بازدید 4163

ادامه پیگیری وضعیت شمشیربازان در مجلس

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پیگیری برای روشن شدن وضعیت شمشیربازان ربوده شده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۹۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۳ 09 May 2014
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پیگیری برای روشن شدن وضعیت شمشیربازان ربوده شده در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

محمدرضا محسنی‌ثانی در گفت‌وگو با فارس در سبزوار بابیان اینکه اخیرا سرنخ‌های جدیدی از این افراد پیدا شده است؛ اظهار داشت: در این راستا هنوز به نتیجه‌ای نرسیدیم که بتوان آن را اعلام قطعی کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی وضعیت ربوده‌شدگان در مجلس در حال بررسی و رسیدگی است؛ تأکید کرد: مجلس مسئول پیگیری حادثه ربوده شدن قهرمان شمشیربازی در استان سیستان و بلوچستان است.

گفتنی است؛ خودرو ورزشکاران شمشیربازی کشورمان شامگاه روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه سال جاری در محور ایرانشهر-خاش مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفت که بر اثر این حمله محمدعلی غفاری جوان 29 ساله تهرانی به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر و پا در این حادثه جان خود را از دست داد و 2 سرنشین دیگر این خودرو از جمله حامد صداقتی قهرمان شمشیربازی ایران در اسلحه اپه و همچنین مهدی حسینی یکی از وکلای شاغل در استان تهران توسط اشرار مسلح به گروگان گرفته شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی