بازدید 4685

صلح دو طایفه ریگانی پس از 3 سال

با توجه به اینکه در گیریها و نزاعهایی بین جوانان این دو طایفه در گذشته رخ داده بود اما با پا در میانی ریش سفیدان و سران طوایف امروز این دو طایفه صلح و آشتی کردند.
کد خبر: ۳۹۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵ 05 May 2014
امام جمعه موقت ریگان از صلح دو طایفه پس از گذشت سه سال اختلاف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام  شهر آبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به مناسبت  ماه مبارک رجب صلح و آشتی بعد از گذشت سه سال  بین دو طایفه سابکی و محمدی در ریگان برقرار شد.

وی گفت: این اقدام یک کار پسندیده ای است که این دو طایفه در ماه مبارک رجب انجام داده اند.

حجت الاسلام  شهر آبادی تصریح کرد: با توجه به اینکه در گیریها و نزاعهایی بین جوانان این دو طایفه در گذشته رخ داده بود اما با پا در میانی ریش سفیدان و سران طوایف امروز این دو طایفه صلح و آشتی کردند.

وی بر وحدت مسلمانان به خصوص با توجه به نزدیک شدن به ماه های مبارک مسلمانان تاکید کرد و گفت: اختلاف و دوری مسلمانان از یکدیگر تنها عامل برای موفقیت دشمنان اسلام خواهد بود و ما باید با توجه به موقعیت منطقه با وحدت و یکدلی جلوی هر گونه نفوذ دشمنان را بگیریم.

وی این دو طایفه و آشتی آنان را پس از مدتها اختلاف را الگویی برای مسلمانان دانست و گفت: باید این آشتی و دوستی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و اجازه ندهیم مسائل کوچک به مرور زمان به مشکلی بزرگ تبدیل شود زیرا دشمن مترصد استفاده از همین رخنه ها است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی