بازدید 4248

رگبار پراکنده در شمال ایران

در روز شنبه در استان‌های گیلان و اردبیل در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در استان اردبیل احتمال وقوع رگبار همراه با رعدوبرق وجود دارد.
کد خبر: ۴۰۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰ 20 June 2014
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتمال وقوع رگبار پراکنده در شمال ایران هشدار داد.

به گزارش ایسنا، مهندس احد وظیفه افزود: جمعه بعدازظهر بارش‌های پراکنده و خفیف در شمال غرب، ارتفاعات البرز شرقی رخ می‌دهد که در ارتفاعات زاگرس نیز ابرناکی افزایش می‌یابد و احتمال وقوع رگبارهای پراکنده در زاگرس مرکزی وجود دارد.

وی افزود: در روز شنبه در استان‌های گیلان و اردبیل در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در استان اردبیل احتمال وقوع رگبار همراه با رعدوبرق وجود دارد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که شرق دریای عمان طی سه روز آینده مواج است، افزود: بعدازظهر جمعه، شنبه و یکشنبه در مناطق مرکزی خلیج فارس رگبارهای پراکنده انتظار می‌رود و از یکشنبه بعدازظهر مناطق مرکزی خلیج فارس مواج می‌باشد و در روز دوشنبه سراسر آن مواج خواهد شد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور همچنین از وزش باد شدید و گردوخاک در منطقه زابل در روز های آینده خبر داد و گفت: در روزهای جمعه و شنبه افزایش قابل‌ملاحظه ‌ دما در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی به وضعیت جوی هوای تهران نیزاشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس آسمان تهران در روز شنبه صاف در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات و وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به 25 و 37 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد. همچنین در روز یکشنبه آسمان پایتخت صاف خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز 26 و 38 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی