بازدید 7582

متهم تازه پرونده فساد سرنخ رسیدن به خاوری

ناصر سراج با اشاره به اینکه متهم تازه دستگیرشده در پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی به داخل کشور منتقل شده است گفت: رسیدگی به اتهامات وی آغاز شده است.
کد خبر: ۳۹۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ 10 May 2014
ناصر سراج با اشاره به اینکه متهم تازه دستگیرشده در پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی به داخل کشور منتقل شده است گفت: رسیدگی به اتهامات وی آغاز شده است.

به گزارش فارس، قاضی ناصر سراج در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که فردی که با نام اختصاری س در پرونده مه افرید خسروی دستگیر شده چه کسی است گفت: آقای س است اما اسم و اتهام وی محرمانه است.

وی ادامه داد: این فرد با اغاز رسیدگی به پرونده به خارج از کشور گریخته بود اما با دستگیری به داخل کشور منتقل شد و تحویل دادسرا شده است و الان به پرونده وی رسیدگی می شود.

قاضی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی گفت: این فرد با جریان مه آفرید در ارتباط بوده است و از متهمانی بوده که به مه‌آفرید نزدیک بوده و می‌توان گفت جز 10 نفر اول بوده است.

وی درباره اتهامات این فرد گفت: اتهام اعضای این باند اخلال در نظام اقتصادی کشور بوده است و این فرد یکی از اعضای فساد مالی و بانکی بوده است.

قاضی سراج گفت: این فرد همان روزهای نخست رسیدگی به پرونده به خارج از کشور فرار کرده بود و خوشبختانه اینترپل همکاری کرد و دستگیر شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این فرد از مسئولان دولتی بوده است گفت: این فرد وابسته به گروه آریا است در تیم گروه آریا بوده است.

قاضی پرونده فساد 3 هزار میلیاردی در پاسخ به این سوال که پیش از این گفته بودید در تحقیقات پرونده خاوری یک سری مشکلات بروز یافته حل شد گفت: دستگیری این فرد یکی از آن مشکلات بود که حل شده است.

وی درباره اینکه رسیدگی به پرونده خاوری چه زمانی است و آیا وکیل دارد و محاکمه حضوری خواهد بود گفت: ان‌شاءالله با دست پیدا کردن به این سرنخ اقدامات خوبی در این پرونده انجام می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان