بازدید 5753

فروزنده: با دولت روحانی دشمنی نداریم

معاون پارلمانی دولت احمدی‌نژاد با بیان اینکه با همه وجود خواهان موفقیت دولت روحانی هستیم، گفت: ما تنها چشم دیدن دشمن را نداریم.
کد خبر: ۴۰۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵ 24 May 2014
معاون پارلمانی دولت احمدی‌نژاد با بیان اینکه با همه وجود خواهان موفقیت دولت روحانی هستیم، گفت: ما تنها چشم دیدن دشمن را نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امشب و به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه جشنی توسط بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در محل سالن دکتر کنعانی این دانشگاه با حضور معاون رئیس‌جمهور سابق، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و تعدادی از دانشجویان و اساتید برگزار شد.

در این مراسم لطف‌الله فروزنده، معاون پارلمانی دولت دهم با بیان اینکه قبل از انقلاب ایران ژاندارم انگلیس در منطقه بود، اظهار کرد: در زمان قاجاریه کشور تنها از استبداد رنج می‌برد که با حاکمیت پهلوی اول استبداد و استعمار هر دو باهم بر گرده مردم فشار می‌آوردند.

معاون پارلمانی دولت دهم به دوره پهلوی دوم اشاره کرد و افزود: در این دوره استبداد از یک سو و استعمار از سوی دیگر و در سویی دیگر استحاله فرهنگی این کشور را فرا گرفت که کمر مردم زیر بار این سه ظلم بزرگ خم شد.

فروزنده که در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر سخن می‌گفت، متذکر شد: انقلاب در دوره و زمانی شکل گرفت که استعمار فکر می‌کرد با رفتن حکومت پهلوی سیستمی شبیه به همان حکومت در کشور حاکم می‌شود همچنان که امروزه هم برخی عناصر خود را کنار می‌گذارند و دیگری را بر جای آن‌ها می‌نشانند بدون این که منافعشان به خطر بیفتد.

معاون پارلمانی دولت احمدی‌نژاد به بحران‌هایی که در این سه دهه بر انقلاب از سوی دشمن روا داشته شد اشاره کرد و گفت: اولین کودتا در روز 21 بهمن 57 یعنی یک روز قبل از پیروزی بود که خسروداد و عده‌ای دیگر قصد کودتا داشتند اما هوشیاری امام کودتای آن‌ها را در نطفه خفه کرد و سایر بحران‌ها و کودتاهای دیگر که تا زمان امروز هم ادامه داشته است.

وی، کودتاها و بحران‌هایی از جمله غائله کردستان و خوزستان و ترکمن و نوژه را در ادامه همان بحران‌ها ذکر کرد و افزود: در جنگ هم تا هنگامی که بنی‌صدر فرمانده بود در سه عملیات شکست خوردیم و از هنگامی که امام زمام جنگ را به دست گرفت ورق برگشت و بر دشمن استیلا پیدا کردیم که نمونه آن فتح‌الفتوح خرمشهر بود.

معاون پارلمانی دولت دهم با طرح این سؤال که چه شد در دفاع مقدس توانستیم بر دشمن با آن همه امکانات و حمایت‌هایی که غرب می‌کرد پیروز شویم؟ بیان کرد: تفکر بسیجی حاکم بر کشور و پایبندی به اصل ولایت فقیه ما را در جنگ پیروز کرد و امروز هم با همین تفکر و با پیروی از ولی‌فقیه زمانه که آگاه بر مسائل است در جهان سربلند هستیم.

فروزنده با ذکر این مطلب که ولایت‌فقیه نسخه‌ای شفابخش برای عبور از همه سختی‌ها و بحران‌هاست، افزود: همین محمد مرسی که امروز محکوم به اعدام است اگر نصایح رهبری را در خصوص آمریکا و ترفندهای آنان به کار می‌بست و گوش فرار می‌داد به این روزگار دچار نمی‌شد.

این مسئول ارشد دولت دهم به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌های علمی داخلی خود استفاده کنیم و دیدیم که وقتی در سال 84 ایران غنای اورانیوم خود را افزایش داد چگونه دشمنان به هراس و تکاپو افتادند و دائم از لزوم مذاکره سخن می‌گفتند زیرا علم هسته‌ای موجب پیشرفت کشور می‌شود و زیر شاخه و ریشه 200 علم دیگر است که نباید به هیچ وجه از حق مسلم کشور خود کوتاه بیاییم.

فروزنده با ذکر این مطلب که همه ما به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور اعتماد داریم، افزود: ما به طرف مقابل اعتماد نداریم چرا که به دنبال بهانه هستند و می‌دانند که ایران توان هسته‌ای را به هیچ وجه برای دست‌یابی به سلاح نظامی نمی‌خواهد.

معاون پارلمانی دولت احمدی‌نژاد با بیان اینکه اکنون در کشور دغدغه اصلی باید کار و تولید و اشتغال باشد از مراکز دانشگاهی به عنوان مهم‌ترین مراکز تولید علم نام برد و یادآور شد: کار و تولید و اشتغال با دعوای سیاسی حاصل نمی‌شود و اکنون هم باید با توسل به تفکر سوم خردادی به دنبال رفع مشکلات کشور باشیم.

فروزنده بیان داشت: در همه دولت‌ها کار شد و همه به دنبال خدمت بودند و در دولت قبل همین ‌گونه بود که هر چند کارهای بزرگی صورت گرفت اما در همه دولت‌ها نقاط ضعف هم وجود دارد.

معاون احمدی‌نژاد در دولت دهم با تأکید بر اینکه ما امروز همه به دنبال موفقیت دولت روحانی هستیم، تصریح کرد: با دولت کنونی دشمنی نداریم و از صمیم قلب خواهان موفقیت این دولت در خدمت به مردم هستیم و امروز همه ما تنها چشم دیدن دشمن را نداریم.

فروزنده با اشتباه دانستن اقدام کسانی که به دنبال دعواهای سیاسی هستند، گفت: کشور نیاز به آرامش و وحدت دارد که در این راه همه باید پیشقدم باشیم و برای رفع مشکلات با هم بنشینیم و راه ‌حل پیدا کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار