بازدید 6352

زورگيري وحشيانه از «کودکان‌کار»

کد خبر: ۳۹۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 11 May 2014
مردي که کودکان کار را با وعده يک شغل خوب فريب داده و به مناطق خلوت مي‌کشاند و سپس از آنان زورگيري مي‌کرد، توسط پليس دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، ساعت 19 جمعه شب ماموران گشت انتظامي اين يگان حين گشت زني در دولتخواه بودند که متوجه زورگيري از يک پسر بچه توسط راکب يک دستگاه موتورسيکلت شدند و ماموران با مشاهده اين وضعيت در صدد دستگير متهم برآمدند.

متهم به محض مشاهده پليس فرار را بر قرار ترجيح داده و به سرعت متواري شد ماموران با اجراي طرح مهار دقايقي بعد موفق به دستگيري سارق زورگير که خود را «شهرام» 24 ساله معرفي کرد، شدند و در بازرسي از وي گوشي تلفن همراه مالباخته به همراه سيصد هزار تومان وجه نقد از متهم کشف شد. متهم پس از دستگيري به همراه شاکي به کلانتري دلالت داده شد و تحت بازحويي‌هاي فني قرار گرفت.

 در ادامه شاکي در تحقيقات پليسي به ماموران اظهارا داشت: در کمربندي جاده ساوه متهم به عنوان اينکه به وي کار بنايي مي‌دهد وي را فريب داده و پس از رفتن به محل خلوت و متروک اقدام به زورگيري و پاشيدن اسپري اشک آور و وارد آوردن ضربات جزئي با چاقو به وي نموده که سپس با حضور مامورين سارق زورگير دستگير شده است.

پس از تفهيم اتهام به متهم «شهرام» 24 ساله ضمن اعتراف به جرم خود اظهارداشت:با موتورسيکلت ضمن پرسه زني در طول برزرگراه آزادگان تحت عنوان مسافرکش اقدام به سوار نمودن کارگران فصلي و ساختماني کرده و آنان را پس از کشاندن به محل خلوت در دولتخواه از انان زوگير کرده و اموالشان را به سرقت مي‌برم.

سرهنگ اميد بهمنياري رئيس کلانتري 152 خاني آباد نو درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از اعترافات صريح متهم به جرم خود پرونده ايي در اين رابطه تشکيل و جهت واکاوي زواياي پنهان آن در اختيار کارآکاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
اخه از اون کودک بر تو رواست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
بهرحال اون پول بدست یک نامرد میرسه. اونی که بچه رو توی سرما و گرما سرچهارراه میذاره هم کمی از دزد و چاقوکش نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
ناشناس موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
کار شکیب و دارو دستشه...!
کودکان کار؟ قانون کجاست? چرا کودک باید کار کند تا اسیب های این چنینی ببیند.
درسته كه دزدي در هر شكل و از هر كسي عمل زشت و ناپسنديه ولي آخه دزدي از كودك كار؟؟ اون بچه بيچاره كه از خانوادش خيري نديده و از سن كودكي با دستاي كوچيكش به جاي بازي كودكانه مجبور به كار و نان آوري شده. تو ديگه چه جونوري بودي كه به اونم رحم نكردي؟؟؟
ای ...برسرت که این همه پستی و از دسترنج کودکانی که نان آور خانواده هستند استفاده می کردی .ای ...بر سرت
طرف شايد معتاد بوده و براى خرج اعتياد مزاحم اين طفل معصوم شده
معتاد هم بوده باشد کارش چندش آور و بی شرمانه است...پس از این به بعد همه ی معتاد ها برن زورگیر هم بشن بله آقای جواد پور؟؟؟؟؟؟
آقای جوادپور این دلیل قانع کننده نیست
یکی زحمت میکشه یکی دیگه با قلدری و زورگیری استفاده میکنه!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست