بازدید 15045

طراحی آینه هوشمند خودرو

دامنه دیدی که توسط این آینه فراهم می شود به خوبی با سطح بازتاب شده هماهنگ است با این حال این تصویر را می توان برای ارتفاع، زوم و درخشندگی تنظیم کرد.
کد خبر: ۴۰۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۲ 03 June 2014
شرک خودروسازی نیسان، آینه عقب هوشمندی طراحی کرده که می تواند مسافران و دیگر اجسام درون خودرو را ناپدید کند و دید عقب بسیار مطلوبی را برای راننده فراهم کند.

به گزارش مهر، این آینه که طراحی هوشمندانه ای دارد از چهار دوربین نصب شده در اطراف خودرو استفاده می کند تا با فراهم کردن دید مجازی چشم پرنده، به راننده در پارک کردن و هدایت در فضاهای محدود کمک کند.

در این سیستم یک دوربین کوچک در پشت شیشه عقب خودرو و در ناحیه تیغه شیشه پاک کن نصب می شود که تصاویر عقب خودرو را به یک مانیتور ویدیویی تعبیه شده در قاب آینه ارسال می کند.
طراحی آینه هوشمند خودرو
دامنه دیدی که توسط این آینه فراهم می شود به خوبی با سطح بازتاب شده هماهنگ است با این حال این تصویر را می توان برای ارتفاع، زوم و درخشندگی تنظیم کرد. این آینه به خوبی در زمان حرکت خودرو کار می کند و حتی در شرایط بد آب و هوایی، پس از چند دقیقه عملکرد خوب خود را باز می یابد.

نیسان قصد دارد این آینه دید عقب را سال آینده در ژاپن عرضه کند.
طراحی آینه هوشمند خودرو
نیسان علاوه بر ساخت خودرو، در زمینه فناوری های ارتقای خودرو نیز بسیار فعال است. در یکی از جدیدترین اقدامات، نیسان فناوری رنگ جدیدی را توسعه داده است که دارای ویژگی آب گریزی و چربی گریزی است.

به این ترتیب خودروها هرگز کثیف نشده و نیاز به شستشو پیدا نمی کنند. پیش از این، پوشش های ضدلک در تلفن های هوشمند به کار گرفته شده بود اما در خودرو، اقدام نوینی محسوب می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر