بازدید 8458

داوود احمدی‌نژاد: جریان مشایی مرده و تمام شده

کد خبر: ۳۹۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹ 11 May 2014
برادر محمود احمدی‌نژاد در مورد برخی خبرها برای آشتی دادن او و اسفندیار رحیم مشایی طی یک جلسه گفت: من اصلا صحت چنین اخباری را تایید نمی‌کنم.

به گزارش اعتماد، برادر محمود احمدی‌نژاد در مورد برخی خبرها برای آشتی دادن او و اسفندیار رحیم مشایی طی یک جلسه گفت: من اصلا صحت چنین اخباری را تایید نمی‌کنم و حتی اگر چنین جلسه‌یی هم تشکیل شود در این جلسه شرکت نخواهم کرد. به گزارش تدبیر، داود احمدی‌نژاد در پاسخ به سوالی در مورد جلسات انتخاباتی برادرش به همراه مشایی گفت: چرا به دنبال جریان مرده هستید؟ جریان مشایی مرده و تمام شده است.

وی همچنین در مورد احتمال نتیجه بخش بودن تحرکات انتخاباتی برادرش هم اظهار داشت: ممکن است اتفاق بیفتد. یک روز مردم اصلاح‌طلبان را ریختند بیرون بعد هم خودشان دوباره آنها را برگرداندند. احمدی‌نژاد در مورد اختلافاتش با مشایی هم گفت: ریشه اختلاف من و مشایی در دین خدا است. آنچه توسط این افراد مطرح شد با دین و انقلاب و خدا و پیغمبر زاویه داشت. اگر مشایی از این تیم حذف شود خیلی چیزها درست می‌شود. وی یادآور شد: اگر این افراد حذف نشوند من که همان فکر و برخوردی که قبلا داشتم را پیش می‌گیرم و بعید می‌دانم مردم هم به این جریان رای دهند و در این رقابت پیروز شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر