بازدید 13304

ظریف وارد تهران شد

وزیر امور خارجه کشورمان پس از پایان چهارمین دور مذاکرات هسته‌ای بین ایران و کشورهای ۱+۵ در وین، پایتخت اتریش وارد تهران شد.
کد خبر: ۴۰۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۳ 17 May 2014
وزیر امور خارجه کشورمان پس از پایان چهارمین دور مذاکرات هسته‌ای بین ایران و کشورهای ۱+۵ در وین، پایتخت اتریش وارد تهران شد.

به گزارش تسنیم، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه دقایقی پیش، از سفر چهار روزه وین وارد تهران شد. آقای ظریف سرپرستی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در مذاکرات ایران و کشورهای 1+5 را به عهده داشت که  پس از چهار روز  گفتگوی حساس و فشرده شب گذشته بدون نتیجه به پایان رسید.

عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران در یک نشست خبری با رسانه های ایرانی حاضر در وین، با اعلام پایان این دوره مذاکرات جامع هسته‌ای گفت، در این گفتگوها که هدف آن تهیه پیش نویس توافق جامع و نهایی بود «پیشرفت محسوسی» صورت نگرفت.

به گفته آقای عراقچی دوره بعدی مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت های جهانی در خرداد ماه برگزار خواهد شد و تاریخ آن هم تعیین شده است. وی اما با بیان این که تاریخ تعیین شده هنوز به تایید نهایی طرفین نرسیده است، از اعلام آن خودداری کرد.

دور جدید مذاکرات هسته‌‌ای ایران و گروه 1+5 به منظور تهیه پیش نویس توافق نهایی از شامگاه سه شنبه با شام کاری محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد و با دیدارهای پی در پی این دو، و نیز هیات های مذاکره کننده دو طرف، ادامه یافت.
 
صبح روز جمعه نیز این دیدارها، که از محتوای آنها هنوز خبری منتشر نشده، ادامه یافت و به گزارش رسانه ها برخی از اعضای هیات های دوطرف با یکدیگر به طور دوجانبه و چندجانبه دیدار کردند.
 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار