بازدید 15427
۳

ناظم دانش‌آموز آزار به زندان رفت

جلسه رسيدگي به پرونده ناظم مدرسه‌اي كه متهم به آزار و اذيت چند دانش‌آموز مقطع ابتدايي است در دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵ 03 June 2014
جلسه رسيدگي به پرونده ناظم مدرسه‌اي كه متهم به آزار و اذيت چند دانش‌آموز مقطع ابتدايي است در دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد.

به گزارش مهر، شروع اين ماجرا با شكايت والدين پسربچه‌يي در دادگاه كيفري آغاز شد و آنها در شكايت خود گفتند: پسرمان دانش‌آموز مقطع ابتدايي است و چند روزي بود كه متوجه تغيير در رفتارش شده بوديم كه پس از صحبت با او متوجه شديم كه از سوي ناظم مدرسه مورد آزار و اذيت قرار گرفته است. با طرح اين شكايت پرونده در اختيار ماموران قرار گرفت و مشخص شد، ناظم مدرسه با تهديد، پسربچه را مورد آزار و اذيت قرار داده است كه پس از آن متهم دستگير و در بازجويي‌هاي اوليه منكر اتهام انتسابي به خود شد اما در جريان تحقيق از دانش‌آموزان مشخص شد، ناظم رفتار خوبي با آنها نداشته است.

در ادامه روند رسيدگي به اين پرونده، والدين پسربچه 11 ساله ديگري نيز با مراجعه به دادگاه عليه ناظم مدرسه به اتهام آزار و اذيت شكايت كردند كه با توجه به حساسيت موضوع پرونده براي رسيدگي به شعبه 79 دادگاه كيفري فرستاده شد و متهم صبح ديروز به اتهام آزار و اذيت به رياست قاضي محمدي كشكولي محاكمه شد، در اين جلسه كه با حضور متهم و شكات برگزار شد متهم منكر اتهامات خود شد و شكات به طرح شكايت پرداختند. قضات دادگاه پس از اين جلسه ادامه رسيدگي را به روز ديگري موكول كردند و متهم نيز با قرار قانوني روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۳
فقط اعدام
جاي بسي تاسف. ديگه به كي, به كجا اعتماد كنيم؟
وا ویلتا
مدرسه هامون هم دیگه امنیت ندارند خداوندا به داد ما برس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس