنان و دل شکسته و بغض گلوی هواداران.یک نظر سنجی برای تمدید قرارداد کیروش در سایت قرار بده.ممنونم
اول بازی غرور رو میشد در چشمان همه آرژانتینی ها و مخصوصا مسی دید و برعکس لحظه ای که در دقایق آخر بازیکناشون مثل عربها دست به وقت کشی می زدند نشانه دستپاچگی و ترس از ایران رو میشد در چشمان مضطربشون دید . احساس سربلندی و غرور ایرانی بودن چه لذتی رو برای هممون به ارمغان آورد . دورود بر شیرمردان ایرانی . انشاله همه دست به دست هم بدیم و جلوی رفتن کیروش رو که به خاطر کارشکنی بعضی ها ممکنه اتفاق بیفته رو بگیریم .
متشکریم ... بچه ها متشکریم ...
آقا این نکونام در حالت عادی و در بازی با تیم هائی مثل مالدیوم نمی تونه حفظ توپ کنه (یه بچه ده ساله هم همون ثانیه اول توپو ازش می گیره)، از اول بازی هم مدام زیر توپ می زد. نمی دونم چی شد جوگیر شد فکر کرد چون کاپیتانه باید توپ حفظ کنه!! جوادی جون هر کی دوست داری تو بازی با یوسنی مارو بی خیال شو.
اگه جواد نکونام تعویض میکرد میبردیم
اگه پرسپولیسی ها نبودند چی میشد؟ هیچی 20 گل میخوردیم
خدایی داور کثیفی بود
یک موقهع یک داور یک سوت را اشتباه می زنه حرفی نیست
ولی کلا تمام سوت ها بضرر ایران و مغرضانه بود چند اخطار آرژانتینی ها هم نایدده گرفته شد
فرق يك مربي بين المللي رو با مربيان داخلي هممون ديديم . آقاااااااااااي كفاشياااااان اينقدر لفت بده و بخند تا كيروش فراري بشه و باز بيفتيم گير يك مربي وطني و بااااااز....
تقصیر نکونام بود
بعد از جام جهانی سال 98 من هیچ تیم ملی رو از خودمون این جور ندیده بودم باغیرت و تعصب بازی کنه درود بر غیرت و شرف مردان پارس
متشکرم ک نظرمو تایید نکردی
آیران(0)- (1) مسی+داور+ تدارکات ضعیف ایران + مدیریت ضعیف فوتبال+ سنگ انداز ها
بچه ها با کامنتهامون کمک کنیم نزاریم کی روش بره
خيلي گزارش باحالي بود
80 درصد توپ در دست آرژانتینی ها بود و 20 درصد در دست به قول شما پارسها یا آریاییها. این چه افتخاری دارد... آخرش هم باخت ....
تابی جون :
برای حفظ ارکاندتیم ملی در آینده و دل هواداران و به خاطر غیرت بازیکنان و دل شکسته و بغض گلوی هواداران.یک نظر سنجی برای تمدید قرارداد کیروش در سایت قرار بده.ممنونم
ما چقدر خوووووووووووبیم
با اون همه فحشی که مردم ایران به مسی دادن، حقش بود 10 گل می خوردیم. مسی واقعا به تیم مزخرف ایران رحم کرد.
همه دیدیم کی روش در جام جهانی چگونه غرور ملی ما را حفظ کرد . وقتی در دقایق آخر بازی دی ماریا وقت کشی می کرد ، ادم ازخودش می پرسید راستی این تیم ملی ایرانه که آرژانتین ازش می ترسه ؟ حالا باید همه ازکی روش برای عملکردش حمایت کنیم و نگذاریم وزیر ورزش با بی اعتنایی به خواست مردم و جامعه ورزش خاطرات تلخ برخورد ناشایست با مربیان بزرگ قبل را تکرار کند . نمی دانم چطور میشود کمپین حمایت ازکی روش راه اندازی کرد ؟ دست یاری به طرف هموطنانم دراز می کنم .
مس دل ایرانیها را شکست و برخی در فضای مجازی قبلا دل او و هموطنانش را شکسه بودند. انها با زدن یک گل به نیجریه می توانند 9امتیازی شوند و ما در صورت برد بوسنی باز دل شکسته تر شویم. گل مسی پاسخی به توهین ها به او بود. حیف شد که مساوی نکردیم و حتی م یتوانستیم ببریم اما آنچهبرای صعومهم است امتیاز است و نه تعریف و تمجید.
كاش نتيجه نمي گرفتيم
تا مشكلاتمان را فراموش نمي كرديم
متاسفانه هيچ بازيكني از تيم اول ليگ توي اين دو بازي
نديدم
سلام، دوستان عزيز هر مسابقه اي خلاصه برد و باخت داره، ولي آنچه ملت عزيز ايران، مسئولين كشور و همه ماها ميخواستيم اين بود كه بچه هاي ايران زمين يك بازي منطقي، غيرتمندانه و فني را ارائه نمايند كه الحمداله اين اتفاق افتاد و به آن واقف هستيم. همشون خسته نباشند. انشااله ايران به مرحله بعد بتونه صعود كنه.برخي مطالب در شان يك ايراني با غيرت و مسلمون نيست، ايراني ها بايد هميشه پشتيبان و يار يكديگر باشند نه در پي تخريب و تحقير هم باشند.
اقا اگه نکونام اون توپو میزد بالا گل نمیخوردیم دلیل باختمون همینه اه
مس دل ایرانیها را شکست و برخی در فضای مجازی قبلا دل او و هموطنانش را شکسه بودند. انها با زدن یک گل به نیجریه می توانند 9امتیازی شوند و ما در صورت برد بوسنی باز دل شکسته تر شویم. گل مسی پاسخی به توهین ها به او بود. حیف شد که مساوی نکردیم و حتی م یتوانستیم ببریم اما آنچهبرای صعومهم است امتیاز است و نه تعریف و تمجید.
ارژانتين خيلي آبروداري كرد و گرنه حالا سوماخپالان شده بوديد.
مس دل ایرانیها را شکست و برخی در فضای مجازی قبلا دل او و هموطنانش را شکسه بودند. انها با زدن یک گل به نیجریه می توانند 9امتیازی شوند و ما در صورت برد بوسنی باز دل شکسته تر شویم. گل مسی پاسخی به توهین ها به او بود. حیف شد که مساوی نکردیم و حتی م یتوانستیم ببریم اما آنچهبرای صعومهم است امتیاز است و نه تعریف و تمجید.
به نظرم یک کمپین علیه نژادپرستی در جام جهانی بایست راه بیاندازید .
هردو تیم ایران و بوسنی که از کشورهای اسلامی اومده بودند دچار کینه داوری گردیدند.
آقا من نمی دونم وقتی تمام بازیکنان با تمام وجود تلاش می کنن چطور این آقای فردوسی پور می گه اگه حالا هم سه تا گل بخوریم اصلاً مهم نیست !!!!!! اگه این حرفا رو با دقت بررسی کنن دیگه هیچ وقت به یه آدم کوچیک تریبون نمی دن تا با صحبتاش باور به خود ، امید و تلاشو بکشه ما باید هدف و آرمان و سخت کوشی رو از بازیکنان و مربیان تیم ملی یادبگیریم نه از این صدا و سیما که در تمجید کار عالی بچه های غیرتمندمون همچین حرفایی مزننه اونوقت پول بیت الملمونم نوش جون می کنن !!!!!!!!
نمیدونم این نکونام بی خاصیت و کی نگه داشته هیجی بلد نیس تو کدوم بازی دیدید خوب کار کنه فقط بلده پنالتی های این و اون و به نام خودش گل کنه تموم زحمات بچه های رو با سوسول بازیش هدر داد
آقا جون هر کی دوست دارین نرین تو پیج مسی و از خجالتش در بیاین .آبرو رو به باد فنا ندین
اين گل فقط نتيجه ان فحشهاي فيس بوكي به مسي بود.ايرانيها فحش دادند.مسي هم تا زهر خودش رو نريخت ول نكرد
واقعا برای فردوسی پورمتاسفم
افرین به غیرتتان .آفرین به شهامتتان .شمابرای ایران عزت وسربلندی آوردین .خداپشت وپناهتان باشه
واقعا باید به حقیقی مدال بدند.90 دقیقه جلوی توپ هارو گرفت.
ماشاالله ایران
نکونام ظاهر ساز، به زور میخواد بگه من استقلالی هستم. یک فصل تو استقلال بازی کرده این همه خودشو استقلالی میدونه.
احمق جو گیر شده میخواد دریبل بزنه
اون شجاعی هم همینطور، دو سه باز توپ لو داد خدا کمک کرد گل نشد.
واقعا چه لزومی داشت آقای نکونام که اینجوری بخوای خودنمایی کنی. آخرشم رفته لباس مسی رو قر زده. اونم وقتی که همه بازیکنا دارن گریه میکنن.
حالم ازش بهم میخوره. اصلا هم محبوب نیست ....
بابا خول معلومه واسه چرا باختيم ارژانتين مسي رو داشت
فرق يك مربي بين المللي رو با مربيان داخلي هممون ديديم . آقاااااااااااي كفاشياااااان اينقدر لفت بده و بخند تا كيروش فراري بشه و باز بيفتيم گير يك مربي وطني و بااااااز....
بازی دیشب نشون داد ایران دیگه باید از این لاک خودش بیرون بیاد.همونجور که والیبال ایران نشون داد جهانی شده تیم ملی فوتبال هم نشون داد میتونه وارد عرصه جهانی بشه.دیگه نباید بترسیم .البته اول از همه فدراسیون باید درست بشه و کسانی که بجای حل مشکلات فوتبال خنده تحویل میدند برند کنار.
با سلام
البته میدونم که به احتمال فراوان این نظر منتشر نمی شه اما من از تابناک درخواست دارم تا کمپینی در حمایت از کارلوس کی روش
راه بندازه تا این مربی از تیم ملی جدا نشه (همونطور که آقای شادابیان میخاد) و تیم ملی از این مربی کارکشته بتونه در سالهای آینده هم استفاده بکنه
i hate messi,i hate
ناراحتم از این که ایران با این بازی خوب تساوی رو با باخت عوض کرد،ولی خوشحالم که گل آرژانتین رو لیونل مسی عزیز زد،جوابی محکم به همه اون توهین ها،بازم برید بی فرهنگی تون رو به همه دنیا نشون بدید ببینم به کجا می رسید
آقای نکونام از یک بازیکن تیم ملی بعید که 75000000 ایرانی دارند بازیش رو نگاه میکنند اشتباه به این بزرگی رو بکنه و حال همه رو بگیره واقعاً جای تأسف داره خسته نباشی
لعنت بر فردوسی پور با اون گزارش مزخرف و رو اعصابی
این داور چرا همش تو دست و پا بود؟ یعنی رو اعصاب من بود واقعا نامردی کرد اصلا این داورا در حد جام جهانی نیستن بابا آخه آدم می سوزه:( ولی خداییش نیمه دوم عالی بازی کردن حق ایران باخت نبود
بازی دیشب نشون داد ایران دیگه باید از این لاک خودش بیرون بیاد.همونجور که والیبال ایران نشون داد جهانی شده تیم ملی فوتبال هم نشون داد میتونه وارد عرصه جهانی بشه.دیگه نباید بترسیم .البته اول از همه فدراسیون باید درست بشه و کسانی که بجای حل مشکلات فوتبال خنده تحویل میدند برند کنار.
درسته که ما یک هیچ به آرژانتین قهرمان دو دوره و نایب قهرمان دو دوره جام جهانی باختیم. اما این بازی نتایج مثبت فراوانی برای فوتبال ما داره. 1) با این بازی، فوتبال ما به خودباوری رسید و دیگه هراسی از اسم برزیل و آرژانتین و ایتالیا و ...نداره. این خیلی مهمه.
2) توقعات فوتبال ما دیگه در سطح آسیا نیست. نتیجه بسیار مهم : فوتبال ما مثل والیبال ما جهانی شد. درود به غیرت کی روش و بچه های تیم ملی فوتبال.
هم کفاشیان به این فوتبال داره خیانت میکنه وهم مثلا وزیرورزش که الحق ول انصاف مترسکی بیش نیست بیخود مردم را با مسایل حاشیه ای سرکار نذارید بوق خودتونید
بعد مدتها یه بازی تیمی و عالی رو دیدیم.ما باختیم اما باختمون برابر با بردن بود.امیدوارم در برابر بوسنی طوری بازی کنیم که بتونیم صعود کنیم.امیدوارم زحمت بچه ها بی نتیجه نمونه.
کفاشیان خجالت بکش!بازیشون قابل قبول بود؟؟؟!!!!!!!!!!فقط همین؟؟؟ ایران عالیییییییی بود بابا کجای کاری؟اصلا نخواییم تو رو ببینیم باید به کی زل بزنیم؟؟
زنده باد ایران الهی داور بمیره
بچه ها خيلي خوب بازي كردن. دستشون درد نكنه.ايران٠-١داور+خوش شانسي. كيروش خيلي مربي خوبيه، انشاء الله كه نگهش دارن. فقط بچه ها بي فرهنگ بازي در نياريد. بازي تموم نشده بود ، كه يكي از دوستام آدرس فيس بوك داور رو به من داد.
اگه به حرفم گوش كرده باشيد متشكرم.
فکر کنم این داور یه سر و سری با صدام حسین داشت باید تاریخچه خاندان شو برسی کرد معلوم بود عاشق ایرانیاست
آقا یه سوال:
دیشب چرا اینیستا بازی نکرد؟ مصدوم بود یا محروم؟
آلتای بازنده تویی که شکوه و عظمت مردمان پارسو نمیبینی
بازنده تویی که شادی مردمو نمی بینی
بازنده تویی که غرور و شرف و غیرت ایرانی رو نمی بینی - بازنده تویی
آرژانتین 13 نفره بازی کرد
داور بی شعور و نکونام هم یار اونا بودن
آخه نکونام که سرش به تنش پنالتی میزنه رو چه به بازی
اه
حیفه کی روش رو از دست بدیم
باسلام واقعا حیف شد .مستحق شکست نبودیم وبایدبازی مساوی می شدولی بازهم چیزی ازارزشهای بازیگنان ما کم نشد
دقایق اخر یه خورده شل گرفتیم. به هیچ عنوان نباید به مسیه چپ پا اجازه ضربه میدادیم ولی خوب اینم یه تجربه شد که قبل از سوت داور بازی رو تموم شده قلمداد نکنیم. در عین حال دم همه بچه ها گرم عالی بودین.
باخت دیشب از برد واسه ما چیزی کم نداشت
بازی دیشب نشون داد ایران دیگه باید از این لاک خودش بیرون بیاد.همونجور که والیبال ایران نشون داد جهانی شده تیم ملی فوتبال هم نشون داد میتونه وارد عرصه جهانی بشه.دیگه نباید بترسیم .البته اول از همه فدراسیون باید درست بشه و کسانی که بجای حل مشکلات فوتبال خنده تحویل میدند برند کنار.
حیف ، حیف و هزاران بار حیف.
افسوس و افسوس و هزاران بار افسوس.
واقعا حق ایران باخت نبود . واقعا افتخار کردم . اگر اینجوری با جان و دل بازی نمیکردیم و اگه دقیقه 91 گل نمیخوردیم ناداوری نمیشد اینقد ناراحت نمیشدم .
منکه اشک ریختم و گریه کردم و تا الانم حسرت دفع توپ از سوی قوچان نژاد و لو دادن توپ از سوی نکونام را توذهنم دارم مرور میکنم .
ولی درود بر شما درود بر غیرتتون و همتتون آفرین بر تلاش جانانه و خستگی ناپذیر تان .
این بازی به تاریخ پیوست . ما باید هرجور شده کی روش را باید نگه داریم

یاشاسین ایران
الان نوبت کفاشیان و مسئولین هست که کی روش رو بهرترتیب نگه دارند تا بازم حماسه آفرینی بشه(البته اگر مسئولین ،به اندازه فوتبالیست های دلاورمون ، ایران و ایرانی و ملت رو دوست داشته باشن...)
داور نامردی کرد اگه پنالتی می گرفت روحیه پچه ها شاد می شد
من عاشق مسی بودم ولی دیگه از اون کثافت بدم میادچونکه به ایران گل زد و از داور هم بیشتر از مسی بدم میاد چون باعث باخت ایر ان شد
خاک بر سر هردوشون
من فكر نمي كنم حتماً ولى شايد صهىونيسم ها به داور رشوه داده بودند.

البته تاكيد مى كنم ممكن است
بازی دیشب نشون داد ایران دیگه باید از این لاک خودش بیرون بیاد.همونجور که والیبال ایران نشون داد جهانی شده تیم ملی فوتبال هم نشون داد میتونه وارد عرصه جهانی بشه.دیگه نباید بترسیم .البته اول از همه فدراسیون باید درست بشه و کسانی که بجای حل مشکلات فوتبال خنده تحویل میدند برند کنار.
ایران فقط به قدرت ارژانتین توی فیفا باخت ............................ برای ارژانتین متاسفم که با داور برنده شد ..................
داور نامردی کرد اگه پنالتی می گرفت روحیه پچه ها شاد می شد
این نکونام تافاتحه تیم رو نخونه دست از سرتیم برنمیداره کاپیتانهای قبلی تیم ملی مثل عابدزاده باقری دایی کجا و این آدم فروش خودخواه کجا ... بخداآه مردم پشت سرشه معلوم نیست چقدر از مسی گرفته تا توپ لو بره و به مسی برسه ...کاپیتان وطن فروش نمیخوایم ...آقای نکونان یه کم از دژاکه و قوچان نژاد وطن پرستی یاد بگیر زنده باد بچه های تیم ملی و نفرین بر داور و نکو و مسی !!!!!
اساسا این کار اشتباهیست که سوپر استارهای خود ساخته ای همچون MESSI سلامت، اترژی و وقت گرانبهاش را صرف کارهای بیهوده نماید. مربی تیم آرژانتین حماقت بزرگی کرد که MESSI را بخطر انداخت. چند تا ایرانی مامور قفل کردن مسی شده بپدند. اگه ناجوانمردانه قفل نشده بود بیچارمون میکرد. البته مسی آنفدر جوانمرده که نخواست با گلهای بیشمار آبروی ما را ببره.
ایکاش ما هم کمی جوانمرد باشیم.
مقایسه پراید با بوگاتی کار احمفانه ایه، مخصوصا وقتی پراید جو گیر هم بشه.
تیم ملی ایران به مفت نمی ارزه کهاین همه براش خرج می کنن
نکونام هم بازی را خراب کرد
ولی حقیقی بهترین دروازه بانه
با سلام،ضمن تشکر از همه بازیکنان -1
البته ایران به آرژانتین + داور و با پاس گل دیدنی آقای نکونام عزیز باخت
فکر کنم خیلی هواسش به تعویض پیرهن با آقای مسی بود
واقعا واسه همتون متاسفم....
کجای این بازی خوب بودددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟
مزخرفترین تیم جام جهانی تیم ایران بوده..
چقد تعصب بیجا و الکیییییییییی....؟؟؟؟
ایران تو 2 بازی نیجریه و ارزانتین در مجموع 180 دقیقه 6 حمله داشته. کجای این بازی مفتضح جای تعریف و تمجید داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازیکنان تیم ایران برن فوتبال رو از استرالیا و کره و زاپن یاد بگیرن. 180 دقیقه زیر توپ زدن و دفاع کردن جای این همه بشکن و تمجید نداره...
اگه 11تا از بچه های دبیرستانی محله ما رو می بردن جام جهانی بهتر از این مفت خورها بازی میکردن..
این تیم اصلا لیاقت حضور در جام جهانی رو نداره و به قول سایتهای خارجی باعث نحسی در جام جهانی شده...
تابناک تو هم اگه میانه رو هستی این نظر رو پخش کن
چرت نوشتین ، نکنه انتظار داشتین ببریم ؟
یعنی اگه فیفا نتیجه اعتراض کفاشیان از داور بازی رو به نفع آرژانتین اعلام کنه و دندون این داور نامرد که معلوم نبود بازیکن بود یا داور رو نکشه واااای بر فیفا!!! این داور در حد مسابقات جام جهانی نیست اصلا..داوری که حتی ندونه کجا باید بایسته که توپ بهش نخوره و روند بازی رو بهم نریزه...واقعا متاسفم برای داوری این بازی....بچه های ما عالی بودن
من بعد از 28 سال زندگی ،تازه دیشب فهمیدم که عِرق ملی دارم. واقعا فکر میکردم هیچی درمورد ایران برام مهم نباشه ،چون خیلی بدبختی و حقارت کشیدم توی این مملکت- اما دیشب فهمیدم با همه ی این خاطرات تلخ گذشته،واقعا ایران ،کشورم رو دوست دارم-
دقیقا" آرژانتین با حمایت داور به برد دست یافت.
به نظر من بهتره همینجا تو اوج از مسابقات خداحافظی کنیم. بهومش هم در اعتراض به ناداوری!
باسلام خدمت مدیر سایت تابناک.
من حرف دل تمام ایرانیا رو بتون میگم خواهش دارم که یک چتر حمایتی با پشتوانه مردمی رو ایجادکنین تا به مسئولین فشار بیادکه کی روش رو نگه دارن.ما کشور ثروتمندی هستیم.یعنی پول قرارداد کی روش رو نداریم.شاید فدراسیون نداشته باشه ولی اگه دولت دخالت کنه مشکل حل میشه.اگه کی روش بمونه میتونیم تو بازیهای اسیایی اول بشیم و نسلی رو برای جام جهانی بعدی آماده کنیم که شگفتی ساز بشه. یه بارم دل مردم رو شاد کنین مسئولین محترم
اگه کیروش بره دیگه به این زودی ها همچین تیمی نخواهیم داشت.مگر مورینیو رو بیاریم
تیتر خوبی انتخاب کردید ولی ای کاش تیتر می‌زدید ایران آرژانتین را برد ولی به داور باخت
حقیقت هم چیزی غیر از این نیست تیم ملی ایران با غیرت ایرانی بازی کردند درود بر شرفتان درود بر غیرتتان بسیار عالی کار کردید کاری کردید کارستان. ما فکر می‌کنیم آرژانتین را با اختلاف دو گل بردیم ولی به داور باختیم
مرسی از کیروش که چنین تیم یک دلی رو ساخت واقعا دم بچه های تیم ملی گرم باختشون به صدتا برد میارزید مربی های ایرانی برن یاد بگیرن فقط ادعای مدرک مربی گریشون رو نیان تمام تیم های مقابل ایران در مقابل تجربه کیروش زمین خوردند
کی روش واقعا مردم ایران را شگفت زده کرد، کسی که مردم ایران را اینگونه شاد بکند که از فرط شادی در خیابانها به پایکوبی بپردازند بسیار شایسته تحسین و قدردانی است در عین حال که او با محدودیت ها، موانع و معضلات غیر عادی فراوانی مواجه بوده اما تفکر، اراده، اعتماد به نفس، وعده و نتیجه کارش خارق العاده و حیرت انگیز است؛ ببینید حتی با وجود شکست تحمیلی از سوی یار دوازدهم آرژانتینی و قوانین مغرضانه فیفا (در حمایت از خلافکار)، شادی مردم در خیابانها و دنیای مجازی سند سورپرایز شدن ملت ایران است؛ بگمان من کی روش اکنون در مسیر اسطوره شدن در ایران و احتمالا در جهان قرار دارد؛
ما باید نه تنها قرارداد او را تمدید و از وی دلجوئی و تجلیل کرده بلکه باید از این استاد گرانقدر بخواهیم که ساختار فوتبال ما را اساساً از نو طراحی و درست بچیند.
او حال بسیار بشتر از قبل دوست داشتنی است؛ خواهشمند است گزند حسودان، بخیلان، صفحه گذاران و مغرضان را از او دور کنید.
از حق نگذریم: گل مسی هم در دیدار با ایران عالی بود او به یک تیم با دفاعی قدرتمندتر از آرژانتین توانست گل بزند.
از آقای کی روش عمیقا رضایتمند و سپاسگذارم.
چه قد خوبیییییییییییییییم ماااااااااااااااا
البته فراموش نکنیم ما هم به لطف داور به جام جهانی صعود کردیم
لطفا دو ماه دیگر بنشینیدو این بازی را مجددا تماشا کنید ضمنا بازی استرالیا هلند را هم بعد از ان ببینید
البته نشان دادیم هنر اتوبوس پارک کردن را یاد گرفته ایم چون در اینده لازم می شود
این بازی دیگه تمام شد، دعا کنیم از بوسنی جانانه ببریم!
نکونام گند زد به تیم و باعث باخت شد دقیقه نود داره دریبل میزنه پشت محوط تیم خودمون جای تاسفه
ما شا الله بچه های قهرمان ایران . ماشا الله یوز های ایران
به نظرم بايد رفت او فيسيوك اين داوره حسابي از خجالتش در بيايم.مردك عوضي
اگر داور گور نبود مساوی بودین
لیونل آندرس مسی
قابل توجه اونایی که به مسی بی حرمتی کردند:

مصاحبه مسی:
باید 1 گل میزدم به فرهنگ ایران
زدم :)))))))
بچه های ایران عالی بودن تو بازی اما.....
زدم بدونین باید رو فرهنگ ایران سرمایه گذاری کنید نه رو فوتبال کشورتون
صفحه فیسبوک من اماده نشون دادن فرهنگتونه

و جواب ایرانی ها به مسی !!!
مسي اينايي كه بهت توهين ميكنن ايراني نيستن اونايي كه نود دقيقه جلوشون به زانو در اومده بودين ايراني هستن
افخار
ااین بازی بازنده ای جز داور نداشت،نه حقیقی نه نکونام و نه هیچ کدوم دیگه از بچه ها وحتی مسی که تنهاوظیفشو انجام دادو کاری که به خاطرش توجهان حرف اولو میزنه.درسته داور به نفع گرفت اما چهرش تو کل دنیا خراب شدوکلی فحشو نفرینو انتقادو به جون خرید.ایران نه تنهاچیزی از دست ندادبلکه به خاطر خوب بازی کردنش خوش درخشید گرچه تودقیقه نودویکم گل خوردن به قدری تلخ بود که حتی من کلی گریه کردم اما این قسمت بوده تنهامقصرشم داوره.حق الناسه البته اون حق یه ملتوخورده خدا ازش نگذره
کجان آن مربییای غیر فارس که اشکال تراشی میکردن؟؟؟؟
واقعا بازی آخر ین دقایق نکونام دور از انتظار بود بابا یعنی تو کاپیتان تیمی باید توپ را بدی دست بازیکنای حریف تا راحت بزنه تو گل
نکونام بمیری
ایرانیها معمولا در برابر اتفاقات عکس العمل احساسی نشان می دهند زمانی که همه انتظار برد داریم با باخت ناراحت می شویم(مکزیک جام 2006) و وقتی انتظارمان شکست سنگین است با باخت سبک خوشحال شده پایکوبی می کنیم(آرژانتین 2014)
این برداشت ما از اتفاقات است نه خود اتفاقات
قرارداد «کارلوس‌کی‌روش» تمدید بشود یا خیر؟+گفت‌وگوی آنلاین
اما در سوی مقابل، کارلوس کی‌روش مدعی بود، ‌هیچ گونه مذاکره رسمی با او نشده تا اینکه سرانجام پیش از بازی ایران و آرژانتین اعلام کرده به دلیل اینکه هیچ گونه حمایتی از وی در تیم ملی ایران نمی‌شود، قصد رفتن از ایران بعد از جام‌جهانی را دارد.
کد خبر: ۴۱۰۱۰۱تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹ - 22 June 2014
سرانجام تیم کارلوس کی‌روش، پاسخ همه انتقادات را داد و با دو بازی خوب و دیدنی در جام‌جهانی تا اینجا بهترین و کارآمدترین حضور ایران در جام‌های جهانی را رقم زد. هرچقدر بازی خوب شب گذشته تیم ملی ایران برابر آرژانتین بذر امید را در دل ایرانی‌ها زنده کرد، خطر رفتن کارلوس کی‌روش پس از جام‌جهانی از تیم ملی هم هواداران ایرانی فوتبال را نگران کرده است.

به گزارش «تابناک»، حضور کارلوس کی‌روش در ایران، یکی از معدود نقاط مثبت کارنامه مدیریتی علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال است؛ همکاری مؤثری که گویا علی کفاشیان چندان به ادامه آن علاقه‌مند نیست. از دو ماه قبل تا پیش از همین دیدار ایران و آرژانتین هم صحبت‌هایی مبنی بر ابهام‌آلود بودن تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش شده بود و علی کفاشیان یک روز قیمت پیشنهادی وی را بالا اعلام می‌کرد و روز دیگر از بی‌پولی فدراسیون ‌می‌گفت و تمدید قرارداد را بسته به همکاری دولت می‌دانست.

اما در سوی مقابل، کارلوس کی‌روش مدعی بود، ‌هیچ گونه مذاکره رسمی با او نشده تا اینکه سرانجام پیش از بازی ایران و آرژانتین اعلام کرده به دلیل اینکه هیچ گونه حمایتی از وی در تیم ملی ایران نمی‌شود، قصد رفتن از ایران بعد از جام‌جهانی را دارد.

بنا بر این گزارش، تعلل کفاشیان برای تمدید قرارداد با کی‌روش البته یک دلیل دیگر هم داشت؛ ‌او منتظر مشخص شدن تکلیف تیم ملی ایران در جام‌جهانی ‌بود. اگر ایران نتیجه‌ای ضعیف مانند دوره‌های قبل می‌گرفت، چه دلیلی داشت که فدراسیون بخواهد روی اسب کارلوس کی‌روش شرط‌بندی کند؟

اما معادلات به گونه‌ای دیگر‌ رقم خورد؛ تیم کی‌روش عالی‌تر از همیشه ظاهر شد تا حالا رفتن احتمالی کارلوس کی‌روش از تیم ملی نه یک اتفاق معمولی که یک فقدان بزرگ تلقی شود.

اکنون می‌خواهیم دیدگاه شما را در زمینه ماندن یا رفتن کارلوس کی‌روش بدانیم؛ آیا شما از کارکرد سرمربی پرتغالی تیم ملی راضی هستید؟
آیا فدراسیون و وزارت ورزش باید برای ماندن کارلوس کی‌روش تلاش کنند یا پس از جام‌جهانی همکاری خود با او را به پایان برساند؟
تيم ملي فوتبال ايران اگر هم به جام جهاني 1998 راه يافت، بخاطر مربيگري عالي و حساب شده ايويچ بوده كه از همان شهر رم ايتاليا بخاطر شكست از تيم آث رم سري A ايتاليا بركنارش كردند. بعد از اون برانكو توانست تيم ملي ايران را به جام جهاني 2006 ببرد و پس از همان جام جهاني او را ترسو ناميدند. تمام اينها را مربي ايراني نبوده اند كه بتوانند چنين كارهايي انجام بدهند، چون علم روز فوتبال را نداشتند و فقط ادعا دارند كه هنوز هم چنين ادعايي را دارند. مثالش در برنامه ورزش از نگاه دو بود كه چند بازيكن و مربي پيشكسوت را آوردند و اون افتضاح را بخاطر نااميدي از تيم ملي فعلي ايران با مربيگري كي روش حرفهاي آنچناني را در جلوي چشم ميليونها ببيننده زدند. اما حالا كه تيم توانسته در جام جهاني خوب ظاهر بشود بعيد است كه همانها بيايند تا از مردم فوتبال دوست ايران عذرخواهي كنند.
بنظرم دولت بايد سعي كند تا كارلوس كي روش مربي فعلي تيم فوتبال ايران را كه آشنا به تمام مسائل روز فوتبال و مربيان و بازيكنان تراز اول جهان است نگاه دارد تا اين فوتبال بي رمق گذشته ما را كه با مربيان ايراني بي رمق ساخته شده است به افتخارات جهاني همانند واليبال ايران برساند، چرا كه ما مردم ايران چنين انتظاري را داريم...
همش تقصیر داور بود اول اومد توپ اشکان دژاگه خراب کرد پنالتی رو هم نگرفت ولی تیم ایران خیلی خوب بازی می کرد خصوصا اشکان دژاگه کارلوس کیروش خیلی عالی تیم ایران رو تشکیل داد ممنون کیروش و بچه های تیم ایران
این یارو داور بود یا اومده بود وسطی بازی کنه ؟!!! همش جلوی توپ بود نمیذاشت بازیکنهای ایران کارشونو بکنند!!!
تیم فوتبال ایران =اما و اگر وشاید و ای کاش و ایوای و دیگر هیچ.
بازم تا لحظه 91 دقیقه ایران خیلی خوب بود خوب ما از همون اولشم می دو نستیم ایران می باخه ولی بازم نا امید نشدیم توکل به خدا قدوسیپور گزارش میکنه ادم روحیه می گیره
داور بری زیر تریلی
زنده باد تیم لر که نه تیم در جام جهانی دارد و نه به خاطر باخت به تیم فلک زده آرژانتین سر از پا نمی شناسند. اگر این تیم پارس با آرژانتین مساوی می کرد. حتما لقب قهرمانی بهش می دانند و یک کاپ ساخته شده توسط هنرمندان پارس بهش می دادند.
باخت باخت است چه با یک گل و چه با صد گل. تیم زمانی باخت که یک عده ای نژادپرست تیم ملی را به اسم تیم پارس مصادر کردند. و دست بر حق خدا در دقیقه 91 یک توسط مسی به این نژاد پرستی جواب دندان شکنی داد.
دل مشکن، دل شکسته خواهی شو.
به اول بختیاری عزیز بفرمایید که کمی در مورد ایل بختیاری و خاستگاه خودشان تحقیق کند راه دوری نمی رود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی