بازدید 14377
۸

عذرخواهی خادم از طرفداران استقلال

در تلاش هستیم تا این موضوع هرچه سریعتر به نتیجه برسد و بتوانیم ترکیب جدید هیات مدیره را معرفی کنیم هر چند همچنان درحال بررسی ترکیب جدید هم هستیم.
کد خبر: ۴۰۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹ 14 May 2014
نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در پیگیری فرایند خصوصی سازی و واگذاری استقلال و پرسپولیس با اعلام این که منتظر تضمین حامیان مالی استقلال برای معرفی مدیرعامل این باشگاه است، گفت: از اینکه معرفی مدیرعامل استقلال طول کشید، از طرفداران این باشگاه عذرخواهی می کنم.

امیررضا خادم در گفت‌وگو با ایرنا درباره بررسی آخرین وضعیت ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: تاکنون در باره حامیان مالی به جمع بندی نهایی نرسیده ایم، زیرا که آنان هنوز تضمین به ما ارائه نداده اند.

حامیان مالی دیگر هم دردستور کار قرار می گیرند

خادم درپاسخ به این پرسش که اگر این حامیان تضمین مورد تایید وزارت ورزش و جوانان ارائه نکنند، اقدام بعدی چیست؟،گفت: در حال حاضر منتظر ارائه تضمین از سوی آنان هستیم، اما گروههایی که تمایل به حمایت مالی از این باشگاه را دارند، نیز در دستور کار هستند.

وی افزود: در تلاش هستیم تا این موضوع هرچه سریعتر به نتیجه برسد و بتوانیم ترکیب جدید هیات مدیره را معرفی کنیم هر چند همچنان درحال بررسی ترکیب جدید هم هستیم.

حضور افشارزاده در هیات مدیره منشا خیر است

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوان همچنین درپاسخ به اظهارات اخیر افشارزاده که بدون پول و امکانات مدیرعاملی استقلال را نمی پذیرد، گفت: وی فرد قابل احترامی است،اما مدیرعاملی وی تاکنون قطعی نشده چرا که ترکیب جدیدهیات مدیره اعلام نشده است که بخواهند این مدیریت را بپذیرند یانه!

وی با بیان اینکه حضور افشارزاده در ترکیب جدید باشگاه استقلال می تواند منشا خیر باشد،اظهار داشت: وی گزینه اول و آخر مدیرعاملی باشگاه استقلال نیست.

خادم درعین حال متذکرشدکه این تصمیم را باید ترکیب جدیدهیات مدیره باشگاه استقلال بگیرد و ما هم گزینه هایی را به ترکیب جدید معرفی می کنیم.البته بررسی این هیات مدیره ادامه دارد.

فتح الله زاده همچنان در باشگاه استقلال بسر می برد

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در پیگیری فرایند خصوصی سازی و واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس درباره ترک باشگاه از سوی فتح اله زاده بدون استعفا، اظهار داشت: وی همچنان به عنوان مدیرعامل در باشگاه هستند و روز گذشته هم در تماس تلفنی درباره وضعیت باشگاه گفت و گو کردیم.

هوادارن استقلال نگران نباشند

خادم از طرفداران استقلال که نگران وضعیت این باشگاه هستند عذرخواهی کرد وگفت:این حق طبیعی طرفداران این باشگاه است،اما نگران نباشندآنهامی دانند که مشکل اصلی این دوباشگاه مالی است.

وی اظهارامیدواری کردکه هرچه سریعترنگرانی طرفداران این باشگاه برطرف شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
یکی به این آقا و وزیر ورزش بگه بابا چی از جون این باشگاه میخواین زودتر تکلیف مدیریت باشگاه رو مشخص کنید تا مربی بتونه تیمشو ببنده . (38 ساله این باشکاه اسمش عوض شده ها چرا مغرضانه با این باشگاه برخورد میکنید.)
چطور نگران نباشیم تعیین مدیریت استقلال کبیر چرا باید دو سه هفته دیرتر از پرس .باشه
جناب خادم عذرخواهي شما نمي تواند در فصل نقل و انتقالات كمك حال استقلال باشد
برو با تو هم شورش رو درآوردی
پرسپولیس یک ماه که هم مدیر عاملش معلوم شده و هم سرمربیش ولی استقلال تکلیفش معلوم نیس
کی وقتی فصل تمام شد؟
مثل سال قبل؟
مخلصیم
مرد حسابي چطور نگران نباشيم هرچه زمان مي گذره به ضرر ماست فردا بيا بازيكن طراز اول پيدا كن مطمعن هستم اين تاخير بدون نيت نيست
سلام عذر خواهي چه فايده اي دارد زودتر تكليف تيم را مشخص كنيد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار