بازدید 3277

۳۲ کشته در خشونت‌هاي ديروز در عراق

انفجار دو خودرو بمب گذاری شده در مرکز شهر کرکوک در 240 کیلومتری شمال بغداد هشت کشته و نه زخمی برجا گذاشت.
کد خبر: ۴۰۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۶ 05 June 2014
منابع امنیتی و پزشکی عراق اعلام کردند درخشونت ها و حملات روز چهارشنبه در مناطق مختلف عراق دست کم 32 نفر کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این منابع اعلام کردند انفجار دو خودرو بمب گذاری شده در مرکز شهر کرکوک در 240 کیلومتری شمال بغداد هشت کشته و نه زخمی برجا گذاشت.

پلیس کرکوک گفت دو خودرو بمب گذاری شده در فاصله زمانی کم داخل پارکینگ خودرو و نزدیک یک تعمیرگاه خودرو درمرکز این شهر منفجر شدند.

منابع امنیتی افزودند، یک عامل انتحاری کامیون بمب گذاری شده خود را در منطقه سلیمان بک در شمال عراق منفجر کرد که به کشته شدن دو غیر نظامی منجر شد.

دو نفر از جمله یک مامور پلیس هم بر اثر انفجار بمب در طوزخورماتو کشته شدند.
یک خودرو بمب گذاری شده هم دیروز نزدیک بیمارستان شهر شیعه نشین حله در جنوب بغداد منفجر شد و هفت غیر نظامی کشته شدند.

یک افسر بلند پایه پلیس عراق در شمال بغداد هم گفت انفجار خودروی بمب گذاری شده در منطقه سبع ابکار در شمال بغداد چهار گشته و نه زخمی برجا گذاشت.
شش غیر نظامی دیگر در حملات دیروز در بغداد و حومه آن کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بغداد، بنا بر اعلام منابع امنیتی عراق در خشونت های روز سه شنبه در مناطق مختلف عراق هم 35 نفر کشته شدند. محمد ابو ریشا از روسای قبایل محلی در گلوله باران شهر فلوجه کشته شد. شهر فلوجه در استان سنی نشین الانبار عراق از ژانویه گذشته در کنترل عناصر مسلح و تروریستی گروه موسوم به دولت اسلامی در عراق و شام ( داعش) قرار دارد.

همزمان با موج جدید خشونت ها در عراق، گفتگوها میان احزاب سیاسی عراق با هدف تشکیل دولت جدید این کشور ادامه دارد. منابع رسمی عراق می گویند از ابتدای سال 2014 تا اواخر ماه مه بیش از 4000 نفر در مناطق مختلف این کشور کشته شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار