بازدید 317876
تناقض عجیب در تفسیر آزادی فردی؛

دفاع از برهنگی شاهین نجفی و حمله به ازدواج مهناز افشار!

چرا وقتی با کاری موافق هستیم، ولو آنکه توجیه مشروعیت اخلاقی‌اش ناممکن یا دشوار باشد، آن را در راستای آزادی فردی و اجتماعی طبقه‌بندی می‌کنیم، ولی وقتی با عملی موافق نیستیم، ولو آنکه کاملاً مشروع و فردی باشد، به خود اجازه تجاوز به حقوق فردی و تحقیر و توهین به آن فرد را می‌دهیم؟ آیا همه ما در حال تفسیر به مطلوب اخلاق به سود خود در جریان رویدادهای روزمره نیستیم؟
کد خبر: ۴۰۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 14 June 2014
پس از رفتار عجیب و غیرعقلایی یک خواننده هتاک در کنسرتش مقابل دیدگان حیرت‌‌زده حاضران، گروهی ‌‌از این کار به عنوان دفاع از آزادیِ عمل خواننده به شیوه‌های عجیب‌تر از اصل اتفاق دفاع کردند. همزمان اما ازدواج یک بازیگر سینما با چهره‌ای که تصورش را نمی‌کردند، باعث شد‌ برخی از همین گروه اقدام به طرح حملاتی سنگین به این بازیگر زن کنند و حداقل انتخاب فردی‌اش را به چالش بکشند تا این پرسش مطرح شود، چرا با استانداردهای دوگانه حتی در قضاوت درباره آزادیِ فردی و اجتماعی‌ مواجهیم؟!

به گزارش «تابناک»، پس از برهنه شدن شاهین نجفی، خواننده هتاک، که سابقه توهین به دو امام معصوم را با گستاخانه ترین ادبیات داشت و سپس با ادبیاتی مشابه بر چهره‌های برجسته فرهنگی کشورمان ـ که با رئیس جمهور دیدار کرده بودند ـ تاخته بود، گروهی از طرفدارانش با بی‌منطقی کامل، از این رفتار ‌دفاع کردند و هر اندیشمندی که این شیوه اعتراض را به نقد می‌کشید، با ادبیاتی سنگین و توهین آمیز مورد هجمه قرار دادند.

دفاع از برهنه شدن شاهین نجفی از سوی هواداران این خواننده نامتعادل که تلاش کرده تاکنون رفتارهای غیرعقلایی‌اش را با وام گرفتن از رخدادهای‌ سیاسی در خارج از ایران مشروعیت‌سازی کند، به همین جا پایان نیافت و گروهی حتی با برهنه شدن و راه‌اندازی کمپین اینچنینی، اقدام به حمایت از این رفتار غیرمنطقی کردند؛ این اتفاقی در نوع خود کم‌‌سابقه و البته از خواننده‌ای که «شر بودن» را نمادش قرار داده، عجیب نیست و به هر حال نمی‌توان بیش از این انتظار داشت.

چه بسا در آینده شاهد رفتارهای ناهنجارتر از برهنه شدن از سوی این خواننده ‌روی صحنه کنسرت و در ملأعام باشیم و جماعتی نیز از این رفتار ناهنجار حمایت کنند؛ بنابراین، نمی‌توان بیش از این انتظار داشت، زیرا در هر جامعه‌ای چنین اشخاصی هستند که شیوه‌های اینچنینی را انتخاب می‌کنند و به واسطه فقدان عقبه عقلانی، به سرعت نیز به فراموشی سپرده می‌شوند؛ اما آنچه محل تأمل است، برخی تناقضات رخ داده همزمان با همین رفتارها در فضای مجازی است.

دفاع از برهنگی شاهین نجفی و حمله به ازدواج مهناز افشار!

در همین مقطع، زمانی شاهد اعلام رسمی خبر ازدواج مهناز افشار، بازیگر زن سینمای ایران با یاسر رامین، فرزند محمدعلی رامین، یکی از تئوریسین‌های دولت پیشین به ویژه در بحث هولوکاست و همچنین یکی از معاونان مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد دولت احمدی نژاد بود؛ موضوعی که مسأله‌ای شخصی است و به واسطه تشاهر دو سوی این اتفاق، در رسانه‌ها بر آن تمرکز شد و البته در دیگر کشورها نیز توجه به این اخبار مرسوم است و گاهی حواشی نیز در پی دارد.

با این حال، آنچه عجیب بود، حمله به مهناز افشار به دلیل این ازدواج بود و ظاهراً حرکت فردی مهناز افشار اقدام غیرقابل هضم بود و حتی حجت‌الاسلام و المسلمین خاتمی، رئیس جمهور اسبق که خطبه عقد این دو را خوانده نیز از گزند این حملات در امان نماند و این حملات نیز تاکنون متوقف نشده است. نکته جالب اینکه بخش وسیعی از آنهایی که این حملات را متوجه مهناز افشار می‌کردند، همان اشخاصی بودند که از اقدام شاهین نجفی حمایت می‌کردند!

با این اوصاف، تناقض عجیب در تفسیر آزادی فردی به وجود آمده و ظاهراً شاهین نجفی به همراه گروهش، حق دارد ‌روی صحنه و در ملأعام برهنه شود، ولی مهناز افشار حق ندارد درباره آینده فردی‌اش تصمیم‌گیری کند و باید برای چنین انتخاب شخصی از جماعتی اجازه می‌گرفت؛ هرچند آنچه شاهین نجفی انجام داد، بر خلاف آنچه درباره مهناز افشار رخ داده، رفتار شخصی نبوده و کاملاً جنبه اجتماعی داشته است.

در لوای این مقایسه، شاید بتوان به قضاوت درباره همین تناقض عجیب پرداخت و به این پرسش پاسخ داد، چرا وقتی با کاری موافق هستیم ولو آنکه توجیه مشروعیت اخلاقی‌اش ناممکن یا دشوار باشد، آن را در راستای آزادی فردی و اجتماعی طبقه بندی می‌کنیم، ولی وقتی با عملی موافق نیستیم، ولو آنکه کاملاً مشروع و فردی باشد، به خود اجازه تجاوز به حقوق فردی و تحقیر و توهین به آن فرد را می‌دهیم؟ آیا همه ما در حال تفسیر به مطلوب اخلاق به سود خود در جریان رویدادهای روزمره نیستیم؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵۷
در انتظار بررسی: ۱۷۰
انتشار یافته: ۳۵۳
مارو باش با کیا شدیم 77 میلیون !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
وقتی شما رسانه ها روی یک نفر مانور بدید می افته سر زبانها.
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
77 رو از کجا آوردی؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
77 میلیون نه
76.999.999
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
بی شک خانم افشار کاردرست ( ازدواج ) را انجام داد . امیدکه انتخاب دوطرف درست باشه تا شیرینی این عمل تا آخر عمر همراهوش بشه.
امیدوارم که زندگیشون پایدار باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
مارو باش با کیا ميريم 13 بدر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
چه تکه کلام تکراری و یخ و بی مزه ای!
غريب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
مهم مهناز افشار نيست .ياسر رامين هم مهم نيست مهمتر از همه جناب محمد علي رامين با اون همه ادعاي ديانت و سياست است .ايشان كه با مطرح كردن هلوكاست خسارت جبران ناپذيري به ملت و كشور ايران وارد كردند و در ارشاد پدر مطبوعات را در آوردند و.... در برخوردهايش در حوزه حجاب خانمها جه ادا و اطواري كه در نياوردند حالا هنر پيشه اي را به همسري فرزندش در مي آورد كه اگر در خيابان خانمي با پوشش خانم افشار از ده متري رامين رد ميشد اون خانم را به گشت ارشاد مي سپرد حالا در كنار اين خانم به فكر نوه اش خواهد بود . شايد اگر اين وصلت در خانواده اي ديگري بود مسئله اي نبود اما كسي كه اين همه ادا اطوار در مي آورد حالا به كجا رسيده
آرما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
شمایی که داری تو زندگی دیگرون فضولی میکنی ! چه کسی به شما این حق و داده تو زندگی مردم سرک بکشی ، طرف حرفم هم دل واپسین !! هم اونایی که ادعا دارن دو تا کتاب خوندن شدن روشنفکر و قاضی ! واقعا شورشو در آوردین
روح الله
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
پیوندشان مبارک است .هر دختر وپسر ایرانی اعم از مسلمان مسیحی کلیمی زردشتی و.. که مطابق شرع وعرف خود ازدواج میکنند باعث خوشحالی ومسرت ما می باشد . ضمنا" انتخاب همسر بلاخص برای داماد بانتخاب خود او بستگی دارد و اگر سلیقه متفاوت از خانواده داشته باشد بهچوجه نباید موضوع اشتباهی مورد انتقاد قرار بگیرد .
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
آفرین بر این تحلیل آقا یا خانم غریب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
آقا آرش منم نمیشناسمش
شدیم 21 نفر
حالا شما 20میلیونو از کجا آوردی
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
آفرین بر این تحلیل آقا یا خانم غریب
اطرافيان برادر احمدي نژادن ديگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
نظر غريب رو خيلي پسنديدم.
كسي ك نميتونه خانواده خودشو مديريت كنه اونوقت ميخواد واسه زن و بچه بقيه تصميم بگيره
فدای اهل بیت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
غریب جان این یک بحث اجتماعی نیس بلکه کاملا فردی هست از کجا معلوم که با این وصلت وضع حجاب خانم افشار هم بهتر نشه....... بعدشم پسر ایشون عقاید خودش رو داره خودشونم هم عقاید خودشون
اين اشخاص فقط بغض و كينه دارند و بدور از عقلانيت
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
مسئله اصلی اینه که اینقدر سطح فرهنگ مردم پایین اومده که درک اینو ندارن که مسایل شخصی هر کسی به خودش مربوطه نه دیگران تا اونجایی که من یادم میاد قدیما به این جور کارا میگفتن فضولی و یا نخود هر آش ، البته وقتی مردم میبینن مسئولینی که باید برای مردم الگو باشن به خاطر بغض و کینه شخصی و حزبی همه جور اتهام و تهمت ریز و درشت رو حواله طرف مقابل میکنن مردم هم یاد میگیرن ...
خودش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
بچه ها دخالت در پوششم مردم خودش يه جوري فضولي به حساب نمياد ؟؟؟
ديگه بالاتر از قران كه نداريم : لا اكراه في الدين
انقدر شاهین نجفی ، شاهین نجفی...نکنید، بخدا خودتون بزرگش کردید....وگرنه ایشون نه در بین خواننده ها عددی بود و نه بعنوان یه موجود آدمی بود!
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
آفرین ، یک کلام ولی ختم کلام . موافقم
یک ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
من تا امروز اسمشو هم نشنیده بودم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
همیشه با خودم میگم هر چقدر این آقا طرفدار داشته باشه بی شک ما به همین تعداد آدم های غیرمتعادل داریم .
جدای از اقدام کفرآمیزش سایر اشعاری که خونده بی شرمی محض - سیاه نمایی و ناامیدیه . نمی دونم چه آدم های وقت خوندشون رو صرف ارجایف این شیطان می کنند ولی امیدوارم که ازش دل بکنند.
شناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
خدایی راست میگه من که تاقبل ازاین موضوع اسم این یارو هم به گوشم نخورده بود..........آخه عددی نیست.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
آفرین گل گفتی.باهات موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
راس میگه اینو تابناک من خبر شاهین نجفی رو با اول تو همین سایت دیدم
مهدی
| Germany |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
آی گفتی عزیز!! والا به خدا من تا قبل از این ماجرا اسمشم نشنیده بودم.
ناشناس
| Spain |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
با اینکه آهنگاشو دوس دارم ولی کاملا با نظرت موافقم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
دخترم بعضی اهنگای این فرد رو گوش میداد وقتی من متوجه ماهیت این ادم شدم به دخترم گوشزد کردم همیشه رفتار و کردار یک هنرمند هم برات مهم باشه چون بعد از یه مدت تفکر و رفتارت مثل اون میشه این ادم تفکرش اینه دوست داری؟؟؟ اگه رسانه اطلاع رسانی نمی کرد منه مادر هم اگاه نمی شدم که اگاه کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
راست ميگه منم نمي شناختمش روانيه
ضمنا با پارگراف آخر خيلي موافقم
aaaaaaaa
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
اصلا این با اصطلاح خواننده ارزش اسم اودردن نداره چه بسا که سر زبونها بیوفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
شاهین نجفی دیگه کیه؟ فوتبالیسته؟
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
من هميشه از اين خواننده بدم مي آمد به نظرم شعور درست و حسابي نداره
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
بجون هرکی دوستش دارید اسمش رو نیارید مطلب هم درموردش ننویسید تا دق کنه و بمیره
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
شاید شما 20 نفر نشناسینش ولی 20 میلیون دیگه میشناسنش.پس بی خبری شما نباید مانع شفاف سازی کار های این شیطان بشه!!
محسن
| United States of America |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
این یارو فکر کنم از بچگی به هر چیزی اعتراض داشته شلوارشو می کشیده پایین
من با هر دو مورد مخالفم. پس نگوئيد همه مخالفين ازدواج مهناز افشار با كار شاهين نجفي موافقند.
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
با ازدواجشون مخالفی؟؟؟ببخشدا میشه بگید شما چه کاره اید؟؟؟مگه خلاف شرع کردن؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
با ازدواج مهناز افشار مخالفی؟
چراااااااااااااااااااااااا؟
دلت شکسته؟
آخی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
اصلا کی با تو بود؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
آخه به شما چه ربطی داره کهبا افتخار هم میگی من با ازدواج فلانی مخالفم
واقعا ما چمون شده؟!!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
میخوای طلاق بگیرن راضی میشی؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
عزیز... خوبه متن همین بالاست به این سرعت تحریف میشه! نوشته بخش وسیعی از .... ننوشته همه...!
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
به تو چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
خوب دوستان از این به بعد برای ازدواج رضایت 77 میلیون جمعیت ایران لازم است و ایشون راضی نیستند.
آخه من نمیفهمم. یکی میخواد با یکی دیگه زندگی کنه این وسط تو چه نقشی داری که موافق یا مخالف باشی.
این چیزا زندگی خصوصی افراده. شما میتونی از بازی طرف خوشت نیاد و انتقاد کنی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
به شما چه ربطی داره که مهناز افشار با کی ازدواج کرده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
به تو چه ؟؟؟؟؟؟؟
عمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
ببخشید که از شما اجازه نگرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
یعنی اگر کسی بخواهد ازدواج کند باید غیر از پدر از کسان دیگری هم اجازه بگیرد !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
این که گفتی تعریف از خود بود یا؟میشه بگی کجای پیازی؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
خخخخخخخخخ
شما با ازدواج خانوم افشار مخالفی؟
اخه به شما چه ربطی داره سر پیازی یا ته پیاز؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
اصولاً ازدواج مهناز افشار به شما و من و هیچ کس مربوط نیست مگر خانواده ایشان.
کی به کیه تاریکیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
حداقل یه شماره تلفن میدادی تا از این به بعد بگیم هنرمندان قبل از ازدواج بتونن از شما اجازه بگیرن راستی من میخوام 2 ماه دیگه ازدواج کنم اجازه میدی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
پس شما قیم خانم افشار هستید؟! از آشنائیتون خوشبختم.
علی
| Australia |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
منم همینطور یعنی هم با کسانی که کار شاهین نجفی رو قضاوت کردند و هم با کسانی که ازدواج مهناز مورد قضاوت قرار دادند.البته با کارشون مخالفم نه خودشون!
Ice
| United States of America |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
آخی مخالفی عزیزم - یادشون رفت از حضور معزز جنابعالی اجازه بگیرن - جمع کن خودتو بابا ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
راست میگه اقا رسول
شما چه کارشی که مخالفی!!!!!؟؟؟؟؟؟
مختار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
ازدواج ایشون یک موضوع شخصی هست فقط پدر ایشون میتونست مخالفت کنه
به کسی هم ربطی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
ازدواج یه ادم که هیچ نسبتی با ما نداره چه ربطی به ما داره که حالا مخالفش باشیم یا موافق
پدرام
| United States of America |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
شما کی هستی که تو مسائل خصوصی دیگران دخالت میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
ببخشید شما کدخدای کوجایین که با ازدواج یک نفر که امر کاملا شخصیه مخالف باشین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
ازدواج مهناز به شما چه ربطي داره كه مخالفي؟مگه پدرشي؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
:)))))))) ناشناس 1204
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
باباشی؟ باید اجازه می گرفت؟ حتما چون مخالفش هستی خطبه اش باطله؟!!!!!
واقعا به توچه؟؟!!
رضا
| Germany |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
شما با چه حقی بخودتان اجازه میدهید که با ازدواج یک فردی با فرد دیگر مخالفت کنید؟
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
با ازدواج مهناز افشار مخالفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب چرا زودتر نرفتی خواستگاریش.
به من و تو چه ربطی داره با کی ازدواج کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
ایشون میگه با مطرح کردن هر دو تای این ها مخالفه . میخواد ازدواج کنه خب بگنه چرا باید توی سایتا خبرش بپیچه
ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
اخه به تو چه که مخالفی"""""""""""
صنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
به تو چه.تو چه کاره مهناز افشاری.امان از این جوجه دیکتاتورها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
بنده خدا نظرش این بوده که با بحث درمورد هر دو اتفاق مخالفه نه با ازدواج یا لخت شدن طرف. شماها هم که پاسخ دادید خیلی باحالید خداوکیلی فقط دوس دارید یه جوابی سریع بدید بدون فکر کردن
واقعا باعث تأسفه که یه عده به مهناز افشار حمله می کنن. آقا زندگی خصوصی مردم به ما چه. در ضمن ای کاش شاهین نجفی با این کارش گزک دست کسی نمی داد. مجبور بودی لخت شی حالا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
شاهین نجفی با لخت شدن خودش پوچی و کثیف بودن خودش رو داره علنی تر می کنه، لخت هم نمی شد با توهین هایی که به معصومین کرد و دری وری هایی که به عنوان هنر تحویل مخاطباش میده به حد کافی منفور هست،،، هیچ کاری از این آدمای بی دین بعید نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
آخه این یارو آدمه که گزک دست کسی بده با نده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
شاهین نجفی مثل دکتر فاستوس عمل کرده و بالاخره ما هم عاقبتش را خواهیم دید
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
تو میگی مجبور بودی لخت شی؟!
آخه مرد حسابی این آقا هویتش همینه
گزک؟؟؟
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
شما ظاهرن خوابی جناب. مردک به امام معصوم توهین کرده اونوقت شما میگی با این کارش گزک دست کسی نمی داد؟؟؟
ناشناس
| Australia |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
چرا لخت شد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
عزیزم حتما واجب شده براش !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
یعنی فقط همین گزک شاهین نجفی بود مرد حسابی؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
آدم که بیخود باشه جز این ازش بر نمیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
من نمیدونم کیمیخوایمواقع بین بشیم..اون یکیمیگه شاهین نجفی منفوره..اون یکی منتا حالا اسمشونشنیدم و اون یکی میگه همه ازشمتنفرند وچرا تابناک خبرمیده دربارش..آخه واقعا اینقد یه چیزوبگیمتبدیلش بهواقعیت می کنه؟؟تو دور وبرهممون خیلی از جوونا دنباله رو این آدم شدن..خیلی ها منطقی به کاراش نگاه نمی کنند..تابناکبا روشن کردن موضوع میتونه کمک کنه..نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنیم. باید یاد بگیریم با مسائل روبرو شیم.این بحث میتونه دنبال شه که چرا اصلا این آدم تونسته طرفدار پیدا کنه..و بعد حلش کنیم. درضمن نوشته ی بالا خیلی قشنگ تناقض رفتاری ماها از آزادی بیان رو روشن می کنه..خواهشا منتشر کن تابناک..
سلام
متاسفانه ریشه اکثر مشکلات و معضلات موجود نسبی نگری به اخلاقه در صورتیکه اخلاق و اصول اون مطلق هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
اونوقت چطور تو دوره های مختلف ملت ها اصول اخلاقی متفاوت داشتن؟
فکر می کنم علت این نوع برخوردها صرفا نشات یافته از این نگرش هست که دشمن دشمن من دوست من است. بنابراین وقتی جماعتی با یک نفر یا یک طرز تفکر مشکل دارند سعی می کنند این مشکل خود را با همدستی خودشان با دیگرانی که به نوعی با آن نفر مشکل دارند به نوعی ابراز نمایند.
وگرنه ممکن است دو نفری که به ظاهر حامی هم هستند وقتی منافع شان با هم گره بخورد دوباره با هم دشمن شوند.

بنابراین باید دلیل این نوع رفتارها را به نوعی داشتن منافع مشترک در مورد یک مسئله دانست و لا غیر.
لیکن وجدان پاک و بیدار وجدانی است که مستقل از منافع شخصی و گروهی سخن از حق بگوید و اینهم واقعا کار سختی هست.
بخاطر همین هست که امام حسین در صحنه کربلا می گوید ای مردم اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید و با آزادگی در مورد مسائل قضاوت کنید.
باید یاد بگیریم این و آن فرقی ندارند، اگر حق توهین کردن نداریم برای همه نداریم و نه در جهت اهداف و خواسته های خودمان!
این تناقض در قضاوت و عملکرد، تو فرهنگ ما نهادینه شده.
شما بازگردید به همین چند سال پیش، مثلا ببینید کسانی که امروزه از طرفداران پر و پاقرص آقای هاشمی هستند، سالهایی که ایشان مسند ریاست جمهوری رو داشتند چه انتقادهایی از ایشان می کردند، که نه آنها انتقادها مبنای علمی داشت و نه این بت ساختن ها.
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
اتفاقا اين هوشمندي و به روز بودن مردم را ميرسونه . اون زمان اقاي هاشمي يك جور ديگه فكر ميكرد و يك كارهاي ديگه ميكرد اما حالا يه جوري ديگه فكر ميكنه و يه كارهايي ديگه ميكنه! پس مردم قشنگ ميفهمند دارند چيكار ميكنند !
تابناک جان متاسفانه برخی افراد فقط می خواهند کامنت مخالف بگذارند .جالب این جاست که این افراد وقتی خبری دور از شئونات مردم کشورمان چاپ می شود با آن کاملا موافق می شوند و به دفاع ا ز کارهای غیر اخلاقی برمی خیزند و خودرا متجدد نشان می دهند...
پاسخ ها
سیدعلی محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
حیف کلمه متجدد برای اینها..اینها یک مشت آدم افسرده و خسته از زندگی ان که فقط انرژی منفی برای دیگران میفرستن.
و خداوند دهه هفتادی ها را به همین منظور آفرید
پاسخ ها
محمّد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
دهه هشتادی ها رو از اون منظور بدتر
دهه شصتیارو هم کمتر
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
کدوم منظور؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
حامد ساکت شو
هیچ میدونی با این حرفت داری به خدا نسبت دروغ میدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
چه ربطی داره بچه
هان .....

آزادی شخصی !!!!!

حریم خصوصی !!!!!!

اصلا این واژه ها تا حالا در کشور ما معنی شده !!!! شده یکبار یک رسانه چه دولتی چه خصوصی بیاد و " آزادی " رو تعریف کنه و حد و حدود اون رو مشخص کنه ....


آزادی اجتماعی و حریم خصوصی در قانون چطوری تعریف شده !!!

اولین قدم در هر زمینه ای شناخت و تعریف واژه هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
همین خودش یک تناقضه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
بله بارها و بارها تعریف شده است .در این کشور که اکثریت ان مسلمان هستند ازادی در چهارچوب شرع و قانون کشور هست پس اگر کاستی دارد باید برطرف شود نه اینکه ان حدود زیر سوال برود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
اقلیت هم حق و حقوق دارن صرف مسلمان بودن دلیل نمی شه که دیگران نادیده گرفته بشن.
هردم از ای باغ بری میرسد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
ای بابا زیر هر خبری ما این جمله کلیشه ای و تکراری رو باید ببینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
مجبورت نکردن ببینی. نبین عزیزم
جناب نویسنده بحث این است که فقط ایشان ازدواج کرده که بوق و کرنا می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
یعنی این حق رو نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟/
از نظر من شاهین نجفی فردی معلوم الحال و بیماره، ولی خانم افشار هم با این کارش از چشم خیلی ها افتاد... دلیل اون هم مشخصه. به هر حال این دو نفر شناخته شده و کاراشون به گوش مردم میرسه و مورد قضاوت قرار می گیرند، وقتی خودشون شهرت رو دوست دارند پس عواقب اون رو هم بپذیرن. لطفا این نظر رو درج کنید!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
از چشم خیلیها افتاد !! خوب افتاد که افتاد به نظر من اونها هم مریند که به کار شخصی مردم دخالت میکنند ان هم از این نوع ! حالا اگه کار اشتباه و خلاف قانون و عرف وشرعی مرتکب شده بود میگفتی چون فرد مشهوری هست این حرفا هم پشت سرش هست اما بنده خدا با یکی ازدواج کرده که اون بابا نه خودش !! بلکه باباش به لحاظ فکری و سیاسی طرز تفکر خودشو داره جنجال و کولی بازی نداره این رفتار عین بی فرهنگی و خود خواهیست که اقلیتی خود شیفته که شعار آزادی و آزاد اندیشی هم سر میدهند تا این حد خود خواه و استبداد فکری دارند که نمیتونن کوچکترین رفتار و سلیقه ای غیر خودشان را تحمل کنند ! خدا رو شکر که این تیپ آدما تو این مملکت کاره ای نیستند !!
داش حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
اون وقت چرا از چشممون افتاد؟
چرا فکر میکنی مجریان دولت سابق حق زندگی ندارن؟
سیاست زدگی در جامعه داره موج میزنه و منو تورو هم داره با خودش میبره؟
به من و تو چه کی داره با کی ازدواج میکنه ؟
نکنه شما خاستگار خانم افشار بودی که حالا با ازدواج ایشون مخالفی؟
عمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
خب بذار از چشم امثال شما بیفته. چی میشه مگه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
سارا خانم که شما خودتو عقل کل میدانی ازدواج خانم افشار به من و تو چه ربطی داره مگه تو کدخدای دهی زندگی خصوصیشه اگه تو موقعیتشو داشتی که الان هم نداری با کله میرفتی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
درسته باید عواقب آن را بپذیرند اما مگه خانم افشار چکار کردن؟؟ با کسی که دوست داشتن ازدواج کردن.. حالا اون فرد پسر هر کی میخواد باشه. مگه شما از نظرات آقا امین رامین خبر داری؟
هورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
باشه از چشم شما تنگ نظرها بیفته چه اشکال داره فقط خدا نکنه امثال شما کاره ای بشوید آن وقت می شویددیکتاتور محض
سیدعلی محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
آخه من بمیرم برای خانم افشار که از چشم تو هم افتاد... عزیزم! به قول رضا مارمولک،ایشون به شما اصلا فکر هم نمی کنه!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
ببخشین سارا خانوم این دو نفر یکیشونو فقط روی پرده سینما دیدیم و دیگری رو فقط میدونیم فرزند یکی از آدمای سیاسیه. فرزندش نه خودش! اونوقت چه جوری شناخته شده اند. وانگهی به من و شما چه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
با بیمار بودن نجفی موافقم ولی ازدواج افشار به من و تو ربطی نداره بهت منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
فكر نميكردم كسي برا ازدواج كردن بايد از كل مردم اجازه بگيره...!!!!!!
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
خیلی قضاوت ضعیفی داری
مثلا نوح بخاطر پسرش سرزنش شد؟؟؟
دلیلی نداره به عقاید شخصی احترام نزاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
در مورد شاهین نجفی موافقم ...
ولی میشه بفرمایید مهناز افشار با کدوم کارش از چشم خیلی ها افتاد؟؟؟؟
واسه ازدواج باید از شما و 75 میلیون نفر نظر خواهی میکرد؟؟؟!!!!
احتمالا منظورت اینه که یک رفراندوم یا یک انتخابات برگزار کنیم ببینیم نظر کل مملکت چیه در مورد اینکه افشار با کی ازدواج کنه؟؟؟ هان؟؟؟
بابا ... زندگی خصوصی هر کسی به خودش مربوطه .. با هرکی دوست داره ازدواج میکنه !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
اگر در دولت قبل این اتفاق میفتاد شاید ایشون به قول شما از چشم میفتادند ولی با توجه به تغییر دولت بی انصافیست ازدواج ایشون را سیاسی تلقی کنیم، بهتره به جای این حرفا برای ایشان آرزوی خوشبختی کنیم
مهتاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
آقای فرهاد، پس معلومه خیلی خامی و مردم رو نمی شناسی...، و فقط تریپ روشنفکری گرفتی، مطمئنا شما هم همه رو قضاوت می کنی ، حالا این قضاوت به مذاق شما خوش نیومده!
مسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
بله آقا فرهاد. از دید ایشون و امثال ایشون خانم افشار چون آدم مشهور و معروفیه و شهرت هم عواقب خودش رو داره باید برای جواب دادن به خواستگاراش یه نظرسنجی میذاشت و از همه ی مردم میپرسید که آیا با این فرد ازدواج کنم یا نه؟ و لحظه ی عقد هم میگفت با اجازه همه ی هوادارام بله
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
به به! دم از قضاوت نکردن میزنید، و نظر منو نقد می کنید! باشه آزاد باشید. منم کار ایشونو نقد کردم ...!
جواب دو نفر رو دلم نمی آد ندم:
علی 13:42 ، مطمئن باش موقعیت من خیلی از ایشون بهتره حیف که نمی تونم بگم.
سید علی محمدی: من هم به ایشون فکر نم کنم!! فقط نظرم رو گفتم. مطمئن باش ایشون نه به تو فکر می کنه ونه جواب سلامت رو میده!! پس این قدر جوشش رو نزن .
تابناک جان، چرا انقدر سخت میگیری !؟
طرفدارای شاهین نجفی هم یکی مثل خودشن دیگه
واقعا چه توقعی داری !؟
پاسخ ها
سیدعلی محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
همشون بیمارن خدایی.. ان شاءالله از مزایای طرح ارتقای سلامت دولت استفاده کنن و بیماری شون رو رفع و رجوع کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
افزین
کلا یه چیزیمون میشه
اخه مساله این که این خانم بازیگر دیگه بازیگر دیگه خودتون می دانید که ؟
با این اقا یکم عجیب نیست بعد در حظور خاتمی اونم عجیب تر
انگار دم به دقیقه فرستادن این افشار به حج یک نتیجه هایی داره میده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
خانم افشار خانواده معتقدی دارن اینقدر در مورد مردم قضاوت نکنید
ناشناس
| Australia |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
این نظر مصداق اثر نداشتن یاسین خوندن ... میباشد
امان از افراط افراط افراط.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
و امان از تفریط تفریط تفریط.
اینقدر به جزییات فرهنگ رفتاریمون گیر نده
بگرد ببین مشکل از چیه
ما از کسانی هستیم که هم به شاهین نجفی معترضیم هم به مهناز افشار
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
دمت گرم آقا مجید
مرتضی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
اخه اقا مجید چرا به خانوم افشار اعتراض داری؟ مثله شخصی مربوط به خودشه. حالا چون بازیگر باید با کسی ازدواج کنه که مورد تایید هوادارانشه. به ما چه اخه. حتما معیاراشون بهم نزدیک بوده. به ما چه با کی ازدواج کرده. چرا کسی از دوستان معترض دلیل اعتراضش رو واضح نگفته
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
ازدواج یه امر کاملا شخصیه پس شما اصلا نمیتونید راجع به اون اظهار نظر کنید
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
تو کلا مخالفییییییییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
مهناز افشار برای شوهر کردنش باید از جماعت هوچی گری مثل شما باید اجازه بگیره دیکتاتوری هم حدی داره
سیدعلی محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
ور ذهنت که با ازدواج خانم افشار اعتراض داره مشکل داره... دلیل مخالفتتو بگو تا ما هم مستفیض گردیم.
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
میتونم بپرسم به کجای کار خانم افشار اعتراض دارید؟؟؟
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
نه عزیز من ما به عدم شفافیت در معیارها و سلیقه ای بودن آنها معترض هستیم مرزهای خیرو شر و خوب و بد در جامعه ما روشن نیست دریک کانال صدا و سیمای ما ساز حلال است و آنرا نشان میدهند اما در کانال دیگر همین صدا و سیما حرام است و آنرا نشان نمیدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
چرا؟!
چون برا ازدواجش از شما اجازه نگرفته؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
آقای نجفی که واقعا وضعش مشخصه و این کارش با هیچ عقل سلیمی جور نیست. اما خانم افشار حق داره با هر کس که دوست داره ازدواج کنه و ما حق نداریم به ایشون برای انتخاب همسرشون معترض باشیم. زندگی مشترک بازی سیاسی و جناحی و... نیست عشق و محبته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
باش تا اموراتت بگذره
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
آقای خاتمی بهتره توضیح بدهند علت خواندن خطبه عقد چه بود چون به نظر من کار آقای خاتمی اشتباه تر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
بابا ولش کنید حالا فکر میکنه جه .....
برای بعضی، اشخاص معیار هستند تا حقایق و عدالت.
مبارک باشد به پای هم پیر شوند
پاسخ ها
sdv
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
به پای هم پیرتر شوند.. البته یکیشون!!! ؛)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
بابا بیچاره با یاسرشون ازدواج کرده ظاهرا هم سن هستن نه با محمد امینشون
خیلی از دوستان طرفدار آزادی از همه دیکتاتور ترند....شعار خوب بلدند ولی در عمل آزادی بیان و احترام به دموکراسی و .... همه کشک است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
دمت گرم! مثل اینه باید برای زن گرفتن و شوهر کردن هم از این جماعت کسب اجازه کنیم!
گلاره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
لایک داری جیگر
متشکر از مطلبتون
بر کسی پوشیده نیست که آن رفتار ها صرفا سیاسی است و بویی از انسانیت و اخلاق از آنها به مشام نمیرسد

جناب تابناک شما هم کمی متانت به خرج بده و اینقدر روی این شاهین و اعمال ... اش مانور نده من برای عجیب است که شما این را متوجه نیستید !
یه عده خودباخته تصور می کنن هرکاری (هرچند غلط) به صِرف اینکه در غرب انجام میشه درسته.ریشه همه این مسائل هم همین غربگراییه کورکورانه ست. اگه شک دارین یک رای گیری کنین ببینین مردم بیشتر به فرهنگ و سبک زندگی غربی ها گرایش دارن یا ایران؟
پاسخ ها
سیدعلی محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
جانا سخن از زبان ما می گویی...
یه عده قلیل که فقط حرف میزنن و هیچ کارکرد مثبتی جز پرحرفی ندارن..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
آیا در خود کشور های غربی اینگونه اعمال عادی و مورد احترام عموم است؟؟
البته اگه از ماهیت بعضی ها خبر داشتید باید هم این ازدواج را به تمسخر می کشاندید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
گویا زیادی حسودی تون شده...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
ماهیت مردم به ما چه؟ که بخواهیم بعدش ازدواج اونا رو به تمسخر بکشیم! مگه قاضی هستیم یا خدا؟
اخرش نظر منو نگذاشتی. تابناک بدجنس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
هه! نظر اصلیت رو نذاشت، این یکی رو گذاشت! حالا قبلا چی گفته بودی مگه؟
پیام از اراک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
تو انگار یک ماهه به دنیا اومدی
صبر کن
دیدی که گذاشت
مخفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
اینو خوب اومدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
هاها حالا این چی بود که تابی گذاشت
تبریک به خانم افشاروهمسرشان، انشاا.. با خوشی وخرمی سالهای سال درکنارهم زندگی کنند. اینهایی هم که ایرادمیگیرند رایک گوش در کنید یک گوش دروازه، علف باید به دهن بزی شیرین بیاد.......
پاسخ ها
سیدعلی محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
احسنت بر داش حسین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
ایشالا به سفر المان بروید سالهای سال کنار هم باشید البته نه با پولهای بیت المال ااا
جامعه ما خيلي وقته كه دچار اين تنقضات شده و هر كسي مخالف تفكر ما بأشد او را مي كوبيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
بحث مخالف و موافق نیست .شده ایم عقل کل راجع به همه مسائل با کمترین وسطحی ترین اطلاعات شروع به اظهار نظر می کنیم .
خدا عاقبت ما رو ختم بخير كنه
ازدواجتون مبارک. خوشبخت شین ایشا ا...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
آخه با پسر رامین آدم ازدواج میکنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
خب حتما از نظر فکری بهم میخوردن به تو چه آخه؟؟؟؟
اصن این شاهین نجفی کی هست؟؟؟؟؟؟؟
انسانها هميشه دنبال خاص بودن و جلب توجه هستن و بودن ، براي بعضي ها مهم نيست كه چجوري سر زبون ها بيافتن واسه بعضي ها هم مهمه كه چجوري مردم يادشم كنن
يكي بعد از چندين سال با چه خدماتي ميشه پروفسور سميعي ، يك نفر ديگه هم يه روشي مثل اقاي نجفي رو انتخاب ميكنه ،
مطمنا طرفدارهاي دسته دوم خيلي كم هستن و اونهايي كه از اين مدل رفتارها طرفداري ميكنن دوست دارن به نوعي خودشون رو خاص جلوه بدن ، شايد خيلي هاشون حتي اسم سبك اقاي نجفي رو ندونن ولي از اين رفتارش حمايت ميكنن ، چرا ؟؟ چون چون حس ميكنن با اين حمايت و طرفداري ،خاص تر از بقيه أفراد جامعه هستن و به اصطلاح خودشون بيشتر ميفهمن.
اين مدل افراد اطلاع داشتن از مواردي كه مردم جامعه كمتر به اونها اهميت ميدن واسه خودش ارزش يا همون كلاس ميدونن ،مثلا اسم چند تا فيلم خارجي رو حفظ ميكنن با زندگي نامه انجلينا جولي رو از حفظ واست تعريف ميكنن يا در مورد چگونگي پديد اومدن إنسان نظر ميدن ،شايد در ابن مورد ها مطالعه هم داشته اما بيشترش اون حسي مه دوست داره مردم در موردش كلمه خاص رو بكار ببرن
طرف از سريال هاي طنز تلويزيون انتقاد ميكنه و طنز رو به چالش ميكشه كسايي هم كه اونو نگاه ميكنن ادم هاي سطحي نگر ميدونه ، بعد خودش ميره از اينترنت دانلود ميكنه و يواشكي نگاه ميكنه ،
أمثال اقاي نجفي و طرفداران اين مدل كإرهاي ايشون از اين دسته أدمها هستن ، دوست دارن كه ما بهشون بگيم شماها فرق داريد
پارادوكس هاي روان و نفس بعضي ها چه ربطي به هرج و مرج طلبي سياسي دارد؟؟؟؟؟؟.اين ناهنجاري ها ي رواني كه اجتماع را نيز گاهي تحت تاثير قرار ميدهد هيچ ربطي به كلاس سياسي ندارد.برويد طرف اسايشگاه هاي رواني خدا عوض تان بدهد.
آخه اینم شد مقایسه؟؟؟ هر دو موضوعی که صرفا به لحاظ زمانی مشابه باشن که بدرد مقایسه نمی خورن تابی جان!!!!!
بابا دیدگاه سیاسی که وراثتی نیست شاید دیدگاه هاش کاملامتفاوت با پدرش باشه
بعد مگه ملت باید در مورد همسر یک فرد مشهور نظر بدن
از شاهین نجفی انتظار همه چیزو داشتم الا این کار،، واقعا از چشمم افتاد، این کجا و آن کجا، این دو عمل رو که نمیشه با هم مقایسه کرد زندگی خصوصی خانم افشار به ما چه مربوط
حضرت علي (ع): حق با شخصيتها شناخته نمي شود. حق را بشناس تا اهلش را بشناسي.
هيچ حرفي به اين عميقي تا حالا نشنيدم.
آخه شما چطور به این بینش رسیدین که این آدما همون آدمان؟! هر دوی این موضوعات به من هیچ ارتباطی نداره ولی این قضاوت شما حتی از اون آدمها هم سطحی تره
به نظر شما تو کشور ما اصلا به ازادی فردی بقیه اهمیت داده میشه؟
من آقای داماد و عروس خانم را نمیشناختم و از روی حسن نظر برایشان آرزوی خوشبختی دارم. قتل که نکرده اند! ازدواج کرده اند. خواننده عریان را هم توسط گوگل یافتم؛ خدا شفایش بدهد.
منم قطعاً از برهنگی حین خوانندگی استقبال نمی کنم اما فکر کنم خوب باشه اگه بتونیم به آزادی افراد و سلایق احترام بگذاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
خوشمان آمد.
آقا من و بابام از نظر فکری دو آدم متفاوت و مخالف هم هستیم. خانم افشار با هر کس و هر نوع فکری که مایل باشه میتونه ازدواج کنه ولی اصلا دلیلی نداره فکر این پدر و پسر هم مثل هم باشه و اگر هم باشه به ما ربطی نداره .
الان نظرات شما بی طرفانه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
او حق دارد لخت شود این هم حق دارد با هر کس ازدواج کند بقیه هم حق دارند یکی را بپسندند و دیگری را نه.ولی شما حق ندارید مانع این اظهار نظر شوید.فقط می توانید از این همه آزادی بسوزید و از این که فضای مجازی تابع اوامر ملوکانه نیست ضعف کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
علت مخالفت هافقط بخاطرلخت شدن است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
مردم حق اظهار نظر دارند چه ما نظرشان را دوست داشته باشیم و چه دوست نداشته باشیم.نظر همه محترم است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
سپاس
خیلی مقاله‌ی خوبی بود. آفرین.
با با شايد پسر خوبي از باباش فظلي نبرده
بهتره به جای غیر قابل انتشار بنویسید نظرات مخالف ما
متظاهر بودن که بده وگر نه زندگی خصوصی افراد به ما ربطی نداره
من واقعا باورم نمیشه یه عده میان میگن ما با هر دو تاش مخالفیم. عزیزان دومی یعنی ازدواج خانم افشار اصلا چیزی نیست که باهاش مخالف یا موافق باشی. چون زندگی شخصی یک نفره و به خودش مربوط میشه...تصمیمیه که کاملا فردیه یا نهایتا با یک سری افردا خاص مشورت میشه نه با 77 میلیون جمعیت!
به هیچ شخصی مربوط نمیشود که بخواهد داخل زندگی شخصیذمردم فضولی کند اینجور ادمان که اعصاب ادمو به هم میریزن
خانم افشار قبل از ازدواج باید باهاشون مشورت میکرد.برای همین هم از دستش دلخورن.
از صميم قلب براي خانم مهناز افشار و همسرشون آرزوي خوشبختي و سعادت دارم انشاالله پاي هم پير بشن.
اون يكي هم كه اصلا مهم نيست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
گل گفتي عزيز !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
پول بی.......ادمو پیر نمیکنه
تو مناظره که کل دنیا میبینن، عکس زن طرف رو میاره جلو چشمش. دیگه وقتی یه مسئول این کارو میکنه از بقیه چی میخوای؟
از موجودی به نام شاهین نجفی چندشم می شود دست خودم نیست به خدا
مهناز افشار متعلق به خودش نیست متعلق به سینما و مردم هم بود
متاسفم عزیزم
این که خانم مهناز افشار به چه کسی ازدواج میکنه فقط به خودش مربوطه حتی اگر اون شخص از نظر من هزار مشکل داشته باشه...در مورد شاهین نجفی به نظرم در بین 7 میلیارد و خورده ای جمعیت زمین ، آخرین نفریه که ارزش مقاله نوشتن داره پس لطفاً وقت خودتون رو تلف نکنید.
پاسخ ها
یک ایرانی آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
گل گفتی.
عشق هر کجا باشه خوبه و تنفر و اهانت به خوبان هر کجا باشه بد
به افشار تبریک میگیم و از اون گور به گوری متنفریم چون با دشمنان خداوند مخالفیم
تابناک جان اینقدر حاشیه درست نکن!
خب حالا اینا ازدواج کردن ... اون یارو هم لخت شده .... که چی ؟ اون بیکارا رو بگو که حمله و دفاع هم میکنن ....
این نشون میده که تو مملکت ما آزادی بد معنی شده که افراد اینچنینی با این عقاید وجود دارن.از یکی خوشش اومدهازدواج کرده به کسی هم مربوط نیست.
بعضی ها کلا مخالفن!
یک ژستی(روشنفکری!؟؟) برای ابراز وجود و اینکه بگن ما هم هستیم...
از دیسلایک های تمام نظرات تابناک هم میشه اینو فهمید...
بهرحال امیدوارم با این مخالفت ها کمی عقده های درونیشون، ارضا بشه...!
خدا همه مارو عاقبت بخیر کند.
ما عادت کردیم درخصوص هر موضوعی از منظر سود و زیان شخصی یا گروهی خودمان قضاوت کنیم. این اشتباه است چون یا نباید قضاوت کرد (که راحتتر و مطمئن تر است) یا با دقت و بی طرفی (بسیار مشکل)صحبت کنیم
این هایی که با این ازدواج مخالف هستند چقدر با افکار آقا داماد آشنایی دارند اگر افراد رفتارهای متناقض نشان دهند اشکال دارد ما باید یک رو باشیم ولی اگر این دو بنده خدا با هم سنخیت دارند و با هم به خوشبختی می رسند چرا باید مخالف باشیم
ما به انسانها كار نداريم به افكارشون كار داريم كه هزينه به كشورمردم تحميل ميكنن هولكاست چه كره از مشكل مردم بازكردجز.....پس توقع نداشته باشيد به اين دوزوج ازما بهترون تبريك بكيم
مهناز افشار چیکارس؟ من اونو نمی شناسم. کیه ک انقده راجع بهش هیاهو میکنید؟ مگه یک کسیه که سرنوشت کشورو میتونه نغییر بده که انقده مهمه. اگه میتونید راهنمایی کنید. یاتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
همینو بگو.من اصلا قیافشم ندیده بودم تا حالا.برید به فکر خودتون باشید.
شاهین نجفی اصلا خواننده خوبی نیست. سعی میکنه با کارهای اینچنینی جلب توجه کنه.
کسی نه با ازدواج افشار مخالفه نه می تونه مخالف باشه.حرف اکثراً اینه که مهناز افشار ذات حقیقی خودشو نشون داد و نشون داد افکارش در چه جهتین و صد البته افکارش جهت خوبی ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
10000000000000000000+++++++++++++++
این تازه اولشه. روزی که خبر برهنه شدن اون یارو رو گذاشتید رو سایت و سیل رای های منفی به نظرات مخالف با این حرکت سرازیر شد من دیگه فاتحه این مردم و این کشور رو خوندم!!!
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
واقعا. چقدر سطح فکر بعضی ها پایین اومده و ادعا ها بالااااااااااااااااااااا. این مردمو میگم!
سلام ضمن تبریک به مناسبت ازداوج این دومایه تاسف است بعضی ماند رفتار امریکاباحقوق بشر رفتار میکنند
لزوما هر پسری پیرو عقاید پدرش نیست.
قطعا خود خانم افشار هم با این همه سن عقلش میرسه چیکار کنه .نمی خواد ما 77 میلیون کاسه داغ تر از آش بشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
هنجارهای انسانی با حیوانی آن قدر تفاوتشان محسوس هست که هر انسانی متوجه اونها میشه حتی کودکان!
به نظر من من ایرانی هستم
هر کسی یه سلیقه ای داره. حمایت و طرفداری از بعضی خواننده ها هم یه دوره ای داره. خیلیا تو یه سنی طرفدار شاهین نجفی هستن ولی بعدها صداش رو اصابشونه. رو مسایل گذرا و موقتی نباید انقد مانور داد. در مورد ازدواج خانم افشار باید گفت اصن چه ربطی به من و شما داره آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ازدواج ایشون چه تأثیری تو آینده من و شما داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من نمیدونم به کسی چه ربلطی داره که مهناز افشار با کی ازدواج کرده - مگه شما واسه ازدواجتون از مهناز افشار اجازه گرفتین؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
یا هردو موضوع عمومی است یا هردو شخصی .
مردم در ابراز عقیده آزادند.
مهناز جان پیوندت مبارک
متاسفانه اونهایی که دم از ازادی و حریم شخصی میزنن وقتی چیزی خلاف میلشون باشه همه چی یادشون میره!!
نجفی اگه دین نداری ازاد باشه
تو زندگی شخصی مردم هم کم سرک بکشید هر کسی هر جور دوست دارد زندگی میکند
تابناک فرافکنی نکن.من معتقدم هم لخت شدن شاهین نجفی به خودش مربوطه هم ازدواج مهناز افشار
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
لخت شدن شاهین نجفی در یک کنسرت به خودش مربوط نیست یک موضوع عمومیه
این ما هستیم که مسائل و آدم ها رو بزرگ می کنیم.

حالا شاهین نجفی یه غلطی کرده که کرده... هدف اون شاید بزرگ کردن خودش و ابراز وجود بوده... شما چرا با پر رنگ کردن کار اون کمکش میکیند؟؟؟؟؟

یا همین ازدواج خانم افشار مساله ی مشابهی هست...

بیاییم با بی ارزش و ناچیز شمردن همچین خبرهایی کمک بکنیم به بالا بردن ارزش های انسانی در جامعه و آزادی های فردی ...
اینکه برای اثبات فرضیه هات ازدواج خانم مهناز افشار را بهانه کردی و خبرسازی می کنی کار قشنگی نیست تابناک.
جناب تابناک عزیز از آزادی بیان و حریم خصوصی نوشتی و انتقاد کردید که این مردم رعایت نمی کنند و.......و....ووو.میشه بفرمائید..؟ این آزادی بیان و حریم خصوصی فقط مال عده ای خاصه که باید رعایتش کرد؟همین خانم افشار همیشه خودشو با مردم میدونست یعنی اداشو در میاورد حالا رفته با آقازاده رامین همون کسی که نزدیک هشت سال تئوریه.. (بابا هولوکاست چند منه )رو راه انداخت و کلی هزینه واسه این مردم درست کرد ازدواج کرده تازه عاقد کی بوده همون آقای خاتمیه خودمون که همه اصولگراها سایه شو با تیر میزنند!!!تازه آقا زاده تابعیت دو گانه شیطان بزرگ رو هم داره!!جالبه.حالا ما مردم نباید عصبانی بشیم چون به قول شما به ما ربطی نداره.نه عزیزم ربط داره.
پاسخ ها
g
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
لپ کلام گفتی عزیزم.دمت گرم.تابناک لطفا سانسور نشود
بنظر نگارهنده این خبر هم خودش با هب و بغض به مسئله نگاه کرده. بیطرفی وظیفه یک خبر نگاره.
هیچکدمشون عددی نیستند.
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
گلللللللللللل گفتی......
جان کلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
بهتر بود مینوشتی هیچکدومشون هیج ......نیستن
امیدوارم خوشبخت بشن
ازدواج خانوم افشارفکر نمیکنم به کسی ربطی داشته باشه اگر خوبه که خوبه اگر بده که میخواد با هم زندگی کنن به ماچه.
امادر مورد شاهین نجفی... باید بگم که ارزش نداره که در موردش صحبتی بشه.روز های فلاکت بار زندگی اورا تاریخ به مانشان خواهد داد
به خانم افشار تبریک می گویم . اصلا سخنان آن اشخاص اهمیتی ندارد. نه تنها در این مورد ، سر تا پای زندگی آن آدمها تناقص است جه رسد به اظهار نظر آنان در باره آن خواننده هرزه و ازدواج خانم افشار.
اون افرادی که همیشه یک صدا تو نت سروصدا راه می اندازن وساز نا کوک با جامعه میزنند وبه نظر زیاد میان در واقع در جامعه خیلی کم هستن ولی چون اکثر جامعه تو نت فعالیت ندارن یا حضور ندارن اینها به نظر زیاد میان
آوردن اسامی این موجودات در شان این رسانه و سایر رسانه های این کشور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
ببخشید اشتباه منفی ذاذم
شکی نیست که دست زدن به اعمالی مشابه آنچه توسط این باصطلاح خواننده انجام گردیده ؛ ریشه در آسیبهای دوران کودکی دارد . باید بیشتر بفکر رفع این آسیبها از اجتماع بود ، تا تقبیح یک مورد و نفی یا تایید اقدام کننده .
انهایی که به این ازدواج گیرمیدهید دوست دارید کسی وارد حریم خصوصی شما وخانواده تان شود از خدا بترسید که دران دنیا شرمنده نشوید
به پای هم جوان بمانند انشاءالله!!!
ازدواج جرم نیست ! عاقبت به خیر بشن انشاالله
مرگ بر سلمان رشدی و شاهین نجفی
چرا این همه نظر در حال انتظار را پخش نمیکنی؟
به من چه؟
زندگي خصوصي افراد به كسي مربوط نيست وعمل زشت شاهين نجفي قابل دفاع نيست من مانده ام يك نفرنمي گويد دليل كاراين شخص چه بوده است؟
من یکی از طرفدارای این خواننده هتاک رو میشناسم که حتی حقوق و آزادی رو هم نمیدونه چیه و سنش به 20 سال هم نرسیده ولی شده کشته مرده این... نمیدونم حتی چه اسمی براش بذارم که لایقش باشه
بجای گیر دادن به همخون و هم وطن خود که احمقانه است اگر مرد هستید بروید و از ناموس شیعه و مظلومیت امامان شیعه دفاع کنید در سوریه و عراق که حتی پساز مرگ نیز مظلوم هستند. الان کربلا در عراق باز تکرار شده است مگر نه همیشه در عاشورا ارزو میکردین ای کاش الان تو کربلا از حسین دفاع میکردین خوبالان هم کربلا تکرار شده است و شیعه در خطر است هر روز هزاران شیعه مظلوم رو میکشند و نزدیک است که به ایران هم برسن پس بجای این بیهوده سخنانیا علی بگیم و از شیعه دفاع کنیم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
تو برو ما هم میایم !!!
چرا به خود اجازه میدهیم جفت پا بپریم تو زندگی خصوصی مردم؟
باز هم شاهد قضاوت های شخصی و مغرضانه و منفعت طلبانه هستیم، .........
سلام.کار هر2نفر به خودشون ربط داره و فردیه..لباس و لختی این اقا به خودش مربوطه..ازدواج این خانمم به خودش مربوطه..به کار دیگران کار نگیریم..خودمونو اصلاح کنیم..
پاسخ ها
مهتاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
مثل این که انسان موجودی اجتماعیه! پس طبیعیه که راحت بتونه در مورد انسان های اطرافش نظر بده، خوب و بد هم وجود داره مهسا خانم
به کسی چه ربطی داره خانم افشار با کی ازدواج کرده حالا پسر آقای رامین چه ربطی به پدرش داره ؟ همین که پیش آقای خاتمی رفته برای عقد نشان میده خیلی هم از تفکرات پدر حمایت نمی کند هرچند که افراطی تر از پدر هم بود باز ازدواج مورد شخصی است و خیر و شرش بهوخودشون مربوط هست انشاءالله خوشبخت بشن ،
در مورد شاهین نجفی هم به ما چه لخت شده تو کنسرتش جلو طرفداراش که واسه دیدنش پول دادن لخت شده حالا هر کی خوشش میهد بره ببینه و کاراشو گوش بده هر کی هم دوست نداره گوش نده کلا اینهم به ما چه
سلام تابناك جان ازدواج خانوم افشار يه امر كاملا شخصيه اينكه عاقد كي بود و اين چيزا هم بخودشون مربوطه از قديم گفتن هر كه بامش بيشتر برفش بيشتر دليل نيست كه چون هر دو طرف مشهورن ازدواجشون رو به چالش كشيد ايشالا كه خوشبخت باشند
ولي شاهين نجفي رو اصلا حرفشو نزنيم سنگينتريم والا من اصلا ايشونو به رسميت نميشمرم كه بيام ازش انتقاد كنم
این هم از مشکلات شهرته، آدم در مورد ازدواج بچه اش میترسه نظر بده چه بررسه به مساله خصوصی مردم،انشاءالله ازدواج با برکتی باشه و بهانه دست حسودا نده،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
اتفا قا زندگیشون خیلی برکت داره .برکات مالی از پدر ااااا افتاد یا روشنترت کنم
به توچه آقا کی با کی ازدواج کرده .
تو که اینقدر حرمت برای شخصیتت قائل نیستی حتما می شه بهت گفت : به تو چه !
خوب مردم خيلي خوب ميفهمند كي چي كاره هست و كي چجوري فكر ميكنه! اين كه تعجب ندارد. اتفاقا خيلي هم رفتار مردم طبيعيه.مگه جز اين روشها، كجا ميتونند به سياستهاي يكي مثل رامين اعتراض كنند؟
تناقض از عقل و منطق شما است.
حمایت و حمله سطوح و معانی مختلفی دارد و اینگوه نمی توان آنها را مقایسه کرد.
باریکلا به مهناز افشار عزیزمیییییی از وقتی که شنیدم این خبرو خوشحالم مبارک باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
بایدم خوشحال باشی ااااا
چه اهميتي داره كه فلان بازيگر باكي ازدواج ميكنه او هم بايد حريم شخصي داشته باشه در ضمن شاهين نجفي اصلا كسي نيست كه حالا لخت بشه يا هركار ديگه اي انجام بده مهم باشه باور كنيد اين افراد با مقالات وبلندگوهاي شما بزرگ ميشن وگرنه اصلا در جامعه حتي اسمشون هم شناخته شده نيست...
چون با پسر رامین ازدواج کرده مردم موضع گرفته اند
چرا وقتی با کاری موافق هستیم ولو آنکه توجیه مشروعیت اخلاقی‌اش ناممکن یا دشوار باشد، آن را در راستای آزادی فردی و اجتماعی طبقه بندی می‌کنیم، ولی وقتی با عملی موافق نیستیم، ولو آنکه کاملاً مشروع و فردی باشد، به خود اجازه تجاوز به حقوق فردی و تحقیر و توهین به آن فرد را می‌دهیم؟ آیا همه ما در حال تفسیر به مطلوب اخلاق به سود خود در جریان رویدادهای روزمره نیستیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
چرا به خودمان اجازه می دهیم برای مردم تکلیف تعیین کنیم؟
حضرت امیر می فرمایند : نادان را جز در دو حال نمیبینی یا در حال افراط یا در حال تفریط و در هر دو حال زیان می کند
من هم این ازدواج را به خانم افشاروهمسرشان تبریک میگویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
اونم به تو تبریک میگه یه کم دیگه صبر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
اقای رامین هم به تو تبریکاشو قبلا گفته.دستتو بکن تو جیبت متوجه میشی اا
فکر کنم نویسنده این مقاله با این خواننده مشکل شخصی داره ، آخه چند تا مقاله در باره این خواننده مینویسی اونم تو یه هفته ؟؟ زیاد نیست؟؟
همگی سر کاریم......
یاسین رامین درست است. یاسر نیست.
کاش مستندا می گفتین چه کسانی از شاهین نجفی حمایت کرده اند؟ انصاف هم خوب است آیا منتقدان ازدواج مهناز خانم و طرفدارای کنندگان شاهین نجفی یکی هستند!!!!!!!!!!!
این همه شهید ندادیم تا هرکی هرجور دلش خواست بیاد و در مورد همه چی اظهار نظر کنه . به کسی چه ربطی داره که کی با کی ازدواج می کنه؟؟؟اون بیشعور... هم که اون کار مسخره رو کرده به خودش ربط داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
مهناز افشار
این موجود شاهین نجفی! رو انقدر بزرگ نکنین لطفن! چون یک موجود روان پریش و سرشار از عقده های درونی بیشتر نیست که قصدش صرفن مطرح شدنه! حالا به هر قیمتی! امثال این آدم واقعن جز این که تیتر بشن چیزی نمی خوان! پس لطفن کاری رو که می خواد براش انجام ندین!

در باره خانم افشار هم، این که خلق همه ما ایرانی هاست که به انتخاب هم هیچ احترامی نزاریم و اساسن واسه کسی جز خودمون حق انتخاب قائل نشیم! همیشه نقد و نظر رو با دخالت و تعیین تکلیف اشتباه گرفتیم!...
راستش من با هيچ يك كارهاي شاهين نجفي موافق نيستم ولي پرداختن رسانه هاي شريف داخل ايران به ايشان باعث شد كه كنجكاو بشوم و برم ببينم كه او چه كارها كرده و مي كند ! ولي همانقدر كه شما به خودتان حق مي دهيد كه به او و امثال او فحش بدهيد بايد به او و امثال او بايد حق را بدهيد كه به شما و به مقدسات و به شعور شما ( و البته ما كه ساكتيم و فقط ناظر ) فحش بدهد!
وقتي مي شود بعضي از خلافهاي كلان را كش نداد، چه لزومي دارد كه اينجور مسايل را كش داد.
ديگر اينكه اينكه يك شخصي با شخصي كه دوست داشته ازدواج كرده چه ربطي به من و شما و ديگران دارد!؟ فقط شايد بعضي بخواهند تاسف بخورند كه آن هم دليلي ندارد! حتماً همديگر را مي شناسند كه ازدواج كردند!‌
مهناز افشار همیشه به جهتی چرخیده که تو اون موقعیت بصرفه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
اشتباه منفي دادم
از تعداد لایک های شاهین نجفی معلومه که چقدر طرفتار داره ،
پیجش به یک میلیون لایک رسیده...
بابا دیدگاه سیاسی که وراثتی نیست شاید دیدگاه هاش کاملامتفاوت با پدرش باشه
بعد مگه ملت باید در مورد همسر یک فرد مشهور نظر بدن
ای کاش که با دیدن بدی ها،بی ادبی ها و ...به خودمون بیایم و ادبیات کلامی خودمونو اصلاح کنیم.در حیطه جامعه همیشه باید یه نکته رو خوب لحاظ کرد و اون رعایت حریم دیگرانه این کار شاهین نجفی از نظر من که کاملا به آزادی فردی افراد معتقدم اشکال داره و اون به این خاطره که به حریم افراد اهانت کرده.در مورد خانم مهناز افشار هم تنها نکته ای که باعث این جنجالها در مورد ازدواجش شده نداشتن یک ثبات فکریه که متاسفانه گریبانگیر خیلی از افراد شاید من و تو هم شده باشه.چه قدر خوبه که آدما بتونن اونجور که فکر میکنن زندگی کنن نه دنبال منافعشون هر روز رنگی به خودشون بگیرن
مهناز افشار اینکارشو رسانه ای می کنه و میزاره خطبه عقدو خاتمی بخونه تا از گناهش کم بشه
h\اصلا این شاهین نجفی کیه
دوست عزیز ناشناس کدوم حیطه این از روزنامه هامون و سایتهای اینترنیتی مون ....چه چیزی دیگه باقی می مونه؟که دخالت نکرده باشن....
بابا مگه بیکارید این همه نظر دادید
والا ما حاضریم همه مون شهادت بدهیم این مهناز افشار همه چیزش رو برای این چیز گذاشت.
نه افشار بازیگر قابلیه نه شاهین خواننده ست نه رامین رو کسی می شناسه!پس والسلام.ما ملت صفر و صدیم هنوز نمیدونی تابی جون؟
دوستان من حواستون به شبیخون فرهنگی دشمن باشه شاهین نجفیها سربازان دشمن هستند شما به عنوان یک فرد ایرانی اسلامی میخواید چی کار کنید
وای چقدر خاله زنک؟!!!!سر چه موضوعاتی بحث می کنیم؟!
با مدعی نگویید اسرار عشق مستی .به خانوم افشار و رامین تبریک می گم
واااااااااااااییییی مردم انقدر اومدم پایین که برسم به نوشتن نظر!!!!!!! بلا نسبت شما شاهین نجفی کدوم ...؟!!!
اقا اول یکی بگه این بابا شاهین نجفی چه خواننده ای که ما تا بحال نه دیدمش نه صدا شو شنیدیم _ کی هست حالا
با سلام حالا مگه این خانم مهناز افشار خیلی مهمه یا شخصیتی خاصه اونم یک ادمه مثل بقیه
من هنوزم نمیدونم راجب کی حرف میزنین
بحث و عوض کنین
من ازدواج افشار وبهش تبریک میگم..با بی احترامی به امامای معصوم بعنوان شیعه کاملا مخالف وعصبانی ام....ولی شاهین نجفی اگرم خواسته لخت بشه دلش خواسته وبخودم اجازه نمیدم توهین کنم بهش....
تویی که طرفدار شاهین نجفی هستی، به من بگو کدوم خواننده تو دنیا اینطوری میاد رو استیج؟
خدا رو شکر مهناز افشار عاقبت بخیر شد. خیلی نگران آیندش بودم
تابناک بزنم دهنت ؟؟؟!!!!!
من که نبودم
کلی به کامنت هاتون خندیدم ادامه بدین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
احتمالا" خانم مهناز افشار با ديدن اين همه كامنتها پيش خودش درد دل خواهد گرد و خواهد گفت:
چرا هر وقت مي خواهم كار خوبي انجام دهم، يكي مي آيد كارم را خراب مي كند و چرا هر وقت كليد موفقيت را بدست مي آورم، يك نفر مي آيد قفل آنرا عوض مي كند؟
خانم افشار ایشالا که خوشبخت بشید. ایشالا که یاسر رامین با پدرش فرق داشته باشه
با پدره كه ازدواج نكرده ، پسرش براي خودش يه ادم مستقله و ربطي به كار پدرش نداره
دلیل این دوگانگی این هستش که بیشتر ماها فکر میکنیم خیلی حالیمونه واز همه چیز سر درمیاریم و در مورد همه چیز باید نظر بدیم وهر کی هم با ما مخالف بود بی مغز و متهجره.واقعا داریم به کجا میریم ؟؟؟؟؟؟
هیچوقت مهناز افشار به دلم ننشست.
نمیدونم چرا؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
وای چقدر بیکارید شماها. اینا اگه راست میگن شعر های شاهین نجفی رو از تو دیالوگ های فیلماشون درارن
تابناک خیلی جهت دار نظرها رو منتشر کردی! اگه تحمل دیدگاه های مردم رو نداری چرا خبر میذاری و نظر میگیری؟؟؟
این آقا پشه هم نیس چه برسه به شاهین!!بعضی ها چه طوری اسامیو خراب میکنن؟!!
این به اصطلاح خواننده تعادل روانی ندارد. چرا اینقدر کارهایش را رسانه ای می کنید.
سلام....بابا ازدواج حریم شخی افراد است همان طور که دوست نداریم کسی توی زندگی ما دخالت نکنه لطفا ما هم به امور شخصی اونها کاری نداشته باشیم........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
ببین رامین هم همین نظرو داره.حریم شخصیو میگم ا
ای بابا اصلا این مهنازافشارکی هست که اینقدمهنازمهنازمیکنید!!!!!!!!!!!فقط یه بازیگره همین وبس
تبریک بخاطرازداجتون.زندگی شخصی هرکس بخودش ربط داره ن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جدا شاهین نجفی هم جزء آدمیزاد به حساب میاد که درموردش مطلبی رو آوردید وذهن خواننده هارو مشغول کردید.
کسانی که مستقیم به اهل بیت توهین کردن بد عاقبتی پیدا کردن دیدم که می گم....
اصن من نمیفهمم یعنی چی لخت شده این یارو ؟ ؟ مگه خونشون حموم ندارن؟ خدایا شکرت که به ما عقل داده ای :)
حاج منصور ارزی را عشق است
پیوندشان مبارک
مهم باباي داماده براي ما بله براي شماها نه
هر دو شون(هم خواننده هم بازیگر) دوست داشتند و به ما مربوط نیست
هرکسی حق انتخاب برا زندگی خودش داره اخه به کسی چه کی با کی ازدواح کرده.نمیدونم ایران کی میخواد از لحاظ فکری بیشرفت کنه
واقعاٌ این اقای رامین با اون ادبیات مودبانه اش رو فراموش نمیکنیم!!!!! اون زمان چه دوري برداشته بود.. حالا چه انتخابي داره... اينم از اوناس که ميگه مرگ خوبه اما واسه همسایه!!!!!!!!!!
ای مبدع انکار هولوکاست, نظرت در مورد بی حجابی چیست؟
حالا مهناز افشار فکر میکنه کی شده انقدر راجع بهش نظر میدید!
همینطوریشم توهم داره!
ببین دوست عزیز
شما هیچ وقت نمی تونی راجب بقیه قضاوت کنی...گناه هرکس به خودش مربوطه شما نه استغفرالله خدایی و ن پسر پیغمبر ...خودتم گناه زیاد داری پس خواهشا این طور در مورد بقیه حرف نزن....
بعدشم تا هروقت عکس شون و باهم ندیدن هیچی و باور نکنین....دوست نویسنده عزیز شمام اگه راست میگی نظر منو تایید کن ....چون این کارا واسه ی افزایش بازدید کار درستی نیست...
بابا این بازیگر نون شباهتشو به یک خواننده زن معروف می خوره . بازی هاش از اول هم اصلا دلچسب و طبیعی نبود . تو این سینما ی درپیتی بایدم این خانوم جزو بازیگرای مشهور بشه . خداییش صد رحمت به فیلمای آبگوشتی ...
چرا جرت پرت می نویسی اینها چه ربطی به هم دارند کدام طرفدار نجفی مخالف ازدواج افشار بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دوم حاشیه های ازدواج بوده که باعث انتقاد بوده است که شروط ازدواج خانوم افشار با با پسر رامین با اون افکار متعالی اش امیدوارم همه شایعه باشه؟؟؟؟
ب نظرمن اینکه کی باکی ازدواج میکنه به ماربطی نداره ک انقده درموردش نظرمیدن ب ماچ ک اوناچ غلطی میکنن
راست میگن بخدا پسر ربطی به پدر نداره من خیلی ها رو میشناسم تو کلن اخلاقشون و شخصیتشون با پدر فرق میکنه
عاشقتم شاهین
چه عبیبی دار ازدواجشون مگه چی اهههههههههههه شورشو دار اوردیدن از بی شعوری شاهین نجفی بگین تا مردم مطلع بشن
من که مىگم حتما دلىلى داشته که لخت شده.من خودم از87تا الان فقط شاهین گوشدادم. نمىدونم بحٽاى شما سر چىه خوش باشىد باى
به تو چه
اوناییکه که میگن به ما ربطی نداره، به خودشون ربط داره و.... پس چرا نظر میدن؟
ممنون از اونایی که ازدواجمو تبریک گفتن
و بازم ممنون از اونایی که نتونستن قبول کنن ازدواج منو
آرزوی موفقیت برای همتون
تا زمانی که ما ایرانیان اینقدر سر تو کار دیگران می اندازیم و به خودمان نگاه نمی کنیم وضع همین هست که هست . یه نگاه اول به زندگی خودمون بندازیم که اگر اگر رسانه ای بشه چجوری می خواهیم جمش کنیم که هر نه نه قمری اظهار نظر کنه
چرا اینقدر بحث می کنید به هرحال باید درک کنید که ازدواج در نزد افراد مشهور به خصوص بازیگران از بعد دیگری هم دیده می شه اونها این نوع ازدواج را گاها می پذیرند که صدر اخبار باشند . دیگه آقای داماد که بابا سری تو سرا دارند
اینهمه نظر اینجا داده شده هرکی میخواد نظر خودشو ثابت کنه حالا با منطق و دلیل ویا بدون منطق ودلیل...شاهین نجفی هم یکی مثل شما اونم نطر میده راجع به هرچی که بخواد حالا کسی نظراتشو گوش میده میدونه با چه دلیلی داره گوش میده.مهناز افشار هم که با این آقا ازدواج کرده دلایل خودشو داره که شخصیه...
مهناز افشار کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجیبه! چه کامنتهای عجیب غریبی حالشون خوبه؟؟؟؟؟
وای چقدر بیکار تو مملکت هست!
نترسید
تبریک
بابام یکی لخت شده یه بازیگرم با یکی ازدواج کرده به من وشما چه ربطی داره راستی بذارید شاهین نجفی عقده ای عقدهاش رو خالی کنه خوذش میدونه اون دنیا چه جوابی باید بده.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی