بازدید 19277
۸

رمزگشايي از معماي کشف جسد در كولر بانك

دادستان عمومي و انقلاب كرمانشاه گفت: هويت فردي كه جسدش در داخل كانال كولر بانك كشف شده بود شناسايي شده و او داراي سابقه سرقت است.
کد خبر: ۳۹۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 06 May 2014
دادستان عمومي و انقلاب كرمانشاه گفت: هويت فردي كه جسدش در داخل كانال كولر بانك كشف شده بود شناسايي شده و او داراي سابقه سرقت است.

به گزارش مهر، نهم ارديبهشت امسال كارمندان بانك صادرات در كرمانشاه متوجه بوي تعفن از داخل كانال كولر شدند آنها پس از مشكوك شدن به موضوع به بررسي داخل كانال پرداخته و با جسد مردي روبه‌رو شدند.

در ادامه تيمي از ماموران همراه امدادگران آتش نشاني خود را به شعبه بانك صادرات رسانده و در عملياتي جسد مرد ناشناسي را از داخل كانال كولر خارج كردند.

قاضي مجتبي ملكي، دادستان عمومي و انقلاب كرمانشاه در اين باره گفت: بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد مرد ناشناس از طريق كانال كولر قصد ورود به داخل بانك را داشته كه در ميانه راه گرفتار شده و نتوانسته خود را از آنجا خارج كند. وي افزود: پزشكي قانوني پس از معاينه جسد اعلام كرد: حدود 72 ساعت از زمان مرگ گذشته است و علت فوت مرد جوان خفگي است.

دادستان عمومي و انقلاب كرمانشاه خاطرنشان كرد: 10 روز قبل از اين ماجرا به همين شيوه فردي وارد شعبه بانك ديگري شده و اقدام به سرقت از دستگاه خودپرداز كرده بود. اين موضوع باعث شد ماموران احتمال دهند اين فرد همان سارق دستگاه عابر بانك است اما با بررسي اثر انگشت به جا مانده در محل سرقت و تصاوير دوربين‌هاي مداربسته مشخص شد عامل سرقت از عابر بانك فرد ديگري بوده است.

اين مقام قضايي ادامه داد: با بررسي اثر انگشت فرد مورد نظر هويت او به نام الف- س 28 ساله شناسايي شد. وي يك بار به اتهام سرقت خرد دستگير و روانه زندان شده بود. شواهد نشان مي‌دهد او در كانال كولر و در محلي كه يك انحراف در مسير وجود داشته گرفتار شده و حتي نتوانسته از همان مسيري كه آمده بود باز‌گردد. قاضي ملكي تاكيد كرد: در حال حاضر تحقيقات براي شناسايي همدست احتمالي اين فرد ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۸
خدا به عدالتش با دزدهای کلان میلیاردی که باعث معضل فراوان بی کاری در این مملکت شده اند عمل میکند ..... البته نفس دزدی هیچگاه در هیچ اندازه توجیه ندارد .... ولی مردابها را بخشکانید.... کرمها خود به خود به زوال مینشینند...انشاللاه
عاقبت دزدی اینه که عزراییل بد جایی میاد سراغت.
دزد ناکام، تعجب اینه که چرا سروصدا راه ننداخته وقتی داره میمیره؟
حقش مردن بوده وبس
آی بدبخت ببین چقدر زجر کشیده تا بیمره، اونوقت موقع سوال و جواب می خواد چی بگه، یکی می ره تو راه وطنش شهید می شه یکی هم می ره تو راه کولر برای یک هدف پست به درک واصل میشه! آخرتتو به چند ارزن فروختی؟ ها؟!!!!
مادر مرده.
چه مرگ بدی بوده چه زجری کشیده
آخی..طفلکی.کاش واسه دزدهای میلیاردی هم همچی اتفاقی میفتاد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی