بازدید 9076

کریمی قدوسی از پاسخ ظریف قانع شد

با توجه به اینکه فرصت برای دفاع وزیر از خود تمام شده بود، رئیس جلسه از نماینده سوال‌کننده خواست تا یک جمله اعلام کند که آیا از پاسخ وزیر قانع شده است یا خیر؟
کد خبر: ۳۹۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱ 06 May 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از پاسخ‌های محمدجواد ظریف به سوالش قانع شد و گفت: چون وزیر امور خارجه در آستانه سفر به ژنو است، از پاسخ‌های وی قانع شدم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، جواد کریمی قدوسی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 16 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی بعد از استماع سخنان وزیر امور خارجه کشورمان، گفت: چون وزیر امور خارجه در آستانه سفر به ژنو است، از پاسخ‌های وی قانع شدم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از رئیس جلسه خواست تا وقتی را به وزیر امور خارجه بدهد تا بار دیگر پیام خانه ملت را به نظام سلطه اعلام کند و جمله مورد نظر امام (ره) درباره اسرائیل را تایید کند، اما با توجه به اینکه فرصت برای دفاع وزیر از خود تمام شده بود، رئیس جلسه از نماینده سوال‌کننده خواست تا یک جمله اعلام کند که آیا از پاسخ وزیر قانع شده است یا خیر؟

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با فرض اینکه آقای ظریف در مذاکراتشان در ژنو موضوع نابودی رژیم صهیونیستی را تاکید خواهند کرد و افسانه هولوکاست را مطرح خواهند نمود و با توجه به اینکه در آستانه سفر به ژنو برای انجام مذاکرات هسته‌ای است، اعلام می‌کنم که از پاسخ وزیر قانع شده‌ام./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس