بازدید 7532

تخریب ساخت‌وسازهای غیرقانونی در شمال

متخلفان اراضی کشاورزی را در قطعه های مختلف از توابع بخش دابودشت آمل تفکیک و ساخت وساز کرده بودند.
کد خبر: ۴۰۰۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۱ 16 May 2014
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آمل، از تخریب بیش از 14هزار مربع عرصه های ساخت وسازهای شده غیرقانونی در زمین های کشاورزی این شهرستان در راستای حفظ بستر کشاورزی خبر داد.

سیدمرتضی امینی در گفت‌وگو با ‌باشگاه خبرنگاران در ساری گفت: این اقدام در اجراي احکام قطعيت يافته قلع و قمع موضوع تبصره ( 2 )ماده 10 قانون حفظ کاربري اراضي کشاورزي در روستاهای شاه کتی این شهرستان انجام شد.

وی افزود: در طرح قلع و قمع بناهاي غيرمجاز در زمین های کشاورزي شهرستان آمل و به حکم قانون تعداد دو واحد بنای مسکونی و نیز دیوارکشی در زمین های کشاورزی که محصور شده بود، تخریب شد.

مدیرجهاد کشاورزی آمل اضافه کرد: متخلفان اراضی کشاورزی را در قطعه های مختلف از توابع بخش دابودشت آمل تفکیک و ساخت وساز کرده بودند.

امینی ادامه داد: تخریب واحدهای ساخت وساز شده در زمین کشاورزی با حضور نمايندگان فرمانداری، دادستانی، بخشداری، نيروي انتظامي و اداره های راه ، برق و جهاد کشاورزي شهرستان آمل انجام شد.

وی تصریح کرد: البته در حين اجراي حکم و عمليات قلع و قمع از سوي ساخت و سازکنندگان غيرمجاز ممانعت شده و درگيري نسبتاً شديدي رخ داد،که با دخالت نيروي انتظامي حاضر در صحنه جلوگيري شد.

مدیرجهاد کشاورزی آمل یادآورشد: جلوگيري از هرگونه ساخت و ساز غيرمجاز در زمین های کشاورزي و صيانت از بستر توليد در شهرستان آمل از الويت هاي اصلي مديريت جهاد کشاورزي شهرستان ایت وبا هماهنگي دستگاههاي ذيربط این طرح ادامه دارد.

در سال گذشته نیز در اجرای این طرح در هشت مرحله اقدام ستاد مقابله با تغییرکاربری در زمین های کشاورزی آمل بیش از 80هزارمترمربع از زمین های کشاورزی این شهرستان که توسط برخی سودجویان به صورت غیرقانونی ساخت وساز شده بود، تخریب شد.

درشهرستان آمل با بیش از 50هزارهکتار سطح زیرکشت، سالانه بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید و به بازارهای مصرف داخل وخارج از کشور ارسال می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار